(Verlate reactie door trein)quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:36 schreef Sugar het volgende:
Nee,hij heeft niet gezegd dat ik ontsluiting héb, maar hij verwacht gewoon van wel.
En ik weet ook niet waarom hij helemaal niet over strippen sprak. Misschien vanwege wat owlet zei: kans op ineffectieve weeën en in dit stadium dus beter dan maar meteen vliezen breken?
Oeh Bar....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:16 schreef Bar_en_Mar het volgende:
zal ik es vragen of *Thijs niet iets kan doen voor Wolfje, een lief liedje voor hem zingen, om te vertellen hoe fijn het op aarde kan zijn, en dat er buiten de buik van mama heel veel te beleven valt....
Mensen denken snel dat ze je moeten helpen omdat je een jonge mama word. Maar doe wat jij denkt dat goed voor jou en trek idd aan de bel als dat nodig mocht zijn.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:15 schreef appelsap het volgende:
Ik kom net van de verloskundige af. (1ste keer)
Het ging goed, veeeeeel informatie gekregen dat was wel fijn.
Nu lijken de maanden die moeten komen wat meer geordend.![]()
Ik heb het hartje voor de eerste keer gehoord. Heb het opgenomen met mijn telefoon, dan kan ik het telkens weer opnieuw horen.
Ben trouwens kwaad.
Ik 'moet' van school maar even gaan praten met de maatschappelijk werker (ik heb daar een tijdje mee gepraat) van school.
Het werd gebracht onder het mom van: het is leuk als je het ook tegen haar vertelt (terwijl het haar al verteld is) en dan kan je er ook even over praten.
Het gaat hardstikke goed met me, het kan niet beter..
De bemoeizucht. Als ik hulp nodig heb geef ik dat zelf wel aan en dat weten ze.
Mij daarheen sturen omdat ze denken dat het beter is.
(het moest er even uit)
Ja ik dacht uit je eerdere posts eigenlijk dat je daar juist erg tegen op zag. En ik bedoelde met mijn post te zeggen dat je nu nog iets meer kans hebt op geen keizersnee. Maar misschien wil je dat nu juist wel begrijp ik nu. Ik weet t ook niet meerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:13 schreef Sugar het volgende:
Jessie, voor sommigen zal 'niet meteen een ks met 42 weken en een paar dagen' denk ik positief zijn en voor anderen negatief. Ligt er maar aan hoe je tegen een ks aankijkt en hoe je je voelt op dat moment, lijkt me.
Nog een meid, wat leuk!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:17 schreef Stiekemurd het volgende:
[..]
jah beideEn geslacht wisten we al met 20 weken bijna zeker (met 20 weken echo), maar nu helemaal. Benthe krijgt een zusje
![]()
Ik heb die folders nog van met Jolie over inleiden en serotiniteit. Hierin staat dat een inleiding mogelijk is als de baarmoedermond rijp is. Ik had ondanks gel en weeen en gerommel op zaterdag geen ontsluiting toen ze zondagochtend met dat infuus begonnen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:13 schreef Sugar het volgende:
Ik vraag me nu alleen wel af of het ook bestaat dat er weeënopwekkers worden toegediend (met infuus) als er nog géén ontsluiting is? Want stel dat de boel "alleen maar een beetje zacht is", is dat inleiden via een infuus (weeënopwekkers) dan toch een optie? Ik wil gewoon heel graag nu alles weten. Misschien weet iemand hier dat?
Ik kreeg voor zaterdag een mooi folder mee, omdat ze wilde gaan inleiden, is van de NL Vereniging voor Gynaecologie:quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:13 schreef Sugar het volgende:
....
Ik vraag me nu alleen wel af of het ook bestaat dat er weeënopwekkers worden toegediend (met infuus) als er nog géén ontsluiting is? Want stel dat de boel "alleen maar een beetje zacht is", is dat inleiden via een infuus (weeënopwekkers) dan toch een optie? Ik wil gewoon heel graag nu alles weten. Misschien weet iemand hier dat?
Ik kon afgelopen zaterdag ingeleid worden voor een stuitbevalling, of maandag 4 sept komen voor een KS. We hebben uiteindelijk tocjh voor de KS gekozen. Ik zag het al een hele poos aankomen, en samen met het gegeven dat het risico voor het kind bij een stuitbevalling toch groter is dan bij een normale bevalling, hebben we dus voor de meest veilig weg voor de uk gekozen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:05 schreef Luchtbel het volgende:
Ik heb het niet helemaal gevolgd Inky, maar wat gaat er bij jou nou gebeuren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |