abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40608838
Heb de docu niet gekeken, die kijk ik wel een keer in betere resolutie op m'n DVD speler thuis! Denk wel dat het er iets niet goed zit met die aanslagen, er zijn te veel dingen die 'toevallig' zijn gelopen. Jachtvliegers weggestuurd, gebouwen die instorten die dat eigenlijk niet zouden kunnen of helemaal niet geraakt zijn, het is en blijft een vreemd verhaal waar de waarheid waarschijnlijk nooit van achterhaald zal worden. Meer als ik de docu wel een keer gezien heb...............
You have to be young and stupid to become old and wise
Jesus is coming...............................Look busy
http://fotoboek.fok.nl/GekkeGerben
pi_40616271
Kan naar TRU. Zitten veel suggestieve vragen in? het zou wel eens zo kunnen zijn dat...Veel van die vragen zijn al in vele posts voorbij gekomen. Nu zit het wat in een moderner jasje met video wat sneller aangrijpt dan droge tekst.
er is geen bewijs geleverd, aleen vragen gesteld bij de officiele versie. Er is geen bewijs dat het de overheid van de VS is en niet die van een arabisch land. Er zijn enkel suggestieve opmerkingen. Ik zie niet in waarom dit nieuw is en wat dit met politiek te maken heeft?
Wanneer gaan mensen eens hun waarheid baseren op feiten en niet op het stellen van vragen in een misschien niet helemaal goede theorie. een fout in de officiele versie is geen direct hard bewijs dat de eigen overheid erachter zat. De video heeft geen bewijs dat het niet de canadese overheid was of die van de VS. Waarom specifiek de eigen overheid. Als zij het allemaal konden, dan kon een andere overheid het ook. Wie zegt dat de VS daar niet is achter gekomen en dat ze uit politike motieven niet het officiele rapport hebben veranderd.
De video sluit dit niet uit. Dus suggestieve vraagstelling die naar een steling toewerkt inplaats van dat een stelling ontstaat door bewijzen. de omgekeerde wetenschap en dus niet serieus te nemen. TRU dus.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_40616403
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 03:14 schreef icethorn het volgende:
Ik wil dat je deze docu gaat kijken en dan pas reageerd:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-5946593973848835726
Dit is toch gewoon Loose Change? Daar zijn al diverse topics over, zowel in TRU als in POL. Er bestaan ook een ScrewLooseChange-reactie, ook te vinden op Google-video.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 21:28:56 #5
146133 DeepThought
lower than ever
pi_40622492
De TU Delft zou eens moeten berekenen wat de snelheid/hardheid/vorm/gewicht geweest moet zijn van het objekt dat zich door al die gepantserde muren van het pentagon heeft kunnen boren, daarbij ronde gaten achterlatend van slechts enkele meters doorsnee. De wapeningsnetten van deze muren schijnt door Akzo Nobel vervaardigd te zijn, dus daar zouden ze je toch enig idee moeten kunnen geven van de weerstand hiervan, en van de benodigde krachten om deze weerstand te kunnen overwinnen ... ze zullen vast ook veel geleerd hebben van deze ultieme test.

Aangezien de beelden van dit objekt niet worden vrijgegeven, overigens een van de sterkste aanwijzingen dat het hier wel degelijk een intern complot betreft, kunnen we namelijk alleen maar trachten te berèkenen wat het geweest moet zijn.

Als het echt een vliegtuig(motor) geweest kan zijn, dan zal men bij bij Akzo in ieder geval niet hebben staan juichen....

[ Bericht 4% gewijzigd door DeepThought op 09-08-2006 17:41:00 ]
follow the money
pi_40639414
Laat de TU delft zich in godsnaam met iets nuttigs bezig houden en niet iets onderzoeken dat al 100den keren is onderzocht!

Laat ze is de dood van Fortuyn en zijn eveneens raadselachtige moordenaar onderzoeken, want als er iets aan alle kanten rammelt, dan is het dat wel.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_40640271
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
pi_40646704
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 21:28 schreef DeepThought het volgende:
De TU Delft zou eens moeten berekenen wat de snelheid/hardheid/vorm/gewicht geweest moet zijn van het objekt dat zich door al die gepantserde muren van het pentagon heeft kunnen boren, ronde gaten achterlatend van slechts enkele meters doorsnee.
Bij windsnelheden van een rdelijke tornado gaat een stukje hout al dwars door gewapend beton heen.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_40650172
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 15:52 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Bij windsnelheden van een rdelijke tornado gaat een stukje hout al dwars door gewapend beton heen.
dat is overdreven het is logischer dat het hout splijt
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_40650507
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 17:32 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

dat is overdreven het is logischer dat het hout splijt
Er zijn testen mee gedaan. Filmpjes zijn meerdere keren bij National geographic voorbij gekomen. Het is idd mielijk voorstelbaar, maar wat een balkje hout wel niet kan bij zulke snelheden...

Als je water maar onder goede druk zet gaat het ook door staal heen als boter. Zo gek is het allemaal niet.
And that is the news.''
pi_40651080
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 17:43 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Er zijn testen mee gedaan. Filmpjes zijn meerdere keren bij National geographic voorbij gekomen. Het is idd mielijk voorstelbaar, maar wat een balkje hout wel niet kan bij zulke snelheden...

Als je water maar onder goede druk zet gaat het ook door staal heen als boter. Zo gek is het allemaal niet.
blijf het gek vinden een kogel gaat een stuk harder dan een stukje hout en die komen er ook niet doorheen. (meestal)

en dat met water komt omdat er een constante flow van energie is.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_40651266
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 18:04 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

blijf het gek vinden een kogel gaat een stuk harder dan een stukje hout en die komen er ook niet doorheen. (meestal)
Dat is een kleine massa met een grote snelheid. Een vliegtuig gaat langzamer, maar heeft een veel grotere massa. Zeker als dat met die snelheid beweegd heeft dat heel veel energie. Het ligt maar net aan de kogel eigenschappen een aan die van het vliegtuig. Zo gek is het niet dat een vliegtuig zo gat veroorzaakt. Om het bij voorbaat te veroordelen vind ik wat voorbarig.
[/quote]
And that is the news.''
pi_40651809
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 18:10 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Dat is een kleine massa met een grote snelheid. Een vliegtuig gaat langzamer, maar heeft een veel grotere massa. Zeker als dat met die snelheid beweegd heeft dat heel veel energie. Het ligt maar net aan de kogel eigenschappen een aan die van het vliegtuig. Zo gek is het niet dat een vliegtuig zo gat veroorzaakt. Om het bij voorbaat te veroordelen vind ik wat voorbarig.
[/quote]

ik heb het over het stukje hout, dat een vliegtuig zich beton heen ramt geloof ik meteen
pi_40655360
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 17:32 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

goede links
en ik heb ze gezien en hij heeft op veel punten gelijk ik snap dan ook niet waarom veel mensen loose change zo geloven.

op het explosieven/ingenieurs gedeelte zit loose change er helemaal naast. Dat is iets wat elke student bouwkunde meteen door heeft
pi_40676639
En hier weer verder.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 09:55:01 #17
34586 kepler
No bounce, no play
pi_40676730
omdat er vliegtuigen vliegen tussen de UK en de US, en er nu aanslagen zijn verijdeld zou dit te maken hebben met het complot rond 9/11

hoe dan???
The line is a dot to you!
pi_40677371
'No smoking' wordt 'No mobile' in vliegtuig
quote:
Maatschappijen als Air France-KLM, bmi en TAP Portugal zijn momenteel tests aan het doen om mobiel bellen in het vliegtuig te verbeteren. Door middel van nieuwe technologie zou bellen tijdens de vlucht altijd mogelijk moeten worden.
What's the point of that?? Tijdens 11 september 2001 functioneerden mobieltjes prima vanaf 10 km hoogte gezien de vele wanhopige gesprekken. Of was het...
  donderdag 10 augustus 2006 @ 10:28:27 #19
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_40677585
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 10:20 schreef pberends het volgende:
'No smoking' wordt 'No mobile' in vliegtuig
[..]

What's the point of that?? Tijdens 11 september 2001 functioneerden mobieltjes prima vanaf 10 km hoogte gezien de vele wanhopige gesprekken. Of was het...
Punt was geloof ik dat het onveilig werd beschouwd omdat het eventueel misschien zou kunnen interfereren met vliegtuiginstrumenten.

Of dat nou ooit echt is aangetoond weet ik niet...
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_40677600
Voegt zich weer bij de contactgestoorden.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_40677703
Gelukkig, je leest m'n posts wel, resonancer.
pi_40677767
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 10:33 schreef haaahaha het volgende:
Gelukkig, je leest m'n posts wel, resonancer.
Maar als je er zo van overtuigd bent dat het officiële verhaal van 9/11 klopt, waarom doet de Amerikaanse overheid dan zo ontzettend stug en moeilijk over de zaak?
pi_40677903
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 10:35 schreef pberends het volgende:
Maar als je er zo van overtuigd bent dat het officiële verhaal van 9/11 klopt, waarom doet de Amerikaanse overheid dan zo ontzettend stug en moeilijk of de zaak?
Waarom zouden ze bv beeldmateriaal openbaar moeten brengen? Omdat jij van mening bent dat er zaken niet kloppen? Volgens mij is het helemaal niet gebruikelijk dat dergelijk materiaal openbaar wordt gemaakt, helemaal niet als er nog onderzoeken lopen. Kijk, als dat niet openbaar maken van materiaal jouw vermoeden van niet juist zijn van officiele verhaal versterkt, dan is dat jouw probleem, maar ik zie niet in waarom dat reden zou moeten zijn om het openbaar te maken.

Daarnaast heb ik nog niet 1 plausibele onderbouwing of bewijs gezien voor de zaken die in complot theorieen worden geopperd. explosieven, lasers, op afstand bestuurdbare vliegtuigen, missile in pentagon, etc etc noem maar op. In de meeste gevallen vind ik de officiele versie plausibeler klinken dan wat de complottheoriegelovers aanbrengen.
pi_40678294
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 10:39 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Waarom zouden ze bv beeldmateriaal openbaar moeten brengen? Omdat jij van mening bent dat er zaken niet kloppen? Volgens mij is het helemaal niet gebruikelijk dat dergelijk materiaal openbaar wordt gemaakt, helemaal niet als er nog onderzoeken lopen. Kijk, als dat niet openbaar maken van materiaal jouw vermoeden van niet juist zijn van officiele verhaal versterkt, dan is dat jouw probleem, maar ik zie niet in waarom dat reden zou moeten zijn om het openbaar te maken.

Daarnaast heb ik nog niet 1 plausibele onderbouwing of bewijs gezien voor de zaken die in complot theorieen worden geopperd. explosieven, lasers, op afstand bestuurdbare vliegtuigen, missile in pentagon, etc etc noem maar op. In de meeste gevallen vind ik de officiele versie plausibeler klinken dan wat de complottheoriegelovers aanbrengen.
Ik zie niet in waarom 1 van die beelden van het Pentagon wel is uitgebracht, en dat na de crash allerlei tv-stations gewoon filmden wat er gebeurde, waarom dan ook niet die beelden van de garage en hotel zijn vrijgegeven. Dat is toch wel raar of niet? Als je die conspiracies de kop in wil drukken, geef je die beelden toch gewoon vrij?
pi_40678391
http://www.youtube.com/watch?v=rKxoC4_T-GA
Goeie simulatie

Het klappen van de vloerdelen kan overeenkomen met de 'explosies' die men meent te hebben gehoord.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')