lief dat je het weetquote:
ik zal het nooit meer doenquote:
is een goed plan......wat trouwens ook een goed plan is....lekker vroeg naar bedquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:39 schreef clauwheee het volgende:
Prioriteiten stellen in het vervolg Bjoor. Dan maar een kroketje minder
...zijn eerste slotje zettenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:39 schreef tong80 het volgende:
Mooi, Danny is terug dan kan ie gelijk.......
Have fun!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:42 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee gaat ook zo lekker slapen.
Morgen met de hele familie van Noca (en believe me, dat zijn er nogal wat) de dierentuin van Emmen onveilig maken en daarna eten, op kosten van de 80 geworden oma van Nocaatje. Hopen op mooi weer!
Zoo Emmenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:42 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee gaat ook zo lekker slapen.
Morgen met de hele familie van Noca (en believe me, dat zijn er nogal wat) de dierentuin van Emmen onveilig maken en daarna eten, op kosten van de 80 geworden oma van Nocaatje. Hopen op mooi weer!
Hij was zo leuk dat je nu alweer thuis bentquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:22 schreef appelsientje het volgende:
Goede avond iedereen
Zo dat was een leuke bruiloft
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hij was zo leuk dat je nu alweer thuis bent
Waarom weet je niet waar je werk isquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is er nog iemand met verstand van beamers?
Ik zei tegen mijn broer dat ik het wel uit zou zoeken op mijn werk, maar ik weet niet waar.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waarom weet je niet waar je werk is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |