Waarom vertel je dat verhaal over je necrofilie niet?quote:Praat hier over je confrontaties met lijken en met de dood
Als ik er zot op zou zijn had ik wel even mijn gang kunnen gaan, er lag er 2 dagen geleden nog 1 in het mortuariumquote:Op donderdag 7 september 2006 17:36 schreef JohanDaButcher het volgende:
[..]
Waarom vertel je dat verhaal over je necrofilie niet?
Neej ze was net een paar uur dood enzo.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:37 schreef theepot het volgende:
Stonk ze al.
Die zit al in de asbakquote:Op donderdag 7 september 2006 17:39 schreef mazaru het volgende:
Was het je oma?
Der zat een kissie omheenquote:Op donderdag 7 september 2006 17:40 schreef Robocock het volgende:
Heb je een foto kunnen maken van haar tittons?
quote:Op donderdag 7 september 2006 17:40 schreef Captain_Chaos het volgende:
Mijn laatste lijk was na drie kwartier hard werken geen lijk meer !
Hoe het er nu voor staat weet ik eerlijk gezegd niet.
Gezien het aantal ribben dat ik bij mijn lijk heb gebroken ga ik er maar niet naar vragen denk ik.
Doe je goedquote:Op donderdag 7 september 2006 17:40 schreef Captain_Chaos het volgende:
Mijn laatste lijk was na drie kwartier hard werken geen lijk meer !
Hoe het er nu voor staat weet ik eerlijk gezegd niet.
Gezien het aantal ribben dat ik bij mijn lijk heb gebroken ga ik er maar niet naar vragen denk ik.
Ik word kotsmisselijk van al dat KLB volk, inderdaad!quote:Op donderdag 7 september 2006 17:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Doe je goed![]()
Joh 45 minuten "dood" zijn geweest en dan gaan klagen over een "paar" gebroken ribbenIk zou me doodschamen
![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 17:40 schreef Robocock het volgende:
Heb je een foto kunnen maken van haar tittons?
Geil tochquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |