abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 12:43:59 #176
11682 Moonah
Jolie femme
pi_41288673
Ach chacama.... Sterkte met je bleghdag!
Linda, succes met kiezen, lastig...
En DD, wat een cutie is jullie zoon!
En Stiekumerd, jammer dat de fotootjes niet zo duidelijk zijn... Maar het is zéker een droppie in je buik!

Hier alles weer rustig. In de nacht van zondag op maandag kreeg ik weer voorweeën, hoewel, voorweeën, ze waren toch best regelmatig, om de 3-4 minuten... Heftige menstruatiepijn. Toch was ik erg rustig en geduldig. Als hij komt dan komtie he? Maar rond de middag zakte het wel af. Gelukkig, want soms wist ik echt even niet hoe ik moest gaan liggen/zitten/hangen. En toch he, toch wist ik dat dit nog niet het echte werk is. Vreemd, ben nooit eerder zwanger geweest, maar da's een soort instinct denk ik. Als het écht is weet je het, denk ik.
Morgen stoppen met de remmers.... Vind het wel spannend, maar heb ook heel veel vertrouwen in mijn zoon en in mezelf.

Verder heb ik absoluut baalmomenten in bed. Vreselijk om zó afhankelijk te moeten zijn. En ik ben niet eens ziek.
Toch zie ik deze periode ook als een verrijking van mijn leven. Het maakt me zo veel meer duidelijk hoe mensen die altijd afhankelijk/ aan bed gebonden/ invalide zijn zich zouden kunnen voelen. Plus dat ik kleine dingen enorm (her)waardeer: Mijn dagelijkse uitje naar de douche is bv. echt een hoogtepuntje van de dag.

En bijkomend voordeel, ik kick lekker af van Fok!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_41288737
Ha, die Moonah! Knap dat je er ook nog iets positiefs uit weet te halen
Kan me voorstellen dat er soms helemaal niks aan is en dat je je deze periode toch heel anders had voorgesteld. Sterkte met afkicken
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 12:48:16 #178
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41288804
Was dus even spannend gisterennacht Moonah. Gelukkig heb je al het vertrouwen in lichaam en beeb. Mooi is dat he hoe de natuur je toch alles meegeeft om het aan te kunnen.

Tja, baalmomenten. kan het me een heel klein beetje voorstellen, maar heb het gelukkig zelf nog niet mee hoeven maken. De opmerking over dan weet je alles weer een beetje te herwaarderen kan ik wel begrijpen. Maareuh...afkicken van FOK! no way!!
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 12:50:13 #179
24188 Belana
kloon van belana
pi_41288859
jeej moonah, dus nog eventjes en dan heb je ws je beebje vast wel spannend zo allemaal, ben benieuwd of het dan ook snel gaat doorzetten als je gestopt bent met de remmers, dat zal wel denk ik? veel succes vast! en dat van dat instinct klopt wel denk ik ja
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 12:50:23 #180
11682 Moonah
Jolie femme
pi_41288864
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 12:46 schreef snoopy het volgende:
Ha, die Moonah! Knap dat je er ook nog iets positiefs uit weet te halen
Kan me voorstellen dat er soms helemaal niks aan is en dat je je deze periode toch heel anders had voorgesteld. Sterkte met afkicken
Nou, gisteren met mijn zus heb ik wel een traantje gelaten hoor.
Ik wil gewoon zélf nog broekjes maatje 50 kopen, Zwitsalspulletjes in huis halen etc, ipv elke keer maar weer iemand bellen met een boodschappenlijstje. Ik wil óók pronken met mijn buik. En het liefste dat ik had willen doen, is met mijn dikke buik langs de branding wandelen. Dat is al van kindsafaan een soort droom van me. En het doet me echt pijn dat dat er niet van is gekomen, en er wellicht ook nooit meer van komt.

Maar daarover blijven treuren heeft geen zin. Even erom janken, soit, maar dan gaat de knop weer om. Het is zoals het is en ik ben nog steeds enorm gelukkig en vooral heel erg dankbaar dat ik überhaupt zwanger heb mogen worden.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 12:53:10 #181
11682 Moonah
Jolie femme
pi_41288949
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 12:50 schreef Belana het volgende:
ben benieuwd of het dan ook snel gaat doorzetten als je gestopt bent met de remmers, dat zal wel denk ik?
Sssssst!
De dokter zei vrijdag dat ze 'gevallen als ik' had meegemaakt die uiteindelijk met 42 weken moesten worden ingeleid...
Maar ja, de kans zit er idd dik in dat het na morgen steeds heftiger gaat rommelen. Iiiiieeeeehhh!!!!!!
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 12:56:41 #182
11682 Moonah
Jolie femme
pi_41289076
Oh, en nog even een voor Sugar!
Jij maakt het ook spannend hoor!

voor vandaag!
pi_41289095
Stiekemurd, wat een lieve foto's.
Ik vind het wel een beetje vreemd om dat zo te zien. Dat dat dan in je buik zit. Voor ik zwanger was dacht ik er over na alsof het de normaalste zaak van de wereld is, maar het voelt nu zo gek dat er iets in je buik groeit, wat leeft.
quote:
Nou, gisteren met mijn zus heb ik wel een traantje gelaten hoor.
Ik wil gewoon zélf nog broekjes maatje 50 kopen, Zwitsalspulletjes in huis halen etc, ipv elke keer maar weer iemand bellen met een boodschappenlijstje. Ik wil óók pronken met mijn buik. En het liefste dat ik had willen doen, is met mijn dikke buik langs de branding wandelen. Dat is al van kindsafaan een soort droom van me. En het doet me echt pijn dat dat er niet van is gekomen, en er wellicht ook nooit meer van komt.
Moonah, ik vind het heel knap dat je je zo sterk houdt.
Toen ik dat net las had ik zoiets van:
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 13:00:52 #184
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41289213
Goed...kon er ook nog wel bij. Koud....moe en misselijk.... wat heerst er???
pi_41289311
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 13:00 schreef chacama het volgende:
Goed...kon er ook nog wel bij. Koud....moe en misselijk.... wat heerst er???
Komt door het weer.
Hoe is het nu met je harde buiken?
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 13:10:21 #186
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41289485
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 13:04 schreef appelsap het volgende:

[..]

Komt door het weer.
Hoe is het nu met je harde buiken?
gaat redelijk. Merk dat mijn darmen niet vrolijk zijn en mijn buik daar dus op reageert. Zo maar eens een beetje soep eten. Word ik misschien warm van en is makkelijk te verteren...
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 13:10:58 #187
24188 Belana
kloon van belana
pi_41289505
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 12:53 schreef Moonah het volgende:

[..]

Sssssst!
De dokter zei vrijdag dat ze 'gevallen als ik' had meegemaakt die uiteindelijk met 42 weken moesten worden ingeleid...
Maar ja, de kans zit er idd dik in dat het na morgen steeds heftiger gaat rommelen. Iiiiieeeeehhh!!!!!!
Komt wel goed hoor
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 13:27:59 #188
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41289979
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 12:53 schreef Moonah het volgende:

[..]

Sssssst!
Knorretje heeft toch bij Djayden zo ongeveer 9 maanden lang weeen gehad? Die heeft dacht ik niet aan de remmers gezeten maar wel flinke weeen steeds en dat werd volgens mij toen ook inleiden.

Mijn vriendinnetje heeft vanaf 28-34 weken in het ziekenhuis gelegen met remmers en beviel volgens mij uiteindelijk ook pas ergens met 38-39 weken als ik het goed heb. Dus het zegt niks... Het kan snel gaan, maar het kan idd ook nog eventjes duren.

Spannend hoor!
Oh, en mocht je de 37 nog halen dan ga je die dag toch zeker langs het strand vieren he! Jammer is het als zoiets niet uit kan komen omdat het even anders loopt.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 13:30:07 #189
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_41290041
Ik hoop dan dat je zoontje nog eventjes wil blijven zitten, Moonah! Maar je klinkt goed, dus wat er ook gebeurt: goed komt het!!

Wij vertrekken zo, afspraak voor CTG om 14.15 u. en echo en controle erachteraan. Ik kom straks wel melden wat er is gezegd natuurlijk.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 13:31:49 #190
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41290094
Spannend Sugar, ik ben benieuwd...
pi_41290208
Spannend Suug!

Moonah, laat dat kleintje nog maar even zitten hoor!! ik was vorig jaar net zo ver als dat jij nu bent
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_41290329
Sugar, succes
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_41290370
Sugar spannend!

Moonah het is kl*te als je afhankelijk bent van anderen terwijl je zelf die dromen heb en het zo graag zelf had willen doen. Ik vind het super hoe je ermee omgaat!
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 13:48:11 #194
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_41290560
Ik ben natuurlijk te laat, maar ik wilde je toch nog even sterkte wensen Sugar. Bij deze dus
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_41291065
moonah spannend. mijn collega, die ook zo lang extreem rustig aan moest doen heeft toen ook de maximale tijd weeënremmers gekregen, maar ook daarna zonder die remmers heeft ze het nog heel lang volgehouden.

sugar, zo tegenstrijdig he, bij jou kunnen we de baby er wel zowat uitkíjken. hopelijk alles nog in orde met wolfgangetje, en misschien al wat meer vordering qua ontsluiting? ik hoop het zooo voor je.

(BE trouwens, knorretje heeft volgens mij ook echt wel weeënremmers gekregen hoor)
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 14:05:26 #196
56471 pinquit
oh my lama!
pi_41291117
spannend BEwtf, ik bedoel natuurlijk gewoon sugar , succes!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 14:10:01 #197
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41291262
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 14:04 schreef bixister het volgende:
(BE trouwens, knorretje heeft volgens mij ook echt wel weeënremmers gekregen hoor)
Oh, dan heb ik dat verkeerd onthouden.
In het begin iig niet dacht ik omdat het toen nog te pril was (ergens in de buurt van de 24-26 wk dacht ik).
Nou ja goed, iig dus wel constant weeen en uiteindelijk over tijd.
Maar dat wensen we Moonah niet toe. Zoonlief blijft lekker zitten tot 37w3d of zo. Nog even tijd om een strandwandeling te maken en nog 1 keertje naar zo'n enorme babyzaak of zo en dan komt hij te voorschijn.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 14:23:37 #198
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_41291715
Spannend alllemaal Sug, geniet nu maar even van Wolf op de echo

Moonah dat gaat ook spannend worden hopelijk blijft je zoon nog even lekker bij je plakken
pi_41291782
Dylan Dog gefeliciteerd met je zoon!

Stiekemurd wat een mooie foto's! Was het 3D of 4D en weten jullie het geslacht nu ook?

Moonah Erg jammer dat je niet langs het strand kan paraderen met je buik, knap dat je er zo goed mee om gaat

Sugar succes bij de gyn!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_41293492
Ik kom net van de verloskundige af. (1ste keer)
Het ging goed, veeeeeel informatie gekregen dat was wel fijn.
Nu lijken de maanden die moeten komen wat meer geordend.
Ik heb het hartje voor de eerste keer gehoord. Heb het opgenomen met mijn telefoon, dan kan ik het telkens weer opnieuw horen.

Ben trouwens kwaad.
Ik 'moet' van school maar even gaan praten met de maatschappelijk werker (ik heb daar een tijdje mee gepraat) van school.
Het werd gebracht onder het mom van: het is leuk als je het ook tegen haar vertelt (terwijl het haar al verteld is) en dan kan je er ook even over praten.
Het gaat hardstikke goed met me, het kan niet beter..
De bemoeizucht. Als ik hulp nodig heb geef ik dat zelf wel aan en dat weten ze.
Mij daarheen sturen omdat ze denken dat het beter is.
(het moest er even uit )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')