Nog een
![]()
voor Sugar...
Hier gaat het wel goed. Het is alleen zo raar. 's morgens wordt ik wakker met goede moed. Heb er zin in en heb al allerlei plannen in mijn hoofd zitten. Maar zodra ik dan uit bed ben, dan lijkt het wel alsof er een grijze sluier over me heen valt. Knoop in mijn maag en weinig animo om iets te doen. Vanochtend werd dit getriggerd door een kleine ergernis aan
![]()
. Hij was Fleur aan het opjagen om weg te kunnen en ik had zoiets van laat die meid gewoon rustig aan doen. Als jij op tijd wegwilt moet je zorgen dat je zelf klaar bent....dan hoef je haar alleen maar aan te kleden en mee te nemen....raar eigenlijk dat ik me daar druk maak. Want gisteren heb ik ongeveer hetzelfde gedaan om te zorgen dat ze op tijd bij de psz zou zijn. Verschil is wel dat vandaag
![]()
haast had en gisteren had Fleur haast....moest ik ze alleen even vertellen.
Verder erger ik me weer aan het huishouden. Ik heb maandag gevragd of
![]()
het huis wilde stofzuigen, maar dat is nu nog steeds niet gedaan.
![]()
Heb dan ook besloten dat ik zaterdag de winkel draai en hij maar mooi thuis het huis gaat doen. Want ik heb geen zin om het weer alleen te doen.....En misschien wacht er vanmiddag wel een verrassing op me.....een opgeruimd en schoon huis...Dan doe ik vanavond wel nog het laatste restje was wegvouwen en opruimen....want boven staat inmiddels ook weer een mand te wachten. Waarom is het toch zoooooooo moeilijk om dat ritme er in te houden. Waarom laat ik het toch zo verslapen terwijl ik het wel belangrijk vind.
Ach, misschien wil ik wel te veel. En moet ik weer leren te relativeren. Het is geen puinhoop in huis. Hier en daar liggen wat troepjes en de grond is smerig, maar goed dat heb je met twee katten en een gladde vloer.....Nee, het werkt nog niet.