Dat mag ook wel met 37 weken.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:03 schreef kozakken het volgende:
Dik zwanger.
Jaaa, daar ben ik ook zo benieuwd naar!quote:Op maandag 17 juli 2006 23:17 schreef Merisse het volgende:
Hopelijk zien we hier ook snel een Slaapbabybuik verschijnen na haar vakantie
En zelfs daarin zie je er nog prachtig uit!quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:49 schreef Sugar het volgende:
Heet hè? Dus maar in grote boxerachtige broek van m'n man vandaag.
Ja, met van die krulletjes enzoquote:Op maandag 17 juli 2006 23:04 schreef Merisse het volgende:
Goh Moon, ik ook maar denken dat je donkerharig was. Mooie buik hoor!
Én ze is ook heel erg liefquote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:33 schreef Belana het volgende:
ik heb moonah ook gezien inmiddels, meid wat ben jij mooi
Ik raakte even ontzettend in de war!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:02 schreef CrazyMoon het volgende:
wilde jullie de laatste foto's nog even laten zien, 2 dagen voor de bevalling:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:04 schreef dutchie het volgende:
CM en alle andere pas bevallen dames, we zullen maar geen foto's plaatsen van onze flubberbuiken hè? Anders raken ze zo ontmoedigd hier.
Thanksquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:01 schreef Moonah het volgende:
Mooie buik Neuk!
Ik vind alleen die tattoo (pistool) een beetje 'gek', bij zo'n kindje...![]()
Nah, die power straal jij zelfs virtueel uit!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:11 schreef Neuk het volgende:
Het is een ladygun. Om 'girlpower' uit te drukken min of meerdus het valt nog mee qua betekenis en is absoluut niet agressief bedoelt.
Jij ook, schatquote:Op zondag 23 juli 2006 12:54 schreef Arma_Angelus het volgende:
hihi lief buikje hoor neuk
leuke site, vooral de foto's van AJquote:Op zondag 23 juli 2006 12:54 schreef Arma_Angelus het volgende:
hihi lief buikje hoor neuk, maar dat wist je al wel
Ik zat ook al na te denken of ik er misschien een tattoo bij neem ter ere van de ukquote:Op zondag 23 juli 2006 09:16 schreef owlet het volgende:
mooi neuk!
* owlet zit nu al te fantaseren over de tattoouitbreiding op haar rug die straks de geboorte van haar dochter aan gaat geven...
quote:Op zondag 23 juli 2006 18:45 schreef Belana het volgende:
Mooi Inkyen ook zo hard gegaan, kan me die eerste foto nog zo goed herinneren
Hihi zei ik tochquote:Op zondag 23 juli 2006 21:16 schreef sjak het volgende:
Wow, Inky, jij hebt een groeispurt gemaakt zeg!
Ik heb er nog steeds geen eentje gemaaktquote:Op maandag 17 juli 2006 23:17 schreef Merisse het volgende:
Hopelijk zien we hier ook snel een Slaapbabybuik verschijnen na haar vakantie
Ligt je placenta aan de voorzijde? Dat kan er voor zorgen dat je een afgeplatte voorkant hebt! Zowel mijn nicht als ik hadden/hebben een buik die er uit ziet alsof we keihard tegen een muur gelopen zijn.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:52 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Ik heb er nog steeds geen eentje gemaaktKomt ook omdat mijn buik nogal een rare vorm heeft gekregen. Behoorlijk groot, maar met een afgeplatte voorkant
Binnenkort zal ik Slaapvriendje even vragen om een foto te maken zodat jullie zelf kunnen oordelen
Béééétje maar...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |