Jij ook, schatquote:Op zondag 23 juli 2006 12:54 schreef Arma_Angelus het volgende:
hihi lief buikje hoor neuk
leuke site, vooral de foto's van AJquote:Op zondag 23 juli 2006 12:54 schreef Arma_Angelus het volgende:
hihi lief buikje hoor neuk, maar dat wist je al wel
Ik zat ook al na te denken of ik er misschien een tattoo bij neem ter ere van de ukquote:Op zondag 23 juli 2006 09:16 schreef owlet het volgende:
mooi neuk!
* owlet zit nu al te fantaseren over de tattoouitbreiding op haar rug die straks de geboorte van haar dochter aan gaat geven...
quote:Op zondag 23 juli 2006 18:45 schreef Belana het volgende:
Mooi Inkyen ook zo hard gegaan, kan me die eerste foto nog zo goed herinneren
Hihi zei ik tochquote:Op zondag 23 juli 2006 21:16 schreef sjak het volgende:
Wow, Inky, jij hebt een groeispurt gemaakt zeg!
Ik heb er nog steeds geen eentje gemaaktquote:Op maandag 17 juli 2006 23:17 schreef Merisse het volgende:
Hopelijk zien we hier ook snel een Slaapbabybuik verschijnen na haar vakantie
Ligt je placenta aan de voorzijde? Dat kan er voor zorgen dat je een afgeplatte voorkant hebt! Zowel mijn nicht als ik hadden/hebben een buik die er uit ziet alsof we keihard tegen een muur gelopen zijn.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:52 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Ik heb er nog steeds geen eentje gemaaktKomt ook omdat mijn buik nogal een rare vorm heeft gekregen. Behoorlijk groot, maar met een afgeplatte voorkant
Binnenkort zal ik Slaapvriendje even vragen om een foto te maken zodat jullie zelf kunnen oordelen
Béééétje maar...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |