quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 14:42 schreef Vivi het volgende:[..]
He, ik ook de 20 weken echo op 18 sept
![]()
Al ben ik dan al 21 weken
![]()
Oewwwww!! Ik ben zó benieuwd wat het wordt!
Ik denk....
![]()
..... een baby!
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 17:05 schreef PPL het volgende:Morgen is hij 36 weken, dus vrijdag nemen we hem hoogstwaarschijnlijk mee
![]()
Natuurlijk is nooit in het leven iets zeker, maar het zit er héél erg dik in.
(Da's geen eigenwijsheid van mijn kant, maar bevestigd door de verpleegsters en kinderarts)
Oh wat heeeerlijk voor jullie! Eíndelijk lekker met jullie drietjes zoals 'het hoort'!
Xanthe, goed dat je je gezicht weer laat zien hier. Vlg week is al snel!
![]()
Ik ben vandaag vre-se-lijk opstandig. Eerste dag zonder medicatie maar dat boeit me niet. Ik heb zó e-norm genoeg van dat bed en die vier muren.
![]()
Ik moet al vanaf week 25 (eerste keer voorweeën) rustig aan doen. Dwz 's middags liggen en verder een beetje rommelen. En nu lig ik al zo'n week of 5 bijna full time in bed. Yuk. Jullie vonden mijn instelling van de week wel bewonderenswaardig, maar ik kan het nu erg moeilijk opbrengen. Vanochtend heb ik gewoon lekker de keuken gepoetst.
![]()
Straks moet ik naar het zkh voor controle en het liefst zou ik daarna nog even de stad in gaan, ik ben er dan toch.... Maar oké, ik zal mijn verstand laten gelden en na de dokter weer braaf mijn bed in gaan.
![]()
Catootje, ik snap je heel goed hoor! Mijn situatie: Mijn moeder had al voordat ik zwanger was een vakantie geplanned met haar zus, 17 sept. Mijn zus gaat op 17 sept. een lang weekend weg naar het buitenland en mijn schoonouders zijn 17 sept. 40 jaar getrouwd. Nou, dat feest hebben ze afgezegd, maar mijn eígen familie nota bene gaat gewoon hun gang.
![]()
En ja, rationeel wéét ik wel dat het hun goed recht is, dat ík onredelijk denk en dat het bovendien helemaal niet zeker is wanneer mijn zoon geboren gaat worden. En nee, ze kunnen niet hun hele leven om dat van mij plannen. Maar toch ben ik er boos om.
En stiekem ben ik mooi van plan 17 sept te gaan bevallen, zal ze leren....
Erg he...