dat zegt nog niks...kan ook iets anders zijn..quote:
Op straat? Voor de auto's?quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:40 schreef jogy het volgende:
Hop, ga buiten spelen. Ik kan niets over het topic zeggen helaas want ik zie het plaatje niet.
Een niets toevoegende baggerreactie plaatsen?quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:42 schreef theepot het volgende:
(sorry macht der gewoonte)
Misschien ligt tinypic er effe uit. Ik heb het ook wel eens.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heeft iemand mijn icoon toevallig verwijderd of die link doodgemaakt, kan niet vinden wat er met mijn plaatje mis is
Denk je?quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:44 schreef NJ het volgende:
Waarschijnlijk heeft het trouwens minder te maken met de macht der gewoonte dan met een totaal gebrek aan enige vorm van een IQ.
ben jij dat eigenlijk zelf op die foto??quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
Misschien ligt tinypic er effe uit. Ik heb het ook wel eens.
Ik zie dat kreng toch echt als avatar bij je hoor.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heeft iemand dan dat steve irwin gifje waar hij achtervolgt word door een rog op zijn com staan want dan plaats ikhem op een andere server
Oh? Ik zie een rode vrachtwagen!quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:07 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik zie dat kreng toch echt als avatar bij je hoor.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:07 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik zie dat kreng toch echt als avatar bij je hoor.
Ik nu ook, vreemdquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]kan je hem opslaan dan en hier posten
want ik zie alleen een kruisje
Nee, ze zijn aan het editten in het gesloten topic. Wel ludiekquote:
Ik zag het. Naja, ik stoor me daar niet aan. Echt uit de hand lopen zal het niet.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, ze zijn aan het editten in het gesloten topic. Wel ludiek.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:20 schreef -Evert- het volgende:
Persoonlijke gegevens
Voornaam: B.
Achternaam: Itch
![]()
![]()
Joehoe!!!quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:28 schreef -Evert- het volgende:
Wel snel reageren, anders komen murp en SuperrrTuxxx ook hier spammen![]()
't was maar een vraag hoor .....quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:31 schreef jogy het volgende:
Dit is de aankondiging tot de mogelijke nadering van een slotje. En als dit topic over mijn aankondiging gaat dan is het ook niet echt 'haha'leuk en kan je die discussie ook in het FB topic beginnen.
En dat was maar een antwoord hoorquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:33 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
't was maar een vraag hoor .....![]()
ONZ.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:36 schreef Qunix het volgende:
Hoezo sticky? M'n SS-topic is klaar! Leest het allen!
Snap het niet helemaal geloof ik
dank je..quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Idd tnxquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:15 schreef jogy het volgende:
[..]
let je wel effe op? straks gaat het goed mis!quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zag het. Naja, ik stoor me daar niet aan. Echt uit de hand lopen zal het niet.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:39 schreef murp het volgende:
[..]
let je wel effe op? straks gaat het goed mis!
quote:
Wat zij zeggen.quote:
Ik hou ook van jou.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:39 schreef jogy het volgende:
Was iedereen maar zo creatief als jullie.
Wie het weet mag het zeggen!quote:
sorry....quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:56 schreef jogy het volgende:
[..]
Neh, alleen die andere posts waren wel iets te gortig.
ik stopquote:
Neh, alleen die andere posts waren wel iets te gortigquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:55 schreef -Evert- het volgende:
[..]
Michael wordt WK...![]()
p.s. delete mij maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |