de volgende keer dat ik hem dichtgooi, ga ik het meteen proberen..... en als het mis gaat, dan hoor je wel een harde schreeuw...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:19 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, jeumig, heb ik voor niets een uitleg aan Chacama zitten tikken in het mod-topic!
ik begon al te bibberenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:27 schreef Brighteyes het volgende:
Nee joh, no problem volgens mij. We willen geen afkickverschijnselen krijgen omdat het te lang duurt toch?
Hier ook muisjeukquote:
Die is leuk!!!!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:14 schreef nikky het volgende:
Ow Sugarbaby kijk eens wat wij hebben voor je:
[afbeelding]
Kom er eens uit
Z'n gangetje eigenlijk, thanks for asking! Af en toe wat kleine schopjesquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:55 schreef Luchtbel het volgende:
En hoe gaat het met jou dan Beef?
He, ik ook de 20 weken echo op 18 septquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:16 schreef beefcake het volgende:
[..]
Z'n gangetje eigenlijk, thanks for asking! Af en toe wat kleine schopjesen af en toe wat darmklachten
En verder heb ik het idee dat het veel sneller gaat dan bij Dylan toen, er lijkt gewoon te weinig tijd te zijn voor wat er moet gebeuren.
18 september is de echo dus dan weten we weer wat meer over de baby![]()
En met jou, hoe ver ben je nu eigenlijk?
Een beetje, maar ik ben nu vooral erg onzeker over wat er nu gaat gebeuren ivm de stuitligging. Beebje is trouwens erg aan het wringen in mijn buik... Miisschien draait ie wel...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:39 schreef PM-girl het volgende:
(en weer een van het lijstje af, ieeeeehhhhh, Linda bibber jij ook zo???)
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:37 schreef linda856763 het volgende:
Inky, waarom zouden ze gaan inleiden voor een stuitbevalling? Ik bedoel: waarom niet wachten tot beebje zich vanzelf aandient?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:45 schreef Leah het volgende:
Met een natuurlijke stuitbevalling hebben ze de baby het liefst zo klein mogelijk.
Nou je had het wel goed hoor Leah!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:53 schreef Leah het volgende:
Ik kan het ook mis hebben hoor Sugar. Maar dat is wat ik ervan weet, en de inzichten over stuitbevallingen veranderen, geloof ik, met de dag.
Nou zou het natuurlijk ook nog zo kunnen zijn dat ze Inky (ik wilde Stinkie schrijven), dan in wilden leiden omdat dan de gyn die het wilde doen (de enige in dat ZH, voor zover ik begreep), dan dienst had.
Kortom, ik weet weer niet waar ik over praat.
Ik ben die woensdag dan 21 weken en ik ben ook zo benieuwd! Vooral omdat iedereen (behalve mijn zwager) zegt dat het een meisje wordt. Als het dan een jongen blijkt kan ik ze allemaal uitlachenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:42 schreef Vivi het volgende:
[..]
He, ik ook de 20 weken echo op 18 sept
Al ben ik dan al 21 weken
Oewwwww!! Ik ben zó benieuwd wat het wordt!
ik reken er maar niet op.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:50 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ik ben die woensdag dan 21 weken en ik ben ook zo benieuwd! Vooral omdat iedereen (behalve mijn zwager) zegt dat het een meisje wordt. Als het dan een jongen blijkt kan ik ze allemaal uitlachen![]()
![]()
ManTra gefeliciteerd met je zoon Gabriel!
Linda, het zou mooi zijn als ie zou draaien! Ik help het je hopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |