Dat dacht ik ook altijd, maar volgens de gyn kon het ook gewoon een groot kind zijn. Ofwel een erg vroege eisprong...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:10 schreef Sugar het volgende:
Bass-Miss, volgens mij moet je (als je binnen de eerste 14 weken een echo hebt gehad) uitgaan van die echo. Kindjes schijnen dan nog allemaal dezelfde maat te hebben en de a terme datum die dan bepaald is, klopt dus ook, vinden ze.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:12 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd, maar volgens de gyn kon het ook gewoon een groot kind zijn. Ofwel een erg vroege eisprong... En nu las ik ook juist ergens dat grote kindjes meestal langer blijven zitten. Hmz..
Nou addison-biermer is een vitamine B12 opname stoornis.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:56 schreef Inky05 het volgende:
[..]
Ik wacht gewoon af tot na de geboorte, of het dan overgaat.
Heb het vooral 's ochtends en de rest va nde dag niet echt last van, tenzij je een potje ofzo wil openen, wil dat niet altijd lukken.
Verder kan me niet voorstellen dat ik een vitamine tekort heb, naast voldoende groente, fruit e.d. neem ik ook nog Femnatal.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:15 schreef Sugar het volgende:
Dan spreekt je gyn tegen wat er juist gezegd wordt over echo's tot die termijn. Ik heb geen idee of ie daarin gelijk heeft.
Zo'n warme rubberen kruik in je nek als je op bed gaat liggen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:01 schreef appelsap het volgende:
Iemand nog tips wat ik hieraan kan doen? (laten masseren kan nu even niet en ik probeer het al goed warm te houden met een sjaal)
Haha, dankje.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:30 schreef appelsap het volgende:
Moonah, wat fijn! na 5 weken zou ik het ook wel gehad hebben.
Nu kan je lekker weer je eigen ding doen.
En zelf shoppen, spulletjes kopen voor de baby!
Ik ben helemaal blij voor je.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:17 schreef Bass-Miss het volgende:
Ik ook niet.
Misschien steek ik gewoon Snoopy voorbij dan.
Ach je kan iig wel weer lekker uit bed. Dat is ook al een grote verandering.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:36 schreef Moonah het volgende:
[..]
Haha, dankje.
Maar ik moet natuurlijk niet gaan overdrijven.![]()
Ik ben zwaar aan huis gebonden. Fietsen is geen optie, en mijn auto staat 10 minuten lopen geparkeerd (woon hartje binnenstad). Mijn lief heeft geen rijbewijs, dus de uitjes blijven afhankelijk van de bezoekjes aan het zkh, maar dat geeft niet.
Morgen toch weer naar het zkh, zoveelste groeiecho... Ghegheghe...
Omdat mijn kind zo groot is willen ze het wel in de gaten houden, dat 'het niet de spuigaten uitloopt', zei de arts letterlijk.
*nu maar weer braaf naar bed. Zo'n uitje hakt er toch wel in, qua harde buiken...![]()
Hij was ook al weer helemaal schuldbewust netquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:27 schreef Brighteyes het volgende:
Hihi LInda, je arme. Kan me voorstellen dat dat best heel frustrerend kan zijn. Hij kan natuurlijk al helemaaaal niks.
Dank voor de linkquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:39 schreef Inky05 het volgende:
...
Ik heb van die NVOG site, nog een linkje over keuze stuit of KS, misschien helpt het je als je toch nog twijfelt...Of toch nog wat meer info zoekt Stuitbevalling vs KS
Ik vroeg me trouwens wel af hoe ze zo psies weten hoe zwaar je uk is (2960 gr)
...
Datum echo, want ik heb geen cyclus van 28 dagen. Weet niet precies hoeveel dagen dan wel, want ik heb na het stoppen met de Nuvaring nog geen volledige cyclus gehad...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:44 schreef Bass-Miss het volgende:
Gaan jullie eigenlijk uit van de uitgerekende datum volgens de echo of volgens de datum laatste menstruatie?
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:28 schreef Moonah het volgende:
Ik ben met haar toestemming lekker met mijn moeder in de stad gaan koffiedrinken (rolstoel van afd. revalidatie mogen lenen). En daarna mijn eerste pak luiertjes zelluf gekocht!!!![]()
Serieus, ik zat er bij te janken in mijn rolstoel.
Ik ga uit van de echo aangezien ik geen idee heb wanneer mijn laatste menstruatie was. Laatste menstruatie was namelijk 3 maanden voor de bevruchting !quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:44 schreef Bass-Miss het volgende:
Gaan jullie eigenlijk uit van de uitgerekende datum volgens de echo of volgens de datum laatste menstruatie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |