quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:51 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik was aan het editten loissnelle jelle
Met hoeveel weken is jullie kleine geboren? En een extra echo, waarom dat?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:51 schreef _evenstar_ het volgende:
DD: hier ook eentje die met 40 weken nog gedraaid is en uit de bekken geschoten.
Als ze geen extra echo oid gehad heeft zou ik het wel vragen. Al is het maar voor de zekerheid.
Ik sliep al dagen niet en 2e kerstdag precies 40 weken zoveel pijn dat de verloskundige kwam, en bleek ze uit de bekken geschoten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:39 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Met hoeveel weken is jullie kleine geboren? En een extra echo, waarom dat?
Ze is al een tijd niet meer geweest en gaf de laatste keer ook al aan dat ze er wel uit mocht, uit het lijstje. Dat heb ik nu dan maar gedaan.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:13 schreef linda856763 het volgende:
zouden we nog wat van Blupje horen? Ze is hier al even niet meer geweest geloof ik
Vreemd. Hij laad bij mij alles. Ik heb dan ook alle reacties op 1 pagina staan maar heb wel alles kunnen lezen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:46 schreef chacama het volgende:
Waarom is het zo dat als ik Z&G 232 open ik maar 2 bladzijdes krijg en niet het einde kan lezen.....?????
Oh en de naam voor het broertje van Maria.....ik heb er lang en hard over nagedacht, maar kan er echt niet op komen..... dus Wolfje...surprise me!! Het wordt in elk geval geen Gregor....
Tot zover mijn zeer onnuttige bijdrage.....
Hahaha. Ik zal eens kijken of er nog ruimte op de FOKserver isquote:
Hmm...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:41 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Ik sliep al dagen niet en 2e kerstdag precies 40 weken zoveel pijn dat de verloskundige kwam, en bleek ze uit de bekken geschoten.
Ik zou de volgende dag bij weer geen slaap ivm oververmoeidheid een controle in het zkh krijgen ivm slaap medicatie.
Bij de echo bleek ze ineens in stuit te zijn gedraaid.. vandaar beter een echo vragen als dan dat jullie voor een verrasing komen te staan met de bevalling![]()
ze is met 40 weken 5 dagen gebeoren met een KS![]()
Maar ik neem aan dat de Vk dat zelf ook wel snapt dat jij je niet zo goed kan ontspannen. Ik heb het ook hoor. Ik hou niet zo van dat gefrunnik aan mijn lijfquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:56 schreef ik80 het volgende:
Net weer bij de VK geweest, jeetje heb geloof ik een voorbeeldige zwangerschap. Ze ligt nog steeds goed (al een week zover wij weten!). Hoop dat ze dus ook zo blijft liggen. Volgens mij wil ze zelfs al af en toe naar beneden toe (steken in schaamgebied).
Bloeddruk goed (130/75) HB was ook prima (7)
Volgende keer krijgen we weer een afdpraak van een half uur, bevalling bspreken en een echo om te kijken of ze nog steeds goed ligt.
Jippie ben zo blij!! (ze vond alleen dat ik een moeilijke buik heb om te voelen, maar ja kan me nou eenmaal wat moeilijk ontspannen als anderen aan me zitten)
Als je de baby "Inter" noemt, kan dat nooit lang duren.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:39 schreef Dylan Dog het volgende:
* Dylan Dog is wel een beetje trots dat ie eindelijk bovenaan staat in de lijst. Hij hoopt alleen ook dat ie er snel weer af is...
Dat hoop ik ookquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:39 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Met hoeveel weken is jullie kleine geboren? En een extra echo, waarom dat?
* Dylan Dog is wel een beetje trots dat ie eindelijk bovenaan staat in de lijst. Hij hoopt alleen ook dat ie er snel weer af is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |