abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 augustus 2006 @ 21:29:52 #51
103793 kozakken
Living the life
pi_41236144
ja, Ladybos Hier begonnen de weeen en halverwege riep ik: oh ja! dit was wat ik er niet leuk aan vond

En Slaapmeis. Jantje lacht, Jantje huilt in twee minuten is zo herkenbaar Kesteren is idd leuk. (hier is Babypark Enter een kwartiertje rijden, dus ik heb er redelijk vaak wat dromerig rondgelopen. Leuk blijft het! en oh... hebberig ook ja )

Oh en Sugar, ik ga gewoon weer in de negeerstand voor Wolfje. Je weet maar nooit, er moet toch een strategie zijn die werkt!?!? Maar voor jou een dikke
  zondag 27 augustus 2006 @ 21:32:59 #52
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_41236287
Wat dacht je van reverse psychology? Blijf maar lekker zitten hoor Wolfje. We zijn helemaal niet nieuwsgierig naar je. Je moeder is het nog niet zat
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zondag 27 augustus 2006 @ 21:41:11 #53
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_41236643
Misschien moeten we Wolfje gewoon de weg wijzen?
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zondag 27 augustus 2006 @ 21:41:39 #54
103793 kozakken
Living the life
pi_41236662
Sugar!!! Wat heb je een prachtige nieuwe signature
  zondag 27 augustus 2006 @ 21:45:25 #55
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_41236792
Mooi is ie, he? Kwam het zomaar tegen.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zondag 27 augustus 2006 @ 21:50:30 #56
103793 kozakken
Living the life
pi_41236997
is het ergens uit? (kromme zin, maar je snapt 'm vast wel)
echt... helemaal goed. Wordt er nog net niet emo van (oh... Hormomen )
pi_41237048
zeker mooi!! maar hmmz niet zo mooi dat ik hier nog geen fotootje van of op z'n minst bericht over het blakende wolvenjong aantref. slaap je nog een beetje 's nachts?
  zondag 27 augustus 2006 @ 21:52:12 #58
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_41237069
Het is uit een gedicht van Hans Huizenga, vond het op een site.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zondag 27 augustus 2006 @ 21:53:25 #59
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_41237111
Ja, moeizaam inderdaad, slapen. Steeds meer bekkenpijn die dus vandaag ook overdag aanhield. Dat is gewoon ruk. Maar ik ben overdag niet erg moe ofzo, dus wat dat betreft vallen de nachten me niet heeeeeeeeeel zwaar.
  zondag 27 augustus 2006 @ 22:05:31 #60
103793 kozakken
Living the life
pi_41237608
Ik dacht zo: een uurtje of twee slapen Sugar om aan te sterken en dan mag het spektakel wel losbarsten.

oh nee, ik zou negeren! -op haar typhanden gaat zitten-

[ Bericht 31% gewijzigd door kozakken op 27-08-2006 22:23:11 ]
  zondag 27 augustus 2006 @ 22:33:14 #61
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_41238625
Ik ben voor morgen Suikerbeest! Vannacht plotsklaps PLONS en dan in 4 uurtjes gepiept. Dusseh... ik verwacht zo rond negen uur in de ochtend een telefoontje dat de Wolf is gearriveerd. Deal?
  zondag 27 augustus 2006 @ 22:34:06 #62
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_41238654
Lekker slapen vannacht!

pi_41240129
Is Maria dan al uit logeren?
Sterkte Sugar!
  maandag 28 augustus 2006 @ 07:21:29 #64
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_41247255
Weer niets begonnen. Maar goed, mijn moeder is vandaag jarig, dus zou toch al geen leuke datum zijn. Hoewel, dát maakt me nou echt niks uit, laat maar starten, *nu* alsnog, die bevalling.

Dylan Dog, zijn er al fotoooooo's?
* Sugar gaat even dat andere topic checken.
pi_41247263
Sugar sterkte ermee, erg vervelend!
Hoe is het nu met de pijn?

Ik merk dat op mijn buik slapen steeds lastiger wordt.
Dan voelt mijn buik een beetje hard aan. (alsof er iets in zit ja )
Moet maar eens wat gaan oefenen met andere houdingen.
  maandag 28 augustus 2006 @ 07:26:31 #66
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_41247265
Ik ben vandaag niet met die bekkenpijn opgestaan, dus dat is al veel beter!

Oh, op mijn buik slapen, dat mis ik wel. Jij bent dus ook een typische buikslaper? Heerlijk dat dat straks weer kan!
pi_41247343
Appelsap, op mn buik met 1 been opgetrokken ging ook nog lang bij mij. Dan steun je niet helemaal op je buik. Tegenwoordig is het hier ook op mijn zij, spijtig genoeg.
  maandag 28 augustus 2006 @ 08:21:11 #68
24188 Belana
kloon van belana
pi_41247537
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 07:21 schreef Sugar het volgende:
Weer niets begonnen. Maar goed, mijn moeder is vandaag jarig, dus zou toch al geen leuke datum zijn. Hoewel, dát maakt me nou echt niks uit, laat maar starten, *nu* alsnog, die bevalling.
Ik vond 13 juli geen leuke datum, is ie dus volgend jaar op vrijdag de 13e jarig Maarja, ik had het ook niet voor het zeggen

dus wolfje, als je dit een leuke datum vind... gewoon doen heur
stormy waters...
sailin'
pi_41247877
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 07:21 schreef Sugar het volgende:

Dylan Dog, zijn er al fotoooooo's?
* Sugar gaat even dat andere topic checken.
Ik dacht "alsjeblieft niet op dinsdag" (lang verhaal waarom, lama) en raad es wanneer ik een tijgertje lanceerde?
Nog efkes meid, dát weet je in ieder geval wél zeker!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_41248158
ik heb een paar ernstig lieve fotookes gezien, enne Dylan Dog, gefeliciteerd man!!

*over wolfje heenstapt want pfoe, wat kan ons het schelen of ie komt of niet...daar zijn we helemaal niet mee bezig ...sterker nog: ik denk dat wolfje het helemaal niet kan, dat er uit komen* (werkt het al???)

Hier allerlei kwaaltjes en pijntjes en ongemakjes die ik de eerste keer volgens mij niet had (mede door een slaapmeisjevergelijkbare slachte conditie, ik kan binnenkort weer op de hometrainer) ...en gisteren een 1 of ander kotsvirus gehad, net toen ik alleen thuis was met Danielle...pfoe!!! de hele nacht niet slapen, zwanger en een peuter om je heen......oef!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_41248758
Bah, Catootje dat is niet fijn idd en al helemaal niet met een dreumes erbij. Beterschap!
Zou het heersen? Ik heb gisterennacht ook lopen overgeven en vannacht superhoofdpijn gehad.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_41248884
Slaapmeisje

Sjoeg...wachten duurt laaahaang!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_41249206
Sjoeg,moet je niet naar de supermarkt of patatzaak Daar hebben er toch wel meer staan "plonsen"?Sterkte

Groetjes,Minoes
  maandag 28 augustus 2006 @ 10:29:13 #74
593 sjak
Juffie Bloem
pi_41249481
Och, suikertje. Je kinderen hebben het veel te veel naar hun zin in je buik. Wat is het favoriete speeltje van Maria, misschien kan je Wolfje daarmee naar buiten lokken.
Lekker douchen!
  maandag 28 augustus 2006 @ 10:35:57 #75
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_41249628
Slaapmeisje, ik vind het altijd leuk over hormoonbuien te lezen, maar bij jou vind ik het geweldig!! Geniet ervan, hoe lastig ook!!

Neuk, die buikpijn heb ik ook (gehad), wordt nu soms wat minder, evenals het maagzuur. (maar niet alle dagen minder). En vannacht heb ik voor de verandering eens wakker gelezen van de honger (was royaal uit eten geweest daarvoor? vreemd!)
Sugar, morgen dan? Fijn dat Maria niet fulltime bij je is nu, nu hoef je je niet vrolijker voor te doen dan je je eigenlijk voelt.

Ik las trouwens in de krant vanmorgen: geboren: Raul. Ik dacht heee! En ja, het zusje heet Carmen!

Heb mijn bed dit weekend opgemaakt met alle zeiltjes ed. Maar nu schuift het erg en is het best broeierig. Wat ik heb gedaan is het grote zeil op de molton gedaan, dan een badlaken en daar weer 2 of 3 van die blauwwitte onderleggers erop. Maar nu twijfel ik of die grote onderlegger er juist niet ondermoet, of gebruik je die bij het bevallen direct onder je lijf?
Denk dat ik in ieder geval met schilderstape eea vast ga zetten straks!

Catootje, hopelijk voel je vlug beter, rustig aan!!

[ Bericht 0% gewijzigd door PM-girl op 28-08-2006 10:52:28 ]
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  † In Memoriam † maandag 28 augustus 2006 @ 10:45:50 #76
81992 Githa
pi_41249840
Die grote onderleggers gebruik je direct onder je lijf PM... die hoef je er nunog niet op te leggen.
Dat grote zeil is voldoende, al ligt het idd niet echt lekker. Kun je er geen fleece deken overleggen ofzo en dan het zeiltje én de deken vast plakken aan de matras zodat het niet zo schuift.
  maandag 28 augustus 2006 @ 10:52:14 #77
94046 PM-girl
pi_41249995
Ja had ik ook al bedacht, maar als ik alles vastplak is het weer zo'n werk om het opnieuw op te maken (het kan nog zomaar 6 weken duren namelijk!)
Die kleine onderleggers zijn dus ook alleen maar voor de bevalling?

Op de gym had trouwens iemand de tip om ook in de auto een vuilniszak ofzo te leggen, zij had de vorige keer de vliezen door in de auto en een autostoel was je ook niet even uit.
*
pi_41250120
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 13:44 schreef Neuk het volgende:

Ik voel me nogal lamlendig sinds een paar dagen. Beetje lusteloos en moe, veel buikpijn (van het oprekken van de bovenste stukje van de baarmoeder denk ik o.a.?) en ik heb opeens veel meer moeite met ademhalen. Ik zit nu rond 30 wk. Zal wel normaal zijn? Tis in elk geval geen feestje meer...
Neuk... ik voel me ook een beetje lusteloos en moe de laatste paar dagen...
En idd t feestje is nu een beetje afgelopen... Met ademhalen heb ik (nog) geen moeite en buikpijn ook (nog) niet, maar tis allemaal wel wat zwaarder geworden!
Sterkte gaat wel weer over

En Dylan Dog!!!! GEFELICITEERD met de kleine!!!!
Trotse mama van Dylan en Sennah!
05-09-2006!
pi_41250262
Ohw en ik heb me gister rot gelachen!!!
Moet ik even delen hier
Gister gingen en ik wat drinken in de stad...
wilde even de kleintjes voelen, en net voor hij zijn hand op mn buik wilde leggen....
Was een van de kleine hem al voor... Die sloeg zo hard dat hij zn hand raakte...
Hij schrok zich dood... zo hard hadden de frummels nog niet geslagen!!!
We lagen helemaal dubbel van het lachen....
Trotse mama van Dylan en Sennah!
05-09-2006!
pi_41250546
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 10:52 schreef PM-girl het volgende:
Die kleine onderleggers zijn dus ook alleen maar voor de bevalling?
Bijvoorbeeld. Of om zonder maandverband op te kunnen liggen tijdens controles (of om de boel even te luchten, altijd maar dat broeierige is niet goed voor eventuele hechtingen).
Je kan overigens ook gewoon de gok nemen en alleen een extra badlaken o.i.d. onder je laken leggen. De kans dat de vliezen voor het begin van de bevalling breken is al klein, de kans dat ze dat in bed doen is nog kleiner en de kans dat er dan meteen een sloot water uitkomt is helemaal miniem.
Ik vond het iig te broeierig, zo'n zeil.
  maandag 28 augustus 2006 @ 11:17:52 #81
94046 PM-girl
pi_41250642
Ja ik weet het Owlet, maar wij hebben ons een halfjaar terug scheel betaald aan ons nieuwe bed, dus ook die kleine kans wil voor zijn!
Dankjewel voor de uitleg, dan haal ik die losse onderleggers iig weg.

En straks maar eens naar de thuis zorg voor klossen en po....
*
  maandag 28 augustus 2006 @ 11:20:13 #82
103793 kozakken
Living the life
pi_41250714
Hier heb ik een paar weken voor de bevalling een waterdichte molton gekocht. (Zo'n ding die ook gebruikt wordt in het bed van kinderen voor bedplassen)
Geen gedoe met losse onderleggers en weet ik veel wat voor doeken enzo. Het past precies om de matras en daarna gewoon lekker al je eigen beddegoed er weer op.
  maandag 28 augustus 2006 @ 11:23:47 #83
108648 cattie
lieve moeder
pi_41250824
Ik heb het erop gegokt, die matrasbeschermer vond ik zo'n onding. Maar in 10% van de gevallen breken de vliezen voordat de weeen er zijn. Maar ja hoor, ik hoorde bij die 10% en het gebeurde midden in de nacht! Hoe het me is gelukt weet ik niet, maar ik voelde iets knappen, ben direct uit bed gesprongen (moet er erg grappig uit gezien hebben met mijn buik!) en op de wc kwam een hele golf vruchtwater. Kantje boord dus!
  Licht Ontvlambaar maandag 28 augustus 2006 @ 11:28:41 #84
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41250977
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 08:21 schreef Belana het volgende:

[..]

Ik vond 13 juli geen leuke datum, is ie dus volgend jaar op vrijdag de 13e jarig Maarja, ik had het ook niet voor het zeggen

dus wolfje, als je dit een leuke datum vind... gewoon doen heur
Ik vind 13 juli een hele leuke datum
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_41251208
Baloetjuh Meppen die man

Snoop, volgens mij heerst het ja....echt smerig, ook hoofdpijn idd...gelukkig is het vandaag een stuk beter!

Ow jaaa,a dat ademtekort op het eind van de zwangerschap, was ik helemaal vergeten!!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_41251320
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 11:20 schreef kozakken het volgende:
Hier heb ik een paar weken voor de bevalling een waterdichte molton gekocht. (Zo'n ding die ook gebruikt wordt in het bed van kinderen voor bedplassen)
Geen gedoe met losse onderleggers en weet ik veel wat voor doeken enzo. Het past precies om de matras en daarna gewoon lekker al je eigen beddegoed er weer op.
Oh, goed idee! ik had al helemaal geen zin in al die verschuivende en rimpelende matjes onder mijn laken.
to do: molton kopen
En vandaag ga ik ook maar klossen en ondersteek halen - we lopen wel gelijk op, PM girl!
Eva
  maandag 28 augustus 2006 @ 12:28:39 #87
94046 PM-girl
pi_41252540
Hihi, ja Linda, viel me al vaker op. Ik moest met 6 weken van tevoren met verlof, anders waren we daar ook gelijk in geweest.

Hoofdpijn en overgeven, hoop niet dat ik het krijg. Heb een wat koortsig gevoel (geen koorts) en druk op mijn oren.
We gaan zo trouwens eerst nog kijken voor een videocamera (cadeautje van de opa's en oma's!). Het weekend trouwens een beetje voor het laatst samen gevierd, komende tijd nog feestjes als we die halen. Zaterdag wezen maccen en daarna naar de film geweest. Straks kan dat allemaal niet meer!

Baloetjuh, gaat hard bij jullie, heb je er zelf geen last van? Want met twee is het zo vol lijkt me, ik heb hier vanmorgen pas mijn eerste echte pijnlijke schop gehad!
*
pi_41255953
Het boek "in bed"van Sarah Bilston isbn:9022544443 (17,95)

of te winnen bij de Fair, als jou kindje geboren is tussen 28 mei en 28 aug 2006 stuur dan het geboorte kaartje naar flair:
Postbus 40029 2130 KP Hoofddorp
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  maandag 28 augustus 2006 @ 15:38:25 #89
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_41258277
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 10:35 schreef PM-girl het volgende:
Neuk, die buikpijn heb ik ook (gehad), wordt nu soms wat minder, evenals het maagzuur. (maar niet alle dagen minder). En vannacht heb ik voor de verandering eens wakker gelezen van de honger (was royaal uit eten geweest daarvoor? vreemd!)
Mijn baarmoeder ligt qua grootte ook een aantal weken voor. Nu is ie al onder mijn borsten, zo hoog zeg maar, dus ik denk niet dat ie nog groterderder kan!
Ik ben gister ook uit eten geweest Ik heb echt genoten van mijn scholletje Picasso. Ik let natuurlijk wel op dat ik niet het allervetste spul uitkies en om heel eerlijk te zijn, ik heb niet eens last gehad van maagzuur! Terwijl ik dat tegenwoordig zelfs al van een glas melk/water of zelfs van een Rennie krijg!

Sug, zal ik Wolfje eruit komen peuteren? Ik wil wel helpen!
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  maandag 28 augustus 2006 @ 15:42:03 #90
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_41258383
ohja, er komt zo ee ndame van de stichting kinderopvang. Heeft iemand nog tips ofzo voor welke vragen ik het beste stellen kan?
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  maandag 28 augustus 2006 @ 16:19:50 #91
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_41259621
Slappmeisje !

Bij mij werken de hormonen omgekeerd zeg maar, ik was voorheen nogal een opgewonden standje en nu ben ik eigenlijk veel rustiger en milder geworden sinds ik zwanger ben, ik maak me veel minder snel druk om dingen
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_41259702
ik had zelf het idee dat ik helemaal niet was veranderd in de zwangerschap, maar dat was helemaal niet waar natuurlijk
was wel heel rustig enzo, maar ben altijd van het luie geweest
verder was ik een beetje onbereikbaar en vaag dromerig.
ik kon niet echt meer logisch nadenken
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_41260634
Ik moet morgen voor het eerst naar de verloskundige.
Wat kan ik er precies van verwachten? Zijn er nog speciale dingen die ze gaan vragen of gegevens die ze moeten weten?

Ik heb nog een klein probleempje.
Ik ben nu 16 weken en ik heb nog niets aan kraamhulp geregeld. (ik wist dus niet dat dat voor de 17 weken moest en weet dat pas sinds deze week)
Ik denk dat ik maar even afwacht tot ik morgen bij de verloskundige geweest ben want die kan mij daar vast meer over vertellen (ook met de verzekering enzo)?
Maar gaat dit een groot probleem worden? Dat ik waarschijnlijk een beetje te laat ben?
  maandag 28 augustus 2006 @ 16:51:32 #94
24188 Belana
kloon van belana
pi_41260819
appelsap, je kraamzorg zou ik vandaag nog even bellen. misschien dat het via je verzekeirng kan geregeld (de mijne heeft daar een afdeling voor en dan hoef je zelf niks meer te doen) of je belt een kraambureau en regelt het, zou ik vandaag nog doen.
wat je kunt verwachten? Meestal een hoop info en wat vragen over je gezondheid, dat soort dingen. succes joh! leuk hoor.
stormy waters...
sailin'
pi_41261065
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 16:51 schreef Belana het volgende:
appelsap, je kraamzorg zou ik vandaag nog even bellen. misschien dat het via je verzekeirng kan geregeld (de mijne heeft daar een afdeling voor en dan hoef je zelf niks meer te doen) of je belt een kraambureau en regelt het, zou ik vandaag nog doen.
wat je kunt verwachten? Meestal een hoop info en wat vragen over je gezondheid, dat soort dingen. succes joh! leuk hoor.
Ik ga zo even de verzekering bellen dan. Ik dacht dat het vandaag niet meer ging lukken maar ze zijn tot half 6 bereikbaar. Eens kijken of ze me daar kunnen helpen.
Ik zou verder niet eens weten hoe ik kraamzorg moet regelen, slecht hè.
Want voor zover ik gezien had zijn er meerdere instanties (of hoe je dat ook noemt) die kraamzorg verlenen, maar moet ik er dan zo willekeurig 1 kiezen? (zit er eigenlijk nog verschil in?)
Ik heb me er dus nog niet op kunnen orienteren.
  maandag 28 augustus 2006 @ 16:59:50 #96
24188 Belana
kloon van belana
pi_41261130
de verzekering moet een overeenkomst met ze hebben geloof ik. dus via je verzekering regelen is het makkeljkst. dat je dat niet weet is niet zo gek hoor, dat wist ik ook niet de eerste keer
stormy waters...
sailin'
pi_41261398
Bedankt Belana!
Ik heb net de verzekering gebeld en ik moet het wel zelf regelen.
Ze hebben me een telefoonnummer gegeven van een bureau waar ze op aangesloten zijn en die het gebied waarin ik woon behandelen. Die was alleen net niet meer bereikbaar dus dan bel ik morgen nog een keer terug.

edit: ik zie nu net op de site dat er ook andere bureau's zijn waar ik naartoe kan gaan ipv die waar ik het nummer van heb gekregen!
poemojn dat is wel een handige tip om te vragen waar goede ervaringen waren.

[ Bericht 29% gewijzigd door appelsap op 28-08-2006 17:14:47 ]
pi_41261496
Je kunt anders nu je verzekering bellen om te vragen hoe zij het gewoonlijk regelen, dan morgen de verloskundige vragen waar ze goede ervaringen mee heeft en dan evt morgen alles ervoor regelen (voorkeur doorgeven aan verzekering).
Wat ik handig vond: - 1 kraamverzorgster in je kraamtijd (dus niet twee of meer verschillende), - ervaring met borstvoeding begeleiden (liefst borstvoedingscertificaat), handig als ze eigen lactatiekundigen hebben. Tenzij je al weet dat je flesvoeding wilt geven natuurlijk.
Als je verzekering je een lijstje geeft kun je vanavond nog wel de websites bekijken als je wilt, dan heb je al wat informatie over de bureaus.
  maandag 28 augustus 2006 @ 17:30:07 #99
94046 PM-girl
pi_41262096
Spannend Appelsap, naar de vk. Krijg je ook een echo? Normaal (bij ons dan) krijg je pas de tweede keer een echo, maar ja ik was toen pas 12 weken en jij bent al verder.

Klossen: check
Po: check
Camera: check
Overigen: check

Oftewel, geshopt!
*
pi_41262476
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 17:30 schreef PM-girl het volgende:
Spannend Appelsap, naar de vk. Krijg je ook een echo? Normaal (bij ons dan) krijg je pas de tweede keer een echo, maar ja ik was toen pas 12 weken en jij bent al verder.

Klossen: check
Po: check
Camera: check
Overigen: check

Oftewel, geshopt!
Ik weet het niet. Er is niks over gezegd dus ik neem aan van niet.
Ik heb een echo gehad met 13 weken (in het ziekenhuis) en ik krijg er weer een 20 weken.
Ik denk dat die echo bij het 2de bezoek dan gelijk is aan mijn echo in het ziekenhuis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')