Dylan dog gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon
![]()
Sugar wat fijn dat Maria toch naar oma kan. Dan kun jij even lekker uitrusten en ontspannende dingetjes gaan doen en je voorbereiden op de bevalling. Lekker tijd voor jezelf
![]()
Met mij gaat alles goed. Ben nog wel erg moe van het werken. Die periode gedwongen rust van de overstimulatie heeft het weinige beetje conditie dat ik had, volledig weggevaagd. Niet echt handig wanneer je zwanger bent, maar ik kom er wel. Ik voel bompie nog niet heel echt bewegen. Wel wat gerommel in de buik en vage gevoeltjes, maar nog niets concreets. Verder ben ik supertrots zwanger en iedereen die me ziet is flink onder de indruk van mijn buik
Eergisteren zijn we naar Babypark Kesteren geweest en we hebben daar een babykamer, matrasje, lakentjes, dekentjes, klamboe, box+boxkleed voor bompie uitgezocht. Het is echt een heerlijke winkel en je kunt je daar helemaal blauw kopen. Wij hebben o.a. een prachtig kersenhouten kamertje gekocht (model Kubus). Lekker modern en toch sfeervol. Verder voor het kamertje de kleuren Lime, Turquoise, Rood en Oranje. De muren zelf maken we creme anders wordt het wel een enorm dolle boel. Voorlopig is het nog een studeerkamer met een hoop zooi, dus we moeten binnenkort toch eens aan de slag. Het wordt allemaal in november afgeleverd, dus we zijn er vlot bij. Nu nog verdiepen in een kinderwagen en maxi-cosi en dan zijn we al een heel end.
Verder zijn we gisteren nog wezen shoppen voor positiekleding. Gelukkig twee broeken kunnen scoren (dan kunnen die geleende broeken eindelijk terug naar mijn vriendin) en een leuk truitje. Mijn hormonale uitbarsting was wel hét moment van de dag. Ik wilde bij de Etos nog wat spulletjes kopen en had net afgerekend. Bij de poortjes bleef ik abrupt staan omdat ik me ineens besefte dat ik recht had op 2 GRATIS bambifiguurtjes. Slaapvriendje wees me erop dat we een beetje in de weg stonden, waarop ik hem plots een enorme duw gaf en zei: "dan wil ik NU terug" Ik weer de winkel in en zonder te wachten op mijn beurt vroeg (eigenlijk eiste) ik mijn bambifiguurtjes. Die bleken op te zijn. Stampvoetend ben ik de winkel uitgestormd. Slaapvriendje pakte me buiten vast voor een knuffel en toen moesten we ineens keihard lachen om mijn gedrag. Ik moest zo hard lachen dat de tranen langs mijn wangen stroomden. Het moet er vast raar uitgezien hebben
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.