hoordje je de star wars tune..??(ongeveer 10 minuten geleden)quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:18 schreef displission het volgende:
en dark vader voice..
Die animated gif is heel erg bij benadering hoor.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:47 schreef UncleScorp het volgende:
[afbeelding]
Toch blijft mijn brein het moeilijk vinden om dit te associėren met een Boeing, vooral de vlieghoogte ...
En de foto's van de brokstukken in het puin? De ooggetuigen? Die leg je gemakshalve terzijde?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:51 schreef TaLoN.NL het volgende:
Sorry hoor, maar als je ipv 80 videobanden maar 4 frames aan bewijs hebt aangeleverd, dan kun je dat als beoordeler gewoon aan de kant gooien, 4 frames is zo te photosjoppen en al die tapes worden achtergehouden door de FBI.
Ok. Schakelen we over op het boeing puin wat in en rond het pentagon is gevonden. Heb je daar een verklaring voor?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:12 schreef OpenYourMind het volgende:
Waarom blijft men dat filmpje serieus nemen? Het is toch duidelijk dat je er niks aan hebt...
Lijkt me duidelijk een voorbeeld van het propaganda beleid om bepaalde theorieen of de dicsussie omtrent bepaalde theorieen te promoten. De makkelijk overtuigde complot theoretici zien er geen boeing in, de sceptici weer wel, en elk weldenkend mens komt tot de conclusie dat je niks met het filmpje kan en legt deze naast zich neer.
Ja, zoals eerder door mij gezegd twijfel ik er niet aan dat flight 77 in het Pentagon is gevlogen, dus dat zouden de brokstukken moeten zijn.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:16 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Ok. Schakelen we over op het boeing puin wat in en rond het pentagon is gevonden. Heb je daar een verklaring voor?
Okay.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:29 schreef OpenYourMind het volgende:
[..]
Ja, zoals eerder door mij gezegd twijfel ik er niet aan dat flight 77 in het Pentagon is gevlogen, dus dat zouden de brokstukken moeten zijn.![]()
Euuhh, ooggetuigen hebben aangegeven dat het vliegtuig in de lucht al in stukken opbrak. Met zo'n snelheid brokstukken verliezen is 1 mijl niet ver hoor.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:12 schreef huupia34 het volgende:
London Daily Mail: Flight 93 'was shot down'
http://www.prisonplanet.c(...)6/190806shotdown.htm
idd vreemd dat er geen motoren van 6 ton per stuk zijn teruggevonden op de crash site, alleen een deel van 1 ton , 1 mijl verderop in de jachthaven. die zou daarheen zijn gestuiterd volgens de fbi.
zie je het voor je , 1000 kg metaal wat 1 mijl wegstuiterd![]()
kan me niet voorstellen dat jij dat artikel al in 1 minuut hebt gelezen, of kende je het al?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:14 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Euuhh, ooggetuigen hebben aangegeven dat het vliegtuig in de lucht al in stukken opbrak. Met zo'n snelheid brokstukken verliezen is 1 mijl niet ver hoor.
Ik ga uit van jouw commentaar.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:16 schreef huupia34 het volgende:
kan me niet voorstellen dat jij dat artikel al in 1 minuut hebt gelezen, of kende je het al?
waarom zou een vliegtuig breken in de lucht(zonder dat he is beschoten) ?
En toch was die lage vluchtroute en snelheid geen probleem volgens de hier aanwezige piloten ?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:19 schreef haaahaha het volgende:
Een vliegtuig kan best in de lucht door de krachten bij vreemde bewegingen in stukken breken hoor, daar is niks vreemds aan, en het hoeft niet per se uit de lucht geschoten te worden.
een loop-de-loop?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:19 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Ik ga uit van jouw commentaar.
Een vliegtuig kan best in de lucht door de krachten bij vreemde bewegingen in stukken breken hoor, daar is niks vreemds aan, en het hoeft niet per se uit de lucht geschoten te worden.
Waar blijft jouw antwoord op mijn vragen? Of blijf je weer enkel vragen stellen???quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:25 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
En toch was die lage vluchtroute en snelheid geen probleem volgens de hier aanwezige piloten ?
Hij hield het vliegtuig netjes juist boven de grond aan een heuse snelheid terwijl de stukken eraf vlogen ?
Idd, ik zit vol vragen maar heb zelf geen antwoorden.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:42 schreef haaahaha het volgende:
Waar blijft jouw antwoord op mijn vragen? Of blijf je weer enkel vragen stellen???
lol, prima, daar wil ik het best puntsgewijs met je over hebben.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:13 schreef vosss het volgende:
Ik denk sowieso dat ze vlucht 93 uit de lucht geschoten hebben.
Verder heb ik mijn bedenkingen bij de officiele verklaring omtrend het hele 911 gebeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |