Waarom verbaast me dit nou niet.quote:
Als ik ze tegenkom dan verwijder ik het plaatje, geef een note en controleer hun post history in ONZ mochten het te veel zijn dan gaan ze vast en zeker wel even pauze houden.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Kunnen we niet alle mensen die dat plaatje van Steve met zijn duimen omhoog posten gewoon bannen ofzo ?
Oke dankuquote:Op woensdag 6 september 2006 20:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Als ik ze tegenkom dan verwijder ik het plaatje, geef een note en controleer hun post history in ONZ mochten het te veel zijn dan gaan ze vast en zeker wel even pauze houden.
quote:Op woensdag 6 september 2006 20:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Als ik ze tegenkom dan verwijder ik het plaatje, geef een note en controleer hun post history in ONZ mochten het te veel zijn dan gaan ze vast en zeker wel even pauze houden.
jogy kan niet bannen, die gaat klikken bij de FA's en/of A'squote:Op woensdag 6 september 2006 20:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hoi dat was niet jouw eerste keer en nu gaat jogy jou bannen hihi
kankerimbeciel![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 20:58 schreef Thomas_ het volgende:
jeweets mijn post is met de duimen omlaag![]()
Ja nu, maar klik eens in mijn quote nerdquote:Op woensdag 6 september 2006 20:58 schreef Thomas_ het volgende:
jeweets mijn post is met de duimen omlaag![]()
Mwoa, als ik zijn notes volgooi met zijn plaatjes zal het bannen geen probleem opleveren vermoedelijkquote:Op woensdag 6 september 2006 20:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
jogy kan niet bannen, die gaat klikken bij de FA's en/of A's![]()
Dus in feite heb je em nu 2x gepostquote:Op woensdag 6 september 2006 20:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja nu, maar klik eens in mijn quote nerd![]()
MOD uitspraken archief #2quote:Op woensdag 6 september 2006 20:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja nu, maar klik eens in mijn quote nerd![]()
Nah want bij mij staat er niet "post aangepast... blablabl" en bij jou welquote:Op woensdag 6 september 2006 21:01 schreef Thomas_ het volgende:
dat heb jij verandert deugtniet
ik bedoel dat jij die functie zelf niet hebt.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Mwoa, als ik zijn notes volgooi met zijn plaatjes zal het bannen geen probleem opleveren vermoedelijk. Ik ga nu even kijken
.
Neej en dat weten ze zelf ook wel... iedereen trouwens. En ik vind de beslissing om iemand te bannen groter als het hele bannen zelf.... Het is dus totaal overbodig om nog eens te zeggen dat een Mod niet kan bannen.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
ik bedoel dat jij die functie zelf niet hebt.
Ik weet wel hoe ik een banrequest moet onderbouwen hoor, doe het eigenlijk amper, alleen voor hersenloze kutmongolen die begeleiding nodig hebben met het aanzetten van de pc. Beetje creativiteit mag nog wel in ONZ en heb je dat niet dan ga je maar lurken of gewoon meeposten, plaatjes spammen getuigt niet bepaald van hersenactiviteit die hoger komt dan die van een stoeptegel.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
ik bedoel dat jij die functie zelf niet hebt.
Mwah, ik heb vaak zat gelezen dat er users zijn die dat niet weten.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Neej en dat weten ze zelf ook wel... iedereen trouwens. En ik vind de beslissing om iemand te bannen groter als het hele bannen zelf.... Het is dus totaal overbodig om nog eens te zeggen dat een Mod niet kan bannen.
Dat zijn dezelfde debielen die die plaatjes postenquote:Op woensdag 6 september 2006 21:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mwah, ik heb vaak zat gelezen dat er users zijn die dat niet weten.
quote:Op woensdag 6 september 2006 21:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfde debielen die die plaatjes posten![]()
Ik kon het niet beter zeggenquote:Op woensdag 6 september 2006 21:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfde debielen die die plaatjes posten![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 21:20 schreef Dribbel_ het volgende:
kijk wa tik vond
Gadverdamme!
ik heb zin om de hele avond mensen bannen aan te naaien![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 21:20 schreef Dribbel_ het volgende:
kijk wat ik vond
Gadverdamme!
ik heb zin om de hele avond mensen bannen aan te naaien![]()
TS begint...quote:Op woensdag 6 september 2006 21:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Post hier je leuke Steve Irwin plaatjes :)
[afbeelding][afbeelding]
quote:Op woensdag 6 september 2006 21:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
En dicht...quote:Op woensdag 6 september 2006 21:27 schreef Dribbel_ het volgende:
en dat is 1whoei !
Sorrie man, je intenties zijn goed maar ik wil hier geen Amerikaanse praktijken in mijn subforum.quote:
ja !quote:Op woensdag 6 september 2006 21:38 schreef iamredleader het volgende:
Zeg, Dribbel, ga je FB helemaal dichtbaggeren?
Maar voetbal is alweer begonnen!quote:Op woensdag 6 september 2006 21:38 schreef Dribbel_ het volgende:
ja !
[img]Laatste waarschuwing, volgende keer mag je oprotten[/img]quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |