de volgende keer dat ik hem dichtgooi, ga ik het meteen proberen..... en als het mis gaat, dan hoor je wel een harde schreeuw...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:19 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, jeumig, heb ik voor niets een uitleg aan Chacama zitten tikken in het mod-topic!
ik begon al te bibberenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:27 schreef Brighteyes het volgende:
Nee joh, no problem volgens mij. We willen geen afkickverschijnselen krijgen omdat het te lang duurt toch?
Hier ook muisjeukquote:
Die is leuk!!!!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:14 schreef nikky het volgende:
Ow Sugarbaby kijk eens wat wij hebben voor je:
[afbeelding]
Kom er eens uit
Z'n gangetje eigenlijk, thanks for asking! Af en toe wat kleine schopjesquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:55 schreef Luchtbel het volgende:
En hoe gaat het met jou dan Beef?
He, ik ook de 20 weken echo op 18 septquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:16 schreef beefcake het volgende:
[..]
Z'n gangetje eigenlijk, thanks for asking! Af en toe wat kleine schopjesen af en toe wat darmklachten
En verder heb ik het idee dat het veel sneller gaat dan bij Dylan toen, er lijkt gewoon te weinig tijd te zijn voor wat er moet gebeuren.
18 september is de echo dus dan weten we weer wat meer over de baby![]()
En met jou, hoe ver ben je nu eigenlijk?
Een beetje, maar ik ben nu vooral erg onzeker over wat er nu gaat gebeuren ivm de stuitligging. Beebje is trouwens erg aan het wringen in mijn buik... Miisschien draait ie wel...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:39 schreef PM-girl het volgende:
(en weer een van het lijstje af, ieeeeehhhhh, Linda bibber jij ook zo???)
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:37 schreef linda856763 het volgende:
Inky, waarom zouden ze gaan inleiden voor een stuitbevalling? Ik bedoel: waarom niet wachten tot beebje zich vanzelf aandient?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:45 schreef Leah het volgende:
Met een natuurlijke stuitbevalling hebben ze de baby het liefst zo klein mogelijk.
Nou je had het wel goed hoor Leah!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:53 schreef Leah het volgende:
Ik kan het ook mis hebben hoor Sugar. Maar dat is wat ik ervan weet, en de inzichten over stuitbevallingen veranderen, geloof ik, met de dag.
Nou zou het natuurlijk ook nog zo kunnen zijn dat ze Inky (ik wilde Stinkie schrijven), dan in wilden leiden omdat dan de gyn die het wilde doen (de enige in dat ZH, voor zover ik begreep), dan dienst had.
Kortom, ik weet weer niet waar ik over praat.
Ik ben die woensdag dan 21 weken en ik ben ook zo benieuwd! Vooral omdat iedereen (behalve mijn zwager) zegt dat het een meisje wordt. Als het dan een jongen blijkt kan ik ze allemaal uitlachenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:42 schreef Vivi het volgende:
[..]
He, ik ook de 20 weken echo op 18 sept
Al ben ik dan al 21 weken
Oewwwww!! Ik ben zó benieuwd wat het wordt!
ik reken er maar niet op.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:50 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ik ben die woensdag dan 21 weken en ik ben ook zo benieuwd! Vooral omdat iedereen (behalve mijn zwager) zegt dat het een meisje wordt. Als het dan een jongen blijkt kan ik ze allemaal uitlachen![]()
![]()
ManTra gefeliciteerd met je zoon Gabriel!
Linda, het zou mooi zijn als ie zou draaien! Ik help het je hopen
Jep heb ik ook !quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:04 schreef PM-girl het volgende:
Ben trouwens vanmorgen bij de vk helemaal vergeten te vragen naar mijn klachten in mijn hand. Sinds een tijdje heb ik last van zere vingergewrichten. Ze voelen wat strak aan, vooral bij het buigen. Kan dit bij de zwangerschap horen? Ik houd nl. ook vocht vast in mijn vingers.
Heeft iemand nog iets van Dominique00 gehoord? Volgens mij heeft ze zich alleen aangemeld en daarna niets meer van zich laten horenquote:25 januari 2007: Dominique00
20 mei heeft ze voor het laatst gepost...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:44 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Heeft iemand nog iets van Dominique00 gehoord? Volgens mij heeft ze zich alleen aangemeld en daarna niets meer van zich laten horen![]()
Oeh ja! Dat heb ik ook sinds een paar dagen! Erg zere linkerpols, vooral als ik net wakker wordt, ik dacht al dat ik onbewust 1 of andere rare slaaphouding had ontwikkeld maar het ligt dus aan vocht?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:06 schreef Inky05 het volgende:
[..]
Jep heb ik ook !
Soms kan m'n linker middel vinger niet recht of juist niet gebogen.
Komt door vocht vasthouden. Kan ook in je polsen een vervelend gevoel gaan geven, b.v. als je je op wil drukken.
Vorige week was er nog iemand die het had, die het hier vroeg, dus je bent niet de enige, dat kan je vast wel gerust stellen !
Wij wonen ook niet samen hoor, en we zitten ook nog eens allebei in een verbouwing dus bij ons is het ook niet echt ideaal momenteel, qua aandachtsgehalte...maar nét als ik daar es lekker ruzie over wil maken dan heeft ie weer een douchecabine voor me gekocht oidquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:43 schreef appelsap het volgende:
Welkom Ka-stone, gefeliciteerd. Gezellig dat je ook komt posten!
Ik voel me vanaf gisteravond zo:![]()
Ik word er gek van.
En ik heb geen idee waarvan. (het zullen de hormonen wel weer zijn?)
Ik baal er nu van dat mijn vriend er niet altijd voor me kan zijn.
De meeste vrouwen die zwanger zijn wonen samen of zijn getrouwd en wij niet.
Ik baal er van dat hij er niet is om even met me te knuffelen en me op te vrolijken als ik me zo voel.
Vanavond komt hij weer.Hoop dat ik me dan wat beter ga voelen.
Heb je wat aan een virtuele hug?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:43 schreef appelsap het volgende:
Ik word er gek van.
Ik baal er van dat hij er niet is om even met me te knuffelen en me op te vrolijken als ik me zo voel.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:12 schreef linda856763 het volgende:
[afbeelding]
Ik wou dat Plurkje zich aan dit plaatje hield....![]()
vind hem erg passend.... kop op Linda en voor plurkje geld natuurlijk Kop omlaag!!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:18 schreef PM-girl het volgende:
[..]
[afbeelding]
(kon geen minder dramatische vinden...)
Dank, kan best een zakdoekje gebruiken, de tranen zitten een beetje hoog nu... Eens kijken of poetsen helpt...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:18 schreef PM-girl het volgende:
[..]
(kon geen minder dramatische vinden...)
Sorry, ik ren niet weg maar ben erg drukquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:11 schreef PM-girl het volgende:
PPL, Hu, stop ho!!! Niet weer vlug wegrennen! Hoe is het met je vrouw en kind? Misschien beter op zijn plaats in het kleine babytjestopic, maar ik ben benieuwd hoe het gaat!
Die is lekker bij mij thuis hoor.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:09 schreef chacama het volgende:
Oeeeeh, PPL ik wordt er helemaal warm/koud van.... wat een plaatje is het. En heerlijk dat je hem vrijdag (waarschijnlijk) mee naar huis mag nemen....ooooh jummie. Is je vrouw wel al die tijd bij hem in het ziekenhuis kunnen blijven???
Ik bibber wel dat ik bijna bovenaan sta.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:39 schreef PM-girl het volgende:
(en weer een van het lijstje af, ieeeeehhhhh, Linda bibber jij ook zo???)
Bij de vk alles ok, uitleg gekregen over wanneer ik mag/moet bellen.
Volgende week weer, dan ben ik 37 weken en zou ik thuis mogen bevallen!!!
Mjammetje, hoe is het bij jou?
Thanx !quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:55 schreef Spuuglokje het volgende:
....
Inky, ik vind Ingvild een heel bijzondere naam.Jammer dat dat voor veel mensen te moeilijk is...
Nog een KS volgende week !quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:27 schreef Xanthe het volgende:
Voor degene die het wel graag zouden willen weten kom ik even melden dat ik volgende week woensdag opgenomen word en donderdag ochtend een keizersnede krijg.
Ik denk dat het er een beetje aan ligt hoevaak jullie elkaar zien. En of andere dagen ook mogelijk waren. Maar het is wel een beetje raar ja.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:13 schreef Catootje het volgende:
Ka-stone welkom, en Gabriel ook!! (wat hebben we een reeks aan aparte namen in deze ronde zitten, wel weer eens leuk dan de top tiennamen)
Ik ben moe en een beetje down: mijn broer gaat rond de verjaardag van kind 1 en uitgereknde datum van kind 2 eens lekker naar Argentinie voor een paar weken......ben ik nou de enige die dat buitengewoon onattent vind of is het hormonaal? HHeb ik emt zoveel moeite twee kindjes in elkaar gekleid neemt niemand van de familie moeite om er aandacht aan te besteden op hun verjaardagen... (vorig jaar is niemand van de familie op Danielle haar verjaardag geweest, en dat speelt ook mee in de boosheid)
Gelukkig heb ik geshopt voor positiekleding en ik vond het niet eenvoudigen ben blij dat ik niet representatief gekleed door het leven hoef, maar voor praktisch mag gaan
Ik had een broek met een tuniekje aan en toen leek ik een Oekrainse boerenhuisvrouw
als je je nu kunt voorstellen hoe ik er uit zag
Ik weet wat het is appelsap. En is ook klote dat je alleen bent.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:43 schreef appelsap het volgende:
Welkom Ka-stone, gefeliciteerd. Gezellig dat je ook komt posten!
Ik word er gek van.
Waarom zouden we dit niet willen weten Xanthe?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:27 schreef Xanthe het volgende:
Voor degene die het wel graag zouden willen weten kom ik even melden dat ik volgende week woensdag opgenomen word en donderdag ochtend een keizersnede krijg.
Zondag hadden we afgesproken hequote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:16 schreef mjammetje het volgende:
ManTra gefeliciteerd![]()
[..]
Ik bibber wel dat ik bijna bovenaan sta.
Ik vind het echt superspannend en kan nauwelijks wachten.
Ja precies, en waarom zou jij geen recht hebben om hier te posten? Dat beslissen de FA's welquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:44 schreef melonovy het volgende:
Xanthe, fijn om weer eens van je te lezen. Kom gewoon weer posten joh, we maken allemaal wel eens wat vervelends mee op fok, maar dat moet je er toch niet van weerhouden om te blijven posten, er zijn ook zo veel mensen die wel serieus intresse hebben in jou, je mooie dochter en je baby! Gewoon lekker blijven fokken!
Dat mag ik wel hopen voor hem, anders heeft ie een probleem!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 07:38 schreef Sugar het volgende:
Niks aan de gang dus, spijt me dat ik jullie steeds teleur moet stellen.Die gyn krijgt vast gelijk met zijn gok van "vrijdag gaat u bevallen".
![]()
Wat was er dan mis op de echo?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:25 schreef Xanthe het volgende:
Deze gyn doet alleen op de donderdagochtend keizersnedes en hij durfde na het zien van de echo niet echt te wachten tot 39 weken en vandaar dus al volgende week woensdag (dan ben ik 37weken 6dagen).
Weinig , behalve dat het kindje behoorlijk ingedaald is en dit waarschijnlijk mijn lichamelijke problemen verergerd (ik kan soms niet meer lopen omdat mijn been uitvalt en als ik dan de pech heb te staan zit ik vervolgens op de grond) en hij vond dat de kleine ook al best groot was en dat zou in de komende week alleen nog maar groter worden en dat schijnt ook weer extra risico's met zich mee te brengen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:51 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
[..]
Wat was er dan mis op de echo?
Oh ja, dat had ik gisteren ook nog willen posten maar toen ging er iets mis met mijn verbinding.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:16 schreef Luchtbel het volgende:
Catootje, ik zou me er niet druk om kunnen maken denk ik. Ik ben daar denk ik ook vrij makkelijk in, een verjaardag zou me helemaal niet kunnen schelen. Er zijn zat mooie dingen waar hij wel bij zal zijn toch???
Ik had bij Isis wel wat pijn , maar volgens mij was dat meer in mijn heupen. Ik kan het me eigenlijk niet meer zo goed heugen. Maar de uitval van mijn been heb ik ook toen op het einde gehad werd me verteld door hub , ik weet het dus echt niet meer.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:13 schreef Suzanna het volgende:
Xanthe, wat een vroege keizersnee zeg! Is het een opluchting voor je? Ik vind het allemaal wel heftig klinken, sterkte voor jouen beterschap voor Isis (vermoeiend he, zieke/verkouden kindjes, heb ik op t moment ook...)
Die bekkenproblemen, had je die bij Isis ook? Fijn dat je daar dan in ieder geval snel vanaf bent dan he? Hopelijk herstel je snel na je keizersnee. Uit ervaring weet ik dat bekkenproblemen meestal (bijna dan) als sneeuw voor de zon verdwijnen na de bevalling, of in ieder geval veeel minder zijn.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:21 schreef Luchtbel het volgende:
Suzanna wat leuk vanmiddag! Ga je het ons ook vertellen
Leuk! Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:27 schreef Suzanna het volgende:
[..]natuurlijk mogen jullie het ook weten!
![]()
Apart he, dat je sommige dingen je dus echt niet meer kan herinneren. Dat heb ik ook wel volgens mij, want dan zeg ik: 'dat had ik bij Noa helemaal niet' en dan krijg ik flinke tegenwerpingen van man/moeder/zusquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:26 schreef Xanthe het volgende:
Ik had bij Isis wel wat pijn , maar volgens mij was dat meer in mijn heupen. Ik kan het me eigenlijk niet meer zo goed heugen. Maar de uitval van mijn been heb ik ook toen op het einde gehad werd me verteld door hub , ik weet het dus echt niet meer.
En met Isis , ja zeker wat zwaarder , ze is gewoon minder gezellig als anders en snel boos en huilerig. Verder gaat ze nog redelijk veel dr gang , maar moet dus vaak getroost worden en tussendoor ben ik blij dat ze even op bed ligt en er rust is in huis.
Thnx!quote:Spannend om straks te weten of je een knul of een meid krijgt. Beterschap!
Ik gok op een meisjequote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:27 schreef Suzanna het volgende:
[..]natuurlijk mogen jullie het ook weten!
![]()
Ik had dat ook en dacht ook dat het met vocht te maken had...., vooral 's ochtends moesten ze echt even "wakker" worden.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:04 schreef PM-girl het volgende:
Ben trouwens vanmorgen bij de vk helemaal vergeten te vragen naar mijn klachten in mijn hand. Sinds een tijdje heb ik last van zere vingergewrichten. Ze voelen wat strak aan, vooral bij het buigen. Kan dit bij de zwangerschap horen? Ik houd nl. ook vocht vast in mijn vingers.
Ja da's wel heel grof gezegd natuurlijk. Ik snap het aan de ene kant ook wel hoor, het is ook niet leuk als er helemaal geen interesse is en je bent natuurlijk trots enzo. Maar als het echt om zulke dagen draait, daar zou ik me dan weer niet zo druk om kunnen maken. Er zijn zo veel andere leuke en fijne dagen denk ik dan.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh ja, dat had ik gisteren ook nog willen posten maar toen ging er iets mis met mijn verbinding.
Leuk is het niet, maar het is zijn keuze.
Overigens vind ik het feit dat jij ze met veel moeite bij elkaar gekleid heb eigenlijk niet zo relevant. Heel grof gezegd zou je kunnen zeggen 'Jij wilde die kinderen, hij heeft daar niet om gevraagd'. Zeg maar... Maar meestal vinden ooms en tantes het wel heel erg leuk, jij hebt de pech dat hij dat niet vindt.
Beter dan je daar heel druk om te maken zou ik lekker mijn schouders ophalen en van je kindje genieten samen met al die mensen die het wel een hele bijzondere gebeurtenis vinden. Scheelt een heleboel (negatieve) energie die je beter voor andere dingen kan gebruiken, toch?
Leuk!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:35 schreef Troel het volgende:
[[url=http://f5.putfile.com/thumb/8/24203174596.png]afbeelding][/URL]
melonovy is daar ook erg goed in!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Leuk!
Wedstijdje van maken zodat andere mensen ook ontwerpen in kunnen dienen? Ik denk dat er vast nog wel een aantal mensen zijn die evt. wat zouden willen verzinnen. CreaBea's zat toch?
Zie ook: http://forum.fok.nl/topic/906068/1/305#41343941
Nee hoor jij bent niet de enige die dat onattend vind! Wat erg dat er dan niemand komt zeg. Ik zou mijn en zijn familie het ook kwalijk nemen hoor als ze niet zouden komen op Mahre's verjaardag! Al komen ze maar heel even dan hebben ze in elk geval interesse getoond.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:13 schreef Catootje het volgende:
Ik ben moe en een beetje down: mijn broer gaat rond de verjaardag van kind 1 en uitgereknde datum van kind 2 eens lekker naar Argentinie voor een paar weken......ben ik nou de enige die dat buitengewoon onattent vind of is het hormonaal? HHeb ik emt zoveel moeite twee kindjes in elkaar gekleid neemt niemand van de familie moeite om er aandacht aan te besteden op hun verjaardagen... (vorig jaar is niemand van de familie op Danielle haar verjaardag geweest, en dat speelt ook mee in de boosheid)
Ok, dat lijkt me minder. Ik heb niet echt pijn, maar meer een stram gevoel. Dinsdag moet ik weer naar de vk, als het dan nog is, vraag ik het even goed na. Dacht het net ook te voelen in mijn kaak, maar daar houd ik geloof ik geen vocht vast.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:39 schreef leentje2907 het volgende:
[..]
Ik had dat ook en dacht ook dat het met vocht te maken had...., vooral 's ochtends moesten ze echt even "wakker" worden.
Maar ik heb dus een flinke ontsteking die maar niet weg wil met medicijnen en therapie. Zou er toch voor de zekerheid naar laten kijken....
Nee, dat valt echt mee, die teleurstelling.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:13 schreef Suzanna het volgende:
Sugar, ik denk dat je zelf meer teleurgesteld bent dan wij! Hopelijk begint het vandaag of morgen écht, maar misschien (tja, da's makkelijker gezegd dan gedaan) toch niet teveel op hopen anders valt het elke keer zo tegen...
Ik denk....quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:42 schreef Vivi het volgende:
[..]
He, ik ook de 20 weken echo op 18 sept
Al ben ik dan al 21 weken
Oewwwww!! Ik ben zó benieuwd wat het wordt!
Oh wat heeeerlijk voor jullie! Eíndelijk lekker met jullie drietjes zoals 'het hoort'!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:05 schreef PPL het volgende:
Morgen is hij 36 weken, dus vrijdag nemen we hem hoogstwaarschijnlijk mee
Natuurlijk is nooit in het leven iets zeker, maar het zit er héél erg dik in.
(Da's geen eigenwijsheid van mijn kant, maar bevestigd door de verpleegsters en kinderarts)
Ga hem verhalen vertellen over uitgeflubberde kutten en over huilende kinderen als hij vlak bij zijn hoogtepunt is en hij neemt het kind voor lief tijdens de daadquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:33 schreef mjammetje het volgende:
Troel ik doe mijn best. Als je nog tips hebt(hij wil geen sex waar zijn kind bij is dus ik heb andere tips nodig)
Pijn had ik toen ook niet dat kwam pas later. maar misschien heb ik gewoon pech. vond het wel makkelijk om de zwangerschap de schuld te geven. je krijgt allerlei kwaaltjes dus dacht dat er ook wel bij zou horen. niet dusquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:52 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ok, dat lijkt me minder. Ik heb niet echt pijn, maar meer een stram gevoel. Dinsdag moet ik weer naar de vk, als het dan nog is, vraag ik het even goed na. Dacht het net ook te voelen in mijn kaak, maar daar houd ik geloof ik geen vocht vast.
Ik heb heel braaf in het mod topic gevraagd of de modjes het daarmee eens zouden zijn.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:46 schreef Slaapmeisje het volgende:
Is er al een topic voor die plaatjes in de OP? Is misschien makkelijker om alles te verzamelen. Ik vind persoonlijk allebei de plaatjes nogal somber.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:12 schreef Andrea001 het volgende:
Xanthe, wat spannend... Heel veel succes!
Chacama, leuk zeg!! Ben erg benieuwd naar de foto's...![]()
Moonah, ik kan me wel voorstellen dat je het helemaal gehad hebt met rustig aan doen, maar pas een beetje op hoor.
Gisteravond hebben we een pretecho gehad (gewoon 2D) omdat de vorige keer de kleine zo rottig lag. Nou gisteravond lag het nog rotter hahaha. Helemaal opgerold, handjes naast het hoofd, benen gestrekt omhoog en met de rug richting mijn rug. Nou die lenigheid heeft het niet van mij. Gelukkig mogen we over 4 wkn terug komen om een vervolgecho te maken. We hebben nu ook maar een kwartiertje gehad. Ze kon wel ongeveer zeggen wat het werd, maar helemaal zeker was ze niet. Dus ik ben nog steeds benieuwd.
oh en een probeerseltje![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:12 schreef Andrea001 het volgende:
Ze kon wel ongeveer zeggen wat het werd, maar helemaal zeker was ze niet. Dus ik ben nog steeds benieuwd.
soms wel , hier lag mevrouw met haar benen wagenwijd gespreidquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:47 schreef Moonah het volgende:
[..]![]()
Jongetjes schijnen ze met zekerheid te kunnen zeggen, meiden niet.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:30 schreef Stiekemurd het volgende:
Suzanna, je hebt gewoon straks K3!!!! Fijn dat de echo helemaal goed is
En jongetjes ook niet altijd, want dan kan het nog het geval zijn dat ze (een stukje van) de navelstreng als piemeltje aan zien.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:59 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
soms wel , hier lag mevrouw met haar benen wagenwijd gespreid![]()
Ze zou voor de zekerheid ook nog dr b12 kunnen laten prikken. Ook al lijkt het ook wel op 'carpale tunnel syndroom' en dat is iets wat veel ook bij zwangere vrouwen voorkomt.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:33 schreef mjammetje het volgende:
PM-girl tenminste 80 cm hoog staat er in de folder die van de kraamzorg heb gekregen. Je kunt ook je dokter vragen een bloedtest af te nemen voor reuma. Reuma is niet altijd te vinden in bloed maar in sommige gevallen wel. Heb ik ook gedaan toen ik steeds last had van mijn vingers en mijn vader zei dat je er het beste vroeg bij kan zijn als je reuma hebt. Want als je je steeds zorgen maakt daar heb je helemaal niks aan!
Bij veel echoapp. zien ze dat verschil wel hoor Tex... Bij ons konden ze de verwarring met de navelstreng uitsluiten doordat die een kleurtje krijgt op de echo... jeziet alles stromenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:39 schreef texelonia het volgende:
[..]
En jongetjes ook niet altijd, want dan kan het nog het geval zijn dat ze (een stukje van) de navelstreng als piemeltje aan zien.
Daarom bleef ik ook steeds me afvragen of ze het bij ons wel echt goed hadden gezien.... Maar de gyn zei dat hij het eens was met het geslachtquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:47 schreef Moonah het volgende:
[..]![]()
Jongetjes schijnen ze met zekerheid te kunnen zeggen, meiden niet.
Dat zal wel nieuwere/betere apparatuur zijn danquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:46 schreef Githa het volgende:
Bij veel echoapp. zien ze dat verschil wel hoor Tex... Bij ons konden ze de verwarring met de navelstreng uitsluiten doordat die een kleurtje krijgt op de echo... jeziet alles stromen![]()
Soms wel. En soms ook niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:14 schreef PM-girl het volgende:
Wat is B12 wat ik zou moeten laten prikken? en dat carpal tunnel syndrom, gaat dat na de zwangerschap ook weer over?
Vitamine B12 tekort kan aangetoont worden in je bloed en geven (weke delen) reuma-achtige klachten. op onderstaande link vind je meer info over de symptomen van deze vitamine tekort.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:14 schreef PM-girl het volgende:
PPL, wat fijn zeg! Goed nieuws!
Suzanna, wat leuk een meisje!
Linda succes straks!!
Wat is B12 wat ik zou moeten laten prikken? en dat carpal tunnel syndrom, gaat dat na de zwangerschap ook weer over?
Dit vind ik altijd zo raar..quote:
Ik wacht gewoon af tot na de geboorte, of het dan overgaat.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:27 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Vitamine B12 tekort kan aangetoont worden in je bloed en geven (weke delen) reuma-achtige klachten. op onderstaande link vind je meer info over de symptomen van deze vitamine tekort.
( http://home.hetnet.nl/~hindrikdejong/ )
Al lijkt het toch erg veel op carpale tunnel syndroom en daarvan weet ik dat het een beknelling is van de zenuwband die in je pols zit. Die band is hoe dan ook al erg nauw maar onder invloed van hormonen=vocht wordt dit nog nauwer en krijg je tintelingen en pijn klachten.
( http://www.neurochirurgie-zwolle.nl/cts.html )
Gebrek aan kracht voor potjes te openen, heb ik ook. En ik was anders altijd zoooooo sterk. Zal ook wel een zwangerschapsbijverschijnsel zijn... zwakke geslacht en zoquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:56 schreef Inky05 het volgende:
[..]
Ik wacht gewoon af tot na de geboorte, of het dan overgaat.
Heb het vooral 's ochtends en de rest va nde dag niet echt last van, tenzij je een potje ofzo wil openen, wil dat niet altijd lukken.
Verder kan me niet voorstellen dat ik een vitamine tekort heb, naast voldoende groente, fruit e.d. neem ik ook nog Femnatal.
Wichtjequote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:36 schreef Mwanatabu het volgende:
Suzanna! Nog een wichtje, wat leuk! (En dan dénk je natuurlijk dat je het al wel weet, maar dit wordt r gewoon zoeentje die in bomen hangt en vol modder het huis instampt met een voetbal onder dr arm, wedden?)
Dat was meer omdat ik meteen weg moest naar het ziekenhuis, en even aan het bijlezen was.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:33 schreef E.T. het volgende:
[..]
Dit vind ik altijd zo raar..
Je bent zelf zwanger, er lopen hier hordes zwangeren rond, er gebeurt van alles en na 170 reacties kan je niks bedenken dat ontopic is? Alleen maar tvp?
Onze eigen Fok-K3 is in aantocht!!![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:32 schreef linda856763 het volgende:
Ik ben zo zenuwachtig voor de echo zometeen![]()
. Ik kan nu echt niet zeggen hoe het kindje ligt, ik vertrouw mijn eigen lijf niet meer. Het zou ook zo maar eens dwars kunnen liggen geloof ik. Nou ja, 15.15 uur weten we het
. Gelukkig gaat
mee, ik zou het echt niet alleen willen doen. Helaas wil hij niet weten wat het wordt, dus daar hou ik me dan ook maar aan...
Gelaten is het juiste woord denk ik.... De grootste schrik is al over. Plurkje is volgens mij gisteren al van stuit naar dwars gaan liggen, dus dat bied op zich perspectieven, maar volgens de echodame is het vaak zo dat het hoofdje min of meer blijft waar het is, en dat het lijfje daar nog wel wat omheen draait. Dus daar hebben we dan niet zoveel aan, want het hoofdje ligt nu ergens in mijn rechterzij.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:22 schreef PM-girl het volgende:
Linda, maandag meer nieuws dus. Ik kan niet helemaal peilen, wat je stemming is.
Kan plurkje zelf nog gaan draaien?
Sterkte in ieder geval!
Bij mij kwam dit op precies dezelfde datum uitquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:44 schreef Bass-Miss het volgende:
Gaan jullie eigenlijk uit van de uitgerekende datum volgens de echo of volgens de datum laatste menstruatie?
Mijn echo met 13 weken zei dat ik 12,5 weken was.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:44 schreef Bass-Miss het volgende:
Gaan jullie eigenlijk uit van de uitgerekende datum volgens de echo of volgens de datum laatste menstruatie?
Dat dacht ik ook altijd, maar volgens de gyn kon het ook gewoon een groot kind zijn. Ofwel een erg vroege eisprong...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:10 schreef Sugar het volgende:
Bass-Miss, volgens mij moet je (als je binnen de eerste 14 weken een echo hebt gehad) uitgaan van die echo. Kindjes schijnen dan nog allemaal dezelfde maat te hebben en de a terme datum die dan bepaald is, klopt dus ook, vinden ze.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:12 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd, maar volgens de gyn kon het ook gewoon een groot kind zijn. Ofwel een erg vroege eisprong... En nu las ik ook juist ergens dat grote kindjes meestal langer blijven zitten. Hmz..
Nou addison-biermer is een vitamine B12 opname stoornis.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:56 schreef Inky05 het volgende:
[..]
Ik wacht gewoon af tot na de geboorte, of het dan overgaat.
Heb het vooral 's ochtends en de rest va nde dag niet echt last van, tenzij je een potje ofzo wil openen, wil dat niet altijd lukken.
Verder kan me niet voorstellen dat ik een vitamine tekort heb, naast voldoende groente, fruit e.d. neem ik ook nog Femnatal.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:15 schreef Sugar het volgende:
Dan spreekt je gyn tegen wat er juist gezegd wordt over echo's tot die termijn. Ik heb geen idee of ie daarin gelijk heeft.
Zo'n warme rubberen kruik in je nek als je op bed gaat liggen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:01 schreef appelsap het volgende:
Iemand nog tips wat ik hieraan kan doen? (laten masseren kan nu even niet en ik probeer het al goed warm te houden met een sjaal)
Haha, dankje.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:30 schreef appelsap het volgende:
Moonah, wat fijn! na 5 weken zou ik het ook wel gehad hebben.
Nu kan je lekker weer je eigen ding doen.
En zelf shoppen, spulletjes kopen voor de baby!
Ik ben helemaal blij voor je.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:17 schreef Bass-Miss het volgende:
Ik ook niet.
Misschien steek ik gewoon Snoopy voorbij dan.
Ach je kan iig wel weer lekker uit bed. Dat is ook al een grote verandering.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:36 schreef Moonah het volgende:
[..]
Haha, dankje.
Maar ik moet natuurlijk niet gaan overdrijven.![]()
Ik ben zwaar aan huis gebonden. Fietsen is geen optie, en mijn auto staat 10 minuten lopen geparkeerd (woon hartje binnenstad). Mijn lief heeft geen rijbewijs, dus de uitjes blijven afhankelijk van de bezoekjes aan het zkh, maar dat geeft niet.
Morgen toch weer naar het zkh, zoveelste groeiecho... Ghegheghe...
Omdat mijn kind zo groot is willen ze het wel in de gaten houden, dat 'het niet de spuigaten uitloopt', zei de arts letterlijk.
*nu maar weer braaf naar bed. Zo'n uitje hakt er toch wel in, qua harde buiken...![]()
Hij was ook al weer helemaal schuldbewust netquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:27 schreef Brighteyes het volgende:
Hihi LInda, je arme. Kan me voorstellen dat dat best heel frustrerend kan zijn. Hij kan natuurlijk al helemaaaal niks.
Dank voor de linkquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:39 schreef Inky05 het volgende:
...
Ik heb van die NVOG site, nog een linkje over keuze stuit of KS, misschien helpt het je als je toch nog twijfelt...Of toch nog wat meer info zoekt Stuitbevalling vs KS
Ik vroeg me trouwens wel af hoe ze zo psies weten hoe zwaar je uk is (2960 gr)
...
Datum echo, want ik heb geen cyclus van 28 dagen. Weet niet precies hoeveel dagen dan wel, want ik heb na het stoppen met de Nuvaring nog geen volledige cyclus gehad...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:44 schreef Bass-Miss het volgende:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:28 schreef Moonah het volgende:
Ik ben met haar toestemming lekker met mijn moeder in de stad gaan koffiedrinken (rolstoel van afd. revalidatie mogen lenen). En daarna mijn eerste pak luiertjes zelluf gekocht!!!![]()
Serieus, ik zat er bij te janken in mijn rolstoel.
Ik ga uit van de echo aangezien ik geen idee heb wanneer mijn laatste menstruatie was. Laatste menstruatie was namelijk 3 maanden voor de bevruchting !quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:44 schreef Bass-Miss het volgende:
Ik wist exact wanneer ik zwanger was geworden. De vk wilde echter niet die datum als start datum nemenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:44 schreef Bass-Miss het volgende:
je eisprong kan evengoed nog wel 4 of 5 dagen later zijn geweest.. dus kan ze idd niet van die datum uitgaanquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:16 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ik wist exact wanneer ik zwanger was geworden. De vk wilde echter niet die datum als start datum nemen
Mijn ex was daarvoor 3 weken weg en na 1 nacht thuis weer 3 weken weg. En in die ene nacht was het raak.
Ik kan me niet herinneren dat ik nuchter moest zijn, maar omdat je zo vroeg moet kun je het evt wel zijn. Neem je wat te eten mee voor na het prikken...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:41 schreef minoes_ het volgende:
Oke,lekker op de valreep,ik weet het,maar vroeg het me toch af.....![]()
Ik moet morgenochtend om half 9 voor de nekplooimeting en dan een bloedonderzoek.Weet iemand of je hier ook nuchter voor moet zijn?Er staat op het formulier wel,dat je voor de nekplooimeting een volle blaas moet hebben en dus een uur van tevoren een glas water moet drinken,maar niet of je wel of niet mag eten ivm.het bloedonderzoek.
Wie het weet,graag snel gillen,anders zit ik morgen met de gebakken peren.
Ik hoop dat ik wel wat mag eten,anders word het niet erg gezellig en hang ik geheid boven de pot daar![]()
Groetjes,Minoes![]()
donequote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:50 schreef chacama het volgende:
Belaan even naar mod-topic svp
Kijk dat had ik dus niet hé !quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:50 schreef linda856763 het volgende:
Dank voor de linkDe echoscopiste ging een paar keer een meting doen: omtrek rompje, omtrek schedel, lengte van een beenbotje. En daar kwam dan die 2960 gr uit.
[..]
Spannend Xanthe.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:25 schreef Xanthe het volgende:
* Heel verhaal*
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:28 schreef Moonah het volgende:
Ik ben met haar toestemming lekker met mijn moeder in de stad gaan koffiedrinken (rolstoel van afd. revalidatie mogen lenen). En daarna mijn eerste pak luiertjes zelluf gekocht!!!![]()
Serieus, ik zat er bij te janken in mijn rolstoel.
Ik moest wel nuchter zijn voor het bloedprikken. Maar bloed werd bij mij een week voor de echo geprikt bij de trombosedienst en die resultaten werden dan weer naar het ZKH gestuurd.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:46 schreef Slaapmeisje het volgende:
Minoes ik hoefde niet nuchter bloed te laten prikken hoor, dus gewoon lekker eten en heel veel succes morgen. Kom je daarna hier wél op het lijstje?
Isis heeft een betere weerstand dan d'r vader , zij is ondertussen alweer practisch beter , maar d'r papa...??? Die ligt nu ziek in bed. Erg gezellig want hij is dus ook meteen een stuk humeuriger sinds gisteren en ik slaap altijd nog even zo lekker in de ochtend als hij naar zijn werk is en nu hij dus niet gegaan is heb ik echt pech...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:48 schreef poemojn het volgende:
Xanthe doet weer meeen al bijna een keizersnee
Sterkte met Isis' verkoudheid en de laatste loodjes..!
Das dus wel dubbel , ergens wil denk ik (bijna) elke vrouw wel normaal bevallen. Maar na de vorige keer is er een grote angst ontstaan voor de bevalling op natuurlijke manier en daarnaast de angst voor uitscheuren/inknippen.... Ik heb er door een vervelende ervaring in mijn vroege jeugd al een litteken zitten en daar heb ik sinds een paar jaar geen last meer van , het was zelfs zo erg dat bij een bevalling het litteken er eerst uitgehaald zou worden in de hoop dat een nieuwe wond mooier zou genezen. Nu het er dus niet meer pijn doet ben ik blij als ik er niet weer een litteken zou krijgen. We hebben er echt nog wel even over gebabbeld met de gyn ook , maar alles kwam toch uit op een keizersnede wat beter zou zijn zowel geestelijk als lichamelijk en ook voor de baby. Het brengt de minste risico's met zich mee.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:26 schreef nikky het volgende:
Spannend Xanthe.
Ook dat je de enige bent en dus weet waar je die dag aan toe bent. Tenzij er uiteraard een spoedje door heen zou komen natuurlijk. Vind jehet fijn dat je nu een einddatum weet? Of had je liever op de normale manier bevallen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:01 schreef Sugar het volgende:![]()
![]()
Vanochtend om 5.45 u. werd ik wakker van 'n heel klein kindje dat er duidelijk uit wilde!
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik dacht nog wel: downtime gisteren of was ik de enige die het forum niet opkwam Sugar zal wel aan het bevallen zijn....
Het ging mij allemaal nog veel te snel ook... Ik heb nu echt geen goed overzicht hoe het nu ligt, omdat ik zo slecht wijs kan worden uit die echo's. Maar dwars ligt ie. En wringen doet ie ook. Dus misschien kan ie idd nog draaien... Ik hoop het maar. Hoe kun jij er zo rustig onder blijven? Ik heb gisteren maar weer eens flink liggen janken!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:54 schreef Inky05 het volgende:
[..]
Kijk dat had ik dus niet hé !
FF snel heen en weer om te kijken hoe de nek zat (zat kin op borst)
En waar de voetjes zaten meer niet, des geen meten wat ik met eerdere echo's had gehad.
Later moest ik nog ff liggen, ging ze ff voelen en dat was het. Dat is toch geen gedegen onderzoek waarop ik beslissingen kan nemen om wel of niet stuit te bevallen....
Is er nog goede kans dat ie niet dwars ligt, maar hoofd of bibs naar beneden, of konden ze daar niets van zeggen?! Want over dwars gaat ie er zeker niet vanzelf uit komen![]()
p.s. ik heb evt nog meer info over stuit vs KS. kan ik je evt wel mailen![]()
En alle info is welkom, zie mijn profiel voor mailadres![]()
Zo ontzettend herkenbaar...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:19 schreef Luchtbel het volgende:
Weten jullie waar ik nou zo ontzettend hufterig van word, iedere keer als ik iets wil gaan eten en daar een perfect moment voor heb gekozen; als ik niet misselijk ben. Komt er wel één of andere ukkel iets ontzettends stinkends opeten waardoor ik alsnog niet kan eten *gezellig* Zo stond er vanmorgen een bord naast mijn bord met boterham met kaas, met daarop twee van die vreselijke glimmende glibberige spiegeleieren *lul* wil ik dat broodje op m'n werk op gaan eten, komt er iemand naast met van die zoete drinkyoghurt *trut* en nu net zat ik met lunchen naast twee boterhammen met pindakaas *flikker op zak*![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:01 schreef Sugar het volgende:![]()
![]()
Vanochtend om 5.45 u. werd ik wakker van 'n heel klein kindje dat er duidelijk uit wilde!
![]()
![]()
![]()
ja... jaa jaaa!!! neeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
Dance 'til ya drop!
quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:18 schreef Neuk het volgende:
Goeiemorgen,
Was ik ook weer eens, nog steeds met rugpijn, helaas. Maar na 3 dagen bedliggen (hoewel ik gister wel een avonddienst gedraaid heb) gaat het weer een beetje beter. Klein beetje nog maar...
Als het zo doorgaat hoop ik echt dat ie er vlot is.
Ik moet nog even bijlezen watskeburt is maar zal eerst effe vertellen dat ik gister bij de vk geweest ben. Alles was goed met de beebie. Hij lag (gister voor het eerst) met zijn koppie mooi omlaag en de beentjes in de lucht in de rechterkant van mijn buik. Normaal ligt ie dwars met de beentjes links in de buik dus dat voelde heel anders! Hij is nog niet ingedaald en kan nog alle kanten op. Ik voel em nu met zijn koppie op mijn rechterbovenbeen bv
![]()
Oja, de uitgerekende datum blijft nu definitief staan. Ik loop hoogstws. 1,5 week voor en dat is te verwaarlozen.Dus... Ook weer duidelijk.
Verder dikke prik in de bips gehad voor de resusfactor. Ik voelde het niet eens. Is mijn reet dan zo dik of ben ik een bikkel?![]()
Ik ga snel bijlezen
Sug! Succes vandaag!
Haha rust? Het bed regelen heeft al een week gekost , werd van het kastje naar de muur gestuurd en werd er al helemaal naar vanquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:24 schreef bixister het volgende:
xanthe, wb en wat spannend joh volgende week al. geniet nog maar eventjes van de rust, er komt een drukke tijd aan. hopelijk is je man tegen die tijd ook weer helemaal fit, en kunnen jullie dit keer meer samen van de kraamtijd genieten. veel succes alvast!
HA, ik spreek je achteraf nog wel.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:37 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Haha rust? Het bed regelen heeft al een week gekost , werd van het kastje naar de muur gestuurd en werd er al helemaal naar van. En dat terwijl ik in februari er al naar geinformeerd had en ik toen allerlei info kreeg waaruit bleek dat het allemaal zo te regelen was en hoe ik het moest regelen. Mooi niet dus... maar net 5 minuten geleden is het geregeld en nu ben ik benieuwd wat voor bed ik krijg.
't is jullie van harte gegund!quote:En het samen genieten van de kraamtijd , dat is toch wel mijn grootste wens en ik merk dat ik er nu wel erg emotioneel van begin te worden (sinds gisteren) of het ons dit maal allemaal gegund is en het een mooie periode mag gaan worden.
je hebt er een is bij verzonnen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:52 schreef Githa het volgende:
'Het is zijn zij-aangezicht van haar gezichtje. En ze lijkt op d'r zusje'.
3-1 dat is vast een meid![]()
En wat ga ik gek liggen kijken als er toch een jongen uit komt.....quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:19 schreef bixister het volgende:
[..]
je hebt er een is bij verzonnen.gewoon 4-0 dus.
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:20 schreef chacama het volgende:
@mjammetje stiekume voortekenen van een beginnetje....????
Nou, nee. Ze was super actief de hele dag trouwens....Nu is het eindelijk een beetje rustig en voel ik d'r als het ware alleen draaien in d'r slaap. Maar het heeft dus elke keer even geduurd voordat we het beeld scherp hadden. Ach, vond ik niet erg...konden we lekker lang kijken. Gewoon in 3d je kindje al zien bewegen. Erg apart...quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:31 schreef PM-girl het volgende:
--
Chacama, jullie meisje lag mooi te slapen bij de echo, niet?
--
quote:
Mij een beetje uitlachen...quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:29 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo lachen van jouw posts. Volgende keer word ik ook be-anti-rhesust, kunnen we spekbillen gaan vergelijken![]()
En die van mij ligt ook dwars met benen links, zou er een verband zijn?
AB- hierquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:58 schreef Neuk het volgende:
[..]
![]()
Maakt me niet uit wat ze schrijft. Mooi dat ze terug is! Lekkere emobom!![]()
[..]
Mij een beetje uitlachen...Ik heb A-! Wat ben ik speciaal he!?
![]()
Laten we zeggen dat mijn kont een negatief saldo wat betreft cupmaat ruimschoots goedmaaktquote:Ennuh mijn kont is echt wel een maatje groter maar dat valt niet op door dat biervaatje wat ik schijnbaar heb ingeslikt.
Nou, nog 13 weken niet hoop ik. Hoop dat deze ook zo op schema loopt als zijn kleine grote broer, wel zo lekker voorspelbaarquote:Zwaar is dat he? Als ze dwarsliggen. Ook moeilijker met poe... enzo op het toilet. Dat kind ligt dan echt in je schoot en ik ben dan bang dat ik em platdruk met mijn enorme buikspieren!![]()
Ennuh... een verband? Kraamverband denk ik
Ik negeer het gewoon, denk er niet aan, merk wel wanneer het weer moet! Al is het dan maar eens per week ofzo!quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:58 schreef Neuk het volgende:
Zwaar is dat he? Als ze dwarsliggen. Ook moeilijker met poe... enzo op het toilet. Dat kind ligt dan echt in je schoot en ik ben dan bang dat ik em platdruk met mijn enorme buikspieren!![]()
Ik kan altijd moeilijk kiezen, en het leek al geruime tijd een KS te worden, lekker makkelijk geen keuze, dus had me hierbij al neergelegd. Totdat opeens de keuze kwam stuitbevalling of KS, toen was ik ook neg wel rustig maar ook opeens verward, want ze hadden al die tijd me verkeerd ingelicht en nu had ik de deur naar een bevalling eigenlijk al dicht gedaan en die ging niet binnen 2 dagen open. Dus kwam ik weer op de bekende weg van de KS (waar ik me dus op voor had bereid). Dus denk dat ik daarom er wel rustig onder ben. Al ben ik nog nooit in het ziekenhuis geweest voor iets, dus dat is wel spannend. En laat het, na alle info te hebben gelezen, verder over me heen komenquote:Op vrijdag 1 september 2006 08:56 schreef linda856763 het volgende:
Het ging mij allemaal nog veel te snel ook... Ik heb nu echt geen goed overzicht hoe het nu ligt, omdat ik zo slecht wijs kan worden uit die echo's. Maar dwars ligt ie. En wringen doet ie ook. Dus misschien kan ie idd nog draaien... Ik hoop het maar. Hoe kun jij er zo rustig onder blijven? Ik heb gisteren maar weer eens flink liggen janken!![]()
En alle info is welkom, zie mijn profiel voor mailadres![]()
Ja, doe het gelijk dubbel dan word je misschien minder snel genegeerdquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:39 schreef Vivi het volgende:
Ik vraag me soms af waarom ik hier uberhaupt nog post aangezien dit topic alleen maar lijkt te gaan over degenen die op knappen staan. De rest is inferieur en wordt gewoon genegeerd ofzo.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:43 schreef bixister het volgende:
goed idee om 't dubbel te posten dan! wordt 't tenminste gelezen.![]()
en ach joh, dit zijn tijdelijke hypes, op knappen staan is nou eenmaal reuze spannend (ook voor de lezers). gewoon doorschrijven hoor.
Zo, nou weer ontopicquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:47 schreef Mibos het volgende:
niet boeiend geleuter
Dat valt toch wel mee? Ik zie genoeg reacties op de nieuwelingen en mensen die halverwege zijn. Gisteren ging het bijvoorbeeld over Appelsap en Neuk krijgt hierboven toch ook reacties en die staat ook nog niet op knappen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:39 schreef Vivi het volgende:
Ik vraag me soms af waarom ik hier uberhaupt nog post aangezien dit topic alleen maar lijkt te gaan over degenen die op knappen staan. De rest is inferieur en wordt gewoon genegeerd ofzo.
Wel al gevoeld jaquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:57 schreef chacama het volgende:
Vivi, wilde je iets met ons delen.....want je maakt me nu wel nieuwsgierig.... (heb ik ergens overheen gelezen....)
Eerste schopjes (plopjes) al gevoeld?
Ik post hier bijna elke dag en sorryy dat ik ff zelf geen internet heb en in een verhuizing zit en al 2 weken op mn laminaat zit te wachten én op beton rond loop hoor BEquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee? Ik zie genoeg reacties op de nieuwelingen en mensen die halverwege zijn. Gisteren ging het bijvoorbeeld over Appelsap en Neuk krijgt hierboven toch ook reacties en die staat ook nog niet op knappen.
Het heeft denk ik meer te maken met regelmatig mee posten. Je kan niet verwachten dat als je hier maar eens in de 2 weken post mensen net zo enthousiast reageren dan op mensen die elke dag mee posten en dus ook zelf op anderen reageren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |