Respect, Je weet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:56 schreef Dribbel_ het volgende:
ik plaats ff serieus een tvp
ik plak m'n tvp hier effequote:Op dinsdag 5 september 2006 00:57 schreef NJ het volgende:
Hier ben ik al, ik zet 'm even sticky.
Neen!quote:
alle modjes slapen nu wel denk ikquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
[CENTRAAL] Weltrusten topic kan deze weer geopend worden, zoveel ging er niet offtopic en ten tweede het is een onzin, snap eigenlijk in de eerste plaats niet waarom hij gesloten is, overdag gaan mensen ook slapen en dus ook weltrusten zeggen
Nee, een enkele pleegt momenteel zelfmoord.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
alle modjes slapen nu wel denk ik
Bio is bij mij en Remlof nuquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, een enkele pleegt momenteel zelfmoord.
Of heeft iemand bio tegen gehouden ?
Nee, het goedemorgen topic is de enige ( door traditie ) die mag. goede middag/avond/nacht/weltrusten doe je maar in een reeks.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
[CENTRAAL] Weltrusten topic kan deze weer geopend worden, zoveel ging er niet offtopic en ten tweede het is een onzin, snap eigenlijk in de eerste plaats niet waarom hij gesloten is, overdag gaan mensen ook slapen en dus ook weltrusten zeggen
quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:10 schreef EL_REY het volgende:
ik vind deze openingspost eigelijks beter dan die van donald duck..
What else is new?quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:42 schreef iamredleader het volgende:
Nou, ik weet het nog niet, hoor...
Ik zag emquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:05 schreef Chowi het volgende:
Tof, nu kan ik ongezien een slotje zetten.
Ohnoes.quote:
En ik vereeuwig hem:quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:06 schreef Echo99 het volgende:
Ik zag em
Oh, handig die informatie.quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, het goedemorgen topic is de enige ( door traditie ) die mag. goede middag/avond/nacht/weltrusten doe je maar in een reeks.
Dan is het hek van de dam, zeg ik je!quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:05 schreef Sebasser het volgende:
Wat nou als Goedemorgen Goedemiddag topics gaat maken ?
Oh, volgens mij stond dat hek van jou in een weiland.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:09 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dan is het hek van de dam, zeg ik je!
Dan gaan ze dicht.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:05 schreef Sebasser het volgende:
Wat nou als Goedemorgen Goedemiddag topics gaat maken ?
NJ heeft daar speciale tooltjes voor!quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:13 schreef Echo99 het volgende:
@ NJ: waarom kan jij 301 posts in een topic proppen![]()
Ik heb ooit eens een post of 40 na een slotje gepost.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:13 schreef Echo99 het volgende:
@ NJ: waarom kan jij 301 posts in een topic proppen![]()
Hierzo, hij welquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:14 schreef Snakey het volgende:
[..]
NJ heeft daar speciale tooltjes voor!
Jij de wiet, NJ de tools.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:14 schreef Snakey het volgende:
[..]
NJ heeft daar speciale tooltjes voor!
dat zei ik al..quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:17 schreef mcDavid het volgende:
Tof plaatje in de OP, wel!
Beter kijken, hond!quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:23 schreef EL_REY het volgende:
[..]
dat zei ik al..
wees eens creatief en vertel wat anders![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:51 schreef EL_REY het volgende:
Raar wief
mag ie open.. volgens mij kan ie best leuk worden..
tevens tof plaatje in de OP, dat wel
kijk jij nou maar eens goed...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |