abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41331834
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 16:18 schreef PM-girl het volgende:

[..]

(kon geen minder dramatische vinden...)
Dank, kan best een zakdoekje gebruiken, de tranen zitten een beetje hoog nu... Eens kijken of poetsen helpt...
of geef je nu een poetsdoekje aan?
Eva
  woensdag 30 augustus 2006 @ 17:00:41 #52
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_41332157
Och lieve Linda, een stuit is rot, ik weet het. Maar er kunnen echt nog dingen en de beslissing is echt aan jou. Nu een schrale troost, maar als je strakjes weet of je baby echt in stuit ligt, zet je de volgende stap en zo steeds stap voor stap. dan voelt het ws minder enorm, dat hoop ik in elk geval ook.

Misschien ligt ie toch goed?
Misschien kunnen ze nog draaien en voelt dat goed om te proberen?
Misschien draait ie zelf nog?
Misschien geeft de gyn je veel vertrouwen en voelt alles dan weer beter?

Ik gun het je. Alvast succes morgen.

En verder kwam ik hier Gabriel te verwelkomen op de wereld! *O8
En om Ka-Stone hier te verwelkomen.
Én om Appelsap even een te geven.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_41332294
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 16:11 schreef PM-girl het volgende:
PPL, Hu, stop ho!!! Niet weer vlug wegrennen! Hoe is het met je vrouw en kind? Misschien beter op zijn plaats in het kleine babytjestopic, maar ik ben benieuwd hoe het gaat!
Sorry, ik ren niet weg maar ben erg druk
Ik ben weer aan het werk gegaan aangezien Tristan toch nog niet naar huis mag, die ligt op de couveuse afdeling.
Ik heb op die manier nog twee weken vrij voor de boeg zodra hij thuiskomt.

Overdag dus aan het werk.
's avonds om 18:30 ben ik thuis en eet ik snel wat.
Omstreeks 19:00 naar het ziekehuis.
Druk..druk...druk... vandaar wat weinig online in de serieuze gesprekken.
Maar genoeg over mij.

Met Tristan gaat het goed, erg goed.
Hij ligt inmiddels niet meer in een couveuse, maar nog wel op die afdeling in een aparte kamer.
Gewoon lekker in een wiegje (nou jah.. eigenlijk een plastic kuipje).
Alle slangetjes en metertjes zijn van hem af.
Hij eet/drinkt lekker door en komt de laatste dagen zo'n 100 gram per twee dagen aan.
(vanochtend was hij de 2600 gram gepasseerd / geboortegewicht was 2270 gram).
Eten en drinken gaat harstikke goed, zeven voedingen van 75cc melk per etmaal.

Volgens de verpleegsters doet hij het harstikke goed.
Eigenlijk zou hij al naar huis kunnen, maar er blijkt een regel te zijn dat ze tot 36 weken (draagtijd) toch moeten blijven voor eventuele controles en/of calamiteiten.
Morgen is hij 36 weken, dus vrijdag nemen we hem hoogstwaarschijnlijk mee
Natuurlijk is nooit in het leven iets zeker, maar het zit er héél erg dik in.
(Da's geen eigenwijsheid van mijn kant, maar bevestigd door de verpleegsters en kinderarts)

Papa en Mama zijn de afgelopen weken druk bezig geweest met het afmaken van de kinderkamer.
Alles staat klaar en vrijdagochtend sta ik met de Maxicosi bij het ziekenhuis.
Dan gaan we lekker met z'n 3-en naar huis om lekker aan elkaar te wennen.
Voorlopig even geen bezoek hoor (behalve opa's en oma's) en een beetje rust om ons heen creëeren.

Gisteravond tuurlijk ook weer langsgeweest bij hem.
Ik ben in een soort van strandstoel gaan zitten/liggen en hij lag bovenop mijn borst (op zijn buikje).
Hij pakte me (zover mogelijk) lekker vast met zijn handjes en groef zich lekker in.
We waren herlijk aan het kroelen en het eind van het liedje is dat we lekker met zijn tweëen een half uurtje hebben liggen slapen

Daarna toch maar weer terug in zijn wiegje om hem zoveel mogelijk rust te geven en daarna met mama naar huis gegaan.
Nog een paar daagjes... dan hoeven we hem niet meer achter te laten .

Tenslotte nog even een foto van een paar dagen terug.
Hier heeft hij nog wel een sonde in zijn neus, maar zoals gezegd is die inmiddels ook verdwenen.
Heeft ie er trouwens zelf uitgetrokken, de eigenwijze dreumes.
Daar zat de verpleging eigenlijk ook wel een beetje op te wachten blijkt achteraf.
Hij had hem namenlijk niet meer, maar ze wilden even zien hoe het met z'n motoriek zat.
(Uiteraard hadden ze hem wel verwijderd hoor als hij het niet zelf zou doen).
Kijk ook maar op de foto hoe Tristan alvast een handje om de sonde had heengeslagen
Burnt to the core but not broken
pi_41332434
Oeeeeh, PPL ik wordt er helemaal warm/koud van.... wat een plaatje is het. En heerlijk dat je hem vrijdag (waarschijnlijk) mee naar huis mag nemen....ooooh jummie. Is je vrouw wel al die tijd bij hem in het ziekenhuis kunnen blijven???
pi_41332891
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 17:09 schreef chacama het volgende:
Oeeeeh, PPL ik wordt er helemaal warm/koud van.... wat een plaatje is het. En heerlijk dat je hem vrijdag (waarschijnlijk) mee naar huis mag nemen....ooooh jummie. Is je vrouw wel al die tijd bij hem in het ziekenhuis kunnen blijven???
Die is lekker bij mij thuis hoor.
Gelukkig wel, anders ben ik ook maar alleen

Zij heeft nu zwangerschapsverlof en gaat wel twee maal daags.
Eén keer alleen (of soms met opa of oma) en 's avonds met mij.
Zowel zij als ik mogen er wel vaker bij, maar in overleg met de verpleging zijn we tot de conclusie gekomen dat Tristan het meest gebaat is bij rust en regelmaat.
Daarom komen we op vaste tijden en geven we hem voor de rest tijd en gelegenheid om sterker te worden en te groeien.
We gaan dan ook nog eens op de momenten dat zijn voedingen geplanned staan, zodat we zijn dagelijkse ritme zo weinig mogelijk verstoren.

Bijna vrijdag...
pi_41334020
Wat een poppie, PPL!
Eva
pi_41334810
Wat een schatje PPL.

Gefeliciteerd en welkom Ka-Stone.

Wat kost een baby veel tijd! Ik ben alleen aan het voeden en aan het slapen en kijken of Wolfje al is geboren.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_41336564
ManTra gefeliciteerd
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 14:39 schreef PM-girl het volgende:
(en weer een van het lijstje af, ieeeeehhhhh, Linda bibber jij ook zo???)
Bij de vk alles ok, uitleg gekregen over wanneer ik mag/moet bellen.
Volgende week weer, dan ben ik 37 weken en zou ik thuis mogen bevallen!!!

Mjammetje, hoe is het bij jou?
Ik bibber wel dat ik bijna bovenaan sta.
Ik voel me lichamelijk prima, geestelijk voel ik me ook prima alhoewel ik echt als een kip zonder kop de dag doordroom. Het kindje beweegt echt enorm veel. Vanacht kon ik gewoon niet meer in slaap komen en toen ik bij de kapper zat ging mijn buik echt alle kanten op
Ik vind het echt superspannend en kan nauwelijks wachten.
De verloskundige en de haptonoom hebben me beiden verteld dat het kindje het seintje geeft om de bevalling in gang te zetten dus als hij zoveel beweegt vraag ik me steeds af of hij genoeg heeft van het in de buik zitten en er uit wil maar ik merk het vanzelf wel.
Voor je het weet is het zover want de tijd gaat zo snel!
Is je kindje al ingedaald eigenlijk?
Ik heb geloof ik mijn geloof in het geloof verloren.
  woensdag 30 augustus 2006 @ 19:48:52 #59
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_41337653
ManTra gefeliciteerd met Gabriel!

Ka-Stone, welkom
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_41337793
Mantra van harte met de geboorte van jullie zoontje! Veel geluk met elkaar!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_41337914
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 15:55 schreef Spuuglokje het volgende:
....
Inky, ik vind Ingvild een heel bijzondere naam. Jammer dat dat voor veel mensen te moeilijk is...
Thanx !
Ik vind Ingvild ook een leuke naam want hij is lekker apart.
Maar het is blijkbaar erg moeilijk voor andere om te onthouden, u tte spreken, te schrijven enz
Vaak wordt het Ingrid, Inge of Ing.
Ing vind ik niet zo erg, maar zoals ik al zei voor op forums vind ik Inky wel OK
Mama van Ryan (04-09-06)
pi_41337993
Ka-stone welkom, en Gabriel ook!! (wat hebben we een reeks aan aparte namen in deze ronde zitten, wel weer eens leuk dan de top tiennamen)

Ik ben moe en een beetje down: mijn broer gaat rond de verjaardag van kind 1 en uitgereknde datum van kind 2 eens lekker naar Argentinie voor een paar weken......ben ik nou de enige die dat buitengewoon onattent vind of is het hormonaal? HHeb ik emt zoveel moeite twee kindjes in elkaar gekleid neemt niemand van de familie moeite om er aandacht aan te besteden op hun verjaardagen... (vorig jaar is niemand van de familie op Danielle haar verjaardag geweest, en dat speelt ook mee in de boosheid)

Gelukkig heb ik geshopt voor positiekleding en ik vond het niet eenvoudig en ben blij dat ik niet representatief gekleed door het leven hoef, maar voor praktisch mag gaan Ik had een broek met een tuniekje aan en toen leek ik een Oekrainse boerenhuisvrouw als je je nu kunt voorstellen hoe ik er uit zag
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_41338423
Voor degene die het wel graag zouden willen weten kom ik even melden dat ik volgende week woensdag opgenomen word en donderdag ochtend een keizersnede krijg.
pi_41338587
Ik had dus gepost.....

Fijn Xanthe dat je wat laat horen. Veel succes komende week en toch ook wel lekker dat je van te voren weet dat je donderdag je beeb in je handen hebt.

pi_41338606
Xantheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, oef wat spannend en heeel veel succes!!!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  woensdag 30 augustus 2006 @ 20:42:39 #66
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_41338868
Héél veel succes Xanthe!

PPL, ik duim voor jullie dat jullie Tristan vrijdag mee naar huis kunnen nemen. Ik vond het zo moeilijk dat ik bij Sterre eerder naar huis moest dan dat zij er klaar voor was. Mijn oudste zoon had mij ook nodig, maar ik wilde zo graag mijn meisje ook thuis hebben! Sterre moest namelijk nog een tijdje onder de blauwe lampen liggen en dat moment dat ik naar huis ging zonder baby'tje deed me zo'n pijn.
pi_41338921
Catootje heel normaal dat je daar boos om bent. Hier een broer die nog steeds op kraamvisite moet komenik doe altijd wel braaf de verjaardagen dus hij heeft zijn neefje wel gezien Het is kl*te want juist omdat het bij jou niet makkelijk gaat had je wat meer steun kunnen/mogen verwachten!

Linda stuit is balen en dat je er down van bent is begrijpelijk, je gaat er vanaf het begin vanuit dat je gewoon kan bevallen en zo heb je toch een idee van hoe je het wil hebben en als alles dan ineens anders blijkt is dat k*t

Appelsap gewoon een voor jou

Xanthe spannend, zo snel al succes

PPL wat lekker dat Tristan misschien vrijdag al naar huis mag!
pi_41339098
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 20:27 schreef Xanthe het volgende:
Voor degene die het wel graag zouden willen weten kom ik even melden dat ik volgende week woensdag opgenomen word en donderdag ochtend een keizersnede krijg.
Nog een KS volgende week !
Jij ook succes
Mama van Ryan (04-09-06)
pi_41339121
PPL wat ontzettend fijn voor jullie dat Tristan waarschijnlijk vrijdag mee naar huis mag!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  woensdag 30 augustus 2006 @ 20:50:54 #70
35189 Troel
scherp en bot
pi_41339163
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 20:13 schreef Catootje het volgende:
Ka-stone welkom, en Gabriel ook!! (wat hebben we een reeks aan aparte namen in deze ronde zitten, wel weer eens leuk dan de top tiennamen)

Ik ben moe en een beetje down: mijn broer gaat rond de verjaardag van kind 1 en uitgereknde datum van kind 2 eens lekker naar Argentinie voor een paar weken......ben ik nou de enige die dat buitengewoon onattent vind of is het hormonaal? HHeb ik emt zoveel moeite twee kindjes in elkaar gekleid neemt niemand van de familie moeite om er aandacht aan te besteden op hun verjaardagen... (vorig jaar is niemand van de familie op Danielle haar verjaardag geweest, en dat speelt ook mee in de boosheid)

Gelukkig heb ik geshopt voor positiekleding en ik vond het niet eenvoudig en ben blij dat ik niet representatief gekleed door het leven hoef, maar voor praktisch mag gaan Ik had een broek met een tuniekje aan en toen leek ik een Oekrainse boerenhuisvrouw als je je nu kunt voorstellen hoe ik er uit zag
Ik denk dat het er een beetje aan ligt hoevaak jullie elkaar zien. En of andere dagen ook mogelijk waren. Maar het is wel een beetje raar ja.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_41339240
Welkom Ka-stone en natuurlijk nog gefeliciteerd!

Ik wil voor vrijdag nog minimaal 1 vers babietje hier zien komen! Vrijdag gaan we een weekje naar Texel en moet ik het dus zonder internet doen. Ben bang dat ik te vaak aan jullie moet denken Ondanks dat ik hier zo weinig post lurk ik wel veel en leef met iedereen mee!
  Milf woensdag 30 augustus 2006 @ 21:02:04 #72
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_41339626
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 15:43 schreef appelsap het volgende:
Welkom Ka-stone, gefeliciteerd. Gezellig dat je ook komt posten!

Ik voel me vanaf gisteravond zo: Ik word er gek van.
En ik heb geen idee waarvan. (het zullen de hormonen wel weer zijn?)
Ik baal er nu van dat mijn vriend er niet altijd voor me kan zijn.
De meeste vrouwen die zwanger zijn wonen samen of zijn getrouwd en wij niet.
Ik baal er van dat hij er niet is om even met me te knuffelen en me op te vrolijken als ik me zo voel.
Vanavond komt hij weer. Hoop dat ik me dan wat beter ga voelen.
Ik weet wat het is appelsap. En is ook klote dat je alleen bent.
Gaan jullie nu ook samenwonen? Ik begrijp dat dat nu het geval niet is?

Welkom Ka-stone

En Gabriel uiteraard .

En PPL Sweet
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  woensdag 30 augustus 2006 @ 21:02:19 #73
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_41339633
Huh Xanthe; heb ik iets gemist? Waarom zou niemand dat willen weten, of vraag ik nu iets heel doms? En waarom krijg je eigenlijk een keizersnee? Gaat het niet goed? Sorry voor alle vragen hoor, maar ik eh.... vraag ze me gewoon af. Spannend trouwens dat het zo snel al gaat gebeuren! Succes met je laatste loodjes!
  woensdag 30 augustus 2006 @ 21:03:52 #74
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_41339698
Xanthe wowie das snel.
gaat het een beetje lukken (ook qua gevoel) met Isis?

ik wil je veel succes wensen en veel sterkte
  woensdag 30 augustus 2006 @ 21:04:03 #75
105888 renzell
pi_41339712
Welkom trouwens Ka-Stone, en gefeliciteerd met je 4de (!) zwangerschap!

En Gabriel, ook een warm welkom op deze koude, natte wereld!
  Milf woensdag 30 augustus 2006 @ 21:05:36 #76
16000 nikky
pi_41339788
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 20:27 schreef Xanthe het volgende:
Waarom zouden we dit niet willen weten Xanthe?

Maar voor jou komt er dus een eind in het zicht!! Alleen ik weet niet de hele voorgeschiedenis, maar waarom moet jij eerder dan dan 22-09? Drie weken is toch best een tijd toch?
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_41339926
Xanthe, da's snel! Ik wens je nog een heel fijn weekje met z'n drietjes toe. En daarna heerlijk genieten met jullie nieuwe lieve kleine!!! Succes!!!!!!

Ik ben het... Lishe!
Avatar by VG Cats | Mijn dochters heten Luuke en Lena.
pi_41339985
Catoot, ik vind het wel raar dat hij weg gaat ja! Mijn zus kon rond de eerste verjaardag van Dylan met haar vriend mee naar Canada, maar dat wilde ze niet omdat ze bij de verjaardag van haar neefje wilde zijn. Ik zou het haar ook erg kwalijk genomen hebben als ze wel weg was gegaan moet ik zeggen!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_41340253
Een dikke knuffel voor Xanthe.
Hele veel succes gewenst, nog even en dan kan het genieten beginnen!

pi_41340581
PPL, papa
Ik kom hier veel te weinig
Gefeliciteerd Wat leukkkkk
  woensdag 30 augustus 2006 @ 21:34:50 #81
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_41341261
PPL, fijn dat het zo goed gaat met jullie drieën, hopelijk vanaf vrijdag genieten van een minder hectische tijd. Goed om te lezen en om jullie mooie kereltje op de foto te zien!

Xanthe, ook fijn om weer van jou te horen! Een keizersnede, ben ook wel benieuwd naar de reden. Maar volgende week word je gewoon voor de tweede keer mama!! Spannend hoor, geniet van je laatste weekje met dikke buik!

Linda, lekker gepoetst? Luchtte het op?

Catootje, ik zou het ook niet fijn vinden. Mijn zusje gaat over een paar maanden op reis. Tuurlijk vind ik dat ze moet doen wat ze leuk vindt, maar ze heeft zolang 'gezeurd' om een neefje of nichtje, dat ik het niet helemaal begrijp, maarik ben zelf ook niet zo'n reiziger als zij.

Mjammetje, ja nu gaat het hard. Ik vraag me dat ook wel eens af of je aan het kindje kunt voelen dat het komt, maar dat zal ook per vrouw schelen denk ik.

Meimeltje, voordat ik het vergeet, fijne vakantie!
Ik vergeet nogal eens iets, straks helemaal vergeten dat ik naar de kapper moest en dus verf had moeten kopen, morgen terug dus!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  woensdag 30 augustus 2006 @ 21:37:00 #82
35189 Troel
scherp en bot
pi_41341323
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 19:16 schreef mjammetje het volgende:
ManTra gefeliciteerd
[..]

Ik bibber wel dat ik bijna bovenaan sta.

Ik vind het echt superspannend en kan nauwelijks wachten.
Zondag hadden we afgesproken he
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_41341569
Xanthe, fijn om weer eens van je te lezen. Kom gewoon weer posten joh, we maken allemaal wel eens wat vervelends mee op fok, maar dat moet je er toch niet van weerhouden om te blijven posten, er zijn ook zo veel mensen die wel serieus intresse hebben in jou, je mooie dochter en je baby! Gewoon lekker blijven fokken!
Het voelt goed hè?
A je to!
  Milf woensdag 30 augustus 2006 @ 21:47:39 #84
16000 nikky
pi_41341683
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 21:44 schreef melonovy het volgende:
Xanthe, fijn om weer eens van je te lezen. Kom gewoon weer posten joh, we maken allemaal wel eens wat vervelends mee op fok, maar dat moet je er toch niet van weerhouden om te blijven posten, er zijn ook zo veel mensen die wel serieus intresse hebben in jou, je mooie dochter en je baby! Gewoon lekker blijven fokken!
Ja precies, en waarom zou jij geen recht hebben om hier te posten? Dat beslissen de FA's wel Geintje

Nee maar serieus. Watskebeurt? Nu wil ik je ook wel mailen maar er staat geen mailadres in je profiel. Ik kan de jouwe wel zien natuurlijk maar dat mag niet volgens de regels en zou niet netjes van me zijn. En je hebt aangegeven dat de jouwe niet zichtbaar is voor FOK!kers.
pi_41341833
Ik geloof (maar mijn geheugen is een zeef tegenwoordig ) dat Xanthe al heel lang wist dat het een ks zou worden, waarom weet ik niet meer - eerste keer ook een ks ofzo? Fijn dat het volgende week gaat gebeuren Xanthe, en spannend

Catootje, balen! Mijn ouders waren al bang dat ze niet op tijd terug zouden zijn van vakantie (1 september terug) Niet leuk dat ze je broer je spruitje niet komt bewonderen. En zwangerschapskleding is $%^% - ik ben dr helemaal zat van! ik loop de hele dag dus al in een hele fijne pyjamabroek die ik bij de IKEA heb gevonden..

En ja, ik heb gepoetst, en of het hielp.... Het is in ieder geval een fijne gedachte dat de babykamer en onze slaapkamer schoon zijn, dat zijn de belangrijkste kamers.
En toen ging ik Hart in Actie kijken, met een Turks stel met een zwaar gehandicapt kind, en toen dacht ik opeens: als het maar gezond is, dan kan het me geen knal schelen hoe het eruit komt. maar het zou wel fijn zijn als het 'gewoon' kan - het kindje is vreselijk aan het 'wringen' vanavond
Eva
  woensdag 30 augustus 2006 @ 21:54:22 #86
593 sjak
Juffie Bloem
pi_41341991
Sterkte Xanthe!

Hee sjoegie, ik wens je alvast een hele goede nacht toe en morgen wil ik horen of Wolfje een jongen of een meisje is, en hoe groot hij/zij is en eigenlijk wil ik dan ook wel een foto zien. Maar verder wil ik de druk niet opvoeren hoor
Lekker douchen!
  woensdag 30 augustus 2006 @ 22:01:12 #87
105888 renzell
pi_41342227
Ik ook niet hoor...

Slaap lekker!
  woensdag 30 augustus 2006 @ 22:07:16 #88
593 sjak
Juffie Bloem
pi_41342486
Lekker douchen!
  woensdag 30 augustus 2006 @ 22:22:31 #89
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_41343126

(ja ik verveel me, en ga nu maar slapen. Maar sugar, ik hoop het zo voor je!)
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_41343275
In eerste instantie zou ik sowieso al een ks krijgen ivm. prive situatie van hub. Ondertussen zaten we toch nog wat te dubben (aangezien alles steeds beter gaat) om misschien toch gewoon te bevallen, maar de angst van de vorige bevalling zit er ook nog goed in.
Afgelopen maandag was mijn 1e bezoek bij de gyn en met hem heb ik alles goed door gesproken en gezien de voorgeschiedenis en de kans op wederom een spoedkeizersnede mocht het toch niet goed gaan gaven ook bij hem de voorkeur op een een geplande (preventieve) keizersnede.
Helemaal omdat de kans op en als het gebeurd de omvang van complicaties na een keizersnede al groter zijn en deze nog groter worden bij een spoedkeizersnede ipv een geplande.
Deze gyn doet alleen op de donderdagochtend keizersnedes en hij durfde na het zien van de echo niet echt te wachten tot 39 weken en vandaar dus al volgende week woensdag (dan ben ik 37weken 6dagen). Lichamelijk was het ook beter want ik heb heel erg last van mijn bekken.
Dus dit ging wel iets sneller dan we zelf gedacht hadden.
Vandaag een gesprek gehad met de anesthesioloog en te horen gekregen dat de keizersnedes als eerste gepland worden en ik de enige ben , ben ik direct om 8 uur aan de beurt (fijn niet te hoeven wachten , want slapen doe je toch niet de nacht ervoor). Rond 6 uur begint men met mij klaar te maken voor de operatie en vanwege eventuele mogelijkheid op complicaties voor de baby krijg je dus niks om te kunnen slapen of wat rustiger te zijn de avond ervoor.
Of ik het red met Isis , tja het meiske word me net verkouden en slaapt daardoor slecht , met als gevolg een slecht humeur overdag. Maar verder gaat alles zijn gangetje.
pi_41343522
Nou superspannend allemaal!
Heel veel succes dan deze dagen!
Het voelt goed hè?
A je to!
  woensdag 30 augustus 2006 @ 22:58:44 #92
103793 kozakken
Living the life
pi_41344760
ManTra gefeliciteerd met Gabriel!

En Xanthe, wat spannend alweer! En zo snel.
Succes met afwachten en met Isis

En voor Sugar... Dit is de nacht die je normaal alleen in fillums ziet! Ohoh.. Dit is de nacht.. ohohoh humhumhum...
  donderdag 31 augustus 2006 @ 07:11:31 #93
24188 Belana
kloon van belana
pi_41351931
sugar??? ben je nou?
stormy waters...
sailin'
  donderdag 31 augustus 2006 @ 07:38:12 #94
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_41352026
Hier ben ik!

PM-girl zo leuk om wolf te zien verschijnen! Nu nog in het echt.

Niks aan de gang dus, spijt me dat ik jullie steeds teleur moet stellen. Die gyn krijgt vast gelijk met zijn gok van "vrijdag gaat u bevallen".
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_41352075
Oeeeh Xanthe, dat klinkt wel allemaal een beetje alsof het je overkwam in eerste instantie. Ben je er zelf wel rustig onder?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_41352082
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 07:38 schreef Sugar het volgende:
Niks aan de gang dus, spijt me dat ik jullie steeds teleur moet stellen. Die gyn krijgt vast gelijk met zijn gok van "vrijdag gaat u bevallen".
Dat mag ik wel hopen voor hem, anders heeft ie een probleem!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_41352473
Sjoeg

Xanthe, spannend!!

Mantra gefeliciteerd

PPL wat is Tristan een mooi mannetje!! En wat fijn dattie vrijdag mee naar huis mag!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_41352653
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 22:25 schreef Xanthe het volgende:
Deze gyn doet alleen op de donderdagochtend keizersnedes en hij durfde na het zien van de echo niet echt te wachten tot 39 weken en vandaar dus al volgende week woensdag (dan ben ik 37weken 6dagen).
Wat was er dan mis op de echo?
pi_41353016
Xanthe, wat een vroege keizersnee zeg! Is het een opluchting voor je? Ik vind het allemaal wel heftig klinken, sterkte voor jou en beterschap voor Isis (vermoeiend he, zieke/verkouden kindjes, heb ik op t moment ook...)
Die bekkenproblemen, had je die bij Isis ook? Fijn dat je daar dan in ieder geval snel vanaf bent dan he? Hopelijk herstel je snel na je keizersnee. Uit ervaring weet ik dat bekkenproblemen meestal (bijna dan) als sneeuw voor de zon verdwijnen na de bevalling, of in ieder geval veeel minder zijn.

Sugar, ik denk dat je zelf meer teleurgesteld bent dan wij! Hopelijk begint het vandaag of morgen écht, maar misschien (tja, da's makkelijker gezegd dan gedaan) toch niet teveel op hopen anders valt het elke keer zo tegen...

Ik heb straks mijn routine echo (ja, ik weet het, heel laat, ben namelijk al 24 weken en vier dagen) en dan kunnen we misschien ook gelijk zien of het een jongen of meisje is! We zijn zo benieuwwwd!

Verder ben ik de laatste tijd echt doodmoe en helemaal niet lekker, elke dag hoofdpijn, spierpijn en heel verkouden. Da's natuurlijk gewoon een combi van factoren, maar goed, leuk is minder. De kinderen zijn ook nog eens ziekjes en dat is ook heel erg vermoeiend, 's nachts tig keer eruit voor allebei is niet bepaald bevorderend voor m'n rust en gezondheid. Gelukkig zijn ze dan wel weer heel lief tussendoor, dat maakt het een beetje goed ...
  donderdag 31 augustus 2006 @ 09:16:36 #100
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41353095
Beef, trage reactie maar fijn dat alles zo goed gaat, gelukkig

En Mantra en tante Bubblebabe gefeliciteerd! We willen wel graag een foto zien natuurlijk, ik ben erg benieuwd

PPL lekker dat jullie zoontje bijna naar huis mag. Spannend ook een beetje vast, maar wordt vast super.

Catootje, ik zou me er niet druk om kunnen maken denk ik. Ik ben daar denk ik ook vrij makkelijk in, een verjaardag zou me helemaal niet kunnen schelen. Er zijn zat mooie dingen waar hij wel bij zal zijn toch???

En een voor Sugar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')