abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 augustus 2006 @ 08:45:34 #276
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_41317188
Oh nee, dat was het niet eens, hoor! Prima geslapen! Maar gewoon, dat liedje gaat zo en er is wel weer een nacht voorbij. Gelukkig niks dramatisch'!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 30 augustus 2006 @ 08:47:35 #277
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_41317205
Sugar Laat Wolfje maar snel naar buiten komen
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_41317240
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 07:49 schreef Sugar het volgende:
[kvk-zangmodus]
Weer een laaaaaaange nacht voooooooooooooorbij....
[/kvk-zangmodus]
de klussen voor kinderen modus?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_41317304
ik denk kinderen voor kinderen snoopy...

Enne Wolfje... kom dan... misschien laat wolfje zich weerhouden door het weer...
Fake it till you make it...
  woensdag 30 augustus 2006 @ 08:59:45 #280
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_41317337
Hihi, weerwolf.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_41317372
Hehe sug... is het al volle maan geweest? of zou wolfje daarop wachten? 7 september pas, zie ik...
Fake it till you make it...
pi_41317399
Toch fijn dat je goed hebt geslapen Sugar een paar goede nachten voor 'het moment' kun je wel gebruiken denk ik!

Inky, spannend zeg, een keizersnee gepland... aan de ene kant spannend, aan de andere kant ook wel een rustig gevoel misschien!

Appelsap, irritant dat ze zich zo met je bemoeien ja. Ik had zoiets op school (wel anders hoor) toen mijn vader was overleden. Toen moest ik ook persé met mensen gaan praten terwijl ik daar geen behoefte aan had. Vervelende bemoeienissen vind ik zoiets. Zeker als het goed met je gaat! (fijn trouwens dat het zo goed gaat)

Neuk, sterkte met je pijn. Irritant zeg, als je er misseljik van bent. Wel goed nieuws voor de rest!
  woensdag 30 augustus 2006 @ 09:04:29 #283
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_41317404
Oh, gelukkig! Renzell kent het liedje niet...
  woensdag 30 augustus 2006 @ 09:11:16 #284
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41317498
Nog een voor Sugar...

Hier gaat het wel goed. Het is alleen zo raar. 's morgens wordt ik wakker met goede moed. Heb er zin in en heb al allerlei plannen in mijn hoofd zitten. Maar zodra ik dan uit bed ben, dan lijkt het wel alsof er een grijze sluier over me heen valt. Knoop in mijn maag en weinig animo om iets te doen. Vanochtend werd dit getriggerd door een kleine ergernis aan . Hij was Fleur aan het opjagen om weg te kunnen en ik had zoiets van laat die meid gewoon rustig aan doen. Als jij op tijd wegwilt moet je zorgen dat je zelf klaar bent....dan hoef je haar alleen maar aan te kleden en mee te nemen....raar eigenlijk dat ik me daar druk maak. Want gisteren heb ik ongeveer hetzelfde gedaan om te zorgen dat ze op tijd bij de psz zou zijn. Verschil is wel dat vandaag haast had en gisteren had Fleur haast....moest ik ze alleen even vertellen.

Verder erger ik me weer aan het huishouden. Ik heb maandag gevragd of het huis wilde stofzuigen, maar dat is nu nog steeds niet gedaan. Heb dan ook besloten dat ik zaterdag de winkel draai en hij maar mooi thuis het huis gaat doen. Want ik heb geen zin om het weer alleen te doen.....En misschien wacht er vanmiddag wel een verrassing op me.....een opgeruimd en schoon huis...Dan doe ik vanavond wel nog het laatste restje was wegvouwen en opruimen....want boven staat inmiddels ook weer een mand te wachten. Waarom is het toch zoooooooo moeilijk om dat ritme er in te houden. Waarom laat ik het toch zo verslapen terwijl ik het wel belangrijk vind.

Ach, misschien wil ik wel te veel. En moet ik weer leren te relativeren. Het is geen puinhoop in huis. Hier en daar liggen wat troepjes en de grond is smerig, maar goed dat heb je met twee katten en een gladde vloer.....Nee, het werkt nog niet.
  † In Memoriam † woensdag 30 augustus 2006 @ 09:31:30 #285
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_41317773
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 08:50 schreef snoopy het volgende:

[..]

de klussen voor kinderen modus?
Ach ja, het schijnt wel te helpen een bevalling op gang te laten komen
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_41317832
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 17:20 schreef lcicle het volgende:
He getsie Sugar..

Broekie = 'Jan Willem'?
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  woensdag 30 augustus 2006 @ 09:39:04 #287
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_41317908
Oh ja! Nee, volgens mijn man niet en ikzelf heb geen idee meer. Was een vlaming denken we.
  woensdag 30 augustus 2006 @ 09:47:20 #288
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_41318073
Neuk, fijn dat de uitslag goed was!

Appelsap, wat goed dat je het hartje opgenomen hebt!

Inky, over een week ben je dus sowieso mama! (5 dagen al zelfs!)

Sugar, weer een dagje minder te gaan!

Gisteren partnerles gehad, was vooral uitleg ipv oefenen, maar wel leuk (en zinnig volgens vriendje).
Vanmorgen met knallende koppijn opgestaan, is nu weer wat gezakt. Als ik dat had moest ik bellen, maar ik mag om 11:20 op controle dus dan meld ik het wel. Mijn bloeddruk was de vorige keer ook al lager, dus was de spanning er al wat vanaf.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_41318107
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 09:39 schreef Sugar het volgende:
Oh ja!
Ik raak er al bijna aan gewend

Maar bij mijn bevalling was ook een 'broekie'. Hij kwam binnen, stelde zich voor en nam de bevalling van mijn verloskundige over. Ik dacht echt: hou je bek man! Je bent een man, je weet er echt geen drol van! Het was een hele jonge gast, dacht misschien was het dezelfde Jij komt toch ook in het Catharina ziekenhuis..?
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_41318415
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 09:31 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ach ja, het schijnt wel te helpen een bevalling op gang te laten komen
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 30 augustus 2006 @ 10:06:06 #291
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41318503
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 10:02 schreef snoopy het volgende:

[..]

Ik probeer me nu een voorstelling te maken van sugar met die mooie - maar oh, zo grote buik - en dan ergens nog een manlief die haar mag liefhebben zonder dat die skippybal in de weg zit....
pi_41318875
Goeiemorgen!

Vandaag: ziekenhuiskoffertje-inpakdag De kans dat ik daarheen moet is wel wat groter geworden, en zo niet, vind ik het ook wel handig om alles bij elkaar te hebben.
De rust is hier wel wat weergekeerd, we zullen het morgen wel zien op de echo - en de adviezen afwachten en waarom spoken er nu al twee dagen tweelingen door mijn hoofd ? We hebben tenslotte geen echo meer gehad sinds week 16

Sugar, weer een dagje dichterbij je wolfje maar welke dag dat is? Snel, I hope
Eva
pi_41318960
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 10:06 schreef chacama het volgende:

[..]

Ik probeer me nu een voorstelling te maken van sugar met die mooie - maar oh, zo grote buik - en dan ergens nog een manlief die haar mag liefhebben zonder dat die skippybal in de weg zit....
Denk er even een krakend bekken en een "het moet"-gevoel bij en het beeld is weer compleet

Kom net terug van de vlos. Die kon mij wel even vertellen hoe de Trol lag. Maar dat wist ik al: HEEL DWARS. Ik krijg schoppen in mijn maag en kopjes in mijn lever. Tussendoor wappert ze nog wel eens heen en weer, maar het is nu al 1,5 maand dat ze ook weer binnen het uur in de oude positie ligt.
"Het kon nog alle kanten op, hoor!" zei mijn lieve vlos (die ook al bezorgd was dat ik er zo moe uitzag). Het probleem is volgens mij: het kán wel alle kanten op, maar dat wíl het volgens mij niet
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_41319715
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 10:19 schreef PM-girl het volgende:

nog nieuws van Mantra?

Donderdag ochtend, een dag voor de uitgerekende datum is Mevrouw-ManTra bevallen van een wolkje van een zoon, Gabriel genaamd. Ik ben de trotste tante van het land, en Giulia is natuurlijk fliefd op neefje Ik weet niet of ik foto mag plaatsen dus dat ga ik eerst nog heel even navragen

En Sugar: Nog even volhouden meid ! Wolfje vind je nu al zooo lief dat ie de hele dag bij je wil zijn, en vast niet snapt dat dat daarbuiten ook kan..

ik lees stiekum mee.. en duim heel hard mee voor je
Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away....
  woensdag 30 augustus 2006 @ 10:58:50 #295
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41319823
Wat een goed nieuws! Aparte naam, Gabriel! Wel mooi!
  woensdag 30 augustus 2006 @ 11:28:52 #296
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_41320828
Mantra en vrouw gefeliciteerd met Gabriel
en Bubblebabe en Guilia ook gefeliciteerd met jullie neefje
alles goed met Bubblebabe en Giulia?
pi_41321313
Ha, weer een beebje! Gefeliciteerd met Gabriel !
En wat wordt het lijstje boven mij toch kort ... Nu eerst Sugar weg!
Eva
pi_41321398
Van harte met Gabriël prachtige naam
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_41321434
Gefeliciteerd met Gabriel
pi_41321531
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 11:28 schreef Martineke het volgende:
Mantra en vrouw gefeliciteerd met Gabriel
en Bubblebabe en Guilia ook gefeliciteerd met jullie neefje
alles goed met Bubblebabe en Giulia?
Met ons gaat alles super! Langzaam maar zeker komt alles hier weer op de rails. Dus de rijke jaren zijn aangebroken Zowel Giulia als ik zitten nu een stuk beter in ons vel
Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')