abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41387765
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 08:01 schreef Sugar het volgende:
Vanochtend om 5.45 u. werd ik wakker van 'n heel klein kindje dat er duidelijk uit wilde!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

ja... jaa jaaa!!! neee
Dance 'til ya drop!
  vrijdag 1 september 2006 @ 09:18:15 #252
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_41387980
Goeiemorgen,
Was ik ook weer eens, nog steeds met rugpijn, helaas. Maar na 3 dagen bedliggen (hoewel ik gister wel een avonddienst gedraaid heb) gaat het weer een beetje beter. Klein beetje nog maar...
Als het zo doorgaat hoop ik echt dat ie er vlot is.

Ik moet nog even bijlezen watskeburt is maar zal eerst effe vertellen dat ik gister bij de vk geweest ben. Alles was goed met de beebie. Hij lag (gister voor het eerst ) met zijn koppie mooi omlaag en de beentjes in de lucht in de rechterkant van mijn buik. Normaal ligt ie dwars met de beentjes links in de buik dus dat voelde heel anders! Hij is nog niet ingedaald en kan nog alle kanten op. Ik voel em nu met zijn koppie op mijn rechterbovenbeen bv
Oja, de uitgerekende datum blijft nu definitief staan. Ik loop hoogstws. 1,5 week voor en dat is te verwaarlozen. Dus... Ook weer duidelijk.
Verder dikke prik in de bips gehad voor de resusfactor. Ik voelde het niet eens. Is mijn reet dan zo dik of ben ik een bikkel?

Ik ga snel bijlezen

Sug! Succes vandaag!
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_41388045
Bass-Miss, wij (verloskundige en ik) zijn ook uitgegaan van de 2 termijnecho's, die beiden dezelfde datum aangaven, 15 mei. Merlijn is echter geboren op exact de datum die de verloskundige had berekend aan de hand van mijn laatste menstruatie, 9 mei
Ik had een super onregelmatige cyclus, dus weet niet zeker wat de goede datum zou zijn geweest.
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_41388070
sugar, still waitink.... balen! succes vandaag bij de gyn.

xanthe, wb en wat spannend joh volgende week al. geniet nog maar eventjes van de rust, er komt een drukke tijd aan. hopelijk is je man tegen die tijd ook weer helemaal fit, en kunnen jullie dit keer meer samen van de kraamtijd genieten. veel succes alvast!
  vrijdag 1 september 2006 @ 09:25:38 #255
45621 Suzanna
Mama van...
pi_41388089
Neuk, je bent gewoon een bikkel!!
pi_41388122
ja neuk, een billenbikkel!
  vrijdag 1 september 2006 @ 09:29:47 #257
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_41388146
Pfff, waarschijnlijk zat ik gewoon te vloeken van de pijn in mijn rug en viel dat prikkie niet op
Iedere golf van de zee,
pi_41388147
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 09:18 schreef Neuk het volgende:
Goeiemorgen,
Was ik ook weer eens, nog steeds met rugpijn, helaas. Maar na 3 dagen bedliggen (hoewel ik gister wel een avonddienst gedraaid heb) gaat het weer een beetje beter. Klein beetje nog maar...
Als het zo doorgaat hoop ik echt dat ie er vlot is.

Ik moet nog even bijlezen watskeburt is maar zal eerst effe vertellen dat ik gister bij de vk geweest ben. Alles was goed met de beebie. Hij lag (gister voor het eerst ) met zijn koppie mooi omlaag en de beentjes in de lucht in de rechterkant van mijn buik. Normaal ligt ie dwars met de beentjes links in de buik dus dat voelde heel anders! Hij is nog niet ingedaald en kan nog alle kanten op. Ik voel em nu met zijn koppie op mijn rechterbovenbeen bv
Oja, de uitgerekende datum blijft nu definitief staan. Ik loop hoogstws. 1,5 week voor en dat is te verwaarlozen. Dus... Ook weer duidelijk.
Verder dikke prik in de bips gehad voor de resusfactor. Ik voelde het niet eens. Is mijn reet dan zo dik of ben ik een bikkel?

Ik ga snel bijlezen

Sug! Succes vandaag!

Ik moet altijd zo lachen van jouw posts. Volgende keer word ik ook be-anti-rhesust, kunnen we spekbillen gaan vergelijken
En die van mij ligt ook dwars met benen links, zou er een verband zijn?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 1 september 2006 @ 09:34:50 #259
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_41388225
Neuk, je bent een bikkel!
Sugar
pi_41388261
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 09:24 schreef bixister het volgende:

xanthe, wb en wat spannend joh volgende week al. geniet nog maar eventjes van de rust, er komt een drukke tijd aan. hopelijk is je man tegen die tijd ook weer helemaal fit, en kunnen jullie dit keer meer samen van de kraamtijd genieten. veel succes alvast!
Haha rust? Het bed regelen heeft al een week gekost , werd van het kastje naar de muur gestuurd en werd er al helemaal naar van . En dat terwijl ik in februari er al naar geinformeerd had en ik toen allerlei info kreeg waaruit bleek dat het allemaal zo te regelen was en hoe ik het moest regelen. Mooi niet dus... maar net 5 minuten geleden is het geregeld en nu ben ik benieuwd wat voor bed ik krijg.
En het samen genieten van de kraamtijd , dat is toch wel mijn grootste wens en ik merk dat ik er nu wel erg emotioneel van begin te worden (sinds gisteren) of het ons dit maal allemaal gegund is en het een mooie periode mag gaan worden.
pi_41388597
Sugar!!!

ik denk nog JA, wolfje gaat komen vandaag ....
krijg je die spoiler ineens ..... domper zeg!

sterkte hoor!!
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  vrijdag 1 september 2006 @ 10:12:30 #262
103793 kozakken
Living the life
pi_41388877
Succes bij de gyn vandaag Sugar!
En Neuk Ik zie het helemaal voor me
Moonah, wat fijn dat je iets meer mag. Dat zal zeker fijn zijn.
pi_41388955
Sugar succes!
  vrijdag 1 september 2006 @ 10:16:37 #264
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_41388974
Ik heb sinds gisteren ineens rare pigmentvlekken tussen mijn vingers

En nog steeds pijn in mijn pols ja

Grrmbl
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_41389126
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 09:37 schreef Xanthe het volgende:

[..]

Haha rust? Het bed regelen heeft al een week gekost , werd van het kastje naar de muur gestuurd en werd er al helemaal naar van . En dat terwijl ik in februari er al naar geinformeerd had en ik toen allerlei info kreeg waaruit bleek dat het allemaal zo te regelen was en hoe ik het moest regelen. Mooi niet dus... maar net 5 minuten geleden is het geregeld en nu ben ik benieuwd wat voor bed ik krijg.
HA, ik spreek je achteraf nog wel. dan vind je een bed regelen peanuts!
quote:
En het samen genieten van de kraamtijd , dat is toch wel mijn grootste wens en ik merk dat ik er nu wel erg emotioneel van begin te worden (sinds gisteren) of het ons dit maal allemaal gegund is en het een mooie periode mag gaan worden.
't is jullie van harte gegund! (maar bereid je ook voor op dat 't vooral eerst heel druk zal zijn - er is gewoon iets minder tijd voor het simpele genieten - dan valt het misschien mee).
  vrijdag 1 september 2006 @ 10:49:33 #266
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41389738
Het toppunt van zwangerschapsdementie.......de posts lezen en niet meer weten op wie ik moet reageren....
Ja Sugar....omdat het vrijdag is en hopelijk dadelijk meer duidelijkheid...
Neuk ivm met rugpijn (moest ik voor terug scrollen)
Xanthe om over de eerste angsten heen te komen en daarna te kunnen genieten...

niet van de dvd af maar de twee prints die ik mee heb gekregen....gelukkig heb ik een scanner....

Voor het geval je het niet ziet. Het zijn zij-aanzichten van haar gezichtje. En ze lijkt op d'r zusje....
pi_41389760
een meisje dus chacama? gefeliciteerd!
  † In Memoriam † vrijdag 1 september 2006 @ 10:52:29 #268
81992 Githa
pi_41389828
'Het is zijn zij-aangezicht van haar gezichtje. En ze lijkt op d'r zusje'.
3-1 dat is vast een meid

wat een mooie heldere foto's trouwens ... dat lipje
  vrijdag 1 september 2006 @ 10:52:44 #269
24188 Belana
kloon van belana
pi_41389837
chaca! een meisje? wat leuk!
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 1 september 2006 @ 10:55:47 #270
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41389915
Jup weer een meid. Heerlijk.....nu lekker namen uit gaan zoeken....
pi_41390035
Gezellie Chaca een meisje erbij
pi_41390321
Sugar heel veel succes vandaag!

Mijn zoontje en ik gaan een dagje uit. Als we vanavond terug komen, ga ik er gewoon vanuit dat je aan het bevallen bent. Sterkte!
Keep the faith!!
pi_41390435
Chacama wat duidelijk zeg die echo. Ik vind die zwangerschapsdementie heerlijk want de halve wereld gaat langs me heen Zolang je maar niet vergeet dat je zwanger bent.

Ik ben de laatste dagen ineens weer gruwelijk misselijk. Overdag merk ik er niet zoveel van omdat ik bezig ben maar s avonds word ik er echt gek van. Maar de dagen gaan wel erg snel dus voor ik het weet heb ik hele andere zorgen.

Sugar succes!
Ik heb geloof ik mijn geloof in het geloof verloren.
pi_41390521
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 10:52 schreef Githa het volgende:
'Het is zijn zij-aangezicht van haar gezichtje. En ze lijkt op d'r zusje'.
3-1 dat is vast een meid
je hebt er een is bij verzonnen. gewoon 4-0 dus.
  vrijdag 1 september 2006 @ 11:20:13 #275
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41390542
@mjammetje stiekume voortekenen van een beginnetje....????
  vrijdag 1 september 2006 @ 11:21:44 #276
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41390585
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 11:19 schreef bixister het volgende:

[..]

je hebt er een is bij verzonnen. gewoon 4-0 dus.
En wat ga ik gek liggen kijken als er toch een jongen uit komt.....
  vrijdag 1 september 2006 @ 11:22:13 #277
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41390592
Sugar hoe laat moest je bij de GYN zijn????
pi_41390649
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 11:20 schreef chacama het volgende:
@mjammetje stiekume voortekenen van een beginnetje....????
Ik hoop het * nog geen ervaringsdeskundige is *
Ik heb geloof ik mijn geloof in het geloof verloren.
  vrijdag 1 september 2006 @ 11:31:28 #279
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_41390820
Ja Sugar, je was de eerste aan wie ik dacht vanmorgen toen ik wakker werd (half uurtje terug, heerlijk!!) Maar het is nog ochtend!
Chacama, jullie meisje lag mooi te slapen bij de echo, niet?

Ik heb sinds gisteravond last van buikpijn, recht onder de navel zeg maar. Is dat misschien om het kindje het nu krap krijgt in mijn buik? Fijn is anders namelijk.
Heb gisteren lekker mijn haar nog laten kleuren, zodat ik de komende weken er weer fris uit zie (wat kapsel dan betreft!) En meteen een nieuwe afspraak gemaakt voor eind oktober, zal een van mijn eerste uitjes zijn!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 1 september 2006 @ 11:37:19 #280
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41390974
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 11:31 schreef PM-girl het volgende:
--
Chacama, jullie meisje lag mooi te slapen bij de echo, niet?

--
Nou, nee. Ze was super actief de hele dag trouwens....Nu is het eindelijk een beetje rustig en voel ik d'r als het ware alleen draaien in d'r slaap. Maar het heeft dus elke keer even geduurd voordat we het beeld scherp hadden. Ach, vond ik niet erg...konden we lekker lang kijken. Gewoon in 3d je kindje al zien bewegen. Erg apart...

Je buikpijn is die vanbinnenuit of aan de buitenkant.... binnenuit zouden je spieren kunnen zijn die nog even extra worden opgerekt...buitenkant je vel dat te krap wordt...
  vrijdag 1 september 2006 @ 11:56:11 #281
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_41391281
Ik moet pas om 15.00 u. bij de gyn zijn en krijg weer CTG en echo, dus ben pas laat straks hier om er verder wat over te melden. En oh ja, ik reken er niet op dat ze vandaag (ook al kan het) iets gaan doen (strippen, vliezen breken).
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 1 september 2006 @ 11:58:38 #282
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_41391324
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 09:37 schreef Xanthe het volgende:

[..]

Maakt me niet uit wat ze schrijft. Mooi dat ze terug is! Lekkere emobom!
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 09:29 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ik moet altijd zo lachen van jouw posts. Volgende keer word ik ook be-anti-rhesust, kunnen we spekbillen gaan vergelijken
En die van mij ligt ook dwars met benen links, zou er een verband zijn?
Mij een beetje uitlachen... Ik heb A-! Wat ben ik speciaal he!?
Ennuh mijn kont is echt wel een maatje groter maar dat valt niet op door dat biervaatje wat ik schijnbaar heb ingeslikt.

Zwaar is dat he? Als ze dwarsliggen. Ook moeilijker met poe... enzo op het toilet. Dat kind ligt dan echt in je schoot en ik ben dan bang dat ik em platdruk met mijn enorme buikspieren!

Ennuh... een verband? Kraamverband denk ik
Iedere golf van de zee,
  vrijdag 1 september 2006 @ 11:59:17 #283
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41391330
We wachten af. En ik houd je in de gaten.....Ik ga morgenavond weg en ben pas maandagavond terug.....zou het geweldig vinden als jij in die tussentijd Wolfje vast hebt...
pi_41391513
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 11:58 schreef Neuk het volgende:

[..]

Maakt me niet uit wat ze schrijft. Mooi dat ze terug is! Lekkere emobom!
[..]

Mij een beetje uitlachen... Ik heb A-! Wat ben ik speciaal he!?
AB- hier
quote:
Ennuh mijn kont is echt wel een maatje groter maar dat valt niet op door dat biervaatje wat ik schijnbaar heb ingeslikt.
Laten we zeggen dat mijn kont een negatief saldo wat betreft cupmaat ruimschoots goedmaakt
quote:
Zwaar is dat he? Als ze dwarsliggen. Ook moeilijker met poe... enzo op het toilet. Dat kind ligt dan echt in je schoot en ik ben dan bang dat ik em platdruk met mijn enorme buikspieren!

Ennuh... een verband? Kraamverband denk ik
Nou, nog 13 weken niet hoop ik. Hoop dat deze ook zo op schema loopt als zijn kleine grote broer, wel zo lekker voorspelbaar
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 1 september 2006 @ 12:47:37 #285
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_41391818
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 11:58 schreef Neuk het volgende:

Ik negeer het gewoon, denk er niet aan, merk wel wanneer het weer moet! Al is het dan maar eens per week ofzo!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 1 september 2006 @ 13:05:20 #286
56471 pinquit
oh my lama!
pi_41392132
sugartje
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_41392841
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 08:56 schreef linda856763 het volgende:

Het ging mij allemaal nog veel te snel ook... Ik heb nu echt geen goed overzicht hoe het nu ligt, omdat ik zo slecht wijs kan worden uit die echo's. Maar dwars ligt ie. En wringen doet ie ook. Dus misschien kan ie idd nog draaien... Ik hoop het maar. Hoe kun jij er zo rustig onder blijven? Ik heb gisteren maar weer eens flink liggen janken!

En alle info is welkom, zie mijn profiel voor mailadres
Ik kan altijd moeilijk kiezen, en het leek al geruime tijd een KS te worden, lekker makkelijk geen keuze, dus had me hierbij al neergelegd. Totdat opeens de keuze kwam stuitbevalling of KS, toen was ik ook neg wel rustig maar ook opeens verward, want ze hadden al die tijd me verkeerd ingelicht en nu had ik de deur naar een bevalling eigenlijk al dicht gedaan en die ging niet binnen 2 dagen open. Dus kwam ik weer op de bekende weg van de KS (waar ik me dus op voor had bereid). Dus denk dat ik daarom er wel rustig onder ben. Al ben ik nog nooit in het ziekenhuis geweest voor iets, dus dat is wel spannend. En laat het, na alle info te hebben gelezen, verder over me heen komen

En you got mail !
Mama van Ryan (04-09-06)
  vrijdag 1 september 2006 @ 14:39:12 #288
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_41393822
Ik vraag me soms af waarom ik hier uberhaupt nog post aangezien dit topic alleen maar lijkt te gaan over degenen die op knappen staan. De rest is inferieur en wordt gewoon genegeerd ofzo.
  vrijdag 1 september 2006 @ 14:39:12 #289
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_41393823
Ik vraag me soms af waarom ik hier uberhaupt nog post aangezien dit topic alleen maar lijkt te gaan over degenen die op knappen staan. De rest is inferieur en wordt gewoon genegeerd ofzo.
pi_41393941
Sugar heel veel succes en laat je niet afschepen door een broekkie he... Alvast een voor jou en wolfje en een klein

Er is zoveel gebeurd de laatste dagen dat ik niet op iedereen kan reageren want dan zou ik de helft vergeten maar voor de verse beebjes welkom bij je ouders.

Neuk je bent zo lekker duidelijk he... haha

Chacama ik krijg de foto echt met geen mogelijkheid in het buikentopic... Mijn laptop wil gewoon niet volgens mij!!! Laat het vanavond nog even proberen.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_41393950
goed idee om 't dubbel te posten dan! wordt 't tenminste gelezen.

en ach joh, dit zijn tijdelijke hypes, op knappen staan is nou eenmaal reuze spannend (ook voor de lezers ). gewoon doorschrijven hoor.
pi_41394010
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 14:39 schreef Vivi het volgende:
Ja, doe het gelijk dubbel dan word je misschien minder snel genegeerd
M'n signature, wat doe je :{
pi_41394042
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 14:43 schreef bixister het volgende:
goed idee om 't dubbel te posten dan! wordt 't tenminste gelezen.

en ach joh, dit zijn tijdelijke hypes, op knappen staan is nou eenmaal reuze spannend (ook voor de lezers ). gewoon doorschrijven hoor.
naaper
pi_41394054
Vivi ik dacht dat ook in het begin en mij werd ook gezegd gewoon alles er tussendoor gooien en ook ik heb dit hier hardop uitgesproken en na verloop van tijd loop je net zo... En wat het ook is waardoor het lijkt of het altijd de LLMtjes zijn die hier posten dat klopt wel want die hebben al verlof en ik/wij nog niet dus wij althans ik dan ben niet altijd in de gelegenheid te reageren. Maar over paar weken zijn wij de LLMtjes en dan vragen de nieuwe dit zich ook weer af.

Conclusie gewoon blijven posten...
pi_41394112
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 14:47 schreef Mibos het volgende:
niet boeiend geleuter
Zo, nou weer ontopic

naar de knappers

pi_41394133
Neuk en Baloetjuh nog maar 11 nieuwe beebjes voor ons
pi_41394135
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 14:46 schreef Viper_74 het volgende:

[..]

naaper
vooraper voor jou he.
  vrijdag 1 september 2006 @ 14:57:35 #298
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41394401
Vivi, wilde je iets met ons delen.....want je maakt me nu wel nieuwsgierig.... (heb ik ergens overheen gelezen....)

Eerste schopjes (plopjes) al gevoeld?
  vrijdag 1 september 2006 @ 15:06:42 #299
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41394691
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 14:39 schreef Vivi het volgende:
Dat valt toch wel mee? Ik zie genoeg reacties op de nieuwelingen en mensen die halverwege zijn. Gisteren ging het bijvoorbeeld over Appelsap en Neuk krijgt hierboven toch ook reacties en die staat ook nog niet op knappen.

Het heeft denk ik meer te maken met regelmatig mee posten. Je kan niet verwachten dat als je hier maar eens in de 2 weken post mensen net zo enthousiast reageren dan op mensen die elke dag mee posten en dus ook zelf op anderen reageren...
  vrijdag 1 september 2006 @ 15:07:50 #300
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_41394733
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 14:57 schreef chacama het volgende:
Vivi, wilde je iets met ons delen.....want je maakt me nu wel nieuwsgierig.... (heb ik ergens overheen gelezen....)

Eerste schopjes (plopjes) al gevoeld?
Wel al gevoeld ja Maar ik was vandaag gewoon even aan het zeiken over de pijn in mijn arm en rare pigmentvlekken

Maar het was de zoveelste keer dat ik geen reactie kreeg en ik heb al de pest in vandaag vanwege die pijn dus

Thanks voor de aandacht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')