Dat kan ik helaas niet op commando.quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:37 schreef iamredleader het volgende:
Wat een kuttopics, op de vrijdagmiddag. Mods: maak eens wat leuke topics!
We zijn hier niet aangemomen als comedy-fabriek ofzo. ONZ wordt gemaakt of gekraakt door alle users, niet alleen door de blauwe. Lapzwans.quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:37 schreef iamredleader het volgende:
Wat een kuttopics, op de vrijdagmiddag. Mods: maak eens wat leuke topics!
dat was mijn vriendin trouwens, mijn vriendin heeft het allemaal niet zo makkelijk, en dan komt er zo'n topic langs... ik begrijp haar wel...quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:16 schreef jogy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Even vanuit het ode aan kankertopic hierheen verhuist hoor.
Dat doet me denken aan een radio station.quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:39 schreef jogy het volgende:
[..]
We zijn hier niet aangemomen als comedy-fabriek ofzo. ONZ wordt gemaakt of gekraakt door alle users, niet alleen door de blauwe. Lapzwans.
Dr Philquote:Op vrijdag 8 september 2006 15:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hey, je bent de wanhoop nog niet nabij. Aan een status moet je werken.
Sorry dat mijn niveau zoveel hoger is dan de gemiddelde ONZ'er.quote:
Mij over één kam scheren met de gemiddelde ONZ-userquote:Op vrijdag 8 september 2006 15:41 schreef Chowi het volgende:
[..]
Sorry dat mijn niveau zoveel hoger is dan de gemiddelde ONZ'er.
Ik begrijp haar zeker ook wel hoor. Dat is het punt ook niet.quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:40 schreef murp het volgende:
[..]
dat was mijn vriendin trouwens, mijn vriendin heeft het allemaal niet zo makkelijk, en dan komt er zo'n topic langs... ik begrijp haar wel...
kan je er misschien voor zorgen dat de kanker topic nooit meer in my active topics komt?quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:16 schreef jogy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Even vanuit het ode aan kankertopic hierheen verhuist hoor.
okquote:Op vrijdag 8 september 2006 15:43 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik begrijp haar zeker ook wel hoor. Dat is het punt ook niet.
Waarom is mijn ava dood...quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:42 schreef Sebasser het volgende:
Waarom ben ik eigelijk zwart?
Zo is FOK.quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:42 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Mij over één kam scheren met de gemiddelde ONZ-user![]()
Ik heb je post een klein beetje aangepast. Je was het uitroepteken vergeten. Geeft niet hoor. Ik doe het graagquote:
Ja, ik kan het topic uit je MyAT halen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:43 schreef murp het volgende:
[..]
kan je er misschien voor zorgen dat de kanker topic nooit meer in my active topics komt?
quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:51 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja, ik kan het topic uit je MyAT halen.
De uitroepteken spreek je toch zeker niet uihuit.quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:46 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik heb je post een klein beetje aangepast. Je was het uitroepteken vergeten. Geeft niet hoor. Ik doe het graag![]()
De uitroepteken?quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
De uitroepteken spreek je toch zeker niet uihuit..
quote:
Waarom heb je die TVPs dan ook geplaatst?quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:26 schreef Henkmanz het volgende:
Het kankertopic staat nog steeds in myAT Jogy, misschien ben je ergens een post vergeten? Alvast bedankt.
Hij is weg!quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:26 schreef Henkmanz het volgende:
Het kankertopic staat nog steeds in myAT Jogy, misschien ben je ergens een post vergeten? Alvast bedankt.
Hij staat niet meer in je MyAT hoor maar wel in de AT algemeen. dat kan je Hier aanpassen door ONZ uit je AT te gooien. Meer zit er niet in helaas.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:26 schreef Henkmanz het volgende:
Kan je deze post ook vast weghalen ?quote:
Kijk eens boven jequote:Op vrijdag 8 september 2006 16:29 schreef jogy het volgende:
[..]
Hij staat niet meer in je MyAT hoor maar wel in de AT algemeen. dat kan je Hier aanpassen door ONZ uit je AT te gooien. Meer zit er niet in helaas.
Neuh.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Kan je deze post ook vast weghalen ?
Want een TVP of een post in een topic als dit, nee.
dat vind ik niet kunnen.
Ctrl+F is een fijne uitkomst.quote:
Ik wil al je posts hier wel verwijderen hoor.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:33 schreef Sebasser het volgende:
Zo, daar ben ik weer.
Ik heb even overlegt met mijn advocaat hoe we dit nou moeten oplossen Chowi.
Mijn advocaat had het over discriminatie, een post van hem wel weghalen omdat hij het is.
Maar niet van mij weghalen..
Nee, dit soort streken
Al mijn 20 posts of zo ?quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik wil al je posts hier wel verwijderen hoor.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik wil al je posts je account hier wel verwijderen hoor.
Mooi. Dan kan ik een schadeclaim indienen.quote:
Nou is de lol dr afquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:56 schreef jogy het volgende:
Ok ok, je mag dit topic wel volbaggeren hoor, ga je gang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |