quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:01 schreef Sugar het volgende:![]()
![]()
Vanochtend om 5.45 u. werd ik wakker van 'n heel klein kindje dat er duidelijk uit wilde!
![]()
![]()
![]()
ja... jaa jaaa!!! neeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
Dance 'til ya drop!
quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:18 schreef Neuk het volgende:
Goeiemorgen,
Was ik ook weer eens, nog steeds met rugpijn, helaas. Maar na 3 dagen bedliggen (hoewel ik gister wel een avonddienst gedraaid heb) gaat het weer een beetje beter. Klein beetje nog maar...
Als het zo doorgaat hoop ik echt dat ie er vlot is.
Ik moet nog even bijlezen watskeburt is maar zal eerst effe vertellen dat ik gister bij de vk geweest ben. Alles was goed met de beebie. Hij lag (gister voor het eerst) met zijn koppie mooi omlaag en de beentjes in de lucht in de rechterkant van mijn buik. Normaal ligt ie dwars met de beentjes links in de buik dus dat voelde heel anders! Hij is nog niet ingedaald en kan nog alle kanten op. Ik voel em nu met zijn koppie op mijn rechterbovenbeen bv
![]()
Oja, de uitgerekende datum blijft nu definitief staan. Ik loop hoogstws. 1,5 week voor en dat is te verwaarlozen.Dus... Ook weer duidelijk.
Verder dikke prik in de bips gehad voor de resusfactor. Ik voelde het niet eens. Is mijn reet dan zo dik of ben ik een bikkel?![]()
Ik ga snel bijlezen
Sug! Succes vandaag!
Haha rust? Het bed regelen heeft al een week gekost , werd van het kastje naar de muur gestuurd en werd er al helemaal naar vanquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:24 schreef bixister het volgende:
xanthe, wb en wat spannend joh volgende week al. geniet nog maar eventjes van de rust, er komt een drukke tijd aan. hopelijk is je man tegen die tijd ook weer helemaal fit, en kunnen jullie dit keer meer samen van de kraamtijd genieten. veel succes alvast!
HA, ik spreek je achteraf nog wel.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:37 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Haha rust? Het bed regelen heeft al een week gekost , werd van het kastje naar de muur gestuurd en werd er al helemaal naar van. En dat terwijl ik in februari er al naar geinformeerd had en ik toen allerlei info kreeg waaruit bleek dat het allemaal zo te regelen was en hoe ik het moest regelen. Mooi niet dus... maar net 5 minuten geleden is het geregeld en nu ben ik benieuwd wat voor bed ik krijg.
't is jullie van harte gegund!quote:En het samen genieten van de kraamtijd , dat is toch wel mijn grootste wens en ik merk dat ik er nu wel erg emotioneel van begin te worden (sinds gisteren) of het ons dit maal allemaal gegund is en het een mooie periode mag gaan worden.
je hebt er een is bij verzonnen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:52 schreef Githa het volgende:
'Het is zijn zij-aangezicht van haar gezichtje. En ze lijkt op d'r zusje'.
3-1 dat is vast een meid![]()
En wat ga ik gek liggen kijken als er toch een jongen uit komt.....quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:19 schreef bixister het volgende:
[..]
je hebt er een is bij verzonnen.gewoon 4-0 dus.
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:20 schreef chacama het volgende:
@mjammetje stiekume voortekenen van een beginnetje....????
Nou, nee. Ze was super actief de hele dag trouwens....Nu is het eindelijk een beetje rustig en voel ik d'r als het ware alleen draaien in d'r slaap. Maar het heeft dus elke keer even geduurd voordat we het beeld scherp hadden. Ach, vond ik niet erg...konden we lekker lang kijken. Gewoon in 3d je kindje al zien bewegen. Erg apart...quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:31 schreef PM-girl het volgende:
--
Chacama, jullie meisje lag mooi te slapen bij de echo, niet?
--
quote:
Mij een beetje uitlachen...quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:29 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo lachen van jouw posts. Volgende keer word ik ook be-anti-rhesust, kunnen we spekbillen gaan vergelijken![]()
En die van mij ligt ook dwars met benen links, zou er een verband zijn?
AB- hierquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:58 schreef Neuk het volgende:
[..]
![]()
Maakt me niet uit wat ze schrijft. Mooi dat ze terug is! Lekkere emobom!![]()
[..]
Mij een beetje uitlachen...Ik heb A-! Wat ben ik speciaal he!?
![]()
Laten we zeggen dat mijn kont een negatief saldo wat betreft cupmaat ruimschoots goedmaaktquote:Ennuh mijn kont is echt wel een maatje groter maar dat valt niet op door dat biervaatje wat ik schijnbaar heb ingeslikt.
Nou, nog 13 weken niet hoop ik. Hoop dat deze ook zo op schema loopt als zijn kleine grote broer, wel zo lekker voorspelbaarquote:Zwaar is dat he? Als ze dwarsliggen. Ook moeilijker met poe... enzo op het toilet. Dat kind ligt dan echt in je schoot en ik ben dan bang dat ik em platdruk met mijn enorme buikspieren!![]()
Ennuh... een verband? Kraamverband denk ik
Ik negeer het gewoon, denk er niet aan, merk wel wanneer het weer moet! Al is het dan maar eens per week ofzo!quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:58 schreef Neuk het volgende:
Zwaar is dat he? Als ze dwarsliggen. Ook moeilijker met poe... enzo op het toilet. Dat kind ligt dan echt in je schoot en ik ben dan bang dat ik em platdruk met mijn enorme buikspieren!![]()
Ik kan altijd moeilijk kiezen, en het leek al geruime tijd een KS te worden, lekker makkelijk geen keuze, dus had me hierbij al neergelegd. Totdat opeens de keuze kwam stuitbevalling of KS, toen was ik ook neg wel rustig maar ook opeens verward, want ze hadden al die tijd me verkeerd ingelicht en nu had ik de deur naar een bevalling eigenlijk al dicht gedaan en die ging niet binnen 2 dagen open. Dus kwam ik weer op de bekende weg van de KS (waar ik me dus op voor had bereid). Dus denk dat ik daarom er wel rustig onder ben. Al ben ik nog nooit in het ziekenhuis geweest voor iets, dus dat is wel spannend. En laat het, na alle info te hebben gelezen, verder over me heen komenquote:Op vrijdag 1 september 2006 08:56 schreef linda856763 het volgende:
Het ging mij allemaal nog veel te snel ook... Ik heb nu echt geen goed overzicht hoe het nu ligt, omdat ik zo slecht wijs kan worden uit die echo's. Maar dwars ligt ie. En wringen doet ie ook. Dus misschien kan ie idd nog draaien... Ik hoop het maar. Hoe kun jij er zo rustig onder blijven? Ik heb gisteren maar weer eens flink liggen janken!![]()
En alle info is welkom, zie mijn profiel voor mailadres![]()
Ja, doe het gelijk dubbel dan word je misschien minder snel genegeerdquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:39 schreef Vivi het volgende:
Ik vraag me soms af waarom ik hier uberhaupt nog post aangezien dit topic alleen maar lijkt te gaan over degenen die op knappen staan. De rest is inferieur en wordt gewoon genegeerd ofzo.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:43 schreef bixister het volgende:
goed idee om 't dubbel te posten dan! wordt 't tenminste gelezen.![]()
en ach joh, dit zijn tijdelijke hypes, op knappen staan is nou eenmaal reuze spannend (ook voor de lezers). gewoon doorschrijven hoor.
Zo, nou weer ontopicquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:47 schreef Mibos het volgende:
niet boeiend geleuter
Dat valt toch wel mee? Ik zie genoeg reacties op de nieuwelingen en mensen die halverwege zijn. Gisteren ging het bijvoorbeeld over Appelsap en Neuk krijgt hierboven toch ook reacties en die staat ook nog niet op knappen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:39 schreef Vivi het volgende:
Ik vraag me soms af waarom ik hier uberhaupt nog post aangezien dit topic alleen maar lijkt te gaan over degenen die op knappen staan. De rest is inferieur en wordt gewoon genegeerd ofzo.
Wel al gevoeld jaquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:57 schreef chacama het volgende:
Vivi, wilde je iets met ons delen.....want je maakt me nu wel nieuwsgierig.... (heb ik ergens overheen gelezen....)
Eerste schopjes (plopjes) al gevoeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |