abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 21:11:49 #251
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_41305192
Voor ik het vergeet: Stiekemurd, wat een mooie echo's. Ik blijf het verbazingwekkend vinden dat ze met zo'n apparaat gewoon in je buik kunnen kijken.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 21:12:04 #252
103793 kozakken
Living the life
pi_41305202
Sugar
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 21:17:22 #253
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41305452
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 21:11 schreef Inky05 het volgende:

[..]

Ik kon afgelopen zaterdag ingeleid worden voor een stuitbevalling, of maandag 4 sept komen voor een KS. We hebben uiteindelijk tocjh voor de KS gekozen. Ik zag het al een hele poos aankomen, en samen met het gegeven dat het risico voor het kind bij een stuitbevalling toch groter is dan bij een normale bevalling, hebben we dus voor de meest veilig weg voor de uk gekozen.

Mocht ie zich voor maandag aandienen dan krijg ik een spoed KS, en mag me bij de eerste weeen meteen melden. Intake e.d. is allemaal al geweest, dus we zijn er klaar voor
Oke. Fijn dat het zo kan dan.
pi_41305652
Zeker, zou het mezelf nooit kunnen vergeten als de uk wel in moeilijkheden komt bij de stuitbevalling.

Wat suger heeft met al de verschillende "begeleiders" heb ik dus ook.
Ik vind al die tegenstrijdige verhalen ook zo vervelend. En steeds andere artsen zijn zo handig, soms spreken ze elkaar helemaal tegen.

Ik kreeg b.v. met draai poging met 35 weken te horen dat als de uk in stuit zou blijven dat het 1e kind in ons ziekenhuis altijd met een KS wordt gehaald. Dus ik stelde me daar helemaal op in. Kom ik met 37 weken bij de Gyn zegt ze, jij bent een goede kandidaat voor een stuitbevalling. Ja en probeer dan maar een in 2 dagen over te schakelen op die gedachten, terwijl je al vanaf week 30 rekening houdt met een KS....

Wat ik ook irritant vind als dat mensen zich zo goed vinden in hun vak, en dan heel snel diagnoses stellen, en dan moet je ze ook meteen vertrouwen dat ze het allemaal goed onderzocht hebben.
je kent ze net 15 minuten en dan moet soms al belangrijke beslissingen nemen, afgaand op hun verhaal.
Mama van Ryan (04-09-06)
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 21:24:28 #255
3142 m@x
pi_41305739
Als ik het goed begrijp is er hier in ieder geval maandag weer een nieuw babietje is. Spannend Inky!

[ Bericht 21% gewijzigd door m@x op 29-08-2006 21:27:51 (was een beetje ongelukkig geformuleerd ;)) ]
pi_41305926
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 21:24 schreef m@x het volgende:
Als ik het goed begrijp is er hier in ieder geval maandag weer een nieuw babietje is. Spannend Inky!
Psies
Beetje spannend wel ja

Ik hoef als het goed is maar 3 dagen in het ziekenhuis te blijven.
En mag me 2 uur voor de operatie gewoon van huis uit melden.

ik verbeter mee
Mama van Ryan (04-09-06)
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 22:10:42 #257
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_41307802
Jessie, je hebt ook gelijk, hoor. Ik weet gewoon zelf niet wat ik vind van een ks, maar het is meer dat we houvast hadden aan idee: maandag 4 september is ie er in elk geval en dat is nu weer weg. Ik vond weeën ruk en mij lijkt een tweede herstel van een ks ook ruk (met peuter erbij). Dus die verwarring voel je goed aan, ik weet echt niet wat ik zou willen. Jawel, Wolfje! NU!

Allemaal bedankt voor de lieve en bemoedigende reacties. Ik zit niet in zak en as meer, het is allemaal best oké. Alleen dat gevoel van vanmiddag rondom dat broekie en me zo onzeker voelen, dat was ff heel naar. Bedankt allemaal.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 22:15:23 #258
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_41308000
Sugg wat een tegenvaller voor je Hopelijk is er vrijdag wat meer duidelijkheid voor je.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 22:20:24 #259
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_41308234
Sugar, stuur iedereen die jij er op dat moment niet bij wilt hebben, "gewoon" weg, de volgende keer. Klinkt makkelijker als het is, maar onthou dat je die mensen ws hierna nooit meer ziet, en dat jij en Wolfje nu het belangrijkste zijn. Echt schijt hebben aan iedereen, het gaat om jullie, en de rest van de wereld mag het even uitzoeken.

En nu....
Wolfje, het is mooi geweest, me jong. Jij gaat er vannacht gewoon uitkomen hè? Liefst een beetje snel, zonder broekies, toeters en bellen. Goed? Krijgt je Mama morgen een virtuele borrel van me, en je Papa ook (want die zal er ook wel aan toe zijn, met al dat gewacht).
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 22:27:16 #260
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_41308554
Leah, Sebastiaan heeft het he-le-maal gehad, eerlijk gezegd. Echt waar. Dat is het type "altijd-stabiel-enthousiast-en-ongecompliceerd" maar ik heb echt met hem te stellen nu. En hij met zichzelf, hoor, dat vooral. Hij wil gewoon alleen nog maar die baby en al het andere (werk, vrienden, sport, ...) lijkt niet meer leuk. Heel tijdelijk, hoor, godzijdank, maar wel erg vervelend.
Tel daarbij op dat ie zich ook ineens best druk maakt om de gezondheid van de baby en om rampscenario's... ("moet ik dan voor jou of de baby kiezen?" )
Dan weet je een beetje hoe hij nu in elkaar zit. Rot voor hem is het.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 22:29:47 #261
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_41308656
's avonds!
Ik lag al sinds half 4, gelijk na mijn werk, in bed. Ik heb ribbenpijn halverwege buik en ook in mijn rug aan de andere kant. Heel irri. Ben er echt misselijk van!
Gelukkig wel positieve resultaten op mijn bloedtest van afgelopen vrijdag: geen zwangerschapsdiabetes

Ik ga morgen wel bijlezen. Sorry, ik heb er de kracht niet meer voor </jolingstyle>

Voor iedereen die het ook effe allemaal niet lekker heeft zitten vandaag een dikke
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 22:34:39 #262
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_41308901
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 22:27 schreef Sugar het volgende:
Leah, Sebastiaan heeft het he-le-maal gehad, eerlijk gezegd. Echt waar. Dat is het type "altijd-stabiel-enthousiast-en-ongecompliceerd" maar ik heb echt met hem te stellen nu. En hij met zichzelf, hoor, dat vooral. Hij wil gewoon alleen nog maar die baby en al het andere (werk, vrienden, sport, ...) lijkt niet meer leuk. Heel tijdelijk, hoor, godzijdank, maar wel erg vervelend.
Tel daarbij op dat ie zich ook ineens best druk maakt om de gezondheid van de baby en om rampscenario's... ("moet ik dan voor jou of de baby kiezen?" )
Dan weet je een beetje hoe hij nu in elkaar zit. Rot voor hem is het.
Da's ook sneu. Het duurt al met al gewoon erg lang nu voor jullie allebei.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 22:36:31 #263
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_41308992
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 22:29 schreef Neuk het volgende:
geen zwangerschapsdiabetes
Oh, da's fijn!
pi_41309042
Inky, waarom zouden ze gaan inleiden voor een stuitbevalling? Ik bedoel: waarom niet wachten tot beebje zich vanzelf aandient?
Eva
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 22:45:12 #265
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_41309347
Met een natuurlijke stuitbevalling hebben ze de baby het liefst zo klein mogelijk.
pi_41309355
Fijn trouwens, die folders van het NVOG. Lekker duidelijk
Eva
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 22:47:05 #267
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_41309434
Bij mij is daar dus vorige keer helemaal niets over gezegd of besproken. Maria bleef lekker zitten tot 42 weken en 1 dag, niks inleiden en toch gewoon een stuitbevalling. Gekke verschillen.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 22:53:46 #268
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_41309725
Ik kan het ook mis hebben hoor Sugar. Maar dat is wat ik ervan weet, en de inzichten over stuitbevallingen veranderen, geloof ik, met de dag.
Nou zou het natuurlijk ook nog zo kunnen zijn dat ze Inky (ik wilde Stinkie schrijven ), dan in wilden leiden omdat dan de gyn die het wilde doen (de enige in dat ZH, voor zover ik begreep), dan dienst had.

Kortom, ik weet weer niet waar ik over praat .
pi_41309824
Sugie ik denk aan je en vind het allemaal rot en oneerlijk en maak me weer eens ontzettend kwaad over het wisselende beleid in NL op dit gebied! En vooral over die tegenstrijdige berichten, bah!
Dikke Ik blijf voor je duimen dat het nu gewoon heel snel gaat beginnen.
  woensdag 30 augustus 2006 @ 07:49:58 #270
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_41316710
[kvk-zangmodus]
Weer een laaaaaaange nacht voooooooooooooorbij....
[/kvk-zangmodus]
pi_41316730
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 07:49 schreef Sugar het volgende:
[kvk-zangmodus]
[/kvk-zangmodus]
Maar wel weer een nachtje minder he;
  woensdag 30 augustus 2006 @ 07:57:48 #272
3142 m@x
pi_41316758
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 07:52 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Maar wel weer een nachtje minder he;
en misschien zelfs wel de laatste nacht
pi_41316829
Sugar, wat duurt het allemaal lang... dat ze in het ziekenhuis tegenstrijdig kunnen zijn is idd heel erg vervelend. Ik had ook bij onderzoeken in het ziekenhuis (met een eendenbek ) een 'broekie' erbij, echt heel vervelend. Ik durfde er niets van te zeggen, maar voelde me heel erg opgelaten. Kan me dus voorstellen dat je niet durfde te vragen... maar het is altijd beter inderdaad (achteraf gesproken voor mij ook) om voor jezelf op te komen.

Heel veel sterkte voor jou en je man... wat naar voor hem dat hij zo aan het piekeren is erover...
pi_41316880
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 07:49 schreef Sugar het volgende:
[kvk-zangmodus]
[/kvk-zangmodus]
Aaargh, arme jullie! Nie eerlijk!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  woensdag 30 augustus 2006 @ 08:39:11 #275
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_41317134
Ja, was ie weer zo lang? Veel pijn ook of gewoon om de haverklap naar de wc? Hoe dan ook, vervelend! Kus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')