Ik begin net wakker te worden man.quote:
Ik kan goed vertellen he?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 06:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja. Dat ken ik wel.
Van verhalen enzo.
Ik ben alweer klaar voor het weekendquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 06:40 schreef popolon het volgende:
Oh ok, werken ken ik niet nee, waarom zou ik?
Werkze.
Ach ik vind half 2 een mooie tijdquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hij was zo leuk dat je nu alweer thuis bent
Wij staan bovenaan!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:00 schreef Superheld het volgende:
Mogguh
Wij hebben dat bochtige bier nou als biersponsorquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:02 schreef DarkShine het volgende:
Moggûh! Bavaria moet verboden worden!
Wij staan onderaan!quote:
Ja vet doek van Leon.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:32 schreef Superheld het volgende:
Wij hebben dat bochtige bier nou als biersponsor![]()
Maar ze doen meer voor supporters als Jupiler in al die jaren, dat is dan iets positiefs.
Al gezien dan?quote:
Dan geef mij toch maar liever de Jupiler. Alhoewel Bavaria flink heeft meebetaald aan ons stadion...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:32 schreef Superheld het volgende:
[..]
Wij hebben dat bochtige bier nou als biersponsor![]()
Maar ze doen meer voor supporters als Jupiler in al die jaren, dat is dan iets positiefs.
Weekend is nog niet voorbijquote:Wij staan onderaan!
OHNEE niet meer![]()
quote:
Geld kan er niet op zeker...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:37 schreef DarkShine het volgende:
Dan geef mij toch maar liever de Jupiler. Alhoewel Bavaria flink heeft meebetaald aan ons stadion...
Ik verwacht dat we weer 'netjes' onderaan staan na zondag.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:37 schreef DarkShine het volgende:
Weekend is nog niet voorbijMaar Aso den Haag vind ik ook wel mooi staan op die plek.
Misschien heeft Vermaelen nog wel iets leuks voor de NAC aanhang in pettoquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:40 schreef Superheld het volgende:
[..]
Geld kan er niet op zeker...
[..]
Ik verwacht dat we weer 'netjes' onderaan staan na zondag.![]()
Alleen daarom ben ik er al voor, dat wij winnen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat hoop ik wel. anders ben ik weer 40 e kwijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |