abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41387765
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 08:01 schreef Sugar het volgende:
Vanochtend om 5.45 u. werd ik wakker van 'n heel klein kindje dat er duidelijk uit wilde!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

ja... jaa jaaa!!! neee
Dance 'til ya drop!
  vrijdag 1 september 2006 @ 09:18:15 #252
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_41387980
Goeiemorgen,
Was ik ook weer eens, nog steeds met rugpijn, helaas. Maar na 3 dagen bedliggen (hoewel ik gister wel een avonddienst gedraaid heb) gaat het weer een beetje beter. Klein beetje nog maar...
Als het zo doorgaat hoop ik echt dat ie er vlot is.

Ik moet nog even bijlezen watskeburt is maar zal eerst effe vertellen dat ik gister bij de vk geweest ben. Alles was goed met de beebie. Hij lag (gister voor het eerst ) met zijn koppie mooi omlaag en de beentjes in de lucht in de rechterkant van mijn buik. Normaal ligt ie dwars met de beentjes links in de buik dus dat voelde heel anders! Hij is nog niet ingedaald en kan nog alle kanten op. Ik voel em nu met zijn koppie op mijn rechterbovenbeen bv
Oja, de uitgerekende datum blijft nu definitief staan. Ik loop hoogstws. 1,5 week voor en dat is te verwaarlozen. Dus... Ook weer duidelijk.
Verder dikke prik in de bips gehad voor de resusfactor. Ik voelde het niet eens. Is mijn reet dan zo dik of ben ik een bikkel?

Ik ga snel bijlezen

Sug! Succes vandaag!
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_41388045
Bass-Miss, wij (verloskundige en ik) zijn ook uitgegaan van de 2 termijnecho's, die beiden dezelfde datum aangaven, 15 mei. Merlijn is echter geboren op exact de datum die de verloskundige had berekend aan de hand van mijn laatste menstruatie, 9 mei
Ik had een super onregelmatige cyclus, dus weet niet zeker wat de goede datum zou zijn geweest.
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_41388070
sugar, still waitink.... balen! succes vandaag bij de gyn.

xanthe, wb en wat spannend joh volgende week al. geniet nog maar eventjes van de rust, er komt een drukke tijd aan. hopelijk is je man tegen die tijd ook weer helemaal fit, en kunnen jullie dit keer meer samen van de kraamtijd genieten. veel succes alvast!
  vrijdag 1 september 2006 @ 09:25:38 #255
45621 Suzanna
Mama van...
pi_41388089
Neuk, je bent gewoon een bikkel!!
pi_41388122
ja neuk, een billenbikkel!
  vrijdag 1 september 2006 @ 09:29:47 #257
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_41388146
Pfff, waarschijnlijk zat ik gewoon te vloeken van de pijn in mijn rug en viel dat prikkie niet op
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_41388147
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 09:18 schreef Neuk het volgende:
Goeiemorgen,
Was ik ook weer eens, nog steeds met rugpijn, helaas. Maar na 3 dagen bedliggen (hoewel ik gister wel een avonddienst gedraaid heb) gaat het weer een beetje beter. Klein beetje nog maar...
Als het zo doorgaat hoop ik echt dat ie er vlot is.

Ik moet nog even bijlezen watskeburt is maar zal eerst effe vertellen dat ik gister bij de vk geweest ben. Alles was goed met de beebie. Hij lag (gister voor het eerst ) met zijn koppie mooi omlaag en de beentjes in de lucht in de rechterkant van mijn buik. Normaal ligt ie dwars met de beentjes links in de buik dus dat voelde heel anders! Hij is nog niet ingedaald en kan nog alle kanten op. Ik voel em nu met zijn koppie op mijn rechterbovenbeen bv
Oja, de uitgerekende datum blijft nu definitief staan. Ik loop hoogstws. 1,5 week voor en dat is te verwaarlozen. Dus... Ook weer duidelijk.
Verder dikke prik in de bips gehad voor de resusfactor. Ik voelde het niet eens. Is mijn reet dan zo dik of ben ik een bikkel?

Ik ga snel bijlezen

Sug! Succes vandaag!

Ik moet altijd zo lachen van jouw posts. Volgende keer word ik ook be-anti-rhesust, kunnen we spekbillen gaan vergelijken
En die van mij ligt ook dwars met benen links, zou er een verband zijn?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 1 september 2006 @ 09:34:50 #259
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_41388225
Neuk, je bent een bikkel!
Sugar
pi_41388261
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 09:24 schreef bixister het volgende:

xanthe, wb en wat spannend joh volgende week al. geniet nog maar eventjes van de rust, er komt een drukke tijd aan. hopelijk is je man tegen die tijd ook weer helemaal fit, en kunnen jullie dit keer meer samen van de kraamtijd genieten. veel succes alvast!
Haha rust? Het bed regelen heeft al een week gekost , werd van het kastje naar de muur gestuurd en werd er al helemaal naar van . En dat terwijl ik in februari er al naar geinformeerd had en ik toen allerlei info kreeg waaruit bleek dat het allemaal zo te regelen was en hoe ik het moest regelen. Mooi niet dus... maar net 5 minuten geleden is het geregeld en nu ben ik benieuwd wat voor bed ik krijg.
En het samen genieten van de kraamtijd , dat is toch wel mijn grootste wens en ik merk dat ik er nu wel erg emotioneel van begin te worden (sinds gisteren) of het ons dit maal allemaal gegund is en het een mooie periode mag gaan worden.
pi_41388597
Sugar!!!

ik denk nog JA, wolfje gaat komen vandaag ....
krijg je die spoiler ineens ..... domper zeg!

sterkte hoor!!
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  vrijdag 1 september 2006 @ 10:12:30 #262
103793 kozakken
Living the life
pi_41388877
Succes bij de gyn vandaag Sugar!
En Neuk Ik zie het helemaal voor me
Moonah, wat fijn dat je iets meer mag. Dat zal zeker fijn zijn.
pi_41388955
Sugar succes!
  vrijdag 1 september 2006 @ 10:16:37 #264
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_41388974
Ik heb sinds gisteren ineens rare pigmentvlekken tussen mijn vingers

En nog steeds pijn in mijn pols ja

Grrmbl
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_41389126
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 09:37 schreef Xanthe het volgende:

[..]

Haha rust? Het bed regelen heeft al een week gekost , werd van het kastje naar de muur gestuurd en werd er al helemaal naar van . En dat terwijl ik in februari er al naar geinformeerd had en ik toen allerlei info kreeg waaruit bleek dat het allemaal zo te regelen was en hoe ik het moest regelen. Mooi niet dus... maar net 5 minuten geleden is het geregeld en nu ben ik benieuwd wat voor bed ik krijg.
HA, ik spreek je achteraf nog wel. dan vind je een bed regelen peanuts!
quote:
En het samen genieten van de kraamtijd , dat is toch wel mijn grootste wens en ik merk dat ik er nu wel erg emotioneel van begin te worden (sinds gisteren) of het ons dit maal allemaal gegund is en het een mooie periode mag gaan worden.
't is jullie van harte gegund! (maar bereid je ook voor op dat 't vooral eerst heel druk zal zijn - er is gewoon iets minder tijd voor het simpele genieten - dan valt het misschien mee).
  vrijdag 1 september 2006 @ 10:49:33 #266
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41389738
Het toppunt van zwangerschapsdementie.......de posts lezen en niet meer weten op wie ik moet reageren....
Ja Sugar....omdat het vrijdag is en hopelijk dadelijk meer duidelijkheid...
Neuk ivm met rugpijn (moest ik voor terug scrollen)
Xanthe om over de eerste angsten heen te komen en daarna te kunnen genieten...

niet van de dvd af maar de twee prints die ik mee heb gekregen....gelukkig heb ik een scanner....

Voor het geval je het niet ziet. Het zijn zij-aanzichten van haar gezichtje. En ze lijkt op d'r zusje....
pi_41389760
een meisje dus chacama? gefeliciteerd!
  † In Memoriam † vrijdag 1 september 2006 @ 10:52:29 #268
81992 Githa
pi_41389828
'Het is zijn zij-aangezicht van haar gezichtje. En ze lijkt op d'r zusje'.
3-1 dat is vast een meid

wat een mooie heldere foto's trouwens ... dat lipje
  vrijdag 1 september 2006 @ 10:52:44 #269
24188 Belana
kloon van belana
pi_41389837
chaca! een meisje? wat leuk!
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 1 september 2006 @ 10:55:47 #270
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41389915
Jup weer een meid. Heerlijk.....nu lekker namen uit gaan zoeken....
pi_41390035
Gezellie Chaca een meisje erbij
pi_41390321
Sugar heel veel succes vandaag!

Mijn zoontje en ik gaan een dagje uit. Als we vanavond terug komen, ga ik er gewoon vanuit dat je aan het bevallen bent. Sterkte!
Keep the faith!!
pi_41390435
Chacama wat duidelijk zeg die echo. Ik vind die zwangerschapsdementie heerlijk want de halve wereld gaat langs me heen Zolang je maar niet vergeet dat je zwanger bent.

Ik ben de laatste dagen ineens weer gruwelijk misselijk. Overdag merk ik er niet zoveel van omdat ik bezig ben maar s avonds word ik er echt gek van. Maar de dagen gaan wel erg snel dus voor ik het weet heb ik hele andere zorgen.

Sugar succes!
Ik heb geloof ik mijn geloof in het geloof verloren.
pi_41390521
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 10:52 schreef Githa het volgende:
'Het is zijn zij-aangezicht van haar gezichtje. En ze lijkt op d'r zusje'.
3-1 dat is vast een meid
je hebt er een is bij verzonnen. gewoon 4-0 dus.
  vrijdag 1 september 2006 @ 11:20:13 #275
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41390542
@mjammetje stiekume voortekenen van een beginnetje....????
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')