Nog bedankt voor de videoband.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Met een huppie huppie huppie pakken wij een wereldcuppie.
Ja ja ik weet hetquote:
Zoete lieve gerritjequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:41 schreef tong80 het volgende:
Houdoe ik ben naar den Bosch toe.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja ja ik weet het. Ik zit in de stress man. En ik kan geen twee dingen tegelijk, ik ben toch geen vrouw
.
ik heb zelfs al postzegels gekocht
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Die heb ik net aan de telefoon gehad. Positief gevoel overheerst nu.
Bij Juve staat er iets over Danniquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:12 schreef Da_Sandman het volgende:
DIGGER, er kunnen hier zo weinig mensen Italiaans...
Heb je ook niet nodig om Vandenbroecke tussen het voetbalgeweld op de voorpagina te zien staan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:12 schreef Da_Sandman het volgende:
DIGGER, er kunnen hier zo weinig mensen Italiaans...
ja die, die wil met VoreG naar bed als ie bij Juve tekent.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
Bij Juve staat er iets over Danni
Danni Minogue?
"Heb je het laatste nieuws al gehoord, Juve wenst een schadevergoeding" (er staat nog net geenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
Bij Juve staat er iets over Danni
Danni Minogue?
Ja maar niet hier, doe dat maar in het honkbal forum of zo.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:30 schreef SCH het volgende:
HUP DD - werpen jij .
3e op de zaterdag, moet je een wedstrijd tegen ons?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:11 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vom, bij welk team van Houten speel jij?
Tegen Houten 2quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:18 schreef Vom het volgende:
[..]
3e op de zaterdag, moet je een wedstrijd tegen ons?![]()
Van de zaterdag?quote:
Yup voor de zaterdagquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:21 schreef Vom het volgende:
[..]
Van de zaterdag?
Wanneer, kom ik ff kijken![]()
Elftalfoto van julliequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
Yup voor de zaterdag. Ik zou me god niet weten wanneer, is die planning al bekend?
Hier niet, ze stoppen met bussen tegelijk volgens mijquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:35 schreef dndiek het volgende:
Rustig hier
Echt fit ben ik ook niet maar dat komt eerder door vannachtquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hier niet, ze stoppen met bussen tegelijk volgens mij
Hele hordes, NL is ziek
quote:
quote:
ik zal het ook eens uitzoekenquote:
Ik maandag al. Wordt wel even wennen om om 8.00 op stage te staanquote:
de kids kunnen weer trots op je zijn B.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:35 schreef Beschouw het volgende:
Hoi Hools.
Vandaag weer gewerkt. Was nog leuk ook.
Ik ben langzaam mijn ritme aan het creeeren. Mwah langzaam...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik maandag al. Wordt wel even wennen om om 8.00 op stage te staan, gelukkig is de reistijd ongeveer 2,5 minuut
.
Die komen pas maandag. Vandaag voorbereidingen getroffen dus.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:39 schreef Bjoro het volgende:
[..]
de kids kunnen weer trots op je zijn B.![]()
of waren die nog thuis ?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:55 schreef Bluezz het volgende:
Goezo Schouw
* Bluezz heeft dinsdag volkomen onverwacht een solliegesprek
Ik ga nu weekend vieren
we doen hier ff een biertje en dan is het ook weekendquote:
Alvast veel succesquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:55 schreef Bluezz het volgende:
Goezo Schouw
Ik moet nog even wachten tot morgenmiddag 13.00 uur voordat ik echt weekend heb in de betekenis van vrij zijn van het werk.quote:Ik ga nu weekend vieren
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:55 schreef Bluezz het volgende:
Ookal slaat het niet helemaal op mij, ik drink er toch gewoon gezellig 1 meequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:06 schreef borisz het volgende:
[afbeelding]
het bier staat klaar voor de thuiskomers en weekend vierders
Is de bliksem ingeslagen?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:07 schreef Gollemrulez het volgende:
Iemand hier verstand van tv's? Ik heb nu twee gekeer gehad dat mn tv een soort van -hoeomschrijfjedat- prikkel/ stroomding van het beeldscherm af gaf (wat ik ook wel een beetje voelde, volgens mij) waarna het scherm op zwart ging.
Einde tv lijkt me? Of gewoon een nieuw leuk bijeffect?
en voor iedereen natuurlijkquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ookal slaat het niet helemaal op mij, ik drink er toch gewoon gezellig 1 mee
Net of je dat erg vindtquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:40 schreef TerroRobbie het volgende:
En ik moet naar de kroeg!!1111
Kom net uit de pub, strongbow smaakte wel goed.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:40 schreef TerroRobbie het volgende:
En ik moet naar de kroeg!!1111
Hoe is het met het waterpeil van de Waal? Dreigt er nog overlast?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:41 schreef tong80 het volgende:
Tong is weet thuis. Toen ik in den Bosch aankwam had het er geregend, terug in Bommel was het hier nat. Dus mooi tussen de buien door gelaveerd.
Geen idee eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:46 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Hoe is het met het waterpeil van de Waal? Dreigt er nog overlast?
Jammer zeg. Niks ernstigs hoop ik?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:40 schreef golfer het volgende:
Plannen zijn hier gewijzigd.
Kleindochterverjaardagsbezoekje gaat door omstandigheden niet door.
Straks Bluezz gewoon van station Haarlem ophalen en daar even lekkere dönerkebab scoren als avondeten.
Kan toch ook tegelijkertijd?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:59 schreef tong80 het volgende:
Eten doe ik later wel. Errst Big Brother.
Nee want ik moet ook fokken.quote:
Hoorde al zoiets. Jeutje.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:06 schreef SCH het volgende:
Tering man, die doden bij die bliksemslag in Vorden.
Zie wel meteen een film voor me - het waren leden van een muziekkorps die op een begrafenis van een voormalig lid stonden te spelen, ze vielen allemaal in 1 x om en twee direct dood en 3 ernstig gewondAls het niet zo erg was, was het grappig, op een begrafenis.
Ja, hoorde het toenet ook al.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:06 schreef SCH het volgende:
Tering man, die doden bij die bliksemslag in Vorden.
Zie wel meteen een film voor me - het waren leden van een muziekkorps die op een begrafenis van een voormalig lid stonden te spelen, ze vielen allemaal in 1 x om en twee direct dood en 3 ernstig gewondAls het niet zo erg was, was het grappig, op een begrafenis.
Serieus? Dat is snel gegaan danquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:32 schreef VoreG het volgende:
Blankenstein is overleden
Wil je een handtekening van Lennon scoren voor mequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:35 schreef Beschouw het volgende:
Beschouw gaat vanavond naar The Beatles. Treden hier op.
Z'n hart klopte niet meer.quote:
Kut maar nog net op de keukevloer.quote:
De één vraagt wie Faas Wilkes was. De ander kijkt naar derderangs uitgerangeerde nobody;s op een ijsbaan terwijl de europese supercup op tv is. What's the difference ?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:53 schreef Bjoro het volgende:
of kijkn jullie niet (mee) naar het sterrendansen
barca 1-0 achter bedoel je ?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
De één vraagt wie Faas Wilkes was. De ander kijkt naar derderangs uitgerangeerde nobody;s op een ijsbaan terwijl de europese supercup op tv is. What's the difference ?
Jawel in m'n bedquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:02 schreef Bjoro het volgende:
nu Annamarie op de ijzers....op 'Love me justa little bit more' mooier kan toch niet ?
Lees het net op teletekst, net als die doden door die blikseminslagquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:32 schreef VoreG het volgende:
Blankenstein is overleden
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:53 schreef Bjoro het volgende:
of kijkn jullie niet (mee) naar het sterrendansen
Ja dat was grappig maar toen kwam Jimquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Was net uitmarkt met de Blue Man of zo
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja dat was grappig maar toen kwam Jim![]()
Pak er nog éénquote:
las het net van je solli....gaaf johquote:
Ja leuk hequote:
Zie je mequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:20 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nog nar drie ook mis RTL met breaking news en Barca Sevilla om Bluezz te zien dansen
over 2nd choice gesproken .......... nog 8 daagjes, hè ?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja leuk he
Degene die ze aan hadden genomen is het blijkbaar toch niet definitief geworden of zoiets
Ito be 2nd choice
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:32 schreef Bjoro het volgende:
[..]
over 2nd choice gesproken .......... nog 8 daagjes, hè ?![]()
quote:
lief dat je het weetquote:
ik zal het nooit meer doenquote:
is een goed plan......wat trouwens ook een goed plan is....lekker vroeg naar bedquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:39 schreef clauwheee het volgende:
Prioriteiten stellen in het vervolg Bjoor. Dan maar een kroketje minder
...zijn eerste slotje zettenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:39 schreef tong80 het volgende:
Mooi, Danny is terug dan kan ie gelijk.......
Have fun!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:42 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee gaat ook zo lekker slapen.
Morgen met de hele familie van Noca (en believe me, dat zijn er nogal wat) de dierentuin van Emmen onveilig maken en daarna eten, op kosten van de 80 geworden oma van Nocaatje. Hopen op mooi weer!
Zoo Emmenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:42 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee gaat ook zo lekker slapen.
Morgen met de hele familie van Noca (en believe me, dat zijn er nogal wat) de dierentuin van Emmen onveilig maken en daarna eten, op kosten van de 80 geworden oma van Nocaatje. Hopen op mooi weer!
Hij was zo leuk dat je nu alweer thuis bentquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:22 schreef appelsientje het volgende:
Goede avond iedereen
Zo dat was een leuke bruiloft
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hij was zo leuk dat je nu alweer thuis bent
Waarom weet je niet waar je werk isquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is er nog iemand met verstand van beamers?
Ik zei tegen mijn broer dat ik het wel uit zou zoeken op mijn werk, maar ik weet niet waar.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waarom weet je niet waar je werk is
Ik begin net wakker te worden man.quote:
Ik kan goed vertellen he?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 06:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja. Dat ken ik wel.
Van verhalen enzo.
Ik ben alweer klaar voor het weekendquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 06:40 schreef popolon het volgende:
Oh ok, werken ken ik niet nee, waarom zou ik?
Werkze.
Ach ik vind half 2 een mooie tijdquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hij was zo leuk dat je nu alweer thuis bent
Wij staan bovenaan!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:00 schreef Superheld het volgende:
Mogguh
Wij hebben dat bochtige bier nou als biersponsorquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:02 schreef DarkShine het volgende:
Moggûh! Bavaria moet verboden worden!
Wij staan onderaan!quote:
Ja vet doek van Leon.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:32 schreef Superheld het volgende:
Wij hebben dat bochtige bier nou als biersponsor![]()
Maar ze doen meer voor supporters als Jupiler in al die jaren, dat is dan iets positiefs.
Al gezien dan?quote:
Dan geef mij toch maar liever de Jupiler. Alhoewel Bavaria flink heeft meebetaald aan ons stadion...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:32 schreef Superheld het volgende:
[..]
Wij hebben dat bochtige bier nou als biersponsor![]()
Maar ze doen meer voor supporters als Jupiler in al die jaren, dat is dan iets positiefs.
Weekend is nog niet voorbijquote:Wij staan onderaan!
OHNEE niet meer![]()
quote:
Geld kan er niet op zeker...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:37 schreef DarkShine het volgende:
Dan geef mij toch maar liever de Jupiler. Alhoewel Bavaria flink heeft meebetaald aan ons stadion...
Ik verwacht dat we weer 'netjes' onderaan staan na zondag.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:37 schreef DarkShine het volgende:
Weekend is nog niet voorbijMaar Aso den Haag vind ik ook wel mooi staan op die plek.
Misschien heeft Vermaelen nog wel iets leuks voor de NAC aanhang in pettoquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:40 schreef Superheld het volgende:
[..]
Geld kan er niet op zeker...
[..]
Ik verwacht dat we weer 'netjes' onderaan staan na zondag.![]()
Alleen daarom ben ik er al voor, dat wij winnen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat hoop ik wel. anders ben ik weer 40 e kwijt.
Whehe.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Als je nou "in petö" typte was het nog een leuk woordgrapje geweest ook
Geruchten, geruchten.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Gaat lekker trouwens bij jullie. Diba en Leo weg.
Als voornaam.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Had hem beter Demouge kunnen noemen.
Ik mag hopen voor je toekomstige kinderen dat je tegen die tijd wat beter bent met namen.quote:
quote:
Mooi man, kan je nog altijd jongens in elkaar trappen omdat ze het vriendje van je dochter willen zijn.quote:
Een opblaaspop word niet zwanger...quote:
Tuurlijk wel, bier halen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Jawel, die kunnen niet mee naar het voetbal.
Hoe veel kost zo'n haartransplantatie tegenwoordig ?quote:
....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:48 schreef DeTolk het volgende:
Goedemiddag
Hoop gemist zie ik weer.
SCH nieuw haar.
Bommel naar Bayern
Kezman naar Fener.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
....
Dylan Dog weer vader geworden. Nieuw mascotte er dus bij
En beide gaan ze verliezen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:52 schreef borisz het volgende:
In amsterdam geven de supporters, de spelers een hart onder de riem en in rotterdam sluiten ze de spelers maar op, op het trainingsveld
Held. Cuyt scoorde niet eensquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:39 schreef tong80 het volgende:
Lange Jan scoort bij zijn debuut voor Celtic.
Cuytquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |