abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41360536
@ linda...gewoon goed naar het plaatje kijken. Misschien kun jij het wel zien zonder dat het weet.

Ik heb nu in mijn buik een ware acrobaat zitten. Voel haar/hem (na 20.00 meer info) echt overal de kanten raken....ik ben toch geen springkussen of zo...
pi_41360616
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:59 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

soms wel , hier lag mevrouw met haar benen wagenwijd gespreid
En jongetjes ook niet altijd, want dan kan het nog het geval zijn dat ze (een stukje van) de navelstreng als piemeltje aan zien.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_41360630
Suzanna wat leuk zeg, nog een meid erbij
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_41360684
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 11:33 schreef mjammetje het volgende:
PM-girl tenminste 80 cm hoog staat er in de folder die van de kraamzorg heb gekregen. Je kunt ook je dokter vragen een bloedtest af te nemen voor reuma. Reuma is niet altijd te vinden in bloed maar in sommige gevallen wel. Heb ik ook gedaan toen ik steeds last had van mijn vingers en mijn vader zei dat je er het beste vroeg bij kan zijn als je reuma hebt. Want als je je steeds zorgen maakt daar heb je helemaal niks aan!
Ze zou voor de zekerheid ook nog dr b12 kunnen laten prikken. Ook al lijkt het ook wel op 'carpale tunnel syndroom' en dat is iets wat veel ook bij zwangere vrouwen voorkomt.
The waves you made will always be
  † In Memoriam † donderdag 31 augustus 2006 @ 13:46:25 #155
81992 Githa
pi_41360824
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 13:39 schreef texelonia het volgende:

[..]

En jongetjes ook niet altijd, want dan kan het nog het geval zijn dat ze (een stukje van) de navelstreng als piemeltje aan zien.
Bij veel echoapp. zien ze dat verschil wel hoor Tex... Bij ons konden ze de verwarring met de navelstreng uitsluiten doordat die een kleurtje krijgt op de echo... jeziet alles stromen

Suzanna wat leuk nóg een meid erbij
  donderdag 31 augustus 2006 @ 13:46:38 #156
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41360831
Suzanna wat leuk ik dacht het al. Leuk!
pi_41360878
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:47 schreef Moonah het volgende:

[..]

Jongetjes schijnen ze met zekerheid te kunnen zeggen, meiden niet.
Daarom bleef ik ook steeds me afvragen of ze het bij ons wel echt goed hadden gezien.... Maar de gyn zei dat hij het eens was met het geslacht
pi_41360892
Suzanne 3 meiden, dat word vaak k3 oefenen enzo Leuk!!!!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_41360928
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 13:46 schreef Githa het volgende:

Bij veel echoapp. zien ze dat verschil wel hoor Tex... Bij ons konden ze de verwarring met de navelstreng uitsluiten doordat die een kleurtje krijgt op de echo... jeziet alles stromen
Dat zal wel nieuwere/betere apparatuur zijn dan
Geen idee of dat vaak gebeurt hoor, dat ze niet weten of het een piemeltje of de navelstreng is. De navelstreng is natuurlijk veel langer enzow, dus lijkt me dat het meestal wel duidelijk is. Met of zonder kleurtje Maar het kan dus wel. En verder moet baby ook wel meewerken natuurlijk qua houding enzow
©Dumbo
pi_41360947
Suzanna leuk voor je man een meiden gezin is ie altijd sterk in de minderheid
pi_41360952
wat leuk suzanne, 3 meiden!!

kwam eigenlijk even kijken of ons zoete beebje er al is
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  donderdag 31 augustus 2006 @ 13:55:53 #162
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_41361113
Oh suzanna, ik ben de jongste van 3 meiden thuis en ik ben echt zo blij met mijn zussen. Jullie derde kindje gaat een geweldig leventje tegemoet!

Linda, succes met de echo straks, ik zal aan je denken, hoor!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_41361168
Xanthe, succes volgende week!
Suzanna, wat fijn dat de echo goed is enne leuk een meisje
PPL, het zou inderdaad te gek zijn wanneer je zoontje morgen mee naar huis mag.

Sugar, wachten duurt lang. Ik ken dat gevoel zo goed. Eigenlijk ging alles prima totdat ik in het ziekenhuis was geweest, soms had ik het gevoel dat ik van het kastje naar de muur werd gestuurd. Elke keer komen voor een CTG, kijken of m'n baarmoedermond wel rijp was en al dat soort dingen.
Maarja nadat ik was ingeleid waren ze alledrie ook zo geboren, heerlijk eindelijk genieten.
pi_41361471
Suzanna nog een meid erbij Zo super leuk een echt meiden gezin
pi_41361553
Het is nu zeker.
Tristan gaat morgenochtend mee naar huis.

Vanavond nog even knuffelen in het ziekenhuis.
Morgen nog even verschonen in het ziekenhuis, gesprekje met kinderarts, de verpleegsters uitgebreid bedanken voor hun tips, adviezen en goede zorg.
Daarna naar huis, waar opa's en oma's wachten op hun kleinzoon.

Morgen feestdag!
Burnt to the core but not broken
  donderdag 31 augustus 2006 @ 14:10:25 #166
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_41361565
Oooww je eigen K3 Suzanna!! Wat leuk!!

Zegge Wolfje... kom eens buiten kijken!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_41361642
Suzanna, wat leuk, een meid!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 31 augustus 2006 @ 14:14:56 #168
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_41361704
PPL, wat fijn zeg! Goed nieuws!

Suzanna, wat leuk een meisje!

Linda succes straks!!

Wat is B12 wat ik zou moeten laten prikken? en dat carpal tunnel syndrom, gaat dat na de zwangerschap ook weer over?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  donderdag 31 augustus 2006 @ 14:19:38 #169
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41361860
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 14:14 schreef PM-girl het volgende:

Wat is B12 wat ik zou moeten laten prikken? en dat carpal tunnel syndrom, gaat dat na de zwangerschap ook weer over?
Soms wel. En soms ook niet.

Weten jullie waar ik nou zo ontzettend hufterig van word, iedere keer als ik iets wil gaan eten en daar een perfect moment voor heb gekozen; als ik niet misselijk ben. Komt er wel één of andere ukkel iets ontzettends stinkends opeten waardoor ik alsnog niet kan eten *gezellig* Zo stond er vanmorgen een bord naast mijn bord met boterham met kaas, met daarop twee van die vreselijke glimmende glibberige spiegeleieren *lul* wil ik dat broodje op m'n werk op gaan eten, komt er iemand naast met van die zoete drinkyoghurt *trut* en nu net zat ik met lunchen naast twee boterhammen met pindakaas *flikker op zak*
pi_41361905
TVP!
Anders blijf ik zoeken!
Trotse mama van Dylan en Sennah!
05-09-2006!
pi_41362098
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 14:14 schreef PM-girl het volgende:
PPL, wat fijn zeg! Goed nieuws!

Suzanna, wat leuk een meisje!

Linda succes straks!!

Vitamine B12 tekort kan aangetoont worden in je bloed en geven (weke delen) reuma-achtige klachten. op onderstaande link vind je meer info over de symptomen van deze vitamine tekort.
( http://home.hetnet.nl/~hindrikdejong/ )

Al lijkt het toch erg veel op carpale tunnel syndroom en daarvan weet ik dat het een beknelling is van de zenuwband die in je pols zit. Die band is hoe dan ook al erg nauw maar onder invloed van hormonen=vocht wordt dit nog nauwer en krijg je tintelingen en pijn klachten.
( http://www.neurochirurgie-zwolle.nl/cts.html )
The waves you made will always be
pi_41362123
- foutje, wilde verders niks posten ofzo

dan maar een voor sugar
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  donderdag 31 augustus 2006 @ 14:29:35 #173
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_41362174
Bel! Hoe durven ze!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_41362175
Suzanna, wat leuk! Weer een meisje
Maakt natuurlijk niks uit enzo maar ja. Iig leuk dat je het vast weet

PPL, wat fijn. Eindelijk met z'n drieën thuis morgen. Geniet ervan!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 31 augustus 2006 @ 14:33:22 #175
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_41362300
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 14:21 schreef Baloetjuh het volgende:
TVP!
Anders blijf ik zoeken!
Dit vind ik altijd zo raar..
Je bent zelf zwanger, er lopen hier hordes zwangeren rond, er gebeurt van alles en na 170 reacties kan je niks bedenken dat ontopic is? Alleen maar tvp?

Onze eigen Fok-K3 is in aantocht!!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_41362433
Suzanna! Nog een wichtje, wat leuk! (En dan dénk je natuurlijk dat je het al wel weet, maar dit wordt r gewoon zoeentje die in bomen hangt en vol modder het huis instampt met een voetbal onder dr arm, wedden? )
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_41363071
PPL heerlijk dat Tristan morgen naar huis mag moet bij die naam altijd aan het boek tristan en Isolde denken (liefdesverhaal)

Luchtbel....wat een stomme mensen om jou heen zeg....je zou ze toch . Offfff zou het misschien meer aan jouw hormomen liggen, dan aan hun gebrek aan begrip just a thought

Linda ik begin maar alvast met duimen. Wie weet ligt ie dwars en helpt het net genoeg om hem koppie onder te duwen....

Ohhh, en ik ben zooooooooo voor meiden...... Ben zo benieuwd of ik ook een meiden gezin krijg of toch een jongen. Waarom een meisje....gewoon een beetje stiekume zorgen.... Bij lief zit aan de jongenskant een leerachterachterstand. En niet dat ik dat enorm erg vind, maar zou me toch zorgen maken.

En dan natuurlijk de meest onlogische reden. Omdat ik niet weet hoe ik jongens moet opvoeden. Heb bij mijn papa en mama goed kunnen spieken hoe je met twee meiden goed om kunt gaan. Maar weet niet of ik dat met een jongen ook kan..... Slaat natuurlijk helemaal nergens op...
pi_41363092
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 14:27 schreef pepper_961 het volgende:

[..]
Vitamine B12 tekort kan aangetoont worden in je bloed en geven (weke delen) reuma-achtige klachten. op onderstaande link vind je meer info over de symptomen van deze vitamine tekort.
( http://home.hetnet.nl/~hindrikdejong/ )

Al lijkt het toch erg veel op carpale tunnel syndroom en daarvan weet ik dat het een beknelling is van de zenuwband die in je pols zit. Die band is hoe dan ook al erg nauw maar onder invloed van hormonen=vocht wordt dit nog nauwer en krijg je tintelingen en pijn klachten.
( http://www.neurochirurgie-zwolle.nl/cts.html )
Ik wacht gewoon af tot na de geboorte, of het dan overgaat.

Heb het vooral 's ochtends en de rest va nde dag niet echt last van, tenzij je een potje ofzo wil openen, wil dat niet altijd lukken.

Verder kan me niet voorstellen dat ik een vitamine tekort heb, naast voldoende groente, fruit e.d. neem ik ook nog Femnatal.
Mama van Ryan (04-09-06)
pi_41363148
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 14:56 schreef Inky05 het volgende:

[..]

Ik wacht gewoon af tot na de geboorte, of het dan overgaat.

Heb het vooral 's ochtends en de rest va nde dag niet echt last van, tenzij je een potje ofzo wil openen, wil dat niet altijd lukken.

Verder kan me niet voorstellen dat ik een vitamine tekort heb, naast voldoende groente, fruit e.d. neem ik ook nog Femnatal.
Gebrek aan kracht voor potjes te openen, heb ik ook. En ik was anders altijd zoooooo sterk. Zal ook wel een zwangerschapsbijverschijnsel zijn... zwakke geslacht en zo
  donderdag 31 augustus 2006 @ 15:07:49 #180
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_41363438
Bij sommigen wil het nog wel eens helpen om 's nachts met pols-beschermers te slapen (van die dingen die je ook bij het skaten om hebt). Die zorgen ervoor dat je pols recht blijft zodat alle vloeistoffen goed alle kanten op kunnen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_41363552
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 14:36 schreef Mwanatabu het volgende:
Suzanna! Nog een wichtje, wat leuk! (En dan dénk je natuurlijk dat je het al wel weet, maar dit wordt r gewoon zoeentje die in bomen hangt en vol modder het huis instampt met een voetbal onder dr arm, wedden? )
Wichtje schattig woord.

Leuk jullie reacties. Ik vind het zelf ook eigenlijk stiekem wel heel leuk dat het weer een meisje is. Ik denk óók dat ik met een jongen net zo blij was geweest, maar drie meiden is ook wel weer heel grappig vind ik! Gelukkig maar dat allebei gewoon 'goed' en 'leuk' is he... (vind ik zo jammer als mensen teleurgesteld zijn in het geslacht)

Enne... K3 oefenen... daar mogen ze nog even mee wachten (hoewel Noa het nu al leuk vindt, die draait rondjes en doet haar handen in de lucht en danst mee... en dat terwijl ik altijd zei dat mijn kinderen geen K3 mochten luisteren/kijken)
Mijn eigen K3 is natuurlijk
pi_41363733
Over dat vocht vasthouden etc., ik had bij de zwangerschap van Noa (vooral aan het einde) erge last van CTS (Carpaal Tunnel Syndroom), tintelende, dikke vingers waar ik geen beweging in kon krijgen. Erg pijnlijk en ik voelde me gehandicapt.
(zit nu terug te lezen en zie dat het al aan de orde is gekomen)

Over de vraag of dat na de bevalling overgaat: bij mij was het DIRECT over. Kan me niet herinneren dat ik er na de bevalling nog last van heb gehad in ieder geval. Dus dat is hoopgevend
pi_41363910
Suus wat onwijs leuk een eigen meidenband
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_41364347
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 14:33 schreef E.T. het volgende:

[..]

Dit vind ik altijd zo raar..
Je bent zelf zwanger, er lopen hier hordes zwangeren rond, er gebeurt van alles en na 170 reacties kan je niks bedenken dat ontopic is? Alleen maar tvp?

Onze eigen Fok-K3 is in aantocht!!
Dat was meer omdat ik meteen weg moest naar het ziekenhuis, en even aan het bijlezen was.
geen tijd dus gehad om te reageren op iemand, dus dan maar snel een tvp.
Kon er ook niets aan doen dat ik zo snel werd terug gebeld door de vlos...

Net dus terug van de Vlos, (voor t eerst trouwens dat ik een Vlos had, normaal heb ik een gyn)

Maargoed ik verloor dus vocht. Eerst dacht ik aan urine, maar dan ga je er over praten met mensen, en die dachten dus ook wat er door mijn hoofd vloog. "zijn mn vliezen al gebroken? en is dit vruchtwater" Ik bellen, kon meteen langskomen.

Dik een half uur gelegen op een bed, naar de hartjes van de kids geluisterd...
Maar gelukkig waren mn vliezen nog niet gebroken
Kan ik dus volgend weekend wel naar België!!
Waarschijnlijk zijn de kids zo zwaar dat ze heel erg op mn blaas drukken..

Mama Baloe dus even in de stress
Maar alles is weer helemaal goed!
Kan weer rustig mn middag tukje doen
Truste
05-09-2006!
pi_41364553

hahaha
Toen ik K3 overal las dacht ik meteen aan een drieling!!!
Gelukkig heb ik t even na gelezen...

Maar suzanna!!! Wat leuk 3 Meiden!!!!
05-09-2006!
  donderdag 31 augustus 2006 @ 15:52:44 #186
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_41364925
PPL; wat heerlijk dat Tristan naar huis mag!!!

Suzanna; ha ha, ik dacht het ook al. Toch weer een meisje! Je bent blijkbaar in de wieg gelegd voor meisjes... Leuk, lief! Gefeliciteerd!
pi_41364980
Haha, Baloetjuh, waarschijnlijk lijken ze over een paar jaar wel een drieling! ze verschillen zo weinig in leeftijd ...
Bar, dat is nou wat ik echt leuk zou vinden, als ze allemaal muzikaal blijken te zijn ... ons gezin was vroeger een soort orkest, eigenlijk speelde iedereen wel een instrument. We speelden dan ook vaak samen en ook vaak met feesten hadden we een klein 'optreden'. Dat was altijd heerlijk vond ik! (ik kom uit een gezin met 8 kinderen)

Word steeds blijer met een meisje nu ik jullie reacties lees (en ik was dr al zo blij mee ) (ben ook wel een echte meidenmoeder denk ik, ook al is er nog ruimte voor meer kids later ooit, dus ook ruimte voor eventuele jongens ... (tja, we willen een groot gezin )
  donderdag 31 augustus 2006 @ 15:56:02 #188
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_41365029
Oei, volgens mij heb ik dat Carpale gedoe ook, het voelt niet lekker iig

Moonah houd nog ff vol he! oktober-weegschaaltjes zijn de leukste
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  † In Memoriam † donderdag 31 augustus 2006 @ 15:56:37 #189
81992 Githa
pi_41365057
PPL Tristan mag naar huis wat goed dat is zeker een feestdag!
pi_41365347
Zere polsen, tintelende vingers daar had ik tijdens mijn vorige zwangerschap ook last van. Ongeveer een maand of vier na de bevalling ben ik toch maar naar de dokter gegaan, kreeg het advies om maar net teveel te tillen. Gaat nogal makelijk als je een baby hebt. Wat ik eraan overgehouden heb is een kromme middelvinger .
Tijdens deze zwangerschap voel ik al dat het begint te komen, ik heb al verschillende dingen uit m'n handen laten vallen.
pi_41365684
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 13:32 schreef linda856763 het volgende:
Ik ben zo zenuwachtig voor de echo zometeen . Ik kan nu echt niet zeggen hoe het kindje ligt, ik vertrouw mijn eigen lijf niet meer. Het zou ook zo maar eens dwars kunnen liggen geloof ik. Nou ja, 15.15 uur weten we het . Gelukkig gaat mee, ik zou het echt niet alleen willen doen. Helaas wil hij niet weten wat het wordt, dus daar hou ik me dan ook maar aan...

Terug... en ja, het ligt dwars. Letterlijk en figuurlijk Mijn placenta blijkt aan de voorkant te liggen, dus de echoscopiste dacht dat een draaipoging niet heel waarschijnlijk is. Maar volgens haar -een wat oudere dame, boezemt wel vertrouwen in- worden er zat kindjes geboren in stuit, en is dat een stuk vanzelfsprekender dan een ks. Maar nu moet ik dus naar de gyneacoloog, en dat kan a.s. maandag pas. Balen, want nu weten we nog niets zeker. ik heb de vk maar even gebeld over wat we moeten doen als er a.s. weekend wat gebeurt: gewoon hen bellen, en dan regelen zij een zkh- opname.
(nou ja, lief... ) is nu zeer chagrijnig, want 'dat mens' had er niet zo makkelijk over moeten doen, en nu weten we nog niets, en nu moet hij maandag weer vrij nemen (wat op zich niet zo'n probleem is) en bij de balie zaten de verpleegkundigen koekjes te eten, alsof het allemaal niets is. -Ik vond juist haar aanpak wel prettig, dus nu hebben wij het ook even niet gezellig. Geeft me mooi even de tijd om jullie te updaten

Het kindje is overigens nu 2960 gram (wsl 7 pond bij de geboorte) en alles wat we konden zien, deed het goed. Chacama, ik kan werkelijk niets wijs worden uit zo'n echo; ze vertellen wat het is en nog zie ik het niet, dus geen glimpen van geslacht op kunnen vangen.

Conclusie, thuisbevalling kan ik wel op mijn buik schrijven. Als de dokters het positief inzien, wil ik wel gaan voor de stuitbevalling. (paar voorwaarden zijn goed: niet te groot kind, ruim vruchtwater..)

O, geen tweeling dus
Eva
  donderdag 31 augustus 2006 @ 16:22:16 #192
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_41365827
Linda, maandag meer nieuws dus. Ik kan niet helemaal peilen, wat je stemming is.
Kan plurkje zelf nog gaan draaien?
Sterkte in ieder geval!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_41365949
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 16:22 schreef PM-girl het volgende:
Linda, maandag meer nieuws dus. Ik kan niet helemaal peilen, wat je stemming is.
Kan plurkje zelf nog gaan draaien?
Sterkte in ieder geval!
Gelaten is het juiste woord denk ik.... De grootste schrik is al over. Plurkje is volgens mij gisteren al van stuit naar dwars gaan liggen, dus dat bied op zich perspectieven, maar volgens de echodame is het vaak zo dat het hoofdje min of meer blijft waar het is, en dat het lijfje daar nog wel wat omheen draait. Dus daar hebben we dan niet zoveel aan, want het hoofdje ligt nu ergens in mijn rechterzij.

Frusterend wel allemaal, omdat ik bijna zeker weet dat het hoofdje (bijna) ingedaald is geweest. Ik voelde het! En nu loop ik weer een stuk makkelijker, maar ben er niet echt blij mee. .
Eva
  donderdag 31 augustus 2006 @ 16:27:50 #194
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41366004
Hihi LInda, je arme . Kan me voorstellen dat dat best heel frustrerend kan zijn. Hij kan natuurlijk al helemaaaal niks.
Hopelijk maandag meer duidelijkheid!
pi_41366363
Hi Linda, jammer dat je opzich nog niet zoveel bent opgeschoten...
Nu maar weer tot maandag wachten (duurt eeuwen hé)
Maar het geeft je wel tijd om na te denken over de mogelijkheden / keuzes die je misschien nog moet maken. Ofheb je al besloten en kies je soewieso voor een stuitbevalling?!

Ik heb van die NVOG site, nog een linkje over keuze stuit of KS, misschien helpt het je als je toch nog twijfelt...Of toch nog wat meer info zoekt Stuitbevalling vs KS

Ik vroeg me trouwens wel af hoe ze zo psies weten hoe zwaar je uk is (2960 gr)
Want bij was het ff voelen op m'n buik, "5 a 6 pond nu", ja wat heb ik daar aan...
Dat was bij mij dus 1 vd factoren om niet voor een bevalling te kiezen, want ze weten niet eens psies hoe zwaar die uk nu echt is. Ze zullen er dan pas tijdens de bevalling achter komen of die inschatting klopt of niet en dat het evt toch te groot is. Moet je alsnog een KS.
Mama van Ryan (04-09-06)
pi_41366500
Gaan jullie eigenlijk uit van de uitgerekende datum volgens de echo of volgens de datum laatste menstruatie?
pi_41366507
PPL.... super zeg! Lekker genieten met Tristan dichtbij jullie! Echt fijn!

Goh ik was hier al een paar dagen niet meer geweest, had nu wel een suikerkindje verwacht.....nog niet dus. Die Wolfje laat wel op zich wachten zeg! Hoe lang laten ze dit nog zo doorgaan Sugar? Wanneer gaan ze actie ondernemen?

Xanthe... spannend zeg! Wel raar lijkt me, dat je nu precies weet wanneer je kindje komt.... Maar ook wel erg fijn.

Linda hopelijk heb je maandag goed nieuws!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_41366528
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 16:44 schreef Bass-Miss het volgende:
Gaan jullie eigenlijk uit van de uitgerekende datum volgens de echo of volgens de datum laatste menstruatie?
Bij mij kwam dit op precies dezelfde datum uit
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_41366612
Linda wat vervelend en dat je nu weer tot maandag moet wachten en nog geen zekerheid hebt.
Hopelijk heb je maandag wel goed nieuws!
pi_41366677
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 16:44 schreef Bass-Miss het volgende:
Mijn echo met 13 weken zei dat ik 12,5 weken was.
Wel werd er gezegd dat alles gewoon goed was, ook qua lengte. (maar dan zou het kindje dus toen iets kleiner dan gemiddeld geweest zijn? of zie ik dat verkeerd)
Maar ze hebben gewoon de datum van de laatste menstruatie aangenomen als uitgerekende datum en die houd ik zelf dus ook aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')