Jep heb ik ook !quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:04 schreef PM-girl het volgende:
Ben trouwens vanmorgen bij de vk helemaal vergeten te vragen naar mijn klachten in mijn hand. Sinds een tijdje heb ik last van zere vingergewrichten. Ze voelen wat strak aan, vooral bij het buigen. Kan dit bij de zwangerschap horen? Ik houd nl. ook vocht vast in mijn vingers.
Heeft iemand nog iets van Dominique00 gehoord? Volgens mij heeft ze zich alleen aangemeld en daarna niets meer van zich laten horenquote:25 januari 2007: Dominique00
20 mei heeft ze voor het laatst gepost...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:44 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Heeft iemand nog iets van Dominique00 gehoord? Volgens mij heeft ze zich alleen aangemeld en daarna niets meer van zich laten horen![]()
Oeh ja! Dat heb ik ook sinds een paar dagen! Erg zere linkerpols, vooral als ik net wakker wordt, ik dacht al dat ik onbewust 1 of andere rare slaaphouding had ontwikkeld maar het ligt dus aan vocht?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:06 schreef Inky05 het volgende:
[..]
Jep heb ik ook !
Soms kan m'n linker middel vinger niet recht of juist niet gebogen.
Komt door vocht vasthouden. Kan ook in je polsen een vervelend gevoel gaan geven, b.v. als je je op wil drukken.
Vorige week was er nog iemand die het had, die het hier vroeg, dus je bent niet de enige, dat kan je vast wel gerust stellen !
Wij wonen ook niet samen hoor, en we zitten ook nog eens allebei in een verbouwing dus bij ons is het ook niet echt ideaal momenteel, qua aandachtsgehalte...maar nét als ik daar es lekker ruzie over wil maken dan heeft ie weer een douchecabine voor me gekocht oidquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:43 schreef appelsap het volgende:
Welkom Ka-stone, gefeliciteerd. Gezellig dat je ook komt posten!
Ik voel me vanaf gisteravond zo:![]()
Ik word er gek van.
En ik heb geen idee waarvan. (het zullen de hormonen wel weer zijn?)
Ik baal er nu van dat mijn vriend er niet altijd voor me kan zijn.
De meeste vrouwen die zwanger zijn wonen samen of zijn getrouwd en wij niet.
Ik baal er van dat hij er niet is om even met me te knuffelen en me op te vrolijken als ik me zo voel.
Vanavond komt hij weer.Hoop dat ik me dan wat beter ga voelen.
Heb je wat aan een virtuele hug?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:43 schreef appelsap het volgende:
Ik voel me vanaf gisteravond zo:![]()
Ik word er gek van.
En ik heb geen idee waarvan. (het zullen de hormonen wel weer zijn?)
Ik baal er nu van dat mijn vriend er niet altijd voor me kan zijn.
De meeste vrouwen die zwanger zijn wonen samen of zijn getrouwd en wij niet.
Ik baal er van dat hij er niet is om even met me te knuffelen en me op te vrolijken als ik me zo voel.
Vanavond komt hij weer.Hoop dat ik me dan wat beter ga voelen.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:12 schreef linda856763 het volgende:
[afbeelding]
Ik wou dat Plurkje zich aan dit plaatje hield....![]()
vind hem erg passend.... kop op Linda en voor plurkje geld natuurlijk Kop omlaag!!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:18 schreef PM-girl het volgende:
[..]
[afbeelding]
(kon geen minder dramatische vinden...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |