ik zal het ook eens uitzoekenquote:
Ik maandag al. Wordt wel even wennen om om 8.00 op stage te staanquote:
de kids kunnen weer trots op je zijn B.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:35 schreef Beschouw het volgende:
Hoi Hools.
Vandaag weer gewerkt. Was nog leuk ook.
Ik ben langzaam mijn ritme aan het creeeren. Mwah langzaam...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik maandag al. Wordt wel even wennen om om 8.00 op stage te staan, gelukkig is de reistijd ongeveer 2,5 minuut
.
Die komen pas maandag. Vandaag voorbereidingen getroffen dus.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:39 schreef Bjoro het volgende:
[..]
de kids kunnen weer trots op je zijn B.![]()
of waren die nog thuis ?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:55 schreef Bluezz het volgende:
Goezo Schouw
* Bluezz heeft dinsdag volkomen onverwacht een solliegesprek
Ik ga nu weekend vieren
we doen hier ff een biertje en dan is het ook weekendquote:
Alvast veel succesquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:55 schreef Bluezz het volgende:
Goezo Schouw
Ik moet nog even wachten tot morgenmiddag 13.00 uur voordat ik echt weekend heb in de betekenis van vrij zijn van het werk.quote:Ik ga nu weekend vieren
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:55 schreef Bluezz het volgende:
Ookal slaat het niet helemaal op mij, ik drink er toch gewoon gezellig 1 meequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:06 schreef borisz het volgende:
[afbeelding]
het bier staat klaar voor de thuiskomers en weekend vierders
Is de bliksem ingeslagen?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:07 schreef Gollemrulez het volgende:
Iemand hier verstand van tv's? Ik heb nu twee gekeer gehad dat mn tv een soort van -hoeomschrijfjedat- prikkel/ stroomding van het beeldscherm af gaf (wat ik ook wel een beetje voelde, volgens mij) waarna het scherm op zwart ging.
Einde tv lijkt me? Of gewoon een nieuw leuk bijeffect?
en voor iedereen natuurlijkquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ookal slaat het niet helemaal op mij, ik drink er toch gewoon gezellig 1 mee
Net of je dat erg vindtquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:40 schreef TerroRobbie het volgende:
En ik moet naar de kroeg!!1111
Kom net uit de pub, strongbow smaakte wel goed.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:40 schreef TerroRobbie het volgende:
En ik moet naar de kroeg!!1111
Hoe is het met het waterpeil van de Waal? Dreigt er nog overlast?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:41 schreef tong80 het volgende:
Tong is weet thuis. Toen ik in den Bosch aankwam had het er geregend, terug in Bommel was het hier nat. Dus mooi tussen de buien door gelaveerd.
Geen idee eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:46 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Hoe is het met het waterpeil van de Waal? Dreigt er nog overlast?
Jammer zeg. Niks ernstigs hoop ik?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:40 schreef golfer het volgende:
Plannen zijn hier gewijzigd.
Kleindochterverjaardagsbezoekje gaat door omstandigheden niet door.
Straks Bluezz gewoon van station Haarlem ophalen en daar even lekkere dönerkebab scoren als avondeten.
Kan toch ook tegelijkertijd?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:59 schreef tong80 het volgende:
Eten doe ik later wel. Errst Big Brother.
Nee want ik moet ook fokken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |