abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41297114
Dikke voor Sugar
Burnt to the core but not broken
pi_41297180
He getsie Sugar..

Broekie = 'Jan Willem'?
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_41297186
Sjoeg
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 17:23:12 #229
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_41297250
PPL, hoe is het met Tristan??
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_41298210
He Sugar, wat balen toch
Eva
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 18:05:39 #231
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41298480
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 16:36 schreef Sugar het volgende:
Nee,hij heeft niet gezegd dat ik ontsluiting héb, maar hij verwacht gewoon van wel.
En ik weet ook niet waarom hij helemaal niet over strippen sprak. Misschien vanwege wat owlet zei: kans op ineffectieve weeën en in dit stadium dus beter dan maar meteen vliezen breken?
(Verlate reactie door trein)
Dan is het helemaal stom. Raar hoor...
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 18:13:00 #232
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_41298681
He liefie toch! Wat kut voor je!!! Niks niet leuk. Nog meer gewacht voor de boeg. Laat mij je morgen in ieder geval opfleuren, goed? Dikke kus!

Bix; ik heb je verhaal net ook nog even teruggelezen.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 19:13:17 #233
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_41300229
Ja, ik ga volgende keer "gewoon" zeggen dat ik liever geen "extra" mensen erbij wil en dus graag door de gyn zelf onderzocht wil worden. Mijn man was er vandaag ook bij en vrijdag weer, maar ja, moet toch zelf zeggen.

Ik vraag me nu alleen wel af of het ook bestaat dat er weeënopwekkers worden toegediend (met infuus) als er nog géén ontsluiting is? Want stel dat de boel "alleen maar een beetje zacht is", is dat inleiden via een infuus (weeënopwekkers) dan toch een optie? Ik wil gewoon heel graag nu alles weten. Misschien weet iemand hier dat?

Jessie, voor sommigen zal 'niet meteen een ks met 42 weken en een paar dagen' denk ik positief zijn en voor anderen negatief. Ligt er maar aan hoe je tegen een ks aankijkt en hoe je je voelt op dat moment, lijkt me.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_41300312
Sugar een enorm dikke knuffel zal ik es vragen of *Thijs niet iets kan doen voor Wolfje, een lief liedje voor hem zingen, om te vertellen hoe fijn het op aarde kan zijn, en dat er buiten de buik van mama heel veel te beleven valt....
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_41300742
oef sjoeggie,daar ben je ook niet veel wijzer van geworden en ook niet door gerust gesteld
Ik hoop voor je dat er vrijdag idd.al wat ontsluiting is en dat ze je houden.Positief denken meis en voor nu heel veel sterkte en snaai maar lekker een reep chocola op(of waar je ook trek in hebt )

Groetjes,Minoes
pi_41301504
Ach Sjoegje toch, wat een pech weer Zullen we het er maar op houden dat de gyn aan het CTG zag dat het al goed begonnen was en hij eigenlijk wel zeker wist dat je vrijdag niet ging halen ? Sterkte met wachten op Wolfje, hij/zij is vast het wachten waard, net als Apie 2 jaar terug (2 jaar alweer !)
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 19:52:13 #237
11682 Moonah
Jolie femme
pi_41301688
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 19:16 schreef Bar_en_Mar het volgende:
zal ik es vragen of *Thijs niet iets kan doen voor Wolfje, een lief liedje voor hem zingen, om te vertellen hoe fijn het op aarde kan zijn, en dat er buiten de buik van mama heel veel te beleven valt....
Oeh Bar....

Lastig he Sugar als je van die tegenstrijdige adviezen en gesprekken hebt. Ik merkte dat ook in het zkh. En idd, dan weer een co-assistent, dan een arts-ass, zo nu en dan een gyn. Het schijnt niet anders te kunnen.... (mijn eigen vertrouwde gyn heb ik die weken niet een keer gezien aan mijn bed, en ook de afspraken nu zijn telkens met een ander). Ik kan je maar één advies geven: Ben mondig (of laat je man dat voor je zijn)! Het gaat om jou en Wolfje. Voor hen ben je, hoe lullig ook, slechts een passant, één van de velen.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  Jubileum moderator dinsdag 29 augustus 2006 @ 19:53:06 #238
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_41301724
He verdorie Sugar wat ontzettend naar dat je zo onzeker werd gemaakt door de aanwezigheid van zo'n broekie. Het is wel een beetje zoals ik meer mensen horen over gyneacologen hoor, de 1 zegt dit, de volgende zegt weer heel iets anders. We gaan gewoon duimen dat je vrijdag een goeie, aardige, duidelijk gyn treft oke?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_41302304
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 15:15 schreef appelsap het volgende:
Ik kom net van de verloskundige af. (1ste keer)
Het ging goed, veeeeeel informatie gekregen dat was wel fijn.
Nu lijken de maanden die moeten komen wat meer geordend.
Ik heb het hartje voor de eerste keer gehoord. Heb het opgenomen met mijn telefoon, dan kan ik het telkens weer opnieuw horen.

Ben trouwens kwaad.
Ik 'moet' van school maar even gaan praten met de maatschappelijk werker (ik heb daar een tijdje mee gepraat) van school.
Het werd gebracht onder het mom van: het is leuk als je het ook tegen haar vertelt (terwijl het haar al verteld is) en dan kan je er ook even over praten.
Het gaat hardstikke goed met me, het kan niet beter..
De bemoeizucht. Als ik hulp nodig heb geef ik dat zelf wel aan en dat weten ze.
Mij daarheen sturen omdat ze denken dat het beter is.
(het moest er even uit )
Mensen denken snel dat ze je moeten helpen omdat je een jonge mama word. Maar doe wat jij denkt dat goed voor jou en trek idd aan de bel als dat nodig mocht zijn.
En nu lekker genieten van het geluid van het hartje
pi_41303022
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 19:13 schreef Sugar het volgende:

Jessie, voor sommigen zal 'niet meteen een ks met 42 weken en een paar dagen' denk ik positief zijn en voor anderen negatief. Ligt er maar aan hoe je tegen een ks aankijkt en hoe je je voelt op dat moment, lijkt me.
Ja ik dacht uit je eerdere posts eigenlijk dat je daar juist erg tegen op zag. En ik bedoelde met mijn post te zeggen dat je nu nog iets meer kans hebt op geen keizersnee. Maar misschien wil je dat nu juist wel begrijp ik nu. Ik weet t ook niet meer Maar dr uit komen zal ze hoor, echt waar En ik hoop snel zonder jonge broekies
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_41303722
sprak voor m'n beurt ...

[ Bericht 48% gewijzigd door Inky05 op 29-08-2006 20:51:55 ]
Mama van Ryan (04-09-06)
pi_41303804
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 16:17 schreef Stiekemurd het volgende:

[..]

jah beide En geslacht wisten we al met 20 weken bijna zeker (met 20 weken echo), maar nu helemaal. Benthe krijgt een zusje
Nog een meid, wat leuk!

Sugar wat rot allemaal zeg Hopelijk heeft die gyn gelijk en wordt vrijdag de baby geboren. Hoef je ook niet naar die afspraak
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_41304214
Wat leuk voor jullie Stiekemurd, en mooie echo's!

Sugar vervelend zeg.. Gewoon volgende keer vragen of de co even naar de gang mag. Maar hopelijk heb je ze vrijdag helemaal niet meer nodig voor 't strippen!
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 20:50:56 #244
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41304236
quote:
Ik vraag me nu alleen wel af of het ook bestaat dat er weeënopwekkers worden toegediend (met infuus) als er nog géén ontsluiting is? Want stel dat de boel "alleen maar een beetje zacht is", is dat inleiden via een infuus (weeënopwekkers) dan toch een optie? Ik wil gewoon heel graag nu alles weten. Misschien weet iemand hier dat?
Ik heb die folders nog van met Jolie over inleiden en serotiniteit. Hierin staat dat een inleiding mogelijk is als de baarmoedermond rijp is. Ik had ondanks gel en weeen en gerommel op zaterdag geen ontsluiting toen ze zondagochtend met dat infuus begonnen.

Heel rot vind ik het voor je dat het zo gaat nu en dan ook nog een ukkel erbij. Bah. Zeg maar gewoon hoor dat je die dingen niet wilt. Is je goed recht. Succes lieve Sugar, wij denken aan je
pi_41304656
quote:
....

Ik kreeg voor zaterdag een mooi folder mee, omdat ze wilde gaan inleiden, is van de NL Vereniging voor Gynaecologie:
http://www.nvog.nl/files/het_inleiden_van_de_bevalling.pdf
Hierin ook info van het infuus. Ik hoop dat je er wat aan hebt.
(p.s. de auteur van de brochure was de gyn die ik laatst had die wel een stuitligging bevalling wilde doen...)

Ik had trouwens donderdag wel een inwendig onderzoek gehad, om te kijken hoe groot m'n bekken was. En toen zei ze dat ik al verweking en onsluiting had, en dat de uk was ingedaald. Nou daar keek ik wel ff van op. Maar vooralsnog blijft alles lekker zitten

@ Linda: Ook voor stuit en KS zijn er goede folders op die site te krijgen !!
Mama van Ryan (04-09-06)
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 21:05:06 #246
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_41304871
Sjoeg, wat rot dat je nu in feite nog geen steek verder bent dan vanmorgen. Ik denk niet dat ik je met een paar "*O*" op kan beuren dus dan maar zo:WOLFJE! MELDEN! NU!

Mocht Wolfje zelfs hier niet naar luisteren dan toch maar een voor zijn mama. En inderdaad, als je ukkel er volgende keer niet bij wil hebben gewoon zeggen hoor.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 21:05:52 #247
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41304909
Ik heb het niet helemaal gevolgd Inky, maar wat gaat er bij jou nou gebeuren?
pi_41304974
Jeetje Sugar, je houdt het hier spannend, wat een gedoe dat het zo lang moet duren, stomme broekies in het ziekenhuis, lang, veel te lang wachten, blegh!
Ik hoop dat je de moed er nog even in houd, niet te veel mokken, bewaar de energie! NOg even en dan ga je echt bevallen lieve Sugar!

Het geluid van het hartje opnemen met de telefoon, dat konden wij vroeger nog niet
Grapje, appelsapje!
Leuk hoor, de eerste keer VK!
Het voelt goed hè?
A je to!
  FOK!fossiel dinsdag 29 augustus 2006 @ 21:11:16 #249
2628 Karin
pi_41305169
Ow Sugar wat ontzettend irritant al die tegenstrijdigheden die je te horen krijgt. En waarschijnlijk vrijdag weer een ander scenario omdat je weer een andere gyn hebt. Ze moeten hier echt beter rekening mee houden hoor vind ik, het is allemaal al vervelend genoeg en je elke keer op een ander scenario instellen is zo moeilijk.
ik had me de ogen uit mijn kop gejankt dat ik opgenomen werd voor een ks, volgende dag kwamen ze aan mijn bed dat het geen ks werd. Natuurlijk is dat goed nieuws maar jeetje zeg, had me er net op ingesteld en toen dus weer janken omdat het nu geen ks werd

Wolfje kom nu maar gewoon morgen lekker uit jezelf!
pi_41305184
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 21:05 schreef Luchtbel het volgende:
Ik heb het niet helemaal gevolgd Inky, maar wat gaat er bij jou nou gebeuren?
Ik kon afgelopen zaterdag ingeleid worden voor een stuitbevalling, of maandag 4 sept komen voor een KS. We hebben uiteindelijk tocjh voor de KS gekozen. Ik zag het al een hele poos aankomen, en samen met het gegeven dat het risico voor het kind bij een stuitbevalling toch groter is dan bij een normale bevalling, hebben we dus voor de meest veilig weg voor de uk gekozen.

Mocht ie zich voor maandag aandienen dan krijg ik een spoed KS, en mag me bij de eerste weeen meteen melden. Intake e.d. is allemaal al geweest, dus we zijn er klaar voor
Mama van Ryan (04-09-06)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')