We hebben Findind Nemo en Kabouter Plop en de Schat gehad idd. En dat zijn wel weer genoeg irritante stemmetjes voor de rest van het weekendquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:40 schreef anne_Chris het volgende:
Oh dear, vooral van dat logeerhuis zal een tegenvaller zijn, klinkt me bekend in de oren al hebben ze die van ons nog nooit op laten halen. Maar je houdt er écht rekening mee en vooral jij zult het écht nodig hebben.
Onpedagogische tip: zet ze lekker voor de buis. Als ik me geen raad meer weet werkt dat altijd wel. Maja dan krijgen ze weer ruzie over wat te kijken zeker
Sterkte iig!
Das de beste instelling denk ik johquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:40 schreef Luchtbel het volgende:
Ik had me dit weekend ook heel anders voorgesteld dan zoals het nu gaatvandaag de geweldige twaalf weken grens bereikt met twee keer een beetje bruin bloed na plassen. Gaat nergens over dat weet ik ook, heb het bij Jolie vaker gehad en het is over en ik heb nergens last van. Toch kan ik van deze dag geen leuke, onbezorgde dag maken waarbij we mijn opa en oma opzoeken, de zon schijnt en ik weer eens een lieve kalme moeder ben maar moet ik gewoon ruzie maken over door mij kwijtgemaakte haarband van Jolie, over vandaag urenlang in bed willen liggen, geen huizen wil zoeken, niet wil fietsen, of naar de stad, of uit eten, of naar de film, of uitgebreid koken, of wandelen, of me aankleden, of net zo m'n best doen als degene die al die dingen bedacht om te doen
![]()
![]()
Duuuuuuuuuuus wat zullen we eens zeggen? Morgen beter?
Ik ga heel verstandig zijn en mijn mond houden, maar geloof me ik heb er ontzettende moeite mee want ik ben het totaal niet met je eens, maar nogmaals ik ga dit topic niet vervuilen met een hoop blabla.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:18 schreef hassanjassan het volgende:
a
[..]
een heel blabla onzin verhaal
En dat is dus juist zo stom, ik weet gewoon dat dat zo is. Maar als het dan van mezelf is dan baal ik echt goed van mezelf. Kinderachtig, want onzeker en ruzie maken om niks. Of proberen niet boos te worden omdat ik weet dat het uit de hand gaat lopen. En uiteindelijk maak ik ruzie met degene waardoor ik graag begrepen zou worden en sta ik alleen te janken onder de douche. Daarna ga ik me weer afvragen waarom ik zo doe en hij ook, want weet dan niet wat er aan de hand is en cirkeltje is wel rond. Dan heb ik gewoon zo'n hekel aan mezelf dat ik niks meer kan zo'n dag. Niet leuk want mijn dochter is prachtig en zoet en zacht en hij ook en altijd vol begrip eigenlijk. Maar goed, avond alleen is wel lekker nu. Trieste muziek draaien, thee drinken en niksen. En dan morgen echt weer goed en blij en kalm.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:53 schreef Belana het volgende:
Luchtbel, morgen idd weer een nieuwe dag met nieuwe kansen. je hebt ook veel aan je hoofd meid, en soms wil het dan ff niet, zeker niet als je zwanger bent, hebben we allemaal last van (gehad). Heerlijk dat je nu de 12 weken grens bereikt hebt, dat is goed! jullie gaan een prachtig kindje krijgen
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:47 schreef renzell het volgende:
Jeetje Snoop, ik zie ineens dat het voor jou ook al bijna zover is!![]()
Ik heb geen idee zout-droppie, sorry. Misschien is het verstandig om maandag even de huisarts of vk te bellen en te informeren.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:05 schreef zout-droppie het volgende:
Mijn dochtertje is in aanraking geweest met iemand die sinds 3 dagen waterpokken had en dus nog besmettelijk was , nou heb ik lopen zoeken of dit kwaad zou kunnen voor de baby maar kan hier niets over vinden. Wel dat het gevaarlijk kan zijn als je besmet word als zwangere en nog geen waterpokken hebt gehad. Ik heb wel waterpokken gehad als kind dus daar maak ik me geen zorgen over. Maar wat nu als de baby geboren word voordat de waterpokken duidelijk zouden zijn bij mijn dochter?Is dit dan gevaarlijk voor de baby?
Die eerste foto, ze kijkt zo verliefdquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:03 schreef Misticle_lightning het volgende:
Zooo
ik ben weer een beetje bijgekomen.
Het is niet niks zo'n kleintje ineens in huis.
Zeker niet als je alles alleen moet doen, maar die lieve scheet is het meer dan waard. Ik ben zo ontiegelijk blij met haar.
Ik heb hier wat fotootjes van ons
[afbeelding]
Dit is een foto van een half uur na haar geboorte
[afbeelding]
ps in de tweede foto heb ik al zeker 4 dagen amper geslapen dus ik zie er niet zo heel erg denderend uit
Ik was om 18.55 bevallen. En kreeg uiteraard beschuit met muisjes. En rond 21.30 kreeg ik 3/4 boterhammen. Wel zelf om gevraagd.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:59 schreef Igraine het volgende:
Ik kreeg 's avonds in het ziekenhuis gewoon nog een boterham met kaas toen ik daarom vroeg om een uur of 22.00.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |