quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:20 schreef -Evert- het volgende:
Persoonlijke gegevens
Voornaam: B.
Achternaam: Itch
![]()
![]()
Joehoe!!!quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:28 schreef -Evert- het volgende:
Wel snel reageren, anders komen murp en SuperrrTuxxx ook hier spammen![]()
't was maar een vraag hoor .....quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:31 schreef jogy het volgende:
Dit is de aankondiging tot de mogelijke nadering van een slotje. En als dit topic over mijn aankondiging gaat dan is het ook niet echt 'haha'leuk en kan je die discussie ook in het FB topic beginnen.
En dat was maar een antwoord hoorquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:33 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
't was maar een vraag hoor .....![]()
ONZ.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:36 schreef Qunix het volgende:
Hoezo sticky? M'n SS-topic is klaar! Leest het allen!
Snap het niet helemaal geloof ik
dank je..quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, ze zijn aan het editten in het gesloten topic. Wel ludiek.
Idd tnxquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, ze zijn aan het editten in het gesloten topic. Wel ludiek.
let je wel effe op? straks gaat het goed mis!quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zag het. Naja, ik stoor me daar niet aan. Echt uit de hand lopen zal het niet.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:39 schreef murp het volgende:
[..]
let je wel effe op? straks gaat het goed mis!
quote:
Wat zij zeggen.quote:
Ik hou ook van jou.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:39 schreef jogy het volgende:
Was iedereen maar zo creatief als jullie.
Wie het weet mag het zeggen!quote:
sorry....quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:56 schreef jogy het volgende:
[..]
Neh, alleen die andere posts waren wel iets te gortig.
ik stopquote:
Neh, alleen die andere posts waren wel iets te gortigquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:55 schreef -Evert- het volgende:
[..]
Michael wordt WK...![]()
p.s. delete mij maar
Die 2e van mij viel toch wel mee.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:56 schreef jogy het volgende:
[..]
Neh, alleen die andere posts waren wel iets te gortig.
Gortig als in slowchatgortig, niet in een andere zinquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die 2e van mij viel toch wel mee.![]()
Ahzo.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Gortig als in slowchatgortig, niet in een andere zin.
Wat een lief tvp-tjequote:Op dinsdag 5 september 2006 22:40 schreef TwyLight het volgende:
Toch maar even posten hier omdat het topic is geopend door mij favorite user![]()
Niet bepaald. Maar kudo's voor de poging hoor.quote:Op woensdag 6 september 2006 09:55 schreef EL_REY het volgende:
ik ben vandaag zo vrolijk en boos tegelijk!!!
ttt tje hoor
hier heb je er ook 10 l!3f3rDquote:Op woensdag 6 september 2006 09:59 schreef jogy het volgende:
[..]
Niet bepaald. Maar kudo's voor de poging hoor.
doe maar niet...quote:Op woensdag 6 september 2006 12:25 schreef mcDavid het volgende:
mag deze weer open?
ik heb die foto's nog steeds niet!
Sommige...quote:
Jammer dan.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:02 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoi ik wou m'n topic weer open hebben![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 17:40 schreef murp het volgende:
ik wou dit topic weer open hebben...
ik ben jarig!
Je kan 1 post doen!quote:Op woensdag 6 september 2006 17:40 schreef murp het volgende:
ik wou dit topic weer open hebben...
ik ben jarig!
Lief.quote:
quote:
Wat ben jij voor kutmod.quote:
Ik hoef niet hoor, murp wou.quote:
Je weet best dat ik dat niet meende. Toch? Snakey? Hallo?! Snaaakeeeey?quote:
Waar was je nou?quote:
Zo zie je maar weer... nooit aan beginnen!quote:Op woensdag 6 september 2006 18:04 schreef murp het volgende:
[..]
m'n meissie kwam binnen vanuit werk.... ik moest kiezen....![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 18:04 schreef murp het volgende:
[..]
m'n meissie kwam binnen vanuit werk.... ik moest kiezen....![]()
mcDavid....quote:Op woensdag 6 september 2006 18:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer... nooit aan beginnen!
Ik heb een probleem met een slotje.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je weet best dat ik dat niet meende. Toch? Snakey? Hallo?! Snaaakeeeey?
quote:Op woensdag 6 september 2006 18:08 schreef Snakey het volgende:
Ik heb een probleem met een slotje.![]()
Iemand hier heeft de autosleutels in de auto laten liggen en de auto op slot gegooid![]()
wtf...quote:Op woensdag 6 september 2006 18:08 schreef Snakey het volgende:
Iemand hier heeft de autosleutels in de auto laten liggen en de auto op slot gegooid![]()
Pas de problème. Even een ruitje intikken, en dan is het opgelost.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb een probleem met een slotje.![]()
Nieuwe auto kopen.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:09 schreef iamredleader het volgende:
[..]
whehehe, stom slotje
en nu?
Wat een goed plan!!quote:Op woensdag 6 september 2006 18:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Pas de problème. Even een ruitje intikken, en dan is het opgelost.
Mmm, misschien wel een goed plan om het daar even te vragen. Al 20 bedrijven gebeld en niemand die nog auto's opent.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:15 schreef mcDavid het volgende:
Schopje PTA!
Sorry hoor. Maar ik heb wél tieten dus je moet het me vergeven.quote:
Is het niet een idee om eerst de reservesleutel te zoeken?quote:Op woensdag 6 september 2006 18:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mmm, misschien wel een goed plan om het daar even te vragen. Al 20 bedrijven gebeld en niemand die nog auto's opent.![]()
Het is je vergeven.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Sorry hoor. Maar ik heb wél tieten dus je moet het me vergeven.
Hier verder. Auto op slot, sleutel nog in de autoquote:Op woensdag 6 september 2006 18:20 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Is het niet een idee om eerst de reservesleutel te zoeken?
oke..quote:Op woensdag 6 september 2006 20:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Is het misschien mogelijk dat er iets gedaan kan worden aan users die in elk topic een plaatje van wijlen steve irwin plaatsen zonder verder ook maar iets te zeggen in dat topic? Ik vind het vervelend worden.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |