quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:00 schreef Dylan Dog het volgende:
Even heel snel!
Gisterenavond om iets over tien is onze zoon Raúl geboren! Flinke vent, 3990 gram en 54 centimeter, hij en zijn moeder maken het uitstekend!
* Dylan Dog is apetrots en geeft HOOLS vandaag de hele dag gratis drankjes!
Gefeliciteerd man!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:11 schreef Dylan Dog het volgende:
* Dylan Dog wil wel graag de TS en ook een Mod vragen om het accent op de u te gebruiken: Raúl!
Thanks SCH!
Ik ben al een jaar of vijftien zwanger manquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:38 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik schrok ff vanwege de topictitel in combinatie met de topicstarter, dacht al dat SCH (eindelijk) bevallen was....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bij SCH is het een olifantendrachtquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:38 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik schrok ff vanwege de topictitel in combinatie met de topicstarter, dacht al dat SCH (eindelijk) bevallen was....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop