quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 13:32 schreef linda856763 het volgende:Ik ben zo zenuwachtig voor de echo zometeen
![]()
. Ik kan nu echt niet zeggen hoe het kindje ligt, ik vertrouw mijn eigen lijf niet meer. Het zou ook zo maar eens dwars kunnen liggen geloof ik. Nou ja, 15.15 uur weten we het
![]()
. Gelukkig gaat
![]()
mee, ik zou het echt niet alleen willen doen. Helaas wil hij niet weten wat het wordt, dus daar hou ik me dan ook maar aan...
Terug... en ja, het ligt dwars. Letterlijk en figuurlijk
![]()
Mijn placenta blijkt aan de voorkant te liggen, dus de echoscopiste dacht dat een draaipoging niet heel waarschijnlijk is. Maar volgens haar -een wat oudere dame, boezemt wel vertrouwen in- worden er zat kindjes geboren in stuit, en is dat een stuk vanzelfsprekender dan een ks. Maar nu moet ik dus naar de gyneacoloog, en dat kan a.s. maandag pas. Balen, want nu weten we nog niets zeker.
ik heb de vk maar even gebeld over wat we moeten doen als er a.s. weekend wat gebeurt: gewoon hen bellen, en dan regelen zij een zkh- opname. ![]()
(nou ja, lief...
![]()
) is nu zeer chagrijnig, want 'dat mens' had er niet zo makkelijk over moeten doen, en nu weten we nog niets, en nu moet hij maandag weer vrij nemen (wat op zich niet zo'n probleem is) en bij de balie zaten de verpleegkundigen koekjes te eten, alsof het allemaal niets is.
![]()
-Ik vond juist haar aanpak wel prettig, dus nu hebben wij het ook even niet gezellig.
![]()
Geeft me mooi even de tijd om jullie te updaten
Het kindje is overigens nu 2960 gram (wsl 7 pond bij de geboorte) en alles wat we konden zien, deed het goed. Chacama, ik kan werkelijk niets wijs worden uit zo'n echo; ze vertellen wat het is en nog zie ik het niet, dus geen glimpen van geslacht op kunnen vangen.
Conclusie, thuisbevalling kan ik wel op mijn buik schrijven.
![]()
Als de dokters het positief inzien, wil ik wel gaan voor de stuitbevalling. (paar voorwaarden zijn goed: niet te groot kind, ruim vruchtwater..)
O, geen tweeling dus