En jongetjes ook niet altijd, want dan kan het nog het geval zijn dat ze (een stukje van) de navelstreng als piemeltje aan zien.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:59 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
soms wel , hier lag mevrouw met haar benen wagenwijd gespreid![]()
Ze zou voor de zekerheid ook nog dr b12 kunnen laten prikken. Ook al lijkt het ook wel op 'carpale tunnel syndroom' en dat is iets wat veel ook bij zwangere vrouwen voorkomt.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:33 schreef mjammetje het volgende:
PM-girl tenminste 80 cm hoog staat er in de folder die van de kraamzorg heb gekregen. Je kunt ook je dokter vragen een bloedtest af te nemen voor reuma. Reuma is niet altijd te vinden in bloed maar in sommige gevallen wel. Heb ik ook gedaan toen ik steeds last had van mijn vingers en mijn vader zei dat je er het beste vroeg bij kan zijn als je reuma hebt. Want als je je steeds zorgen maakt daar heb je helemaal niks aan!
Bij veel echoapp. zien ze dat verschil wel hoor Tex... Bij ons konden ze de verwarring met de navelstreng uitsluiten doordat die een kleurtje krijgt op de echo... jeziet alles stromenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:39 schreef texelonia het volgende:
[..]
En jongetjes ook niet altijd, want dan kan het nog het geval zijn dat ze (een stukje van) de navelstreng als piemeltje aan zien.
Daarom bleef ik ook steeds me afvragen of ze het bij ons wel echt goed hadden gezien.... Maar de gyn zei dat hij het eens was met het geslachtquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:47 schreef Moonah het volgende:
[..]![]()
Jongetjes schijnen ze met zekerheid te kunnen zeggen, meiden niet.
Dat zal wel nieuwere/betere apparatuur zijn danquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:46 schreef Githa het volgende:
Bij veel echoapp. zien ze dat verschil wel hoor Tex... Bij ons konden ze de verwarring met de navelstreng uitsluiten doordat die een kleurtje krijgt op de echo... jeziet alles stromen![]()
Soms wel. En soms ook niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:14 schreef PM-girl het volgende:
Wat is B12 wat ik zou moeten laten prikken? en dat carpal tunnel syndrom, gaat dat na de zwangerschap ook weer over?
Vitamine B12 tekort kan aangetoont worden in je bloed en geven (weke delen) reuma-achtige klachten. op onderstaande link vind je meer info over de symptomen van deze vitamine tekort.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:14 schreef PM-girl het volgende:
PPL, wat fijn zeg! Goed nieuws!
Suzanna, wat leuk een meisje!
Linda succes straks!!
Wat is B12 wat ik zou moeten laten prikken? en dat carpal tunnel syndrom, gaat dat na de zwangerschap ook weer over?
Dit vind ik altijd zo raar..quote:
Ik wacht gewoon af tot na de geboorte, of het dan overgaat.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:27 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Vitamine B12 tekort kan aangetoont worden in je bloed en geven (weke delen) reuma-achtige klachten. op onderstaande link vind je meer info over de symptomen van deze vitamine tekort.
( http://home.hetnet.nl/~hindrikdejong/ )
Al lijkt het toch erg veel op carpale tunnel syndroom en daarvan weet ik dat het een beknelling is van de zenuwband die in je pols zit. Die band is hoe dan ook al erg nauw maar onder invloed van hormonen=vocht wordt dit nog nauwer en krijg je tintelingen en pijn klachten.
( http://www.neurochirurgie-zwolle.nl/cts.html )
Gebrek aan kracht voor potjes te openen, heb ik ook. En ik was anders altijd zoooooo sterk. Zal ook wel een zwangerschapsbijverschijnsel zijn... zwakke geslacht en zoquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:56 schreef Inky05 het volgende:
[..]
Ik wacht gewoon af tot na de geboorte, of het dan overgaat.
Heb het vooral 's ochtends en de rest va nde dag niet echt last van, tenzij je een potje ofzo wil openen, wil dat niet altijd lukken.
Verder kan me niet voorstellen dat ik een vitamine tekort heb, naast voldoende groente, fruit e.d. neem ik ook nog Femnatal.
Wichtjequote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:36 schreef Mwanatabu het volgende:
Suzanna! Nog een wichtje, wat leuk! (En dan dénk je natuurlijk dat je het al wel weet, maar dit wordt r gewoon zoeentje die in bomen hangt en vol modder het huis instampt met een voetbal onder dr arm, wedden?)
Dat was meer omdat ik meteen weg moest naar het ziekenhuis, en even aan het bijlezen was.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:33 schreef E.T. het volgende:
[..]
Dit vind ik altijd zo raar..
Je bent zelf zwanger, er lopen hier hordes zwangeren rond, er gebeurt van alles en na 170 reacties kan je niks bedenken dat ontopic is? Alleen maar tvp?
Onze eigen Fok-K3 is in aantocht!!![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:32 schreef linda856763 het volgende:
Ik ben zo zenuwachtig voor de echo zometeen![]()
. Ik kan nu echt niet zeggen hoe het kindje ligt, ik vertrouw mijn eigen lijf niet meer. Het zou ook zo maar eens dwars kunnen liggen geloof ik. Nou ja, 15.15 uur weten we het
. Gelukkig gaat
mee, ik zou het echt niet alleen willen doen. Helaas wil hij niet weten wat het wordt, dus daar hou ik me dan ook maar aan...
Gelaten is het juiste woord denk ik.... De grootste schrik is al over. Plurkje is volgens mij gisteren al van stuit naar dwars gaan liggen, dus dat bied op zich perspectieven, maar volgens de echodame is het vaak zo dat het hoofdje min of meer blijft waar het is, en dat het lijfje daar nog wel wat omheen draait. Dus daar hebben we dan niet zoveel aan, want het hoofdje ligt nu ergens in mijn rechterzij.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:22 schreef PM-girl het volgende:
Linda, maandag meer nieuws dus. Ik kan niet helemaal peilen, wat je stemming is.
Kan plurkje zelf nog gaan draaien?
Sterkte in ieder geval!
Bij mij kwam dit op precies dezelfde datum uitquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:44 schreef Bass-Miss het volgende:
Gaan jullie eigenlijk uit van de uitgerekende datum volgens de echo of volgens de datum laatste menstruatie?
Mijn echo met 13 weken zei dat ik 12,5 weken was.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:44 schreef Bass-Miss het volgende:
Gaan jullie eigenlijk uit van de uitgerekende datum volgens de echo of volgens de datum laatste menstruatie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |