Oh ja, dat had ik gisteren ook nog willen posten maar toen ging er iets mis met mijn verbinding.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:16 schreef Luchtbel het volgende:
Catootje, ik zou me er niet druk om kunnen maken denk ik. Ik ben daar denk ik ook vrij makkelijk in, een verjaardag zou me helemaal niet kunnen schelen. Er zijn zat mooie dingen waar hij wel bij zal zijn toch???
Ik had bij Isis wel wat pijn , maar volgens mij was dat meer in mijn heupen. Ik kan het me eigenlijk niet meer zo goed heugen. Maar de uitval van mijn been heb ik ook toen op het einde gehad werd me verteld door hub , ik weet het dus echt niet meer.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:13 schreef Suzanna het volgende:
Xanthe, wat een vroege keizersnee zeg! Is het een opluchting voor je? Ik vind het allemaal wel heftig klinken, sterkte voor jouen beterschap voor Isis (vermoeiend he, zieke/verkouden kindjes, heb ik op t moment ook...)
Die bekkenproblemen, had je die bij Isis ook? Fijn dat je daar dan in ieder geval snel vanaf bent dan he? Hopelijk herstel je snel na je keizersnee. Uit ervaring weet ik dat bekkenproblemen meestal (bijna dan) als sneeuw voor de zon verdwijnen na de bevalling, of in ieder geval veeel minder zijn.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:21 schreef Luchtbel het volgende:
Suzanna wat leuk vanmiddag! Ga je het ons ook vertellen
Leuk! Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:27 schreef Suzanna het volgende:
[..]natuurlijk mogen jullie het ook weten!
![]()
Apart he, dat je sommige dingen je dus echt niet meer kan herinneren. Dat heb ik ook wel volgens mij, want dan zeg ik: 'dat had ik bij Noa helemaal niet' en dan krijg ik flinke tegenwerpingen van man/moeder/zusquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:26 schreef Xanthe het volgende:
Ik had bij Isis wel wat pijn , maar volgens mij was dat meer in mijn heupen. Ik kan het me eigenlijk niet meer zo goed heugen. Maar de uitval van mijn been heb ik ook toen op het einde gehad werd me verteld door hub , ik weet het dus echt niet meer.
En met Isis , ja zeker wat zwaarder , ze is gewoon minder gezellig als anders en snel boos en huilerig. Verder gaat ze nog redelijk veel dr gang , maar moet dus vaak getroost worden en tussendoor ben ik blij dat ze even op bed ligt en er rust is in huis.
Thnx!quote:Spannend om straks te weten of je een knul of een meid krijgt. Beterschap!
Ik gok op een meisjequote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:27 schreef Suzanna het volgende:
[..]natuurlijk mogen jullie het ook weten!
![]()
Ik had dat ook en dacht ook dat het met vocht te maken had...., vooral 's ochtends moesten ze echt even "wakker" worden.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:04 schreef PM-girl het volgende:
Ben trouwens vanmorgen bij de vk helemaal vergeten te vragen naar mijn klachten in mijn hand. Sinds een tijdje heb ik last van zere vingergewrichten. Ze voelen wat strak aan, vooral bij het buigen. Kan dit bij de zwangerschap horen? Ik houd nl. ook vocht vast in mijn vingers.
Ja da's wel heel grof gezegd natuurlijk. Ik snap het aan de ene kant ook wel hoor, het is ook niet leuk als er helemaal geen interesse is en je bent natuurlijk trots enzo. Maar als het echt om zulke dagen draait, daar zou ik me dan weer niet zo druk om kunnen maken. Er zijn zo veel andere leuke en fijne dagen denk ik dan.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh ja, dat had ik gisteren ook nog willen posten maar toen ging er iets mis met mijn verbinding.
Leuk is het niet, maar het is zijn keuze.
Overigens vind ik het feit dat jij ze met veel moeite bij elkaar gekleid heb eigenlijk niet zo relevant. Heel grof gezegd zou je kunnen zeggen 'Jij wilde die kinderen, hij heeft daar niet om gevraagd'. Zeg maar... Maar meestal vinden ooms en tantes het wel heel erg leuk, jij hebt de pech dat hij dat niet vindt.
Beter dan je daar heel druk om te maken zou ik lekker mijn schouders ophalen en van je kindje genieten samen met al die mensen die het wel een hele bijzondere gebeurtenis vinden. Scheelt een heleboel (negatieve) energie die je beter voor andere dingen kan gebruiken, toch?
Leuk!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:35 schreef Troel het volgende:
[[url=http://f5.putfile.com/thumb/8/24203174596.png]afbeelding][/URL]
melonovy is daar ook erg goed in!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Leuk!
Wedstijdje van maken zodat andere mensen ook ontwerpen in kunnen dienen? Ik denk dat er vast nog wel een aantal mensen zijn die evt. wat zouden willen verzinnen. CreaBea's zat toch?
Zie ook: http://forum.fok.nl/topic/906068/1/305#41343941
Nee hoor jij bent niet de enige die dat onattend vind! Wat erg dat er dan niemand komt zeg. Ik zou mijn en zijn familie het ook kwalijk nemen hoor als ze niet zouden komen op Mahre's verjaardag! Al komen ze maar heel even dan hebben ze in elk geval interesse getoond.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:13 schreef Catootje het volgende:
Ik ben moe en een beetje down: mijn broer gaat rond de verjaardag van kind 1 en uitgereknde datum van kind 2 eens lekker naar Argentinie voor een paar weken......ben ik nou de enige die dat buitengewoon onattent vind of is het hormonaal? HHeb ik emt zoveel moeite twee kindjes in elkaar gekleid neemt niemand van de familie moeite om er aandacht aan te besteden op hun verjaardagen... (vorig jaar is niemand van de familie op Danielle haar verjaardag geweest, en dat speelt ook mee in de boosheid)
Ok, dat lijkt me minder. Ik heb niet echt pijn, maar meer een stram gevoel. Dinsdag moet ik weer naar de vk, als het dan nog is, vraag ik het even goed na. Dacht het net ook te voelen in mijn kaak, maar daar houd ik geloof ik geen vocht vast.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:39 schreef leentje2907 het volgende:
[..]
Ik had dat ook en dacht ook dat het met vocht te maken had...., vooral 's ochtends moesten ze echt even "wakker" worden.
Maar ik heb dus een flinke ontsteking die maar niet weg wil met medicijnen en therapie. Zou er toch voor de zekerheid naar laten kijken....
Nee, dat valt echt mee, die teleurstelling.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:13 schreef Suzanna het volgende:
Sugar, ik denk dat je zelf meer teleurgesteld bent dan wij! Hopelijk begint het vandaag of morgen écht, maar misschien (tja, da's makkelijker gezegd dan gedaan) toch niet teveel op hopen anders valt het elke keer zo tegen...
Ik denk....quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:42 schreef Vivi het volgende:
[..]
He, ik ook de 20 weken echo op 18 sept
Al ben ik dan al 21 weken
Oewwwww!! Ik ben zó benieuwd wat het wordt!
Oh wat heeeerlijk voor jullie! Eíndelijk lekker met jullie drietjes zoals 'het hoort'!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:05 schreef PPL het volgende:
Morgen is hij 36 weken, dus vrijdag nemen we hem hoogstwaarschijnlijk mee
Natuurlijk is nooit in het leven iets zeker, maar het zit er héél erg dik in.
(Da's geen eigenwijsheid van mijn kant, maar bevestigd door de verpleegsters en kinderarts)
Ga hem verhalen vertellen over uitgeflubberde kutten en over huilende kinderen als hij vlak bij zijn hoogtepunt is en hij neemt het kind voor lief tijdens de daadquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:33 schreef mjammetje het volgende:
Troel ik doe mijn best. Als je nog tips hebt(hij wil geen sex waar zijn kind bij is dus ik heb andere tips nodig)
Pijn had ik toen ook niet dat kwam pas later. maar misschien heb ik gewoon pech. vond het wel makkelijk om de zwangerschap de schuld te geven. je krijgt allerlei kwaaltjes dus dacht dat er ook wel bij zou horen. niet dusquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:52 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ok, dat lijkt me minder. Ik heb niet echt pijn, maar meer een stram gevoel. Dinsdag moet ik weer naar de vk, als het dan nog is, vraag ik het even goed na. Dacht het net ook te voelen in mijn kaak, maar daar houd ik geloof ik geen vocht vast.
Ik heb heel braaf in het mod topic gevraagd of de modjes het daarmee eens zouden zijn.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:46 schreef Slaapmeisje het volgende:
Is er al een topic voor die plaatjes in de OP? Is misschien makkelijker om alles te verzamelen. Ik vind persoonlijk allebei de plaatjes nogal somber.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:12 schreef Andrea001 het volgende:
Xanthe, wat spannend... Heel veel succes!
Chacama, leuk zeg!! Ben erg benieuwd naar de foto's...![]()
Moonah, ik kan me wel voorstellen dat je het helemaal gehad hebt met rustig aan doen, maar pas een beetje op hoor.
Gisteravond hebben we een pretecho gehad (gewoon 2D) omdat de vorige keer de kleine zo rottig lag. Nou gisteravond lag het nog rotter hahaha. Helemaal opgerold, handjes naast het hoofd, benen gestrekt omhoog en met de rug richting mijn rug. Nou die lenigheid heeft het niet van mij. Gelukkig mogen we over 4 wkn terug komen om een vervolgecho te maken. We hebben nu ook maar een kwartiertje gehad. Ze kon wel ongeveer zeggen wat het werd, maar helemaal zeker was ze niet. Dus ik ben nog steeds benieuwd.
oh en een probeerseltje![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:12 schreef Andrea001 het volgende:
Ze kon wel ongeveer zeggen wat het werd, maar helemaal zeker was ze niet. Dus ik ben nog steeds benieuwd.
soms wel , hier lag mevrouw met haar benen wagenwijd gespreidquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:47 schreef Moonah het volgende:
[..]![]()
Jongetjes schijnen ze met zekerheid te kunnen zeggen, meiden niet.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:30 schreef Stiekemurd het volgende:
Suzanna, je hebt gewoon straks K3!!!! Fijn dat de echo helemaal goed is
En jongetjes ook niet altijd, want dan kan het nog het geval zijn dat ze (een stukje van) de navelstreng als piemeltje aan zien.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:59 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
soms wel , hier lag mevrouw met haar benen wagenwijd gespreid![]()
Ze zou voor de zekerheid ook nog dr b12 kunnen laten prikken. Ook al lijkt het ook wel op 'carpale tunnel syndroom' en dat is iets wat veel ook bij zwangere vrouwen voorkomt.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:33 schreef mjammetje het volgende:
PM-girl tenminste 80 cm hoog staat er in de folder die van de kraamzorg heb gekregen. Je kunt ook je dokter vragen een bloedtest af te nemen voor reuma. Reuma is niet altijd te vinden in bloed maar in sommige gevallen wel. Heb ik ook gedaan toen ik steeds last had van mijn vingers en mijn vader zei dat je er het beste vroeg bij kan zijn als je reuma hebt. Want als je je steeds zorgen maakt daar heb je helemaal niks aan!
Bij veel echoapp. zien ze dat verschil wel hoor Tex... Bij ons konden ze de verwarring met de navelstreng uitsluiten doordat die een kleurtje krijgt op de echo... jeziet alles stromenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:39 schreef texelonia het volgende:
[..]
En jongetjes ook niet altijd, want dan kan het nog het geval zijn dat ze (een stukje van) de navelstreng als piemeltje aan zien.
Daarom bleef ik ook steeds me afvragen of ze het bij ons wel echt goed hadden gezien.... Maar de gyn zei dat hij het eens was met het geslachtquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:47 schreef Moonah het volgende:
[..]![]()
Jongetjes schijnen ze met zekerheid te kunnen zeggen, meiden niet.
Dat zal wel nieuwere/betere apparatuur zijn danquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:46 schreef Githa het volgende:
Bij veel echoapp. zien ze dat verschil wel hoor Tex... Bij ons konden ze de verwarring met de navelstreng uitsluiten doordat die een kleurtje krijgt op de echo... jeziet alles stromen![]()
Soms wel. En soms ook niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:14 schreef PM-girl het volgende:
Wat is B12 wat ik zou moeten laten prikken? en dat carpal tunnel syndrom, gaat dat na de zwangerschap ook weer over?
Vitamine B12 tekort kan aangetoont worden in je bloed en geven (weke delen) reuma-achtige klachten. op onderstaande link vind je meer info over de symptomen van deze vitamine tekort.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:14 schreef PM-girl het volgende:
PPL, wat fijn zeg! Goed nieuws!
Suzanna, wat leuk een meisje!
Linda succes straks!!
Wat is B12 wat ik zou moeten laten prikken? en dat carpal tunnel syndrom, gaat dat na de zwangerschap ook weer over?
Dit vind ik altijd zo raar..quote:
Ik wacht gewoon af tot na de geboorte, of het dan overgaat.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:27 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Vitamine B12 tekort kan aangetoont worden in je bloed en geven (weke delen) reuma-achtige klachten. op onderstaande link vind je meer info over de symptomen van deze vitamine tekort.
( http://home.hetnet.nl/~hindrikdejong/ )
Al lijkt het toch erg veel op carpale tunnel syndroom en daarvan weet ik dat het een beknelling is van de zenuwband die in je pols zit. Die band is hoe dan ook al erg nauw maar onder invloed van hormonen=vocht wordt dit nog nauwer en krijg je tintelingen en pijn klachten.
( http://www.neurochirurgie-zwolle.nl/cts.html )
Gebrek aan kracht voor potjes te openen, heb ik ook. En ik was anders altijd zoooooo sterk. Zal ook wel een zwangerschapsbijverschijnsel zijn... zwakke geslacht en zoquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:56 schreef Inky05 het volgende:
[..]
Ik wacht gewoon af tot na de geboorte, of het dan overgaat.
Heb het vooral 's ochtends en de rest va nde dag niet echt last van, tenzij je een potje ofzo wil openen, wil dat niet altijd lukken.
Verder kan me niet voorstellen dat ik een vitamine tekort heb, naast voldoende groente, fruit e.d. neem ik ook nog Femnatal.
Wichtjequote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:36 schreef Mwanatabu het volgende:
Suzanna! Nog een wichtje, wat leuk! (En dan dénk je natuurlijk dat je het al wel weet, maar dit wordt r gewoon zoeentje die in bomen hangt en vol modder het huis instampt met een voetbal onder dr arm, wedden?)
Dat was meer omdat ik meteen weg moest naar het ziekenhuis, en even aan het bijlezen was.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:33 schreef E.T. het volgende:
[..]
Dit vind ik altijd zo raar..
Je bent zelf zwanger, er lopen hier hordes zwangeren rond, er gebeurt van alles en na 170 reacties kan je niks bedenken dat ontopic is? Alleen maar tvp?
Onze eigen Fok-K3 is in aantocht!!![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:32 schreef linda856763 het volgende:
Ik ben zo zenuwachtig voor de echo zometeen![]()
. Ik kan nu echt niet zeggen hoe het kindje ligt, ik vertrouw mijn eigen lijf niet meer. Het zou ook zo maar eens dwars kunnen liggen geloof ik. Nou ja, 15.15 uur weten we het
. Gelukkig gaat
mee, ik zou het echt niet alleen willen doen. Helaas wil hij niet weten wat het wordt, dus daar hou ik me dan ook maar aan...
Gelaten is het juiste woord denk ik.... De grootste schrik is al over. Plurkje is volgens mij gisteren al van stuit naar dwars gaan liggen, dus dat bied op zich perspectieven, maar volgens de echodame is het vaak zo dat het hoofdje min of meer blijft waar het is, en dat het lijfje daar nog wel wat omheen draait. Dus daar hebben we dan niet zoveel aan, want het hoofdje ligt nu ergens in mijn rechterzij.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:22 schreef PM-girl het volgende:
Linda, maandag meer nieuws dus. Ik kan niet helemaal peilen, wat je stemming is.
Kan plurkje zelf nog gaan draaien?
Sterkte in ieder geval!
Bij mij kwam dit op precies dezelfde datum uitquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:44 schreef Bass-Miss het volgende:
Gaan jullie eigenlijk uit van de uitgerekende datum volgens de echo of volgens de datum laatste menstruatie?
Mijn echo met 13 weken zei dat ik 12,5 weken was.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:44 schreef Bass-Miss het volgende:
Gaan jullie eigenlijk uit van de uitgerekende datum volgens de echo of volgens de datum laatste menstruatie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |