nee, niet doen. doeiquote:Op maandag 4 september 2006 21:25 schreef welkominspace het volgende:
mss dat ik dan morgen ochtend nog ff kom fokken
vooral doen. vannacht slaap ikquote:Op maandag 4 september 2006 21:28 schreef welkominspace het volgende:
omdat jullie me zo leuk vinden blijf ik vannacht ook wel ff
kamperenquote:Op maandag 4 september 2006 21:29 schreef Eamon het volgende:
[..]
vooral doen. vannacht slaap ikWat ga je eigenlijk doen in die 2 of 3 dagen ?
Wel 38quote:Op maandag 4 september 2006 21:32 schreef welkominspace het volgende:
[..]
kamperen
ik ga want moet morgen vroeg 38 km fietsen
ah mien jung, 38 hele kilometersquote:Op maandag 4 september 2006 21:32 schreef welkominspace het volgende:
[..]
kamperen
ik ga want moet morgen vroeg 38 km fietsen
met 20 kilo beladingquote:Op maandag 4 september 2006 21:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wel 38Zet je je wekker
![]()
nee drenthe geloof ikquote:Op maandag 4 september 2006 21:33 schreef Eamon het volgende:
[..]
ah mien jung, 38 hele kilometers! Succes met kamperen, ga je in de buurt van Duitsland ?
Wat ga je doen man.... introductie dagen van een school ofzo?quote:
Drenthequote:
bij zo een dorpquote:Op maandag 4 september 2006 21:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
DrentheWaar precies ?
![]()
schoonoordquote:Op maandag 4 september 2006 21:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
DrentheWaar precies ?
![]()
Zal wel appelscha zijnquote:
nopequote:Op maandag 4 september 2006 21:36 schreef PsyCha het volgende:
whahaaha brugklaskamp
ja jij ook?quote:Op maandag 4 september 2006 21:37 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
ben je al weg ?
eten slapen drinken roken lopen rukken lezen mss zwemmen fietsen en weet ik veel watquote:
Whehe, daar ging ik jaren geleden heen met groep 3quote:Op maandag 4 september 2006 21:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zal wel appelscha zijnDaar gaat iedereen heen als ze een soort "tucht kamp" willen houden....
![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 21:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Whehe, daar ging ik jaren geleden heen met groep 3
wtf ?quote:Op maandag 4 september 2006 21:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik moest er ook heen vorig jaar. Het zou een kamp worden om ons een beetje orde dicipline bij te brengen... nou we werden er niets eens snachts uitgeschopt en van smorgens om 7 uur 40 keer opdrukken (nee niet aftrekken) word je ook niet anders
![]()
En als klap op de vuurpijl !! moest je met een tweetal 10 kilometer lopen met een boomstam van 5 meter op je schouders zwaar hoor![]()
Ja maar jij was 4 of 5 en ik 17quote:Op maandag 4 september 2006 21:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
wtf ?
Ik was toen een jaar of 4 a 5 of zo ?
Ik weet alleen nog dat er een draaimolen stond
Hebben we het wel over hetzelfde?
jahquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
rot je nou op of hoe zit dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |