Volgens mij wordt het dan wel een heel erg behaard kindjequote:Op zondag 27 augustus 2006 08:55 schreef Sugar het volgende:
Kan iemand niet even vertellen dat het snel volle maan wordt? Misschien vindt Wolfje dat toch wel belangrijk?![]()
Hoef je geen sorry voor te zeggen hoor, ik dacht hetzelfdequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:28 schreef Lois het volgende:
Mwana een meisje(minder kans op autisme dacht ik gelijk, sorry)
Stiekemerd ook een meisje![]()
Leuk!
Nou, ik begon wel prima vandaag, maar inmiddels is de moed aardig in de schoenen gezakt weer. Ik zie op tegen morgen weer gewoon een dag met Maria, haar vermaken met die vervelende pijn in rug en buik én bekken (vandaag ook overdag voelbaar). En dan dinsdag weer een halve dag alleen met 'r en woensdag weer de hele dag. Ik regel elke week een beetje hulp van oma's, maar nu zit er niet meer in dan die dinsdagmiddag die we naar het ziekenhuis moeten. Ik zie er dus tegenop, tegen de komende dagen met Maria, zonder baby, eerlijk gezegd.quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:58 schreef Fuente het volgende:
Sugar, hoe voel je je nu?
Ik denk dat jij een uitstekend excuus hebt om Maria gewoon voor de buis te zetten met chips of iets dergelijks "onverantwoords" hoor. Doe vooral niet te verantwoordelijk, want straks ben jij op en dan heeft Maria ook niets aan haar mamaquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:21 schreef Sugar het volgende:
[..]
Nou, ik begon wel prima vandaag, maar inmiddels is de moed aardig in de schoenen gezakt weer. Ik zie op tegen morgen weer gewoon een dag met Maria, haar vermaken met die vervelende pijn in rug en buik én bekken (vandaag ook overdag voelbaar). En dan dinsdag weer een halve dag alleen met 'r en woensdag weer de hele dag. Ik regel elke week een beetje hulp van oma's, maar nu zit er niet meer in dan die dinsdagmiddag die we naar het ziekenhuis moeten. Ik zie er dus tegenop, tegen de komende dagen met Maria, zonder baby, eerlijk gezegd.
Ik wou dat ik het je kon vertellenquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:25 schreef mjammetje het volgende:
Dylan Dog gefeliciteerd![]()
Ik dacht vannacht even dat ik weeen had. Ik werd wakker van een rare pijn en een enorm druk kind en de pijn vertrok en kwam dan steeds even terug. Eerst dacht ik leuk maar na een tijdje dacht ik nou is het wel genoeg maar uiteindelijk verdween het en ben ik in slaap gevallen.
Wat ik me afvraag is hoe reageert het kindje eigenlijk als je weeen hebt? En tijdens de bevalling?
Ik kan me ze nog herinneren van toen en nee, dat was niet mals inderdaad. Maar ik wil ze!!!quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:22 schreef Ladybos het volgende:
Hahaha Sjoeg, pas maar op, met je ik wil weeën! Straks heb je ze en piep je wel anders![]()
Ik vond 13 juli geen leuke datum, is ie dus volgend jaar op vrijdag de 13e jarigquote:Op maandag 28 augustus 2006 07:21 schreef Sugar het volgende:
Weer niets begonnen. Maar goed, mijn moeder is vandaag jarig, dus zou toch al geen leuke datum zijn.Hoewel, dát maakt me nou echt niks uit, laat maar starten, *nu* alsnog, die bevalling.
Ik dacht "alsjeblieft niet op dinsdag" (lang verhaal waarom, lama) en raad es wanneer ik een tijgertje lanceerde?quote:Op maandag 28 augustus 2006 07:21 schreef Sugar het volgende:
Weer niets begonnen. Maar goed, mijn moeder is vandaag jarig, dus zou toch al geen leuke datum zijn.Hoewel, dát maakt me nou echt niks uit, laat maar starten, *nu* alsnog, die bevalling.
Dylan Dog, zijn er al fotoooooo's?![]()
* Sugar gaat even dat andere topic checken.
Neuk... ik voel me ook een beetje lusteloos en moe de laatste paar dagen...quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:44 schreef Neuk het volgende:
Ik voel me nogal lamlendig sinds een paar dagen. Beetje lusteloos en moe, veel buikpijn (van het oprekken van de bovenste stukje van de baarmoeder denk ik o.a.?) en ik heb opeens veel meer moeite met ademhalen. Ik zit nu rond 30 wk. Zal wel normaal zijn?Tis in elk geval geen feestje meer...
Bijvoorbeeld. Of om zonder maandverband op te kunnen liggen tijdens controles (of om de boel even te luchten, altijd maar dat broeierige is niet goed voor eventuele hechtingen).quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:52 schreef PM-girl het volgende:
Die kleine onderleggers zijn dus ook alleen maar voor de bevalling?
Ik vind 13 juli een hele leuke datumquote:Op maandag 28 augustus 2006 08:21 schreef Belana het volgende:
[..]
Ik vond 13 juli geen leuke datum, is ie dus volgend jaar op vrijdag de 13e jarigMaarja, ik had het ook niet voor het zeggen
dus wolfje, als je dit een leuke datum vind... gewoon doen heur
Oh, goed idee! ik had al helemaal geen zin in al die verschuivende en rimpelende matjes onder mijn laken.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:20 schreef kozakken het volgende:
Hier heb ik een paar weken voor de bevalling een waterdichte molton gekocht. (Zo'n ding die ook gebruikt wordt in het bed van kinderen voor bedplassen)
Geen gedoe met losse onderleggers en weet ik veel wat voor doeken enzo. Het past precies om de matras en daarna gewoon lekker al je eigen beddegoed er weer op.
Mijn baarmoeder ligt qua grootte ook een aantal weken voor. Nu is ie al onder mijn borsten, zo hoog zeg maar, dus ik denk niet dat ie nog groterderder kan!quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:35 schreef PM-girl het volgende:
Neuk, die buikpijn heb ik ook (gehad), wordt nu soms wat minder, evenals het maagzuur. (maar niet alle dagen minder). En vannacht heb ik voor de verandering eens wakker gelezen van de honger (was royaal uit eten geweest daarvoor? vreemd!)
Ik ga zo even de verzekering bellen dan. Ik dacht dat het vandaag niet meer ging lukken maar ze zijn tot half 6 bereikbaar. Eens kijken of ze me daar kunnen helpen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:51 schreef Belana het volgende:
appelsap, je kraamzorg zou ik vandaag nog even bellen. misschien dat het via je verzekeirng kan geregeld (de mijne heeft daar een afdeling voor en dan hoef je zelf niks meer te doen) of je belt een kraambureau en regelt het, zou ik vandaag nog doen.
wat je kunt verwachten? Meestal een hoop info en wat vragen over je gezondheid, dat soort dingen. succes joh! leuk hoor.
Ik weet het niet. Er is niks over gezegd dus ik neem aan van niet.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:30 schreef PM-girl het volgende:
Spannend Appelsap, naar de vk. Krijg je ook een echo? Normaal (bij ons dan) krijg je pas de tweede keer een echo, maar ja ik was toen pas 12 weken en jij bent al verder.
Klossen: check
Po: check
Camera: check
Overigen: check
Oftewel, geshopt!
quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:17 schreef Dylan Dog het volgende:
[afbeelding]
Vooruit dan maar: Raúl!
Wat een fijn gezichtje! Heerlijk DylanDog!quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:17 schreef Dylan Dog het volgende:
[afbeelding]
Vooruit dan maar: Raúl!
Ik weet het niet. Eerst maar eens kijken of er een reden is dat ie in stuit ligt. Misschien proberen ze het wel, maar ik wil daarbij ook niet tot het uiterste gaan... Ik weet al wel (bijna zeker) dat ik geen stuitbevalling wil.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:01 schreef snoopy het volgende:
Hè wat jammer Linda. Kan Plurkje niet gedraaid worden?
Rustig rustig! Je kon hierboven toch lezen dat ik maar 1 ding per dag doe...! En foto's uploaden staat niet in het dinsdaglijstjequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:09 schreef Brighteyes het volgende:
Doe die foto's dan eens showen in: Foto's van de kinderkamer, deel 10
Githaquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:55 schreef Githa het volgende:
Slaapmeisje, Iedere keer als ik je naam in dit topic zie staan heb ik zin om te jompelen
Haha!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:10 schreef PM-girl het volgende:
Rustig rustig! Je kon hierboven toch lezen dat ik maar 1 ding per dag doe...! En foto's uploaden staat niet in het dinsdaglijstje![]()
Nee, grapje, ik denk vanmiddag.
Je hebt gelijk, maar ik zit nu wel evenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:05 schreef PM-girl het volgende:
Linda, je klinkt gelukkig wat minder geschrokken. Wacht idd eerst maar eens de echo af, daarna kun je je nog altijd druk maken!
Jah de 4e echo is echt het profiel van Benthe.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:11 schreef Githa het volgende:
Stiekemurdwat mooooooooooooi!
en dat neusjevolgens mij is dat een Benthe neusje
![]()
Nou, gisteren met mijn zus heb ik wel een traantje gelaten hoor.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:46 schreef snoopy het volgende:
Ha, die Moonah! Knap dat je er ook nog iets positiefs uit weet te halen![]()
Kan me voorstellen dat er soms helemaal niks aan is en dat je je deze periode toch heel anders had voorgesteld. Sterkte met afkicken
Sssssst!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:50 schreef Belana het volgende:
ben benieuwd of het dan ook snel gaat doorzetten als je gestopt bent met de remmers, dat zal wel denk ik?
Moonah, ik vind het heel knap dat je je zo sterk houdt.quote:Nou, gisteren met mijn zus heb ik wel een traantje gelaten hoor.
Ik wil gewoon zélf nog broekjes maatje 50 kopen, Zwitsalspulletjes in huis halen etc, ipv elke keer maar weer iemand bellen met een boodschappenlijstje. Ik wil óók pronken met mijn buik. En het liefste dat ik had willen doen, is met mijn dikke buik langs de branding wandelen. Dat is al van kindsafaan een soort droom van me. En het doet me echt pijn dat dat er niet van is gekomen, en er wellicht ook nooit meer van komt.
Komt door het weer.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:00 schreef chacama het volgende:
Goed...kon er ook nog wel bij. Koud....moe en misselijk.... wat heerst er???
gaat redelijk. Merk dat mijn darmen niet vrolijk zijn en mijn buik daar dus op reageert. Zo maar eens een beetje soep eten. Word ik misschien warm van en is makkelijk te verteren...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:04 schreef appelsap het volgende:
[..]
Komt door het weer.
Hoe is het nu met je harde buiken?
Komt wel goed hoorquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:53 schreef Moonah het volgende:
[..]
Sssssst!
De dokter zei vrijdag dat ze 'gevallen als ik' had meegemaakt die uiteindelijk met 42 weken moesten worden ingeleid...
Maar ja, de kans zit er idd dik in dat het na morgen steeds heftiger gaat rommelen. Iiiiieeeeehhh!!!!!!![]()
![]()
Knorretje heeft toch bij Djayden zo ongeveer 9 maanden lang weeen gehad? Die heeft dacht ik niet aan de remmers gezeten maar wel flinke weeen steeds en dat werd volgens mij toen ook inleiden.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:53 schreef Moonah het volgende:
[..]
Sssssst!
De dokter zei vrijdag dat ze 'gevallen als ik' had meegemaakt die uiteindelijk met 42 weken moesten worden ingeleid...
Maar ja, de kans zit er idd dik in dat het na morgen steeds heftiger gaat rommelen. Iiiiieeeeehhh!!!!!!![]()
![]()
Oh, dan heb ik dat verkeerd onthouden.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:04 schreef bixister het volgende:
(BE trouwens, knorretje heeft volgens mij ook echt wel weeënremmers gekregen hoor)
jah beidequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:25 schreef beefcake het volgende:
Stiekemurd wat een mooie foto's! Was het 3D of 4D en weten jullie het geslacht nu ook?
Nee,hij heeft niet gezegd dat ik ontsluiting héb, maar hij verwacht gewoon van wel.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:35 schreef Brighteyes het volgende:
He shit Sugar...
Wat raar dat de boel niet met elkaar lijkt te kloppen. Nu ineens wel ontsluiting. Waarom hij dan niet zelf voorstelt nog een keertje te strippen nu al...
He bah... En dan zo'n broekie erbij...
(Verlate reactie door trein)quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:36 schreef Sugar het volgende:
Nee,hij heeft niet gezegd dat ik ontsluiting héb, maar hij verwacht gewoon van wel.
En ik weet ook niet waarom hij helemaal niet over strippen sprak. Misschien vanwege wat owlet zei: kans op ineffectieve weeën en in dit stadium dus beter dan maar meteen vliezen breken?
Oeh Bar....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:16 schreef Bar_en_Mar het volgende:
zal ik es vragen of *Thijs niet iets kan doen voor Wolfje, een lief liedje voor hem zingen, om te vertellen hoe fijn het op aarde kan zijn, en dat er buiten de buik van mama heel veel te beleven valt....
Mensen denken snel dat ze je moeten helpen omdat je een jonge mama word. Maar doe wat jij denkt dat goed voor jou en trek idd aan de bel als dat nodig mocht zijn.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:15 schreef appelsap het volgende:
Ik kom net van de verloskundige af. (1ste keer)
Het ging goed, veeeeeel informatie gekregen dat was wel fijn.
Nu lijken de maanden die moeten komen wat meer geordend.![]()
Ik heb het hartje voor de eerste keer gehoord. Heb het opgenomen met mijn telefoon, dan kan ik het telkens weer opnieuw horen.
Ben trouwens kwaad.
Ik 'moet' van school maar even gaan praten met de maatschappelijk werker (ik heb daar een tijdje mee gepraat) van school.
Het werd gebracht onder het mom van: het is leuk als je het ook tegen haar vertelt (terwijl het haar al verteld is) en dan kan je er ook even over praten.
Het gaat hardstikke goed met me, het kan niet beter..
De bemoeizucht. Als ik hulp nodig heb geef ik dat zelf wel aan en dat weten ze.
Mij daarheen sturen omdat ze denken dat het beter is.
(het moest er even uit)
Ja ik dacht uit je eerdere posts eigenlijk dat je daar juist erg tegen op zag. En ik bedoelde met mijn post te zeggen dat je nu nog iets meer kans hebt op geen keizersnee. Maar misschien wil je dat nu juist wel begrijp ik nu. Ik weet t ook niet meerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:13 schreef Sugar het volgende:
Jessie, voor sommigen zal 'niet meteen een ks met 42 weken en een paar dagen' denk ik positief zijn en voor anderen negatief. Ligt er maar aan hoe je tegen een ks aankijkt en hoe je je voelt op dat moment, lijkt me.
Nog een meid, wat leuk!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:17 schreef Stiekemurd het volgende:
[..]
jah beideEn geslacht wisten we al met 20 weken bijna zeker (met 20 weken echo), maar nu helemaal. Benthe krijgt een zusje
![]()
Ik heb die folders nog van met Jolie over inleiden en serotiniteit. Hierin staat dat een inleiding mogelijk is als de baarmoedermond rijp is. Ik had ondanks gel en weeen en gerommel op zaterdag geen ontsluiting toen ze zondagochtend met dat infuus begonnen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:13 schreef Sugar het volgende:
Ik vraag me nu alleen wel af of het ook bestaat dat er weeënopwekkers worden toegediend (met infuus) als er nog géén ontsluiting is? Want stel dat de boel "alleen maar een beetje zacht is", is dat inleiden via een infuus (weeënopwekkers) dan toch een optie? Ik wil gewoon heel graag nu alles weten. Misschien weet iemand hier dat?
Ik kreeg voor zaterdag een mooi folder mee, omdat ze wilde gaan inleiden, is van de NL Vereniging voor Gynaecologie:quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:13 schreef Sugar het volgende:
....
Ik vraag me nu alleen wel af of het ook bestaat dat er weeënopwekkers worden toegediend (met infuus) als er nog géén ontsluiting is? Want stel dat de boel "alleen maar een beetje zacht is", is dat inleiden via een infuus (weeënopwekkers) dan toch een optie? Ik wil gewoon heel graag nu alles weten. Misschien weet iemand hier dat?
Ik kon afgelopen zaterdag ingeleid worden voor een stuitbevalling, of maandag 4 sept komen voor een KS. We hebben uiteindelijk tocjh voor de KS gekozen. Ik zag het al een hele poos aankomen, en samen met het gegeven dat het risico voor het kind bij een stuitbevalling toch groter is dan bij een normale bevalling, hebben we dus voor de meest veilig weg voor de uk gekozen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:05 schreef Luchtbel het volgende:
Ik heb het niet helemaal gevolgd Inky, maar wat gaat er bij jou nou gebeuren?
Oke. Fijn dat het zo kan dan.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:11 schreef Inky05 het volgende:
[..]
Ik kon afgelopen zaterdag ingeleid worden voor een stuitbevalling, of maandag 4 sept komen voor een KS. We hebben uiteindelijk tocjh voor de KS gekozen. Ik zag het al een hele poos aankomen, en samen met het gegeven dat het risico voor het kind bij een stuitbevalling toch groter is dan bij een normale bevalling, hebben we dus voor de meest veilig weg voor de uk gekozen.
Mocht ie zich voor maandag aandienen dan krijg ik een spoed KS, en mag me bij de eerste weeen meteen melden. Intake e.d. is allemaal al geweest, dus we zijn er klaar voor
Psiesquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:24 schreef m@x het volgende:
Als ik het goed begrijp is er hier in ieder geval maandag weer een nieuw babietje is. Spannend Inky!
Da's ook sneu. Het duurt al met al gewoon erg lang nu voor jullie allebei.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:27 schreef Sugar het volgende:
Leah,Sebastiaan heeft het he-le-maal gehad, eerlijk gezegd. Echt waar. Dat is het type "altijd-stabiel-enthousiast-en-ongecompliceerd" maar ik heb echt met hem te stellen nu. En hij met zichzelf, hoor, dat vooral. Hij wil gewoon alleen nog maar die baby en al het andere (werk, vrienden, sport, ...) lijkt niet meer leuk. Heel tijdelijk, hoor, godzijdank, maar wel erg vervelend.
Tel daarbij op dat ie zich ook ineens best druk maakt om de gezondheid van de baby en om rampscenario's... ("moet ik dan voor jou of de baby kiezen?")
Dan weet je een beetje hoe hij nu in elkaar zit. Rot voor hem is het.
Oh, da's fijn!quote:
Maar wel weer een nachtje minder he;quote:Op woensdag 30 augustus 2006 07:49 schreef Sugar het volgende:
[kvk-zangmodus]
Weer een laaaaaaange nacht voooooooooooooorbij....
[/kvk-zangmodus]
en misschien zelfs wel de laatste nachtquote:Op woensdag 30 augustus 2006 07:52 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Maar wel weer een nachtje minder he;
Aaargh, arme jullie! Nie eerlijk!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 07:49 schreef Sugar het volgende:
[kvk-zangmodus]
[/kvk-zangmodus]
de klussen voor kinderen modus?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 07:49 schreef Sugar het volgende:
[kvk-zangmodus]
[/kvk-zangmodus]
quote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:20 schreef lcicle het volgende:
He getsie Sugar..
Broekie = 'Jan Willem'?
Ik raak er al bijna aan gewendquote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:39 schreef Sugar het volgende:
Oh ja!
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:31 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ach ja, het schijnt wel te helpen een bevalling op gang te laten komen
![]()
Ik probeer me nu een voorstelling te maken van sugar met die mooie - maar oh, zo grote buik - en dan ergens nog een manlief die haar mag liefhebben zonder dat die skippybal in de weg zit....quote:
Denk er even een krakend bekken en een "het moet"-gevoel bij en het beeld is weer compleetquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:06 schreef chacama het volgende:
[..]
Ik probeer me nu een voorstelling te maken van sugar met die mooie - maar oh, zo grote buik - en dan ergens nog een manlief die haar mag liefhebben zonder dat die skippybal in de weg zit....
quote:
Met ons gaat alles super! Langzaam maar zeker komt alles hier weer op de rails. Dus de rijke jaren zijn aangebrokenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:28 schreef Martineke het volgende:
Mantra en vrouw gefeliciteerd met Gabriel
en Bubblebabe en Guilia ook gefeliciteerd met jullie neefje
alles goed met Bubblebabe en Giulia?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |