abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 23:35:26 #1
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_40953779
Topic geschiedenis - TRU
[09/11] Hier je mening en argumenten #01
[09/11] Hier je mening en argumenten #02
[09/11] Hier je mening en argumenten #03

Topic geschiedenis - NWS
9/11-complot of *-->niet<--*? #01 [NWS]
9/11-complot of *-->niet<--*? #02 [NWS]
9/11-complot of *-->niet<--*? #03 [NWS]
9/11-complot of *-->niet<--*? #04 [NWS]
9/11-complot of *-->niet<--*? #05 [NWS]
9/11-complot of *-->niet<--*? #06 [NWS]
9/11-complot of *-->niet<--*? #07 [NWS]
9/11-complot of *-->niet<--*? #08 [NWS]
9/11-complot of *-->niet<--*? #09 [NWS]
9/11-complot of *-->niet<--*? #10 [NWS]
9/11-complot of *-->niet<--*? #11 [NWS]
9/11-complot of *-->niet<--*? #12 [NWS]
9/11-complot of *-->niet<--*? #13 [NWS]

[09/11] Hier je mening en argumenten #03 laatste deel.. ik weet niet meer waar het over ging

ohw ja 911 alle bommen en granaten:
BUSH heeft het gedaan: http://video.google.nl/videoplay?docid=-1590675314105139271&q=2nd+loose+change (owh Nederlandse ondertitels)

nee nee..oa de:

was erg sterk van haahaha..

naar mijn mening kan dit absoluut geen missle zijn..en ik vind dat hij hier een goed punt maakt..

He maar ff serieus..maken ze er niet gewoon een heel erg.: psychologisch spelletje van?
ik bedoel om dit soort dingen te denken..en daarmee zo intensief bezig te zijn..

Hier je mening en argumenten.

[ Bericht 20% gewijzigd door Drugshond op 30-09-2006 12:29:59 ]
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 00:18:44 #2
91333 displission
pi_40955498
Om als vb de video te nemen van loose change wordt het erg goed gebracht..het is een fokking film en je gaat..er van houden?? (wacht ik haal twee dingen door elkaar dit gaat over de show)Je snapt me wel..en sneaky tuuntje..en dark vader voice..en de eindeloze repeats..(hier gaat het weer verder over de film 2nd change als vb., maar het komt op hetzelfde neer) ik kan me herinneren dat er iets was over een stofwolk. Dan nog weet je niet of het waar is en laten we eerlijk wezen, niemand kent die Alex Jones persoonlijk. Hij heeft wel veel info
http://www.nfowars.net:443/stream1.pls luister nu..

succes

ps ik kreeg deze melding : A computer at IP Address 66.160.201.106 has attempted an unsolicited connection to TCP port 3755 on your computer.

enne het is dus live..is het live?

unmasker or don't

Non-Standard Port

[ Bericht 9% gewijzigd door displission op 19-08-2006 01:32:32 ]
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 00:24:19 #3
91333 displission
pi_40955702
ohw reclames ..

ik zag.. een netwerk.. members..als ik dan aan Amerika denk denk ik dan gelijk aan credit card..daar hoef ik dan even niet naar te kijken.

Ik zag links op google video en hij zegt dat het verspreid moet worden. Aan de andere kant zie ik veel geld hierin omgaan. Ik wil een persoonlijke kaart trekken van de tarot over dit issue. Het hele Alex Jones verhaal wat hij verteld op het moment, ben erg benieuwd..

de kaart zegt iets over de persoonlijkheid..en de situatie

de kaart zwaarden acht duiding: zegt denk ik iets over de persoon..
op de kaart zien we een vrouw met een witte blinddoek. Om haar heen staan acht zwaarden in de vorm van een halve maan..de vrouw staat er middenin. Ik denk dat de persoon of personen waar dit over gaat of de situatie..:

De blindoek en de touwen om haar heen kunnen echter zo ofgeworpen worden..ook de blinddoek..het is een weg die is afgelegd..en je geloofd in je eigen hulpeloosheid..er is echter..een weg na het afwerpen..je hoeft het enkel te doen..

De kaart staat ook voor de illusie gevangen te zijn...

Niet in staat zelf de verantwoording voor het eigen leven te nemen

en crisis

Als ik dit verder ga analyseren..klinkt dit heel logisch..

er wordt momenteel een telefoon geblocked.. een telefoontje naar Engeland.

aan de andere kant wil hij natuurlijk wel wat bewerkstelligen..hoe je het ook wend of keert. Ik trok:
aas van de staven
een witte hand houd een staaf vast..wat min of meer wilt zeggen dat het leven met volle verantwoording in de hand wordt gehouden..juist de zelfverantwoording en de beslissing..misschien wil hij gewoon zeggen..denk na mensen..en is dat zijn baan.

dat even terzijde..

[ Bericht 82% gewijzigd door displission op 19-08-2006 01:20:41 ]
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 01:24:14 #4
91333 displission
pi_40957626
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 00:18 schreef displission het volgende:
en dark vader voice..
hoordje je de star wars tune..??(ongeveer 10 minuten geleden) , zat ik er niet ver naast..

ohw ja, er was toch in het nieuws dat die de overige tapes gereleased zouden worden..? Iemand die een linkje heeft naar die onlangs uitgegeven audio bestanden?

[ Bericht 9% gewijzigd door displission op 19-08-2006 01:48:44 ]
pi_40961603

Toch blijft mijn brein het moeilijk vinden om dit te associėren met een Boeing, vooral de vlieghoogte ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_40961646
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 09:47 schreef UncleScorp het volgende:
[afbeelding]

Toch blijft mijn brein het moeilijk vinden om dit te associėren met een Boeing, vooral de vlieghoogte ...
Die animated gif is heel erg bij benadering hoor. Het rood omlijnde bij de staartvleugel is een benadering, alle doorgetrokken lijnen hebben die benadering als basis. Maar ik denk wel dat dat ongeveer de richting is waarop je moet denken. Je ziet een soort van vlek. Die vlek zie je vlak voor impact. De vlek heeft vaag de contouren van een staartvlak.

Maar stel het was een drone, hoe zou een drone dan op zo'n hoogte moeten invliegen? En een missile dan, waarom zou een missile niet hoger inkomen en op het midden van het pentagon invliegen? Waarom nou net dat punt? Hebben complotgelovers daar misschien een verklaring voor?
pi_40961656
Sorry hoor, maar als je ipv 80 videobanden maar 4 frames aan bewijs hebt aangeleverd, dan kun je dat als beoordeler gewoon aan de kant gooien, 4 frames is zo te photosjoppen en al die tapes worden achtergehouden door de FBI.
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_40961680
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 09:51 schreef TaLoN.NL het volgende:
Sorry hoor, maar als je ipv 80 videobanden maar 4 frames aan bewijs hebt aangeleverd, dan kun je dat als beoordeler gewoon aan de kant gooien, 4 frames is zo te photosjoppen en al die tapes worden achtergehouden door de FBI.
En de foto's van de brokstukken in het puin? De ooggetuigen? Die leg je gemakshalve terzijde?
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 10:12:51 #9
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_40961881
Waarom blijft men dat filmpje serieus nemen? Het is toch duidelijk dat je er niks aan hebt...

Lijkt me duidelijk een voorbeeld van het propaganda beleid om bepaalde theorieen of de dicsussie omtrent bepaalde theorieen te promoten. De makkelijk overtuigde complot theoretici zien er geen boeing in, de sceptici weer wel, en elk weldenkend mens komt tot de conclusie dat je niks met het filmpje kan en legt deze naast zich neer.
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
pi_40961916
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 10:12 schreef OpenYourMind het volgende:
Waarom blijft men dat filmpje serieus nemen? Het is toch duidelijk dat je er niks aan hebt...

Lijkt me duidelijk een voorbeeld van het propaganda beleid om bepaalde theorieen of de dicsussie omtrent bepaalde theorieen te promoten. De makkelijk overtuigde complot theoretici zien er geen boeing in, de sceptici weer wel, en elk weldenkend mens komt tot de conclusie dat je niks met het filmpje kan en legt deze naast zich neer.
Ok. Schakelen we over op het boeing puin wat in en rond het pentagon is gevonden. Heb je daar een verklaring voor?
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 10:29:18 #11
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_40962103
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 10:16 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Ok. Schakelen we over op het boeing puin wat in en rond het pentagon is gevonden. Heb je daar een verklaring voor?
Ja, zoals eerder door mij gezegd twijfel ik er niet aan dat flight 77 in het Pentagon is gevlogen, dus dat zouden de brokstukken moeten zijn.
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
pi_40962261
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 10:29 schreef OpenYourMind het volgende:

[..]

Ja, zoals eerder door mij gezegd twijfel ik er niet aan dat flight 77 in het Pentagon is gevlogen, dus dat zouden de brokstukken moeten zijn.
Okay.
pi_40962803
London Daily Mail: Flight 93 'was shot down'

http://www.prisonplanet.c(...)6/190806shotdown.htm

idd vreemd dat er geen motoren van 6 ton per stuk zijn teruggevonden op de crash site, alleen een deel van 1 ton , 1 mijl verderop in de jachthaven. die zou daarheen zijn gestuiterd volgens de fbi.

zie je het voor je , 1000 kg metaal wat 1 mijl wegstuiterd
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
pi_40962854
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 11:12 schreef huupia34 het volgende:
London Daily Mail: Flight 93 'was shot down'

http://www.prisonplanet.c(...)6/190806shotdown.htm

idd vreemd dat er geen motoren van 6 ton per stuk zijn teruggevonden op de crash site, alleen een deel van 1 ton , 1 mijl verderop in de jachthaven. die zou daarheen zijn gestuiterd volgens de fbi.

zie je het voor je , 1000 kg metaal wat 1 mijl wegstuiterd
Euuhh, ooggetuigen hebben aangegeven dat het vliegtuig in de lucht al in stukken opbrak. Met zo'n snelheid brokstukken verliezen is 1 mijl niet ver hoor.
pi_40962889
Overigens er zijn toch gewoon motorbrokstukken teruggevonden op de plek van crash van flight 93?
pi_40962896
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 11:14 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Euuhh, ooggetuigen hebben aangegeven dat het vliegtuig in de lucht al in stukken opbrak. Met zo'n snelheid brokstukken verliezen is 1 mijl niet ver hoor.
kan me niet voorstellen dat jij dat artikel al in 1 minuut hebt gelezen, of kende je het al?

waarom zou een vliegtuig breken in de lucht(zonder dat he is beschoten) ?
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
pi_40962946
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 11:16 schreef huupia34 het volgende:
kan me niet voorstellen dat jij dat artikel al in 1 minuut hebt gelezen, of kende je het al?

waarom zou een vliegtuig breken in de lucht(zonder dat he is beschoten) ?
Ik ga uit van jouw commentaar.

Een vliegtuig kan best in de lucht door de krachten bij vreemde bewegingen in stukken breken hoor, daar is niks vreemds aan, en het hoeft niet per se uit de lucht geschoten te worden.
pi_40963063
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 11:19 schreef haaahaha het volgende:
Een vliegtuig kan best in de lucht door de krachten bij vreemde bewegingen in stukken breken hoor, daar is niks vreemds aan, en het hoeft niet per se uit de lucht geschoten te worden.
En toch was die lage vluchtroute en snelheid geen probleem volgens de hier aanwezige piloten ?
Hij hield het vliegtuig netjes juist boven de grond aan een heuse snelheid terwijl de stukken eraf vlogen ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_40963190
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 11:19 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Ik ga uit van jouw commentaar.

een loop-de-loop?
pi_40963401
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 11:25 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

En toch was die lage vluchtroute en snelheid geen probleem volgens de hier aanwezige piloten ?
Hij hield het vliegtuig netjes juist boven de grond aan een heuse snelheid terwijl de stukken eraf vlogen ?
Waar blijft jouw antwoord op mijn vragen? Of blijf je weer enkel vragen stellen???
pi_40965287
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 11:42 schreef haaahaha het volgende:
Waar blijft jouw antwoord op mijn vragen? Of blijf je weer enkel vragen stellen???
Idd, ik zit vol vragen maar heb zelf geen antwoorden.
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 14:09:15 #22
91333 displission
pi_40967126
ben even op zoek gegaan voor jullie en voor mezelf . Ik had het idd goed gelezen er zijn duizenden documenten en 2 nieuwe audio files vrijgegeven. De audio files zijn naar mijn mening erg slecht te verstaan, maar daarintegen zijn de interviews er in grote getalen aanwezig..er is tevens een selectie van alle overige documenten.

hierbij een linkje: http://abclocal.go.com/wabc/story?section=9_11&id=3439360# eyewitness reports
pi_40967232
Ik denk sowieso dat ze vlucht 93 uit de lucht geschoten hebben.
Verder heb ik mijn bedenkingen bij de officiele verklaring omtrend het hele 911 gebeuren

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_40977677
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 14:13 schreef vosss het volgende:
Ik denk sowieso dat ze vlucht 93 uit de lucht geschoten hebben.
Verder heb ik mijn bedenkingen bij de officiele verklaring omtrend het hele 911 gebeuren

lol, prima, daar wil ik het best puntsgewijs met je over hebben.
Waar heb je precies bedenkingen bij, en waarom heb je er bedenkingen bij? Ik ben benieuwd hoe je dat ziet.
pi_40980633
Bush Addresses the U.N. - tells the world no 911 discussions

http://youtube.com/watch?v=6K5M0xtxQVQ

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')