abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41328268
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 15:04 schreef PM-girl het volgende:
Ben trouwens vanmorgen bij de vk helemaal vergeten te vragen naar mijn klachten in mijn hand. Sinds een tijdje heb ik last van zere vingergewrichten. Ze voelen wat strak aan, vooral bij het buigen. Kan dit bij de zwangerschap horen? Ik houd nl. ook vocht vast in mijn vingers.
Jep heb ik ook !
Soms kan m'n linker middel vinger niet recht of juist niet gebogen.
Komt door vocht vasthouden. Kan ook in je polsen een vervelend gevoel gaan geven, b.v. als je je op wil drukken.

Vorige week was er nog iemand die het had, die het hier vroeg, dus je bent niet de enige, dat kan je vast wel gerust stellen !
Mama van Ryan (04-09-06)
  woensdag 30 augustus 2006 @ 15:12:23 #27
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_41328456
Ok, we hebben namelijk ook reuma in de familie, vandaar dat ik twijfelde! Heb er vorige week helemaal overheen gelezen kennelijk! Dankjewel!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_41328864
Hallo allemaal,
Tja het moet er dan toch maar van komen. Na maanden hier meegelezen te hebben had ik nooit gedacht om ook mee te gaan posten. Maar nu ben ik zwanger van ons 4e kindje en mijn twee oudste kinderen vonden dat ik nu ook maar mee moest gaan doen. Ik zal me verder voorstellen: ik ben 40 jaar en dus zwanger van ons 4e kindje. Ik heb twee zoons, de ene wordt volgende week 12 en de andere is 3 jaar. verder hebben we nog een dochter en zij wordt volgende week 9 jaar.
Wanneer alles goed gaat wordt onze kleine volgend jaar in februari geboren. Ik ben uitgerekend op 5 februari maar gezien de vorige bevallingen zal dit wel eens rond 20 februari kunnen worden.
Al onze kinderen zijn rond de 42 weken geboren en daar houd ik nu dus ook maar rekening mee.

Sugar, ik heb het met je te doen!!! Sterkte!!!
pi_41329151
Welkom Ka-stone !
Succes met je zwnagerschap
Mama van Ryan (04-09-06)
  woensdag 30 augustus 2006 @ 15:30:37 #30
94046 PM-girl
pi_41329187
Welkom en gefeliciteerd Kastone!
*
pi_41329247
Ka-stone, gefeliciteerd en welkom!
En wow, het 4e kindje. JIj bent mega-ervaringsdeskundige
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_41329274
Hoi Ka-stone, leuk dat je ook komt posten! Welkom enzo We gaan gelijk op, dus altijd leuk om dingetjes te vergelijken
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_41329513
Ka-stone, welkom!
Eva
pi_41329630
Dank jullie wel voor het welkom. Inderdaad Beefcake het is zeker leuk om met iemand gelijk op te gaan. Heerlijk onze kwaaltjes vergelijken
pi_41329635
Worden hier al baby's uitgepoept? Nee? Fijn, dan zet ik even een pot thee en dan gaan we met z'n allen wachten. Lekker knus.
pi_41329700
Welkom Ka-stone, gefeliciteerd. Gezellig dat je ook komt posten!

Ik voel me vanaf gisteravond zo: Ik word er gek van.
En ik heb geen idee waarvan. (het zullen de hormonen wel weer zijn?)
Ik baal er nu van dat mijn vriend er niet altijd voor me kan zijn.
De meeste vrouwen die zwanger zijn wonen samen of zijn getrouwd en wij niet.
Ik baal er van dat hij er niet is om even met me te knuffelen en me op te vrolijken als ik me zo voel.
Vanavond komt hij weer. Hoop dat ik me dan wat beter ga voelen.
  † In Memoriam † woensdag 30 augustus 2006 @ 15:44:57 #37
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_41329747
quote:
25 januari 2007: Dominique00
Heeft iemand nog iets van Dominique00 gehoord? Volgens mij heeft ze zich alleen aangemeld en daarna niets meer van zich laten horen

Mantrapapa en mama gefeliciteerd
en Ka-Stone welkom in dit topic
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  woensdag 30 augustus 2006 @ 15:51:20 #38
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_41329961
Welkom Ka-stone
Welkom Gabriel

Burnt to the core but not broken
pi_41329982
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 15:44 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Heeft iemand nog iets van Dominique00 gehoord? Volgens mij heeft ze zich alleen aangemeld en daarna niets meer van zich laten horen
20 mei heeft ze voor het laatst gepost...
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  woensdag 30 augustus 2006 @ 15:55:35 #40
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_41330103
ManTra en vrouw: gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!
Ka-stone, gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik zou het heel leuk vinden als je eens foto's van je kinderen in het fototopic post (als je wilt natuurlijk ), want in de categorie oudere kinderen zijn er niet zo veel, jammergenoeg.
Inky, ik vind Ingvild een heel bijzondere naam. Jammer dat dat voor veel mensen te moeilijk is...
  woensdag 30 augustus 2006 @ 15:55:59 #41
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_41330122
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 15:06 schreef Inky05 het volgende:

[..]

Jep heb ik ook !
Soms kan m'n linker middel vinger niet recht of juist niet gebogen.
Komt door vocht vasthouden. Kan ook in je polsen een vervelend gevoel gaan geven, b.v. als je je op wil drukken.

Vorige week was er nog iemand die het had, die het hier vroeg, dus je bent niet de enige, dat kan je vast wel gerust stellen !
Oeh ja! Dat heb ik ook sinds een paar dagen! Erg zere linkerpols, vooral als ik net wakker wordt, ik dacht al dat ik onbewust 1 of andere rare slaaphouding had ontwikkeld maar het ligt dus aan vocht?

@ Beef, je bent precies 2 dagen verder dan ik, grappig
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 30 augustus 2006 @ 15:59:29 #42
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_41330267
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 15:43 schreef appelsap het volgende:
Welkom Ka-stone, gefeliciteerd. Gezellig dat je ook komt posten!

Ik baal er van dat hij er niet is om even met me te knuffelen en me op te vrolijken als ik me zo voel.
Wij wonen ook niet samen hoor, en we zitten ook nog eens allebei in een verbouwing dus bij ons is het ook niet echt ideaal momenteel, qua aandachtsgehalte...maar nét als ik daar es lekker ruzie over wil maken dan heeft ie weer een douchecabine voor me gekocht oid

Ach, ik probeer de humor er maar van in te zien en ben ook allang blij dat het weer zo goed gaat tussen ons, de rest is toch tijdelijk
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 30 augustus 2006 @ 16:00:36 #43
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_41330295
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 15:43 schreef appelsap het volgende:
Heb je wat aan een virtuele hug?

pi_41330446
voor appelsap.
  woensdag 30 augustus 2006 @ 16:11:16 #45
94046 PM-girl
pi_41330661
PPL, Hu, stop ho!!! Niet weer vlug wegrennen! Hoe is het met je vrouw en kind? Misschien beter op zijn plaats in het kleine babytjestopic, maar ik ben benieuwd hoe het gaat!

Appelsap, lijkt me niet leuk, als je vriendje er niet altijd kan zijn. Het rot voelen hoort er een beetje bij, helaas...
*
pi_41330697
Appelsap

Ik wou dat Plurkje zich aan dit plaatje hield....
Eva
  woensdag 30 augustus 2006 @ 16:18:27 #47
94046 PM-girl
pi_41330864
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 16:12 schreef linda856763 het volgende:
[afbeelding]

Ik wou dat Plurkje zich aan dit plaatje hield....

(kon geen minder dramatische vinden...)

[ Bericht 2% gewijzigd door PM-girl op 30-08-2006 16:24:26 ]
*
pi_41331012
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 16:18 schreef PM-girl het volgende:

[..]

[afbeelding]
(kon geen minder dramatische vinden...)
vind hem erg passend.... kop op Linda en voor plurkje geld natuurlijk Kop omlaag!!
pi_41331554
Eigenlijk moet ik wel een beetje lachen omdat "mega-ervaringsdeskundige" Snoopy, zo kwam ik er door hier te lezen er achter dat ik misschien wel een blaasontsteking kon hebben en dat was dus inderdaad ook zo.
Spuuglokje ik zal het met m'n kinderen overleggen of ze in het foto-topic willen. De oudste heeft er namelijk een hekel aan om op de foto te gaan. (puberen noemen we dat geloof ik)
  woensdag 30 augustus 2006 @ 16:52:15 #50
131348 Andrea001
Just Love England...
pi_41331829
ManTra en vrouw van harte met jullie Gabriel!!

Ka-stone welkom en gefeliciteerd!!

Appelsap, vervelend is dat... Kan me je gevoel goed voorstellen. Toen ik zwanger werd van onze eerste woonden we ook nog niet samen en dat is niet makkelijk. Het liefst ben je gewoon de hele dag bij je vriendje. Na een tijdje ben ik toen even bij mijn schoonouders in huis geweest, omdat we zo'n sterke behoefte aan elkaar hadden. Gelukkig kregen we snel een huurhuisje aangeboden. Fijn dat je vanavond weer bij hem kunt zijn.

Vanavond hebben we een afspraak voor een pretecho, we willen toch wel erg graag weten wat het wordt. Er waren met de 20 weken echo geen mooie kiekjes gemaakt en de kleine had de beentjes voor het geslacht hihi. Hopelijk kunnen we vanavond op een rustige manier naar de kleine kijken. Ben erg benieuwd en zenuwachtig .
"the room is small, the room is bright, her hair is black, the bed is white and the night is always young..."
gup
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')