abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 17:40:46 #251
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41199701
Ik had me dit weekend ook heel anders voorgesteld dan zoals het nu gaat vandaag de geweldige twaalf weken grens bereikt met twee keer een beetje bruin bloed na plassen. Gaat nergens over dat weet ik ook, heb het bij Jolie vaker gehad en het is over en ik heb nergens last van. Toch kan ik van deze dag geen leuke, onbezorgde dag maken waarbij we mijn opa en oma opzoeken, de zon schijnt en ik weer eens een lieve kalme moeder ben maar moet ik gewoon ruzie maken over door mij kwijtgemaakte haarband van Jolie, over vandaag urenlang in bed willen liggen, geen huizen wil zoeken, niet wil fietsen, of naar de stad, of uit eten, of naar de film, of uitgebreid koken, of wandelen, of me aankleden, of net zo m'n best doen als degene die al die dingen bedacht om te doen Duuuuuuuuuuus wat zullen we eens zeggen? Morgen beter?
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 17:46:07 #252
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41199835
Oh en PM-girl wat kleingeld is wel handig om bij je te hebben, voor een rolstoel als het nodig is. En telefoonnummer van kraamzorg is wel handig ook.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 18:03:50 #253
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_41200291
LB, morgen beter idd. The Annie-feeling, he?
Maar dan mag vandaag ook wel een zeikdagje zijn, hoor. Hoewel ik hoop dat je je vlug beter voelt.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_41200346
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 17:40 schreef anne_Chris het volgende:
Oh dear, vooral van dat logeerhuis zal een tegenvaller zijn, klinkt me bekend in de oren al hebben ze die van ons nog nooit op laten halen. Maar je houdt er écht rekening mee en vooral jij zult het écht nodig hebben.
Onpedagogische tip: zet ze lekker voor de buis. Als ik me geen raad meer weet werkt dat altijd wel. Maja dan krijgen ze weer ruzie over wat te kijken zeker
Sterkte iig!
We hebben Findind Nemo en Kabouter Plop en de Schat gehad idd. En dat zijn wel weer genoeg irritante stemmetjes voor de rest van het weekend
Maarrr ik heb net gebeld, ik kan m over een uurtje brengen omdat hij ws niet echt ziek was, maar het een gevalletje was van verkeerd gevallen Ritalin (we vonden zijn ontbijt net terug in die ene plantenbak die ons huis nog rijk is, hij heeft het dus ongemerkt op nuchtere maag ingenomen en dat kan dus fout gaan...).
Toen moest ik dus alsnog janken van opluchting. Hormonen rraaaaghgh.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_41200431
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 17:40 schreef Luchtbel het volgende:
Ik had me dit weekend ook heel anders voorgesteld dan zoals het nu gaat vandaag de geweldige twaalf weken grens bereikt met twee keer een beetje bruin bloed na plassen. Gaat nergens over dat weet ik ook, heb het bij Jolie vaker gehad en het is over en ik heb nergens last van. Toch kan ik van deze dag geen leuke, onbezorgde dag maken waarbij we mijn opa en oma opzoeken, de zon schijnt en ik weer eens een lieve kalme moeder ben maar moet ik gewoon ruzie maken over door mij kwijtgemaakte haarband van Jolie, over vandaag urenlang in bed willen liggen, geen huizen wil zoeken, niet wil fietsen, of naar de stad, of uit eten, of naar de film, of uitgebreid koken, of wandelen, of me aankleden, of net zo m'n best doen als degene die al die dingen bedacht om te doen Duuuuuuuuuuus wat zullen we eens zeggen? Morgen beter?
Das de beste instelling denk ik joh
Morgen wel zonnetje gaan pakken en alle haarbanden van tevoren klaarleggen
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 18:15:27 #256
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_41200607
Lieve Luchtbel, ik hoop dat je je morgen wat vrolijker voelt.
pi_41200984
Moonah,wat lekker dat je weer thuis mét baby-in-de-buik-bent Morgen alweer 34 weken,voor je het weet,loop je een week over

LB,heerlijk hé?Die magische grens van 12 weken Ik stelde me er expres maar niet op in en tja,vanmorgen met 12 weken en 2dgn,lekker weer boven de pot.....jesses,niks aan.......
Verder vandaag 2 soort van jogging broeken gekocht.Zwart en fel blauw,met randje met touwtje Kan ik voorlopig nog ff insnoeren.
Ook bij Miss Etam een bruine wat nette broek gekocht,zeg maar ,met een stofffen band van boven en een soort legergroen/bruin/zwart gevlekt jurkje erop en een bruine buikband.Zowww,die benne binne
Wel wat voorbarig,maar dat jurkje kan ik altijd nog aan.
En mijn oudste dochter vond bij prenatal een zwarte buikband met roze glimletters erop:Yes,ik ben zwanger!
Tja,die kon ik ook niet laten liggen hoor Wilde m vanmiddag om naar de winkel,maar heb m toch maar weer afgedaan,toch nog maar even 2 weekjes wachten.
Ben de prenatal maar uitgerend,want er hing veel te veel leuks Kan altijd nog
Tot zover dit ouweneelverhaal van mij,lekker om weer thuis te zijn en de verhalen van jullie te lezen.
Groetjes,Minoes
pi_41201012
Ik heb vandaag de pretecho gehad Helemaal leuk, alleen wou de kleine met geen mogelijkheid naar boven kijken. Ik heb zelfs staan springen Maar hele lieve bolle wangetjes gezien en een heel rond koppie. En het is nog steeds een meisje. OMG ik heb gewoon straks 2 meiden

De omaas vonden het ook helemaal leuk, want dat-was-in-hun-tijd-allemaal-niet

Dinsdag kan ik pas sjowen, want heb geen scanner hier thuis
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 19:02:42 #259
24188 Belana
kloon van belana
pi_41201755
minoes ook alweer 12 weken
stormy waters...
sailin'
pi_41202703
LB, wat kan dat een onbestemd gevoel geven dat bruinbloedgedoe. voor jou en het komt allemaal goed!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 19:47:09 #261
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_41203062
Jeetje Snoop, ik zie ineens dat het voor jou ook al bijna zover is!
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 19:57:08 #262
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_41203420
Hele dag niet geweest, dus had wel een Wolfje gehoopt te zien..

Stiekemerd, wat leuk 2 meiden!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 20:08:09 #263
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_41203755
Oeh Stiekemurd; twee meisjes, lief!
  Jubileum moderator zaterdag 26 augustus 2006 @ 20:28:30 #264
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_41204356
Mwana een meisje (minder kans op autisme dacht ik gelijk, sorry)
Stiekemerd ook een meisje

Leuk!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_41205268
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 21:02:05 #266
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41205297
Een knul! Leuk!
Gefeliciteerd DD!
pi_41205329
Dylan Dog en vrouw van harte gefeliciteerd
  Jubileum moderator zaterdag 26 augustus 2006 @ 21:03:59 #268
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_41205355
Carmen, DD en Mevr. DD Gefeliciteerd
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 21:04:53 #269
24188 Belana
kloon van belana
pi_41205377
DD en vrouw, van harte gefeliciteerd!!
stormy waters...
sailin'
pi_41205394
Mijn dochtertje is in aanraking geweest met iemand die sinds 3 dagen waterpokken had en dus nog besmettelijk was , nou heb ik lopen zoeken of dit kwaad zou kunnen voor de baby maar kan hier niets over vinden. Wel dat het gevaarlijk kan zijn als je besmet word als zwangere en nog geen waterpokken hebt gehad. Ik heb wel waterpokken gehad als kind dus daar maak ik me geen zorgen over. Maar wat nu als de baby geboren word voordat de waterpokken duidelijk zouden zijn bij mijn dochter?Is dit dan gevaarlijk voor de baby?
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 21:11:56 #271
29640 sweaty
Miss lipstick
pi_41205547
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 23:18 schreef hassanjassan het volgende:
a
[..]

een heel blabla onzin verhaal
Ik ga heel verstandig zijn en mijn mond houden, maar geloof me ik heb er ontzettende moeite mee want ik ben het totaal niet met je eens, maar nogmaals ik ga dit topic niet vervuilen met een hoop blabla.

Gelukkig ben ik mijn hele leven al dik en heb ik mijn man leren kennen toen ik dik was, en zal na mijn zwangerschap nog steeds dik zijn, en weet je het is misschien voor jou niet te geloven, maar hij vindt me prachtig
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 21:15:12 #272
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41205624
Dylan Dog gefeliciteerd!

Stiekemurd nog een meisje wat leuk. Zijn de oma's mee geweest of heb je een video gekregen ofzo? Twee zusjes echt super.

En morgen sta ik weer gezond en vrolijk op enzo. Vandaag vergeten we maar gewoon. Ik ben namelijk helemaal niet van plan om al die tijd te gaan lopen mokken er moet ook nog van alles. Daar heb ik helemaal geen zin in. De volgende keer dat ik een pestbui heb dan zorg ik wel dat ik aan het werk ben ofzo Veel te zonde van een mooie dag en de tijd met hem die eigenlijk veel leuker zou moeten zijn dan zo.

[ Bericht 3% gewijzigd door Luchtbel op 26-08-2006 21:33:27 ]
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 21:20:58 #273
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_41205772
Ik wil eerst foto's als bewijs zien dat Dylan Dog echt papa is geworden
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 21:27:17 #274
131348 Andrea001
Just Love England...
pi_41205942
Dylan Dog en vrouw van harte!!
"the room is small, the room is bright, her hair is black, the bed is white and the night is always young..."
gup
pi_41205966
gefeliciteerd DylanDog, met jullie raúl!!!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 21:29:21 #276
29640 sweaty
Miss lipstick
pi_41205998
Dylan Dog en vrouw, van harte gefeliciteerd.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 21:46:39 #277
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_41206419
Gefeliciteerd Dylan Dog!
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 21:46:50 #278
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_41206427
Dylan Dog en vrouw gefeliciteerd ook Carmen gefeliciteerd met je kleine broertje
pi_41206463
Dylan Dog, vrouw en Carmen gefeliciteerd met Jullie zoon/broertje Raúl
pi_41206466
Gefeliciteerd Dylan dog.

Luchtbel ik lees het nu pas. Ik hoop dat alles gewoon lekker goed blijft gaan en dat je je snel wat zekerder/lekkerder voelt en er van kan genieten
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 21:53:39 #281
24188 Belana
kloon van belana
pi_41206622
Luchtbel, morgen idd weer een nieuwe dag met nieuwe kansen. je hebt ook veel aan je hoofd meid, en soms wil het dan ff niet, zeker niet als je zwanger bent, hebben we allemaal last van (gehad). Heerlijk dat je nu de 12 weken grens bereikt hebt, dat is goed! jullie gaan een prachtig kindje krijgen
stormy waters...
sailin'
pi_41206751
verse baby van harte!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  Licht Ontvlambaar zaterdag 26 augustus 2006 @ 22:02:47 #283
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41206927
Lb, dikke knuffel... Morgen ziet de wereld er weer heel anders uit

Sjoeg, als je nou voor dinsdag bevalt, kan LadyS hier de foto's komen bekijken
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 22:03:45 #284
3011 E.T.
pi_41206955
Dylan Dog, mevr DD en Carmen gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 22:08:06 #285
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_41207044
Oeh, gefeliciteerd, Dylan Dog!!! Leuk, een jochie erbij!

Stiekemurd, twee meisjes is ook echt zo'n leuk idee, he? Kun je je helemaal verheugen op die zussen in alle fases van hun leven: heel klein eerst naast elkaar, dan speelgenootjes op basisschool, hopelijk steun voor elkaar (?) op de middelbare school en dan lekker alle dingen uit hun jeugd en jullie als ouders doodanalyseren en van kritiek voorzien als ze 20 zijn...
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 22:08:24 #286
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41207051
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 21:53 schreef Belana het volgende:
Luchtbel, morgen idd weer een nieuwe dag met nieuwe kansen. je hebt ook veel aan je hoofd meid, en soms wil het dan ff niet, zeker niet als je zwanger bent, hebben we allemaal last van (gehad). Heerlijk dat je nu de 12 weken grens bereikt hebt, dat is goed! jullie gaan een prachtig kindje krijgen
En dat is dus juist zo stom, ik weet gewoon dat dat zo is. Maar als het dan van mezelf is dan baal ik echt goed van mezelf. Kinderachtig, want onzeker en ruzie maken om niks. Of proberen niet boos te worden omdat ik weet dat het uit de hand gaat lopen. En uiteindelijk maak ik ruzie met degene waardoor ik graag begrepen zou worden en sta ik alleen te janken onder de douche. Daarna ga ik me weer afvragen waarom ik zo doe en hij ook, want weet dan niet wat er aan de hand is en cirkeltje is wel rond. Dan heb ik gewoon zo'n hekel aan mezelf dat ik niks meer kan zo'n dag. Niet leuk want mijn dochter is prachtig en zoet en zacht en hij ook en altijd vol begrip eigenlijk. Maar goed, avond alleen is wel lekker nu. Trieste muziek draaien, thee drinken en niksen. En dan morgen echt weer goed en blij en kalm.

Thanks
pi_41207097
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 19:47 schreef renzell het volgende:
Jeetje Snoop, ik zie ineens dat het voor jou ook al bijna zover is!
nog 5 weekjes ja

Maar als ik Sugar zo zie denk ik dat het bij mij ook wel weer langer gaat duren. Zou me niet verbazen.

Oh en Dylan Dog, van harte
pi_41207149
Snoopy nog maar 5 weken
(waneer is Morris toen bij nou geboren?)
Het voelt heerlijk!!!!
pi_41207193
Morris kwam 10 dagen te laat. Na inleiding. Ik neem aan dat je dat bedoelt?
pi_41207693
Sugar, heel veel sterkte meid.

Ik weet wat je doormaakt, mijn zoon was 15 dagen te laat.
Maar goed nog even, en dan is al dat wachten toch niet voor niks geweest.

Ik kom iedere dag wel een paar keer hier kijken, of het misschien zover is bij je.

Houd moed!
Keep the faith!!
  Jubileum moderator zaterdag 26 augustus 2006 @ 22:31:32 #291
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_41207714
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 21:05 schreef zout-droppie het volgende:
Mijn dochtertje is in aanraking geweest met iemand die sinds 3 dagen waterpokken had en dus nog besmettelijk was , nou heb ik lopen zoeken of dit kwaad zou kunnen voor de baby maar kan hier niets over vinden. Wel dat het gevaarlijk kan zijn als je besmet word als zwangere en nog geen waterpokken hebt gehad. Ik heb wel waterpokken gehad als kind dus daar maak ik me geen zorgen over. Maar wat nu als de baby geboren word voordat de waterpokken duidelijk zouden zijn bij mijn dochter?Is dit dan gevaarlijk voor de baby?
Ik heb geen idee zout-droppie, sorry. Misschien is het verstandig om maandag even de huisarts of vk te bellen en te informeren.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_41207858
Hoe lang ben je zwanger dan Zout-droppie? Kopt het dat je niet in het lijstje staat?
Als je zelf wel eens waterpokken hebt gehad ben je hoogstwaarschijnlijk immuun en dan kan het tijdens de zwangerschap geen kwaad, maar voor een pasgeboren baby evt wel (al wordt die nog beschermd door de antistoffen die hij na zijn geboorte via jou meekrijgt en evt ook nog via de moedermelk).
Met google is wel veel te vinden, oa http://www.lzr.nl/%7B8625dda9-5ba7-49e3-a6e9-36bcb05ac3bf%7D & http://www.lzr.nl/d_ls1697
pi_41208005
Dat bedoelde ik inderdaad Snoopy.
Dus jij gaat ook al een beetje uit van een wat langere zwangerschap?
Hoe voel je je verders enzo?
Het voelt heerlijk!!!!
  Milf zaterdag 26 augustus 2006 @ 22:46:41 #294
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_41208131
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 22:03 schreef Misticle_lightning het volgende:
Zooo

ik ben weer een beetje bijgekomen.
Het is niet niks zo'n kleintje ineens in huis.
Zeker niet als je alles alleen moet doen, maar die lieve scheet is het meer dan waard. Ik ben zo ontiegelijk blij met haar.
Ik heb hier wat fotootjes van ons

[afbeelding]

Dit is een foto van een half uur na haar geboorte

[afbeelding]

ps in de tweede foto heb ik al zeker 4 dagen amper geslapen dus ik zie er niet zo heel erg denderend uit
Die eerste foto, ze kijkt zo verliefd . Wat een mooie meid zeg!!

E.T. Mooie echo's, lekker duidelijk .

Minoes_ de nekplooimeting resultaat kreeg ik gelijk mee. Zat zelfs nog naar het scherm te kijken haha.

Gefeli DD en DD vrouw

En ben blij dat ik de "blinde darm mysterie" niet alleen heb

[ Bericht 6% gewijzigd door nikky op 26-08-2006 22:53:50 ]
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_41208173
Ik ga er nu maar van uit ja. Eerst dacht ik dat het wel eerder zou kunnen gebeuren maar ik zie nu in dat het natuurlijk gewoon weer later gaat worden. Denk ik dan hè...
Ik heb al die oude topics van 2 jaar geleden doorgelezen en toen waren er zoveel overtijd en kon ik me eerst gewoon niet indenken dat dat vervelend zou kunnen zijn. Maar dat is het toch wel en dat gevoel kreeg ik weer helemaal terug
Niet dat ik me nu al zo voel hoor maar wel een soort plaatsvervangend voor Sugar.

Verder gaat het met de baby fantastisch en met de verpakking wat minder goed. Heel veel last van bekken dus ik kan niet zoveel op het moment. Nou ja, en dan krijg je dingen als schuldig voelen tegenover Morris en frustratie van hulp nodig hebben enzo.
Maar het gaat vast helemaal goedkomen en alles
En ik heb heeeeeeeel veel zin om dat iniminimensje te leren kennen. Ben zo benieuwd wat het is enzo
pi_41208346
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 16:59 schreef Igraine het volgende:
Ik kreeg 's avonds in het ziekenhuis gewoon nog een boterham met kaas toen ik daarom vroeg om een uur of 22.00.
Ik was om 18.55 bevallen. En kreeg uiteraard beschuit met muisjes. En rond 21.30 kreeg ik 3/4 boterhammen. Wel zelf om gevraagd.
Ohja, vlak na de bevalling, toen ik bijna flauwviel, een kom yoghurt met roosvicee. Hielp goed.

Sugar sterkte!

LB
pi_41209138
Dylan Dog, Mevrouw DD en Carmen gefeliciteerd met jullie zoon en broertje

Sjoeg en LB
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_41209411
Ik ben om 10.10u bevallen, heb wel brood gehad maar geen avondeten van 't ziekenhuis.. heeft mijn man uiteindelijk zelf gekocht dacht ik. En ik moest nog wel een nacht blijven.

Dylan, vrouw en Carmen gefeliciteerd!
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 23:30:21 #299
3011 E.T.
pi_41209565
Baby heeft de hik (denk ik, Saskia heeft 't nooit gehad dus herken 't niet daaraan.. wel dat ik al een minuut of 10 om de zoveel tijd een beweging voel)
pi_41210340
Ik ben nu 37 weken zwanger , uitgaande dus van een incubatie tijd van 2 a 3 weken zou het dus in geval van besmetting van mijn dochter heel goed mogelijk zijn dat dit gebeurd in de tijd dat de baby net geboren zal gaan worden of net geboren is. Maandag ben ik bij de gyneacoloog zal het dan wel even navragen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')