hoordje je de star wars tune..??(ongeveer 10 minuten geleden)quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:18 schreef displission het volgende:
en dark vader voice..
Die animated gif is heel erg bij benadering hoor.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:47 schreef UncleScorp het volgende:
[afbeelding]
Toch blijft mijn brein het moeilijk vinden om dit te associėren met een Boeing, vooral de vlieghoogte ...
En de foto's van de brokstukken in het puin? De ooggetuigen? Die leg je gemakshalve terzijde?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:51 schreef TaLoN.NL het volgende:
Sorry hoor, maar als je ipv 80 videobanden maar 4 frames aan bewijs hebt aangeleverd, dan kun je dat als beoordeler gewoon aan de kant gooien, 4 frames is zo te photosjoppen en al die tapes worden achtergehouden door de FBI.
Ok. Schakelen we over op het boeing puin wat in en rond het pentagon is gevonden. Heb je daar een verklaring voor?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:12 schreef OpenYourMind het volgende:
Waarom blijft men dat filmpje serieus nemen? Het is toch duidelijk dat je er niks aan hebt...
Lijkt me duidelijk een voorbeeld van het propaganda beleid om bepaalde theorieen of de dicsussie omtrent bepaalde theorieen te promoten. De makkelijk overtuigde complot theoretici zien er geen boeing in, de sceptici weer wel, en elk weldenkend mens komt tot de conclusie dat je niks met het filmpje kan en legt deze naast zich neer.
Ja, zoals eerder door mij gezegd twijfel ik er niet aan dat flight 77 in het Pentagon is gevlogen, dus dat zouden de brokstukken moeten zijn.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:16 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Ok. Schakelen we over op het boeing puin wat in en rond het pentagon is gevonden. Heb je daar een verklaring voor?
Okay.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:29 schreef OpenYourMind het volgende:
[..]
Ja, zoals eerder door mij gezegd twijfel ik er niet aan dat flight 77 in het Pentagon is gevlogen, dus dat zouden de brokstukken moeten zijn.![]()
Euuhh, ooggetuigen hebben aangegeven dat het vliegtuig in de lucht al in stukken opbrak. Met zo'n snelheid brokstukken verliezen is 1 mijl niet ver hoor.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:12 schreef huupia34 het volgende:
London Daily Mail: Flight 93 'was shot down'
http://www.prisonplanet.c(...)6/190806shotdown.htm
idd vreemd dat er geen motoren van 6 ton per stuk zijn teruggevonden op de crash site, alleen een deel van 1 ton , 1 mijl verderop in de jachthaven. die zou daarheen zijn gestuiterd volgens de fbi.
zie je het voor je , 1000 kg metaal wat 1 mijl wegstuiterd![]()
kan me niet voorstellen dat jij dat artikel al in 1 minuut hebt gelezen, of kende je het al?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:14 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Euuhh, ooggetuigen hebben aangegeven dat het vliegtuig in de lucht al in stukken opbrak. Met zo'n snelheid brokstukken verliezen is 1 mijl niet ver hoor.
Ik ga uit van jouw commentaar.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:16 schreef huupia34 het volgende:
kan me niet voorstellen dat jij dat artikel al in 1 minuut hebt gelezen, of kende je het al?
waarom zou een vliegtuig breken in de lucht(zonder dat he is beschoten) ?
En toch was die lage vluchtroute en snelheid geen probleem volgens de hier aanwezige piloten ?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:19 schreef haaahaha het volgende:
Een vliegtuig kan best in de lucht door de krachten bij vreemde bewegingen in stukken breken hoor, daar is niks vreemds aan, en het hoeft niet per se uit de lucht geschoten te worden.
een loop-de-loop?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:19 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Ik ga uit van jouw commentaar.
Een vliegtuig kan best in de lucht door de krachten bij vreemde bewegingen in stukken breken hoor, daar is niks vreemds aan, en het hoeft niet per se uit de lucht geschoten te worden.
Waar blijft jouw antwoord op mijn vragen? Of blijf je weer enkel vragen stellen???quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:25 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
En toch was die lage vluchtroute en snelheid geen probleem volgens de hier aanwezige piloten ?
Hij hield het vliegtuig netjes juist boven de grond aan een heuse snelheid terwijl de stukken eraf vlogen ?
Idd, ik zit vol vragen maar heb zelf geen antwoorden.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:42 schreef haaahaha het volgende:
Waar blijft jouw antwoord op mijn vragen? Of blijf je weer enkel vragen stellen???
lol, prima, daar wil ik het best puntsgewijs met je over hebben.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:13 schreef vosss het volgende:
Ik denk sowieso dat ze vlucht 93 uit de lucht geschoten hebben.
Verder heb ik mijn bedenkingen bij de officiele verklaring omtrend het hele 911 gebeuren
Ow dat mag jij vinden hoor. Moet je me alleen even vertellen hoe ze die vliegtuigonderdelen daar dan hebben gekregen. Als ze dat met trucks of zo hebben gebracht (ze zullen ze niet hebben gedragen), dan zullen daar getuigen van zijn. Waar zijn die? Allemaal opgepakt ofzo? Leg me dan ook even uit hoe en waarom ze die lantaarnpalen omgelegd hebben. Er reden mensen op de weg toen dit gebeurde. Die hebben dat gezien dus. Waar zijn die? Ook de mond gesnoerd? Sommige lantaarnpalen zijn op de weg geflikkerd. Dat zal toch vast wel iemand gemeldt hebben bij de politie?quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:38 schreef Burakius het volgende:
sorry dat ik et zeg, maar het lijkt wel op een missile. De ontploffing. De grootte het klopt niet met een passagiersvliegtuig. im sorry
idem dito hierquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:59 schreef Resonancer het volgende:
Mijn mening is dezelfde als die van Phil Berg:
They (Bush et al) made it happen or let it happen.
And if they let it happen, then they made it happen.
"And they must be held responsible."
Het officiele rapport is onvolledig en onjuist.
Argumenten : Zie al mijn andere reacties.
Pfff, kom nou maar eerst met al het bewijsmateriaal als ze niks te verbergen hebben!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:54 schreef haaahaha het volgende:
[..]
En de foto's van de brokstukken in het puin? De ooggetuigen? Die leg je gemakshalve terzijde?
Of hij uit de lucht geschoten is of niet, zodra de kapers de macht overnamen in dat vliegtuig stond het vast dat dat vliegtuig zou neerstorten en dat alle passagiers zouden sterven. Of het nou komt doordat de kapers het in de grond boorden of dat de amerikanen het neer haalden (en daarmee een aanslag voorkwamen) dat maakt dan weinig uit. Wees blij dat ze hem niet in een gebouw/druk bevolkt gebied hebben kunnen laten neerstorten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:13 schreef vosss het volgende:
Ik denk sowieso dat ze vlucht 93 uit de lucht geschoten hebben.
Verder heb ik mijn bedenkingen bij de officiele verklaring omtrend het hele 911 gebeuren
quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:47 schreef TaLoN.NL het volgende:
[..]
Pfff, kom nou maar eerst met al het bewijsmateriaal als ze niks te verbergen hebben!
Klote-Neocons in de VS!!!
Wat bedoel ik?! Ik bedoel dat 5 frames te weinig is, men neme 82 videocamera's, (speculatie) Het vliegtuig is op iedere camera 10 seconden in beeld. dan krijg je: 82*10*24= 19.680 frames!quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:55 schreef haaahaha het volgende:
[..]Wat bedoel je? Kijk, met zo'n opmerking laat je zien dat geen enkel bewijs genoeg voor je is. Want je hebt per slot van rekening de foto's van het puin met de brokstukken van het vliegtuig gezien. Dat opzich is bewijs genoeg. Maar daar neem je geen genoegen mee. Wie zegt dat jij genoegen neemt met het filmmateriaal?
Helemaal met je eens. Ken je Zapruder, van VKmag? http://www.vkmag.com/zapruder/ Die lui zoeken echt achter alles iets, en ook de lui die daar reageren, argh... maarja ik laat ze lekker in hun eigen angst wereldje leven waarin zij zich druk maken om alles, overal een complot in zien en er toch niets aan kunnen veranderenquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:01 schreef Zwaffel het volgende:
ik ga het topic niet doorlezen op het moment Ik zet hier enkel mn mening.
Voorheen was ik best ervan overtuigd dat dit een inside job moest zijn. Bullshit natuurlijk. Netalsof bush 1000'den mensen de dood injaagt,enkel voor een war on terror.
Dit kan neverdenooitniet een inside job zijn. Hoe graag we ook willen met zn allen. Dan zijn er zoveel mensen bij betrokken,en echt,het is te link om er een zooi mensen te bij betrekken. Ooit zullen die mensen hun mond open doen,en dan?
Nee,inside job geloof ik geen hol van, dat het zaakje stinkt ben ik wel met je eens. Er zijn erg veel dingen die vragen om extra uitleg. Teveel dingen gewoon.
We zullen IMHO nooit achter de "waarheid" komen. Daar hebben we gewoon mee te leven.
Waar ik wel op kots zijn al die 9/11 site die niks anders doen dan ons het beeld van de inside job opleggen. Rot op met je conspiracy theories
Er zijn ooggetuigen die een passagiersvliegtuig hebben zien vliegen, er zijn onderdelen van een passagiersvliegtuig in het puin gevonden, menselijke resten in het pentagon puin zijn door DNA-onderzoek herleid tot de passagiers van het vliegtuig. En dan zou enkel omdat er geen film wordt vrijgegeven het geen passagiersvliegtuig geweest zijn?quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:06 schreef TaLoN.NL het volgende:
[..]
Wat bedoel ik?! Ik bedoel dat 5 frames te weinig is, men neme 82 videocamera's, (speculatie) Het vliegtuig is op iedere camera 10 seconden in beeld. dan krijg je: 82*10*24= 19.680 frames!
En wat deed die rare witte lijn precies op de plek waar het "vliegtuig" zich in het pentagon zou boren?
http://www.spaceimaging.c(...)/Pentagon_9_7_01.jpg
(grote afb. laad traag!)
Jup,ik ken hetquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:11 schreef Niek. het volgende:
[..]
Helemaal met je eens. Ken je Zapruder, van VKmag? http://www.vkmag.com/zapruder/ Die lui zoeken echt achter alles iets, en ook de lui die daar reageren, argh... maarja ik laat ze lekker in hun eigen angst wereldje leven waarin zij zich druk maken om alles, overal een complot in zien en er toch niets aan kunnen veranderen![]()
serieus,misschien is er iets ernstig mis met mijn ogen ofzo hoor,maar op de orginele vrij gegeven film van het pentagon zie ik toch echt een vliegtuigquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:11 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Er zijn ooggetuigen die een passagiersvliegtuig hebben zien vliegen, er zijn onderdelen van een passagiersvliegtuig in het puin gevonden, menselijke resten in het pentagon puin zijn door DNA-onderzoek herleid tot de passagiers van het vliegtuig. En dan zou enkel omdat er geen film wordt vrijgegeven het geen passagiersvliegtuig geweest zijn?
Alweer zo'n standaard conspiracy site... allemaal vertellen ze hetzelfde en allemaal geven ze alleen hun visie van het verhaal zonder onafhankelijke experts erbij te halen/duidelijke bewijzen. Het is vrijwel altijd zo dat de "normale mensen" moeten aantonen dat het GEEN inside job was en dat is neit juist.quote:
Lieg niet, het is juist andersom!quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:29 schreef Niek. het volgende:
[..]
Het is vrijwel altijd zo dat de "normale mensen" moeten aantonen dat het GEEN inside job was en dat is neit juist.
Zie? Niks zal overtuigend bewijs voor jou zijn, ook al zie je beelden van een passagiersvliegtuig wat het pentagon in stort, dan nog zal dat voor jou niet overtuigend zijn.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:30 schreef TaLoN.NL het volgende:
Ja, maar het is de FBI/CIA die die onderzoeken heeft uitgevoerd, die zijn helaas niet betrouwbaar.
De hele FBI/CIA afschrijven is te makkelijk, ze hebben zat goed werk gedaan. Misschien een aparte vergelijking:quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:30 schreef TaLoN.NL het volgende:
Ja, maar het is de FBI/CIA die die onderzoeken heeft uitgevoerd, die zijn helaas niet betrouwbaar.
Thomas Jefferson: If a nation expects to be ignorant and free, in a state of civilization, it expects what never was and never will be.
Oooow, dus alles wat niet klopt hoort gewoon bij de complottheorie?quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:30 schreef TaLoN.NL het volgende:
Thomas Jefferson: If a nation expects to be ignorant and free, in a state of civilization, it expects what never was and never will be.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |