Je mag t proberen. Mail me maar. Dan kijk ik of accoord gaquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:59 schreef Renesite het volgende:
Hier mag geen slotje op?
Bummerik heb nog geen een op slot gezet vandaag
Zo kan ie wel weerquote:
Waarom zit er een klein hondje op zn harige kloppende fallusquote:
zak hooi!quote:
Ik ken je niet maar ik vind je relaxedquote:Op vrijdag 8 september 2006 15:10 schreef P-azz het volgende:
http://www.nciv.nl/index.php?nciv_id=2007473
ik mezelf ookquote:Op vrijdag 8 september 2006 15:12 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik ken je niet maar ik vind je relaxed
Ckers, en er staat nog wel wat meer jummie tussenquote:Op vrijdag 8 september 2006 15:14 schreef boem-dikkie het volgende:
dope link, allleen ze lacht wel fakkin lelijk!
Dank voor je constructieve bijdrage.quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:18 schreef 4-elements het volgende:
Dit was een baggertopic toch? Ik miste alleen de bagger, dus bij deze...
[afbeelding]
Segge, wil jij me de woorden niet uit de mond halen?quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:20 schreef Gripper het volgende:
Er miste nog iets, wat ook alweer....
Oh ja!!
[afbeelding]
EJ IE BUNT TOCH GENE HOMO HE?quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:22 schreef P-azz het volgende:
Relaxed! nu hebben we dankzij gripper Bier en dankzij mij Tiete= Bier & Tiete
I hou van jullie, vooral op vrjidagmiddag![]()
Lap tekst héquote:Op vrijdag 8 september 2006 15:22 schreef boem-dikkie het volgende:
moet je de reactie van Dromenvanger zien in mijn FoBo
Hou het er maar op dat bier gewoon verbroedertquote:Op vrijdag 8 september 2006 15:23 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
EJ IE BUNT TOCH GENE HOMO HE?
Het is toch óns bier?quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:26 schreef Gripper het volgende:
[..]
Hou het er maar op dat bier gewoon verbroedert![]()
NEE EN IK ZAL OE OOK EEMN DIRECT ZEGG'N DAT DE CAPS LOCK WEEK AFFELOP'N IST!quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:23 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
EJ IE BUNT TOCH GENE HOMO HE?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |