Nou, gisteren met mijn zus heb ik wel een traantje gelaten hoor.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:46 schreef snoopy het volgende:
Ha, die Moonah! Knap dat je er ook nog iets positiefs uit weet te halen![]()
Kan me voorstellen dat er soms helemaal niks aan is en dat je je deze periode toch heel anders had voorgesteld. Sterkte met afkicken
Sssssst!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:50 schreef Belana het volgende:
ben benieuwd of het dan ook snel gaat doorzetten als je gestopt bent met de remmers, dat zal wel denk ik?
Moonah, ik vind het heel knap dat je je zo sterk houdt.quote:Nou, gisteren met mijn zus heb ik wel een traantje gelaten hoor.
Ik wil gewoon zélf nog broekjes maatje 50 kopen, Zwitsalspulletjes in huis halen etc, ipv elke keer maar weer iemand bellen met een boodschappenlijstje. Ik wil óók pronken met mijn buik. En het liefste dat ik had willen doen, is met mijn dikke buik langs de branding wandelen. Dat is al van kindsafaan een soort droom van me. En het doet me echt pijn dat dat er niet van is gekomen, en er wellicht ook nooit meer van komt.
Komt door het weer.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:00 schreef chacama het volgende:
Goed...kon er ook nog wel bij. Koud....moe en misselijk.... wat heerst er???
gaat redelijk. Merk dat mijn darmen niet vrolijk zijn en mijn buik daar dus op reageert. Zo maar eens een beetje soep eten. Word ik misschien warm van en is makkelijk te verteren...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:04 schreef appelsap het volgende:
[..]
Komt door het weer.
Hoe is het nu met je harde buiken?
Komt wel goed hoorquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:53 schreef Moonah het volgende:
[..]
Sssssst!
De dokter zei vrijdag dat ze 'gevallen als ik' had meegemaakt die uiteindelijk met 42 weken moesten worden ingeleid...
Maar ja, de kans zit er idd dik in dat het na morgen steeds heftiger gaat rommelen. Iiiiieeeeehhh!!!!!!![]()
![]()
Knorretje heeft toch bij Djayden zo ongeveer 9 maanden lang weeen gehad? Die heeft dacht ik niet aan de remmers gezeten maar wel flinke weeen steeds en dat werd volgens mij toen ook inleiden.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:53 schreef Moonah het volgende:
[..]
Sssssst!
De dokter zei vrijdag dat ze 'gevallen als ik' had meegemaakt die uiteindelijk met 42 weken moesten worden ingeleid...
Maar ja, de kans zit er idd dik in dat het na morgen steeds heftiger gaat rommelen. Iiiiieeeeehhh!!!!!!![]()
![]()
Oh, dan heb ik dat verkeerd onthouden.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:04 schreef bixister het volgende:
(BE trouwens, knorretje heeft volgens mij ook echt wel weeënremmers gekregen hoor)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |