Nou, hier dan:quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:41 schreef Neuk het volgende:
Wat een verschil opeens! Erg mooi. Heb je ook een foto met kleding aan? Ik ben benieuwd hoe dat valt nl.
momentquote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:23 schreef linda856763 het volgende:
Nou, nu weer over een andere buik hoor
Ik wacht nog steeds op 'na de bevalling foto's '
ja, wel een kilo of 14/15quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:51 schreef Neuk het volgende:
En Belana... wat een wereld van verschil!
Ziet er goed uit zegquote:Op zondag 30 juli 2006 10:26 schreef Meimeltje het volgende:
Ik ben ook blij met een bolletje ipv een puntBegin me nu eindelijk een btje zwanger te voelen
Komen er nog meer buikies hier???
Mwoah, dat hoeft echt niet zo veel uit te maken hoor. Lijkt me gewoon de manier van dragen.quote:Op maandag 31 juli 2006 08:35 schreef Suzanna het volgende:
Jij bent van jezelf ook een stuk slanker dan ik (echt maatje 42 hier) en dat scheelt een hoop!
Wat mooi!quote:Op maandag 31 juli 2006 15:06 schreef Slaapmeisje het volgende:
Kan er nog een Slaapbuikje bij in dit topic?
Ik kan me helemaal niet herinneren dat wij gelijk opgingen de vorige keerquote:Op maandag 31 juli 2006 21:38 schreef Smirre het volgende:
Stiekemurd, mooooi. Was je startgewicht wat lager dan bij Benthe, want deze keer geen "verdiepingen" in je buik (dat was bij Benthe toch wel zo, of bij deze termijn niet meer?), maar een mooi rond bolletje. Ben helemaaaal niet jaloers
Dat komt omdat we ongeveer tegelijk opgingen 2 jaar terug.
En Slaapmeisje: YES !! Daar is het dan, dè zwangere buik! Lekker pronken, hoor!
Ah zoquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:33 schreef Stiekemurd het volgende:
Dat zei ik n.a.v. de post van Poemojn dat haar familie haar dik vindt![]()
In vergelijking daarmee een walrusje
OMG...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:33 schreef Brighteyes het volgende:
......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik schreef ook ongeveer...en dan naar boven afgerond.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:48 schreef Stiekemurd het volgende:
[..]
Ik kan me helemaal niet herinneren dat wij gelijk opgingen de vorige keer![]()
Thanks! Ik denk dat mijn darmen toen gewoon heel opgezet waren, had er toen ook best wat last van. Nu voelt het allemaal wat zwangerderquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:02 schreef Lois het volgende:
Beef wat een lief buikje! Je eerste buikfoto was zo indrukwekkend dat ik dacht "dat wordt nog wat!" maar het valt alles mee! mooi
hihihi Hi Igrainequote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:05 schreef Igraine het volgende:
Mooie buiken!
Misticle, het is een mooie grote buik juist! EN je bent uitgerekend op mijn verjaardag!![]()
Goed te lezen dat je zo trots bent.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:25 schreef Misticle_lightning het volgende:
Ben er trots op, heeft even geduurd maar ik ben er echt heel trots op. Mijn buik is pas de laatste 3 maanden enorm hard gaan groeien.
Ik hoop het niet! beebje was afgelopen woensdag nog ingedaald, maar nog niet vast in het bekken. Ik zou het toch wel gemerkt hebben als ie weer terug geschoten was?quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:09 schreef Meimeltje het volgende:
Heel mooi Linda!! Je buik lijkt weer wat hoger te zitten?!
quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:01 schreef E.T. het volgende:
niet erg flatteus enzo.. (eigenlijk is het gewoon een but-foto)
maar wel 18 weken precies
[afbeelding]
tattoo van E.T.quote:
quote:
Mevrouw, ik heb 't net weer gedaan...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 07:50 schreef Sugar het volgende:
Neuk, hoe is het? Alweer even niet gepost in Z & G of vergis ik me?
Heel mooi Sugar!quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:46 schreef sjak het volgende:
Wow, flinke buik Sjoeg. Mooie foto ook!
Linda, jij schiet ook al op zeg.
Jammer dat ze iedere keer andere kleren aan heeft, maakt het rommelig. Maar wel grappigquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:19 schreef Zw0rld het volgende:
Normaal kom ik hier nooit.
Maar deze moeten de aanstaande moeders en vaders zien.
http://www.youtube.com/watch?v=QEz8QCRiBu4
quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:17 schreef Slaapmeisje het volgende:
Wow Sugar dat is een beste buik zegIs ie nou eigenlijk groter dan van Maria? Heb je nog een vergelijkingsfotooke?
Heb ik ook hoor Dutchie, en ik heb geen last van hormoontjes, ontzwangeren of wat dan ook. Zit de hele tijd in mijn hoofd met de "7 wekenfoto" van Sugar... Net alsof die twee maanden geleden is geplaatst, ofzo...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:07 schreef dutchie het volgende:
Doe.. normaal.. Sugar.. Ik val bijna van mijn stoel af.
Ben je echt alweer meer dan 39 weken zwanger?![]()
![]()
![]()
Echt de tijd vliegt voorbij, ik dacht dat je net pas 2 weken met verlof was ofzo. Er is echt iets mis met mijn inwendige klok hoor, heb totaal geen besef van tijd meer.
Maar je buikje is bjoetivol hoor.
Ik heb het wel vaker. Ook andersom trouwens, er zijn ook mensen hier waarvan ik denk "goh, ben je nu nog niet uitgerekend", om vervolgens in de banner te zien dat ze nog niet eens dertig weken zijn.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:26 schreef pinquit het volgende:
raar ik heb het ook, maar alleen bij sugar
Filmpje is niet mij, ondekte ik op youtube, dacht meteen dat is iets voor FOK:OUDquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 07:46 schreef Martineke het volgende:
leuk gedaan Zw0rld
Sugar mooinog ff en je hebt je uhhh zoontje
vast
Leuk dat je dat zegtquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:14 schreef Slaapmeisje het volgende:
Beefcake, wat een mooie buik zeg en zo ontegenzeggelijk zwanger
Haha daar was ik ook zo bang voor tijdens de vakantiequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:25 schreef beefcake het volgende:
[..]
Leuk dat je dat zegtIk heb namelijk het idee dat mensen gewoon vinden dat ik een dikke pens heb
Maar jullie weten natuurlijk ook dat ik zwanger ben!
Iedereen bedankt voor de leuke reacties, maakt je toch weer trots hihi![]()
Hihi... ik dacht dat de hele wereld kon zien dat ik zwanger was zo rond 16-17 wk. Achteraf moet ik eerlijk zeggen dat mensen verbaasd waren als ik zei dat ik zwanger was. En op de foto's ben ik gewoon een Spekje.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:43 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Haha daar was ik ook zo bang voor tijdens de vakantieEn maar de hele tijd aan Slaapvriendje vragen of het wel goed te zien was dat ik zwanger ben. Nou, daar hoefde ik me volgens hem écht geen zorgen over te maken. Zo zie je maar weer dat je er zelf toch heel anders naar kijkt
![]()
Deze week vroeg iemand die me regelmatig ziet of ik soms zwanger was?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:25 schreef beefcake het volgende:
[..]
Leuk dat je dat zegtIk heb namelijk het idee dat mensen gewoon vinden dat ik een dikke pens heb
Maar jullie weten natuurlijk ook dat ik zwanger ben!
Iedereen bedankt voor de leuke reacties, maakt je toch weer trots hihi![]()
ik dacht serieus dat het pas in september was.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:19 schreef Sugar het volgende:
sub] Dames, jullie dachten zeker dat ik gewoon echt héééél ongeduldig was, he? Dat ik met 36 weken soms al zo zat te zeuren?Nou wás dat waarschijnlijk ook wel zo.
![]()
Maar inmiddels duurt het toch echt nog maar 4 dagen voordat ik bij de uitgerekende datum ben, ja.[/sub]
Nee, een meisje, ik heb wel een spierwit mannetje.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:37 schreef YPPY het volgende:
Is die poes een mannetje? Kan ik hem dan koppelen aan ons spierwitte vrouwtje?
tZal niet meer gaan, hij heeft een lege portomonee...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:28 schreef chacama het volgende:
oeeee als daar spierwitte katjes uit voortkomen
Drollig?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:35 schreef Sugar het volgende:
Bass-Miss, ik vind jou echt drollig zwanger. En da's heeeeeeeel positief!![]()
Tja, van die katers heb ik er ook twee.....een oude grijze chagerijn en een zwarte-witte angsthaas.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:34 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
tZal niet meer gaan, hij heeft een lege portomonee...
Iets als schattig, lief, klein en mooi.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:40 schreef Bass-Miss het volgende:
Drollig?Wat moet ik daar onder verstaan?
Euhm ja...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:07 schreef Sugar het volgende:
[..]
Iets als schattig, lief, klein en mooi.
Tevreden?![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:47 schreef beefcake het volgende:
Leuke serie foto’s chacama en vooral dat verschil tussen inhouden en uitzetten
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:46 schreef ik80 het volgende:
Overeind komen vanuit alle standen, lachen joh...
* Dubbeldrank aait buikjequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:06 schreef nikky het volgende:
[afbeelding]
18 weken preciesen 69 kilo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |