Leuk! Ik ben benieuwd naar de foto's!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:32 schreef E.T. het volgende:
Ik ga zo op pad voor de 20-weken echoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ghehehe idd.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:05 schreef Belana het volgende:
tja, die angsten die je allemaal vantevoren hebt...
Zoiets zal het wel worden Mwana....Ik misttequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:26 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ghehehe idd.
"Ik durf helemaal niet met een open doos voor al die mensen te liggen en dat ze eraan gaan zitten en mij vertellen wat ze ervan vinden, gut, dat durf ik echt niet!"
Moment zelf: "Aah! Aah! Kots! Rochel! Snotter! Bloed!.....Hee, zijn jullie er ook?"
Hahaha, dat je dat fatsoen nog had zegquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:35 schreef chacama het volgende:
[..]
Zoiets zal het wel worden Mwana....Ik mistteom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.pas nadat ik Fleur op mijn buik had liggen. Had ie de hele tijd trouw naast me gestaan......niets van gemerktJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. En die lui aan je bed (bij mij een VK en zuster) daar merkte ik pas wat van als ze aan me zaten.....Pff dat weet ik nog heel goed. Nele de VK zat aan mijn buik om te voelen hoe ver Fleur was....roep ik dus heel verontwaardigd dat ze met d'r *** van me af moet blijven....krijg ik een hele rustige reactie terug dat ze toch echt even moest voelen hoe het met de baby was. Dus ik heel timide: oh, ok dan....Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ooh leuk! Dat je alweer zo ver bent zegquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:32 schreef E.T. het volgende:
TT aangepast..
Sug, ik hoop voor je dat ze gaan strippen en dat 't ook daadwerkelijk wat gaat doen!
Ik ga zo op pad voor de 20-weken echoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die zal de volgende keer zijn afstand dus wel weten te bewaren..... En die roze wolk...heeft ie zich later wel weer durven te vertonen.....???quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:41 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
En oh ja, ik heb de bijna-papa gebeten en voor de rest heeft er niemand meer tegen me gepraat of aan me gezeten dat ik weet.
ik denk dat die roze wolk bij mij niet echt kwam omdat ie zich verstopt had uit angst
Hehe, die kwam langzaam opzetten in de loop der weken. En bij de tweede (een minder agressieve bevalling) was hij er meteen en mijn lief stond weer braaf aan mijn zijde met washandjes etcquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:47 schreef chacama het volgende:
[..]
Die zal de volgende keer zijn afstand dus wel weten te bewaren..... En die roze wolk...heeft ie zich later wel weer durven te vertonen.....???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop