Heel mooi Sugar!quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:46 schreef sjak het volgende:
Wow, flinke buik Sjoeg. Mooie foto ook!
Linda, jij schiet ook al op zeg.
Jammer dat ze iedere keer andere kleren aan heeft, maakt het rommelig. Maar wel grappigquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:19 schreef Zw0rld het volgende:
Normaal kom ik hier nooit.
Maar deze moeten de aanstaande moeders en vaders zien.
http://www.youtube.com/watch?v=QEz8QCRiBu4
quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:17 schreef Slaapmeisje het volgende:
Wow Sugar dat is een beste buik zegIs ie nou eigenlijk groter dan van Maria? Heb je nog een vergelijkingsfotooke?
Heb ik ook hoor Dutchie, en ik heb geen last van hormoontjes, ontzwangeren of wat dan ook. Zit de hele tijd in mijn hoofd met de "7 wekenfoto" van Sugar... Net alsof die twee maanden geleden is geplaatst, ofzo...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:07 schreef dutchie het volgende:
Doe.. normaal.. Sugar.. Ik val bijna van mijn stoel af.
Ben je echt alweer meer dan 39 weken zwanger?![]()
![]()
![]()
Echt de tijd vliegt voorbij, ik dacht dat je net pas 2 weken met verlof was ofzo. Er is echt iets mis met mijn inwendige klok hoor, heb totaal geen besef van tijd meer.
Maar je buikje is bjoetivol hoor.
Ik heb het wel vaker. Ook andersom trouwens, er zijn ook mensen hier waarvan ik denk "goh, ben je nu nog niet uitgerekend", om vervolgens in de banner te zien dat ze nog niet eens dertig weken zijn.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:26 schreef pinquit het volgende:
raar ik heb het ook, maar alleen bij sugar
Filmpje is niet mij, ondekte ik op youtube, dacht meteen dat is iets voor FOK:OUDquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 07:46 schreef Martineke het volgende:
leuk gedaan Zw0rld
Sugar mooinog ff en je hebt je uhhh zoontje
vast
Leuk dat je dat zegtquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:14 schreef Slaapmeisje het volgende:
Beefcake, wat een mooie buik zeg en zo ontegenzeggelijk zwanger
Haha daar was ik ook zo bang voor tijdens de vakantiequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:25 schreef beefcake het volgende:
[..]
Leuk dat je dat zegtIk heb namelijk het idee dat mensen gewoon vinden dat ik een dikke pens heb
Maar jullie weten natuurlijk ook dat ik zwanger ben!
Iedereen bedankt voor de leuke reacties, maakt je toch weer trots hihi![]()
Hihi... ik dacht dat de hele wereld kon zien dat ik zwanger was zo rond 16-17 wk. Achteraf moet ik eerlijk zeggen dat mensen verbaasd waren als ik zei dat ik zwanger was. En op de foto's ben ik gewoon een Spekje.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:43 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Haha daar was ik ook zo bang voor tijdens de vakantieEn maar de hele tijd aan Slaapvriendje vragen of het wel goed te zien was dat ik zwanger ben. Nou, daar hoefde ik me volgens hem écht geen zorgen over te maken. Zo zie je maar weer dat je er zelf toch heel anders naar kijkt
![]()
Deze week vroeg iemand die me regelmatig ziet of ik soms zwanger was?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:25 schreef beefcake het volgende:
[..]
Leuk dat je dat zegtIk heb namelijk het idee dat mensen gewoon vinden dat ik een dikke pens heb
Maar jullie weten natuurlijk ook dat ik zwanger ben!
Iedereen bedankt voor de leuke reacties, maakt je toch weer trots hihi![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |