Respect, Je weet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:56 schreef Dribbel_ het volgende:
ik plaats ff serieus een tvp
ik plak m'n tvp hier effequote:Op dinsdag 5 september 2006 00:57 schreef NJ het volgende:
Hier ben ik al, ik zet 'm even sticky.
Neen!quote:
alle modjes slapen nu wel denk ikquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
[CENTRAAL] Weltrusten topic kan deze weer geopend worden, zoveel ging er niet offtopic en ten tweede het is een onzin, snap eigenlijk in de eerste plaats niet waarom hij gesloten is, overdag gaan mensen ook slapen en dus ook weltrusten zeggen
Nee, een enkele pleegt momenteel zelfmoord.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
alle modjes slapen nu wel denk ik
Bio is bij mij en Remlof nuquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, een enkele pleegt momenteel zelfmoord.
Of heeft iemand bio tegen gehouden ?
Nee, het goedemorgen topic is de enige ( door traditie ) die mag. goede middag/avond/nacht/weltrusten doe je maar in een reeks.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
[CENTRAAL] Weltrusten topic kan deze weer geopend worden, zoveel ging er niet offtopic en ten tweede het is een onzin, snap eigenlijk in de eerste plaats niet waarom hij gesloten is, overdag gaan mensen ook slapen en dus ook weltrusten zeggen
quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:10 schreef EL_REY het volgende:
ik vind deze openingspost eigelijks beter dan die van donald duck..
What else is new?quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:42 schreef iamredleader het volgende:
Nou, ik weet het nog niet, hoor...
Ik zag emquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:05 schreef Chowi het volgende:
Tof, nu kan ik ongezien een slotje zetten.
Ohnoes.quote:
En ik vereeuwig hem:quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:06 schreef Echo99 het volgende:
Ik zag em
Oh, handig die informatie.quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, het goedemorgen topic is de enige ( door traditie ) die mag. goede middag/avond/nacht/weltrusten doe je maar in een reeks.
Dan is het hek van de dam, zeg ik je!quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:05 schreef Sebasser het volgende:
Wat nou als Goedemorgen Goedemiddag topics gaat maken ?
Oh, volgens mij stond dat hek van jou in een weiland.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:09 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dan is het hek van de dam, zeg ik je!
Dan gaan ze dicht.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:05 schreef Sebasser het volgende:
Wat nou als Goedemorgen Goedemiddag topics gaat maken ?
NJ heeft daar speciale tooltjes voor!quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:13 schreef Echo99 het volgende:
@ NJ: waarom kan jij 301 posts in een topic proppen![]()
Ik heb ooit eens een post of 40 na een slotje gepost.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:13 schreef Echo99 het volgende:
@ NJ: waarom kan jij 301 posts in een topic proppen![]()
Hierzo, hij welquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:14 schreef Snakey het volgende:
[..]
NJ heeft daar speciale tooltjes voor!
Jij de wiet, NJ de tools.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:14 schreef Snakey het volgende:
[..]
NJ heeft daar speciale tooltjes voor!
dat zei ik al..quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:17 schreef mcDavid het volgende:
Tof plaatje in de OP, wel!
Beter kijken, hond!quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:23 schreef EL_REY het volgende:
[..]
dat zei ik al..
wees eens creatief en vertel wat anders![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:51 schreef EL_REY het volgende:
Raar wief
mag ie open.. volgens mij kan ie best leuk worden..
tevens tof plaatje in de OP, dat wel
kijk jij nou maar eens goed...quote:
dat zegt nog niks...kan ook iets anders zijn..quote:
Op straat? Voor de auto's?quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:40 schreef jogy het volgende:
Hop, ga buiten spelen. Ik kan niets over het topic zeggen helaas want ik zie het plaatje niet.
Een niets toevoegende baggerreactie plaatsen?quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:42 schreef theepot het volgende:
(sorry macht der gewoonte)
Misschien ligt tinypic er effe uit. Ik heb het ook wel eens.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heeft iemand mijn icoon toevallig verwijderd of die link doodgemaakt, kan niet vinden wat er met mijn plaatje mis is
Denk je?quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:44 schreef NJ het volgende:
Waarschijnlijk heeft het trouwens minder te maken met de macht der gewoonte dan met een totaal gebrek aan enige vorm van een IQ.
ben jij dat eigenlijk zelf op die foto??quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
Misschien ligt tinypic er effe uit. Ik heb het ook wel eens.
Ik zie dat kreng toch echt als avatar bij je hoor.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heeft iemand dan dat steve irwin gifje waar hij achtervolgt word door een rog op zijn com staan want dan plaats ikhem op een andere server
Oh? Ik zie een rode vrachtwagen!quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:07 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik zie dat kreng toch echt als avatar bij je hoor.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:07 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik zie dat kreng toch echt als avatar bij je hoor.
Ik nu ook, vreemdquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]kan je hem opslaan dan en hier posten
want ik zie alleen een kruisje
Nee, ze zijn aan het editten in het gesloten topic. Wel ludiekquote:
Ik zag het. Naja, ik stoor me daar niet aan. Echt uit de hand lopen zal het niet.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, ze zijn aan het editten in het gesloten topic. Wel ludiek.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:20 schreef -Evert- het volgende:
Persoonlijke gegevens
Voornaam: B.
Achternaam: Itch
![]()
![]()
Joehoe!!!quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:28 schreef -Evert- het volgende:
Wel snel reageren, anders komen murp en SuperrrTuxxx ook hier spammen![]()
't was maar een vraag hoor .....quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:31 schreef jogy het volgende:
Dit is de aankondiging tot de mogelijke nadering van een slotje. En als dit topic over mijn aankondiging gaat dan is het ook niet echt 'haha'leuk en kan je die discussie ook in het FB topic beginnen.
En dat was maar een antwoord hoorquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:33 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
't was maar een vraag hoor .....![]()
ONZ.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:36 schreef Qunix het volgende:
Hoezo sticky? M'n SS-topic is klaar! Leest het allen!
Snap het niet helemaal geloof ik
dank je..quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Idd tnxquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:15 schreef jogy het volgende:
[..]
let je wel effe op? straks gaat het goed mis!quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zag het. Naja, ik stoor me daar niet aan. Echt uit de hand lopen zal het niet.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:39 schreef murp het volgende:
[..]
let je wel effe op? straks gaat het goed mis!
quote:
Wat zij zeggen.quote:
Ik hou ook van jou.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:39 schreef jogy het volgende:
Was iedereen maar zo creatief als jullie.
Wie het weet mag het zeggen!quote:
sorry....quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:56 schreef jogy het volgende:
[..]
Neh, alleen die andere posts waren wel iets te gortig.
ik stopquote:
Neh, alleen die andere posts waren wel iets te gortigquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:55 schreef -Evert- het volgende:
[..]
Michael wordt WK...![]()
p.s. delete mij maar
Die 2e van mij viel toch wel mee.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:56 schreef jogy het volgende:
[..]
Neh, alleen die andere posts waren wel iets te gortig.
Gortig als in slowchatgortig, niet in een andere zinquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die 2e van mij viel toch wel mee.![]()
Ahzo.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Gortig als in slowchatgortig, niet in een andere zin.
Wat een lief tvp-tjequote:Op dinsdag 5 september 2006 22:40 schreef TwyLight het volgende:
Toch maar even posten hier omdat het topic is geopend door mij favorite user![]()
Niet bepaald. Maar kudo's voor de poging hoor.quote:Op woensdag 6 september 2006 09:55 schreef EL_REY het volgende:
ik ben vandaag zo vrolijk en boos tegelijk!!!
ttt tje hoor
hier heb je er ook 10 l!3f3rDquote:Op woensdag 6 september 2006 09:59 schreef jogy het volgende:
[..]
Niet bepaald. Maar kudo's voor de poging hoor.
doe maar niet...quote:Op woensdag 6 september 2006 12:25 schreef mcDavid het volgende:
mag deze weer open?
ik heb die foto's nog steeds niet!
Sommige...quote:
Jammer dan.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:02 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoi ik wou m'n topic weer open hebben![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 17:40 schreef murp het volgende:
ik wou dit topic weer open hebben...
ik ben jarig!
Je kan 1 post doen!quote:Op woensdag 6 september 2006 17:40 schreef murp het volgende:
ik wou dit topic weer open hebben...
ik ben jarig!
Lief.quote:
quote:
Wat ben jij voor kutmod.quote:
Ik hoef niet hoor, murp wou.quote:
Je weet best dat ik dat niet meende. Toch? Snakey? Hallo?! Snaaakeeeey?quote:
Waar was je nou?quote:
Zo zie je maar weer... nooit aan beginnen!quote:Op woensdag 6 september 2006 18:04 schreef murp het volgende:
[..]
m'n meissie kwam binnen vanuit werk.... ik moest kiezen....![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 18:04 schreef murp het volgende:
[..]
m'n meissie kwam binnen vanuit werk.... ik moest kiezen....![]()
mcDavid....quote:Op woensdag 6 september 2006 18:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer... nooit aan beginnen!
Ik heb een probleem met een slotje.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je weet best dat ik dat niet meende. Toch? Snakey? Hallo?! Snaaakeeeey?
quote:Op woensdag 6 september 2006 18:08 schreef Snakey het volgende:
Ik heb een probleem met een slotje.![]()
Iemand hier heeft de autosleutels in de auto laten liggen en de auto op slot gegooid![]()
wtf...quote:Op woensdag 6 september 2006 18:08 schreef Snakey het volgende:
Iemand hier heeft de autosleutels in de auto laten liggen en de auto op slot gegooid![]()
Pas de problème. Even een ruitje intikken, en dan is het opgelost.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb een probleem met een slotje.![]()
Nieuwe auto kopen.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:09 schreef iamredleader het volgende:
[..]
whehehe, stom slotje
en nu?
Wat een goed plan!!quote:Op woensdag 6 september 2006 18:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Pas de problème. Even een ruitje intikken, en dan is het opgelost.
Mmm, misschien wel een goed plan om het daar even te vragen. Al 20 bedrijven gebeld en niemand die nog auto's opent.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:15 schreef mcDavid het volgende:
Schopje PTA!
Sorry hoor. Maar ik heb wél tieten dus je moet het me vergeven.quote:
Is het niet een idee om eerst de reservesleutel te zoeken?quote:Op woensdag 6 september 2006 18:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mmm, misschien wel een goed plan om het daar even te vragen. Al 20 bedrijven gebeld en niemand die nog auto's opent.![]()
Het is je vergeven.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Sorry hoor. Maar ik heb wél tieten dus je moet het me vergeven.
Hier verder. Auto op slot, sleutel nog in de autoquote:Op woensdag 6 september 2006 18:20 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Is het niet een idee om eerst de reservesleutel te zoeken?
oke..quote:Op woensdag 6 september 2006 20:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Is het misschien mogelijk dat er iets gedaan kan worden aan users die in elk topic een plaatje van wijlen steve irwin plaatsen zonder verder ook maar iets te zeggen in dat topic? Ik vind het vervelend worden.![]()
Waarom verbaast me dit nou niet.quote:
Als ik ze tegenkom dan verwijder ik het plaatje, geef een note en controleer hun post history in ONZ mochten het te veel zijn dan gaan ze vast en zeker wel even pauze houden.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Kunnen we niet alle mensen die dat plaatje van Steve met zijn duimen omhoog posten gewoon bannen ofzo ?
Oke dankuquote:Op woensdag 6 september 2006 20:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Als ik ze tegenkom dan verwijder ik het plaatje, geef een note en controleer hun post history in ONZ mochten het te veel zijn dan gaan ze vast en zeker wel even pauze houden.
quote:Op woensdag 6 september 2006 20:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Als ik ze tegenkom dan verwijder ik het plaatje, geef een note en controleer hun post history in ONZ mochten het te veel zijn dan gaan ze vast en zeker wel even pauze houden.
jogy kan niet bannen, die gaat klikken bij de FA's en/of A'squote:Op woensdag 6 september 2006 20:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hoi dat was niet jouw eerste keer en nu gaat jogy jou bannen hihi
kankerimbeciel![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 20:58 schreef Thomas_ het volgende:
jeweets mijn post is met de duimen omlaag![]()
Ja nu, maar klik eens in mijn quote nerdquote:Op woensdag 6 september 2006 20:58 schreef Thomas_ het volgende:
jeweets mijn post is met de duimen omlaag![]()
Mwoa, als ik zijn notes volgooi met zijn plaatjes zal het bannen geen probleem opleveren vermoedelijkquote:Op woensdag 6 september 2006 20:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
jogy kan niet bannen, die gaat klikken bij de FA's en/of A's![]()
Dus in feite heb je em nu 2x gepostquote:Op woensdag 6 september 2006 20:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja nu, maar klik eens in mijn quote nerd![]()
MOD uitspraken archief #2quote:Op woensdag 6 september 2006 20:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja nu, maar klik eens in mijn quote nerd![]()
Nah want bij mij staat er niet "post aangepast... blablabl" en bij jou welquote:Op woensdag 6 september 2006 21:01 schreef Thomas_ het volgende:
dat heb jij verandert deugtniet
ik bedoel dat jij die functie zelf niet hebt.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Mwoa, als ik zijn notes volgooi met zijn plaatjes zal het bannen geen probleem opleveren vermoedelijk. Ik ga nu even kijken
.
Neej en dat weten ze zelf ook wel... iedereen trouwens. En ik vind de beslissing om iemand te bannen groter als het hele bannen zelf.... Het is dus totaal overbodig om nog eens te zeggen dat een Mod niet kan bannen.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
ik bedoel dat jij die functie zelf niet hebt.
Ik weet wel hoe ik een banrequest moet onderbouwen hoor, doe het eigenlijk amper, alleen voor hersenloze kutmongolen die begeleiding nodig hebben met het aanzetten van de pc. Beetje creativiteit mag nog wel in ONZ en heb je dat niet dan ga je maar lurken of gewoon meeposten, plaatjes spammen getuigt niet bepaald van hersenactiviteit die hoger komt dan die van een stoeptegel.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
ik bedoel dat jij die functie zelf niet hebt.
Mwah, ik heb vaak zat gelezen dat er users zijn die dat niet weten.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Neej en dat weten ze zelf ook wel... iedereen trouwens. En ik vind de beslissing om iemand te bannen groter als het hele bannen zelf.... Het is dus totaal overbodig om nog eens te zeggen dat een Mod niet kan bannen.
Dat zijn dezelfde debielen die die plaatjes postenquote:Op woensdag 6 september 2006 21:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mwah, ik heb vaak zat gelezen dat er users zijn die dat niet weten.
quote:Op woensdag 6 september 2006 21:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfde debielen die die plaatjes posten![]()
Ik kon het niet beter zeggenquote:Op woensdag 6 september 2006 21:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfde debielen die die plaatjes posten![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 21:20 schreef Dribbel_ het volgende:
kijk wa tik vond
Gadverdamme!
ik heb zin om de hele avond mensen bannen aan te naaien![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 21:20 schreef Dribbel_ het volgende:
kijk wat ik vond
Gadverdamme!
ik heb zin om de hele avond mensen bannen aan te naaien![]()
TS begint...quote:Op woensdag 6 september 2006 21:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Post hier je leuke Steve Irwin plaatjes :)
[afbeelding][afbeelding]
quote:Op woensdag 6 september 2006 21:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
En dicht...quote:Op woensdag 6 september 2006 21:27 schreef Dribbel_ het volgende:
en dat is 1whoei !
Sorrie man, je intenties zijn goed maar ik wil hier geen Amerikaanse praktijken in mijn subforum.quote:
ja !quote:Op woensdag 6 september 2006 21:38 schreef iamredleader het volgende:
Zeg, Dribbel, ga je FB helemaal dichtbaggeren?
Maar voetbal is alweer begonnen!quote:Op woensdag 6 september 2006 21:38 schreef Dribbel_ het volgende:
ja !
[img]Laatste waarschuwing, volgende keer mag je oprotten[/img]quote:
Ohja.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn modjes consequent![]()
heb je rabiës Dribbel_?quote:Op woensdag 6 september 2006 22:30 schreef Dribbel_ het volgende:
Post hier gangsta`s en stoere mensen
m'n laatste NSB als je maar zorgt dat die thomas weg gaat![]()
Whehehe! En de plaatjesmensen zijn aangepakt hoor. Geen bans thoughquote:Op woensdag 6 september 2006 22:30 schreef Dribbel_ het volgende:
Post hier gangsta`s en stoere mensen
m'n laatste NSB als je maar zorgt dat die thomas weg gaat![]()
Goed alternatief voor het gemis aan een banknop.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jah, ik heb weer een autosleutel.![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 22:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jah, ik heb weer een autosleutel.![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 22:49 schreef jogy het volgende:
[..]
Goed alternatief voor het gemis aan een banknop.
Je kan ook je kunsten in stilte vertonen hoor, we hoeven niet op al je brainfarts worden gewezenquote:Op donderdag 7 september 2006 10:59 schreef EL_REY het volgende:
HOER!
het desbetreffende goede topic!!
Excuus. gooi er maar slotje op en dan laat ik het binnen 24 uur weten in het BeF topic.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Jooooogy!
Verlos me uit m'n lijden zodat er een slotje op kan, wil je?
Oe, dan mag ik m'n knopjes gebruikenquote:Op donderdag 7 september 2006 11:25 schreef jogy het volgende:
[..]
Excuus. gooi er maar slotje op en dan laat ik het binnen 24 uur weten in het BeF topic.
Eerder KLB, en dat overleg ik nu even.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik stond bij een oud lijk in de lift
Is dit topic misschien niet beter op zijn plaats in De grafkelder?![]()
Mwah ik had niet echt een klacht, ik wou het doen lijken op een KLB topic omdat ik een bedoeling met het topic had namelijk: Praten over ervaringen met lijken en de dood. Vandaar dat ik dacht dat het beter naar de grafkelder kan.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Eerder KLB, en dat overleg ik nu even.
Hm, daar heb je een punt. Ik geef hem wel even een slinger naar RIP, dan. Hang on.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Mwah ik had niet echt een klacht, ik wou het doen lijken op een KLB topic omdat ik een bedoeling met het topic had namelijk: Praten over ervaringen met lijken en de dood. Vandaar dat ik dacht dat het beter naar de grafkelder kan.
Dankuquote:Op donderdag 7 september 2006 17:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hm, daar heb je een punt. Ik geef hem wel even een slinger naar RIP, dan. Hang on.
Vertel eens, welk topic voldoet niet aan jouw voorwaarden van humor. Geef eens een paar linkjes. Graag ook een reden waarom het topic kut zou zijn om het makkelijker te maken voor me.quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:46 schreef EL_REY het volgende:
ff een vraagje he, want er komt nu een vuilniswagen langs...
maareh, is dit een soort van gedoogzone??
Als je tien minuten je adem inhoudt?quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:42 schreef SiemeN het volgende:
Om even heel serieus te zijn; wanneer word ik blauw?
Ik vroeg aan mijn seniele oma of ze het voor wilde doen, en nu is ze dood. Gemenerik!quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Als je tien minuten je adem inhoudt?
Grote erfenis?quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:02 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik vroeg aan mijn seniele oma of ze het voor wilde doen, en nu is ze dood. Gemenerik!
Ze had een houten rollator. Ik vermoed dat haar budget redelijk op begon te raken.quote:
Dan vind ik het zielug voor je, sorrie man.quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:10 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ze had een houten rollator. Ik vermoed dat haar budget redelijk op begon te raken.
Dat kan ik niet zeggen, sorriequote:Op vrijdag 8 september 2006 12:15 schreef murp het volgende:
hoeveel notes heb ik????
geen he?
ik ben lieuuuuf
Opgelost.quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:22 schreef remlof het volgende:
kijk eens naar m'n [afbeelding] van Drink hier je koffie stoer !!!
bvd!
Graag gedaanquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:50 schreef remlof het volgende:
[..]
bedankt, ook namens mijn collega's
Kansloze actie.quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:24 schreef murp het volgende:
[..]
kan je het niet of wil je het niet?
maar vertel maar wat meer over notes in het algemeen?
Check, ik hou het wel even in de gaten.quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:24 schreef DrMarten het volgende:
Kan een modje even een eind maken aan die kansloze vuurwerkgrappen van nsfw in het ENschede-topic? Bij voorbaat dank.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:58 schreef murp het volgende:
Mijn broertje van 7 jaar is overleden aan lymfeklier kanker............sinds een jaar heeft mijn moeder ernstige borstkanker...........mijn opa heeft op het moment longkanker en is opgegeven........De mensen die hier grapjes over maken realiseren zich niet hoe het is...............pas als je echt iemand verliest die dicht bij je staat........voor deze mensen hoop ik dat het niet gebeurd..........want weetje, je gaat echt door een hel, ook als familie lid.........en je raakt mensen echt diep om hier grapjes over te maken........
quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:07 schreef jogy het volgende:
[..]
Deze discussie kan beter ergens anders gevoerd worden murp. Ik weet een beetje hoe het voelt, nu weer door mijn moeder die gisteren thuis is gekomen met een zuurstofslangetje en apparaat in de gang en een berg medicatie waar je u tegen zegt. Toch maak ik me hard voor dit topic juist omdat het zo grof is. Voor jou geldt trouwens hetzelfde; mocht je de wens hebben om dit topic uit je AT te hebben hoef je het alleen maar te zeggen.
Even vanuit het ode aan kankertopic hierheen verhuist hoor.quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:12 schreef bonke het volgende:
[..]
als je al ziet dat een boel mensen moeite met dit topic hebben waarom zal je het dan open houden
je ziet zelf wat voor tuig dit topic aantrekt en datzelfde tuig vind het leuk om in elk topic met kanker te strooien
fok verpaupert en de modjes zijn te soft om er wat aan te doen
jammer hoor
Ik heb geen mail om toestemming gekregenquote:Op vrijdag 8 september 2006 15:27 schreef Chowi het volgende:
Straks krijgen we voor elke dag van de week en elk dagdeel een baggertopic. Doe maar niet hè?
Dus ik ga tegen de TT in, en er tóch een slotje op zetten.
Rustig maar, zo'n status heb je ook nog niet bereikt dat we je gaan mailen om te vragen of je topics op slot mogen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:34 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik heb geen mail om toestemming gekregen![]()
Verpest mijn zelfbeeld even.quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Rustig maar, zo'n status heb je ook nog niet bereikt dat we je gaan mailen om te vragen of je topics op slot mogen..
Hey, je bent de wanhoop nog niet nabij. Aan een status moet je werken.quote:
Dat kan ik helaas niet op commando.quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:37 schreef iamredleader het volgende:
Wat een kuttopics, op de vrijdagmiddag. Mods: maak eens wat leuke topics!
We zijn hier niet aangemomen als comedy-fabriek ofzo. ONZ wordt gemaakt of gekraakt door alle users, niet alleen door de blauwe. Lapzwans.quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:37 schreef iamredleader het volgende:
Wat een kuttopics, op de vrijdagmiddag. Mods: maak eens wat leuke topics!
dat was mijn vriendin trouwens, mijn vriendin heeft het allemaal niet zo makkelijk, en dan komt er zo'n topic langs... ik begrijp haar wel...quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:16 schreef jogy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Even vanuit het ode aan kankertopic hierheen verhuist hoor.
Dat doet me denken aan een radio station.quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:39 schreef jogy het volgende:
[..]
We zijn hier niet aangemomen als comedy-fabriek ofzo. ONZ wordt gemaakt of gekraakt door alle users, niet alleen door de blauwe. Lapzwans.
Dr Philquote:Op vrijdag 8 september 2006 15:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hey, je bent de wanhoop nog niet nabij. Aan een status moet je werken.
Sorry dat mijn niveau zoveel hoger is dan de gemiddelde ONZ'er.quote:
Mij over één kam scheren met de gemiddelde ONZ-userquote:Op vrijdag 8 september 2006 15:41 schreef Chowi het volgende:
[..]
Sorry dat mijn niveau zoveel hoger is dan de gemiddelde ONZ'er.
Ik begrijp haar zeker ook wel hoor. Dat is het punt ook niet.quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:40 schreef murp het volgende:
[..]
dat was mijn vriendin trouwens, mijn vriendin heeft het allemaal niet zo makkelijk, en dan komt er zo'n topic langs... ik begrijp haar wel...
kan je er misschien voor zorgen dat de kanker topic nooit meer in my active topics komt?quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:16 schreef jogy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Even vanuit het ode aan kankertopic hierheen verhuist hoor.
okquote:Op vrijdag 8 september 2006 15:43 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik begrijp haar zeker ook wel hoor. Dat is het punt ook niet.
Waarom is mijn ava dood...quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:42 schreef Sebasser het volgende:
Waarom ben ik eigelijk zwart?
Zo is FOK.quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:42 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Mij over één kam scheren met de gemiddelde ONZ-user![]()
Ik heb je post een klein beetje aangepast. Je was het uitroepteken vergeten. Geeft niet hoor. Ik doe het graagquote:
Ja, ik kan het topic uit je MyAT halen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:43 schreef murp het volgende:
[..]
kan je er misschien voor zorgen dat de kanker topic nooit meer in my active topics komt?
quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:51 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja, ik kan het topic uit je MyAT halen.
De uitroepteken spreek je toch zeker niet uihuit.quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:46 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik heb je post een klein beetje aangepast. Je was het uitroepteken vergeten. Geeft niet hoor. Ik doe het graag![]()
De uitroepteken?quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
De uitroepteken spreek je toch zeker niet uihuit..
quote:
Waarom heb je die TVPs dan ook geplaatst?quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:26 schreef Henkmanz het volgende:
Het kankertopic staat nog steeds in myAT Jogy, misschien ben je ergens een post vergeten? Alvast bedankt.
Hij is weg!quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:26 schreef Henkmanz het volgende:
Het kankertopic staat nog steeds in myAT Jogy, misschien ben je ergens een post vergeten? Alvast bedankt.
Hij staat niet meer in je MyAT hoor maar wel in de AT algemeen. dat kan je Hier aanpassen door ONZ uit je AT te gooien. Meer zit er niet in helaas.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:26 schreef Henkmanz het volgende:
Kan je deze post ook vast weghalen ?quote:
Kijk eens boven jequote:Op vrijdag 8 september 2006 16:29 schreef jogy het volgende:
[..]
Hij staat niet meer in je MyAT hoor maar wel in de AT algemeen. dat kan je Hier aanpassen door ONZ uit je AT te gooien. Meer zit er niet in helaas.
Neuh.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Kan je deze post ook vast weghalen ?
Want een TVP of een post in een topic als dit, nee.
dat vind ik niet kunnen.
Ctrl+F is een fijne uitkomst.quote:
Ik wil al je posts hier wel verwijderen hoor.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:33 schreef Sebasser het volgende:
Zo, daar ben ik weer.
Ik heb even overlegt met mijn advocaat hoe we dit nou moeten oplossen Chowi.
Mijn advocaat had het over discriminatie, een post van hem wel weghalen omdat hij het is.
Maar niet van mij weghalen..
Nee, dit soort streken
Al mijn 20 posts of zo ?quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik wil al je posts hier wel verwijderen hoor.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik wil al je posts je account hier wel verwijderen hoor.
Mooi. Dan kan ik een schadeclaim indienen.quote:
Nou is de lol dr afquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:56 schreef jogy het volgende:
Ok ok, je mag dit topic wel volbaggeren hoor, ga je gang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |