Vanuit het gezichtspunt van 'the truth movement' gedragen de aanhangers van de officiele theorie (vooral diegenen die nogal fanatiek conspiracy bestrijden) zich onbewust als de voetsoldaten van de echte daders.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:35 schreef Wombcat het volgende:
Er wordt toch nogal eens de suggestie gewekt (sterker nog, concreet uitgesproken) dat wij sceptici onze oortjes naar Bush laten hangen.
Met dat laatste ben ik het 100% eens.quote:Die anti-terreur is imo idd een gemakkelijke denkmantel van bepaalde mensen om de grip van de overheid te vergroten. Wat ze daarmee willen dat vind ikzelf ook wat minder relevant voor mijn persoonlijke mening. Het gaat er niet per se om wat ze willen, maar wat mensen er mee kunnen in bepaalde omstandigheden (c.q. als het in verkeerde handen valt)..
Een hoop believers doen hetzelfde, door elke keer weer met onzintheorieën als geen vliegtuig in Pentagon en WTC-demolition aan te komen (WTC 7 kan ik me nog wel een beetje van voorstellen dat iemand gelooft in een demolition, maar om van WTC 1 en 2 te gaan roepen dat het de enige stalen gebouwen zijn die ooit door een brand zijn ingestort, daarmee ga je dan wel volledig voorbij aan de vliegtuigen die er in geland zijn). In feite ben je dan net zo goed een voetsoldaat van Bush. Kun je jezelf wel "truth movement" noemen, maar als 90% (of 70, of zelfs maar 50) van wat je beweert onzin is...Waar is dan de truth? Doe dan niet zo hoogdravend ik doel hier op de truth-movement dusquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:12 schreef NorthernStar het volgende:
Vervolg op: 911 hier je mening en argumenten (deel 4)
De 'sceptici' (en die zet ik tussen aanhangtekens, omdat iedereen zichzelf sceptisch zal noemen - niemand heeft alleenrecht op die titel) hebben dat belang niet, maar helpen desalniettemin wel mee om te voorkomen dat de zaak serieus genomen wordt.
Idd ... uiteindelijk krijgen we allemaal te maken met de gevolgen van 911, ongeacht hoe je denkt over 911.quote:Op woensdag 6 september 2006 09:00 schreef Wombcat het volgende:
En dat hele zwart-wit denken, van als je niet voor ons bent, ben je tegen ons![]()
Nou nou, dat is wel ontzettend partijdig NS. Die medaille heeft ook een andere kant, nl dat er ' alweer een topic wordt geopend waarin gepost wordt door iemand die net zo veel/weinig weet als de rest, maar in werkelijkheid de same old bullshit aanhaalt en dan beweert dat 9/11 een complot is' Ook dat gebeurd heel vaak, dus als je objectief wil zijn moet je dat ook vermelden.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:12 schreef NorthernStar het volgende:
Vervolg op: 911 hier je mening en argumenten (deel 4)
[..]
Vanuit het gezichtspunt van 'the truth movement' gedragen de aanhangers van de officiele theorie (vooral diegenen die nogal fanatiek conspiracy bestrijden) zich onbewust als de voetsoldaten van de echte daders.
Dat de Bush regering bijvoorbeeld met een factsheet komt wat feitelijk alleen bedoeld is om de zaak te sussen is logisch. Ze verdedigen hun belang.
De 'sceptici' (en die zet ik tussen aanhangtekens, omdat iedereen zichzelf sceptisch zal noemen - niemand heeft alleenrecht op die titel) hebben dat belang niet, maar helpen desalniettemin wel mee om te voorkomen dat de zaak serieus genomen wordt.
Iemand opent een topic over 9/11 en er duiken direct tien mensen op om het te bagatelliseren en te rediculiseren. Zo wordt het beleefd. Dus ja, dan kan ik me een verwijt van "jullie helpen Bush" of iets in die trant wel voorstellen.
[..]
Met dat laatste ben ik het 100% eens.
Het gaat allemaal zo geleidelijk. Al die wetgeving merken we vandaag nog weinig van wellicht, maar het geeft de samenleving van morgen vorm. En die samenleving is eerlijk gezegd niet mijn idee van utopia.
quote:It's unclear which of the men made the calls, but law enforcement sources said one of the terrorists inquired about how much it would cost for all four men to have sexual intercourse with a prostitute.
''It was over $400 and that was too much,'' said the source.
Er zijn anders wel wat argumenten voor :quote:Op woensdag 6 september 2006 09:00 schreef Wombcat het volgende:
Ik heb overigens ook al vaker gezegd dat ik niet uitsluit dat Bush en co van 9/11 afwisten en het hebben laten gebeuren (maar dat ik het niet waarschijnlijk vind)
Dat er camera's verwijderd zijn is idd overtuigend bewijs voor een cover-upquote:Op donderdag 7 september 2006 08:28 schreef TaLoN.NL het volgende:
Camera's rond het Pentagon verwijderd.
http://s15.invisionfree.c(...).php?showtopic=12296
Je hebt hier wel over reacties op een forum hé? En dan ook nog een forum waar je over het algemeen niet de meest genuanceerde schrijfsels moet verwachten.quote:Op woensdag 6 september 2006 09:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En dat hele zwart-wit denken, van als je niet voor ons bent, ben je tegen ons![]()
(mooie uitspraak trouwens van een regering die zelf drijft op leugens, valsheden en propaganda maar dat terzijde)quote:
Strategy for Winning the War on Terror
The terrorism we confront today springs from:
Subcultures of conspiracy and misinformation. Terrorists recruit more effectively from populations whose information about the world is contaminated by falsehoods and corrupted by conspiracy theories. The distortions keep alive grievances and filter out facts that would challenge popular prejudices and self-serving propaganda.
Tss je bent al aan het spotten voor er iemand iets gezegd heeftquote:Op vrijdag 8 september 2006 08:49 schreef CoolGuy het volgende:
Ik lees nu net op nu.nl dat er een video op Al-Jazeera is geweest waarop Bin Laden te zien is met 2 van de kapers van de 9/11 gebeurtenis. Nu zou je kunnen zeggen dat die video als bewijs aangevoerd kan worden om aan te tonen dat Bin Laden en consorten wel degelijk achter ded aanslagen zaten, maar ik heb het gevoel dat er het toch zo gedraaid gaat worden dat die video in scene is gezet of zoin ieder geval, het feit dat die video er is zal wel zo gedraaid worden dat het bewijs is juist voor een complot gok ik
![]()
Ben ik met je eens. We zullen wel zien waar het ons brengt.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:01 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Idd ... uiteindelijk krijgen we allemaal te maken met de gevolgen van 911, ongeacht hoe je denkt over 911.
Tsja wie het weet mag het zeggenquote:En toch kan ik me niet ontdoen van het gevoel dat het meeste terrorisme in het westen georchestreerd lijkt., vooral na de aanslagen in Londen.
En de laatste worden er ineens overal zoveel aanslagen verijdeld, dat het wel lijkt alsof er weer een grote zit aan te komen ...
Ah Bin Laden.. Ken je het spelletjes Simon Says?quote:Op vrijdag 8 september 2006 08:49 schreef CoolGuy het volgende:
Ik lees nu net op nu.nl dat er een video op Al-Jazeera is geweest waarop Bin Laden te zien is met 2 van de kapers van de 9/11 gebeurtenis. Nu zou je kunnen zeggen dat die video als bewijs aangevoerd kan worden om aan te tonen dat Bin Laden en consorten wel degelijk achter ded aanslagen zaten, maar ik heb het gevoel dat er het toch zo gedraaid gaat worden dat die video in scene is gezet of zoin ieder geval, het feit dat die video er is zal wel zo gedraaid worden dat het bewijs is juist voor een complot gok ik
![]()
ik kijk nu weer eens micheal moore. Echt alles misleidt Bush. Rapporten over zijn diensttijd, alles.quote:Op zondag 10 september 2006 19:36 schreef atmosphere1 het volgende:
Gelukkig is nu zeker dat het 9/11 rapport leugens bevat , dan heb ik het over de incompetentie coverup. Dit feit op zich is eigenlijk al iets wat heel ver gaat. Een regering die liegt in een rapport over zo'n ramp .
Het hele 9/11 repport is nu totaal niet meer geloofwaardig , omdat de hele timeline bullshit blijkt te zijn .
Waarom zouden we de rest van het rapport dan wel serieus nemen?
bronquote:Eerste proeven met 'onkaapbaar' vliegtuig
Een Europees samenwerkingsverband, met onder andere Airbus en de Europese Commissie, is vorige maand begonnen met de eerste proeven aan een 'onkaapbaar' toestel. Het toestel kan onder andere met een afstandsbediening aan de grond gezet worden. Ook kan het vliegtuig zelfstandig wegsturen van grote objecten, zoals wolkenkrabbers. Passagiers zullen worden afgeluisterd om kapingen in een vroeg stadium te voorkomen.
"We kunnen natuurlijk nooit voor honderd procent garanderen dat het toestel niet gekaapt wordt", aldus de coördinator van het project. "Maar het is volgens ons belangrijk dat het publiek weet dat er alles aan gedaan wordt om hun veiligheid te waarborgen." Als alles goed gaat, moeten de eerste onderdelen van het systeem halverwege 2008 in vliegtuigen verschijnen. Het volledige systeem is enkele jaren later klaar.
Nieuwe technologie
De veiligheid zal voor een belangrijk deel gegarandeerd worden door moderne technologie. Zo zullen biometrische scans voorkomen dat onbevoegden in de cockpit kunnen komen, of dat iemand anders dan de piloten het toestel kan besturen. Mochten de piloten worden omgebracht, dan voorkomt de boordcomputer dat de koers gewijzigd wordt. Het toestel kan dan daarna vanaf de grond bestuurd worden.
Door dergelijke systemen zouden kapers de controle over een toestel al niet meer over kunnen nemen, zoals bijvoorbeeld bij de aanslagen op 11 september 2001 wel gebeurde. Mocht een kaper de piloot dwingen de koers te verleggen, dan wijzigt een computersysteem automatisch de koers als het vliegtuig op een gebouw of berg afstevent.
Afluisterpraktijken
Naast de nieuwe systemen wordt er ook gewerkt aan een controversieel afluistersysteem, dat de gangen van iedere passagier nagaat met behulp van microfoons en camera's. Een computersysteem moet direct verdachte zaken signaleren, zoals het meenemen van een groot aantal objecten naar het toilet. Of er ook camera's op het toilet komen te hangen, is nog niet besloten.
Volgens de ontwikkelaar van het systeem valt de inbreuk op de privacy van de passagiers wel mee. Zo zou misbruik door personeel door strenge regels uitgesloten worden. "We gaan ook niet kijken naar de details van ieder gesprek, maar meer naar bijvoorbeeld het stress-niveau in iemands stem."
dat kan, geeft het ook een antwoord op de 'feiten' van de bush administratie die onderuit gehaald zijn met normale logica?quote:Op zondag 10 september 2006 22:39 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Screw gooit de 'feiten' die loose op tafel gooit gewoon keihard onderuit met normale logica![]()
mee eens, en de ridiculisatie van maakt het bijna onmogelijk om er nog constructief over te discuseren.quote:Op zondag 10 september 2006 22:51 schreef gelly het volgende:
[..]
De officiële lezing klopt niet, en dergelijke docu's ook niet. Een bekend fenomeen is natuurlijk dat als je de leugen maar groot genoeg maakt niemand zal twijfelen aan de waarheid daarvan.
Niet alles. Alleen het Pentagon.quote:Op zondag 10 september 2006 23:09 schreef Evil_Jur het volgende:
Zembla ontkracht het nu zelf al.
Veel leesplezier:quote:Op zondag 10 september 2006 23:15 schreef Panick het volgende:
[..]
Dat het WTC is ingestort door de vliegtuigen geloof ik nog wel, maar dat over dat bijgebouw kan ik niet geloven.
Dat bestandje ken ik al.quote:Op zondag 10 september 2006 23:18 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Veel leesplezier:
http://www.fema.gov/pdf/library/fema403_ch5.pdf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |