abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41184027
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 00:14 schreef hassanjassan het volgende:

[..]
*boeiend verhaal*
Aangezien mijn hele lichaam euforisch is van de hormonen kan ik oneindig reageren op jou zonder me 1 seconde te ergeren maar ik wil dit topic niet verpesten dus wat mij betreft was het prettig kennis gemaakt te hebben en succes met het regelen van de zwangerschap van je vrouwtje.
Ik heb geloof ik mijn geloof in het geloof verloren.
pi_41184071
Sugar hoe is het ondertussen met je trek je het nog een beetje meid
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_41184218
ja sugar, ik ben ook benieuwd. ik heb al een kadootje voor wolfje klaar liggen, zou dat 'm dan misschien kunnen lokken? oh ik hoop zo dat je ondertussen gewoon stilletjes al begonnen bent.
pi_41184383
@Misticle_lightning
Wat een plaatje van een meisje joh! Nog van harte gefeliciteerd!

@ E.T. Wat een lieve echo`s van je kindje!

@ sugar Hoe vol meid!
The waves you made will always be
  † In Memoriam † zaterdag 26 augustus 2006 @ 00:37:04 #205
81992 Githa
pi_41184448
ML, wat een knap meissie en die donkere haartjes

ET, wat een mooie en duidelijke echo-foto's ...als ik die zo zie, dan krijg ik gewoon heimwee

Sugar, ook vanuit hier een
pi_41185433
ML, wat een mooi meisje heb je daar zeg

En ET, zo prachtig die echo
Variety is the spice of life
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 07:31:22 #207
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_41189030
Oeh, inderdaad een heel mooi mopje heb je, Misticle!!!

Hier alles echt rustig en niets spannends dus. Jullie zijn wel erg lief!
En Bix, Wolfje draaide zich vrolijk even rond toen ie het hoorde van het cadeautje. Dus wie weet.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 08:39:18 #208
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_41189262
ML, wat een lekker dropje heb je gemaakt! En wat lijkt ze op je!
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 08:45:07 #209
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_41189300
Mooie heldere scans ET, die van ons zijn iets minder ingezoomd.
We hebben ook een 3d/4d echo gepland op 10-9.

Vraagje aan de zwangere vrouwen: mijn vriendin heeft last van middelvinger en ringvinger die af en toe pijn doet en gevoelloos wordt. Komt dit vaker voor? (misschien houdt ze wel te veel vocht vast?)
pi_41189566
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 08:45 schreef oYo het volgende:
Mooie heldere scans ET, die van ons zijn iets minder ingezoomd.
We hebben ook een 3d/4d echo gepland op 10-9.

Vraagje aan de zwangere vrouwen: mijn vriendin heeft last van middelvinger en ringvinger die af en toe pijn doet en gevoelloos wordt. Komt dit vaker voor? (misschien houdt ze wel te veel vocht vast?)
oYo, ten eerste veel plezier op de Echo. Vooral 4D is echt heel leuk, dan heb je een echte (pas)foto van je ukje en is het echt een mensje. Geniet ervan !

Wat betreft dat last hebben van de vingers, dat komt me heel bekend voor.
Ik heb dat ook al geruime tijd. Vooral m'n linker middel vinger zit 's nachts en 's ochtends eigenlijk altijd vast. Ik kan hem of niet buigen of niet strekken. En dat is best pijnlijk (als je er geen rekening mee houd). En volgens de VK komt dat door vocht vasthouden. Gelukkig maar want ik dacht al even aan de rheuma van m'n ma. Maar aangezien ik ook last van dikke voeten en enkels heb, is vocht waar ik het voor nu even op houd.

Het is een vervelend gevoel, maar gun je handen even de tijd om 's ochtends op gang te komen. De rest van de dag heb ik er bijna geen last van, alleen dat ik wat midner kracht in m'n handen heb om b.v. potjes e.d. open te maken.

Ik hoop trouwens dat na de geboorte het vocht probleem snel over is.
Mama van Ryan (04-09-06)
pi_41189668
Hee, mooie foto's!
ET: mooi profiel joh, en al een echt mensje he
ie van ons probeerde zich ook te verstoppen in mijn bekken met dr erogene zônes, maar we weten toch dat het ws. een meisje wordt, o zo!

En ML: wat een enorm lief droppie

En Appelsap, goed dat je er zo open over doet, krijg je gelukkig ook dit soort reacties
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_41189722
ET, erg mooi die echo!

ML, wat een prachtig kindje heb je

Sugar, houdt moed
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 09:46:33 #213
133767 Libel
Mama van Aiken, Iben en Junah
pi_41189736
Oyo,

dat klinkt als het carpal tunnel syndrome. Dat komt tijdens veel zwangerschappen voor. Ik heb nu even geen tijd om uit te leggen wat het is. Iemand anders misschien?
En anders moet je er maar even op googlen.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 09:54:39 #214
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_41189799
Mwanatabu, dat was toch bekend he? Mijn geheugen is echt een zeef de laatste tijd, maar volgens mij wist ik wel al dat jullie wrs een meisje krijgen? Leuk hoor!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  † In Memoriam † zaterdag 26 augustus 2006 @ 09:58:04 #215
81992 Githa
pi_41189826
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 07:31 schreef Sugar het volgende:
Oeh, inderdaad een heel mooi mopje heb je, Misticle!!!

Hier alles echt rustig en niets spannends dus. Jullie zijn wel erg lief!
En Bix, Wolfje draaide zich vrolijk even rond toen ie het hoorde van het cadeautje. Dus wie weet.
Helpt dat?
* Githa cadeautje kopen gaat!
pi_41189832
Hallo,ik ben er weer Lekker op vakantie geweest in Italië en een paar daagjes duitsland.Lekker warm weer,maar 1 keer iets gespuugd en maar 2x een pilletje genomen,dus dat ging heel prima
Vanmorgen hing ik natuurlijk weer boven de pot,waarop ik riep:kom op,we gaan weer.....
Affijn,buikje groeid gestaag en is vooral te zien in de zomerjurkjes,men,ik lijk wel zwanger Volgende week vrijdag 1 sept.om 8:30u de nekplooimeting en bloedtest en dan zal de uitslag ws.woensdag komen?Ik neem aan na 3 werkdagen?.
Verder hier veel behoefte,tegen de misselijkheid,bananen en ik MOET chocomelk hebben
Lastig zoeken in Italië,uiteindelijk na 6 dagen pakjes gevonden,jippie.
Ik ga zo op zoek naar een broek,ik pas niks meer.

Groetjes,Minoes

Ow,vergeet ik de verse mamma's:
Yppy,van harte.
M-L,van harte.
En kozakken van harte.
Ga lekker genieten van de baby's,heerlijk
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 10:16:38 #217
11682 Moonah
Jolie femme
pi_41190046
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 15:34 schreef Vivi het volgende:
Dus dit was voor mij een belangrijk moment, een gevoel van dat het toch allemaal goed gaat komen en hij zijn emotionele reserves langzaam maar zeker laat varen

ET, al 20 weken...???!!! Lieve echo...
ML, wat een lief prupke heb je in je armen.
En Sjoegie....

Gisteren controle gehad. Was allemaal in orde. Buik is momenteel vrij rustig.
Moet aankomende woensdag (dan ben ik 34 weken) stoppen met de remmers.... Iiiiiieeeehhhh... eng...
En verder is mijn schoonmoeder het hele weekend in huis om de laatste finesses van de verhuizing/verbouwing/inrichting te coördineren. Pfieuw, opluchting.
Kan ik tenminste rustig als een zwanger zeugje (c) Sugar in bed blijven liggen met mijn benen bij elkaar.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 10:21:45 #218
94046 PM-girl
pi_41190127
Moonah, 34 weken bijna, spannend hoor! Als het dan begint, dan gebeurt het ook gewoon? Fijn dat je omgeving zo inspringt om je te helpen.
Komen ze voor de controle bij je thuis, of mag je wel zelf naar het zkh toe?

Je quote sugar zo mooi, straks typ jij hier nog met 41,5 weken dat je het zo zat bent!! Haha, nee hoor, houd het nog maar even binnen, ik hoop voor je dat het voor jullie op het goede moment komt.
*
pi_41190249
Goedemorgen!

Nu is mijn verlof dus begonnen. Nou ja, het is zaterdag, dus net zo als andere zaterdagen, maar normaal heb ik een heel to do lijstje voordat het weer maandag is en het werk weer wacht. Nu dus niet. Heel raar gevoel. Vanaf mijn 20e ben ik al aan het werk, en ik heb nog maar 2 keer een poosje thuisgezeten: een keer beetje burnout, en 1 keer 6 weken werkloos. En nu moet ik echt afkicken! Ik zal nu echt snel foto's van het kamertje maken, want het is nagenoeg af!

Wolfje, komt u maar!
Moonahbeebje, blijf nog maar lekker zitten

[ Bericht 1% gewijzigd door linda856763 op 26-08-2006 11:25:08 ]
Eva
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 10:51:36 #220
11682 Moonah
Jolie femme
pi_41190610
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 10:21 schreef PM-girl het volgende:
Moonah, 34 weken bijna, spannend hoor! Als het dan begint, dan gebeurt het ook gewoon?
Yep, beebje is dan voldoende ontwikkeld om geboren te mogen worden.
quote:
Komen ze voor de controle bij je thuis, of mag je wel zelf naar het zkh toe?
Daar naar toe. Uitje met de taxi! Even wat anders dan vier slaapkamermuren!
quote:
Je quote sugar zo mooi, straks typ jij hier nog met 41,5 weken dat je het zo zat bent!! Haha, nee hoor, houd het nog maar even binnen, ik hoop voor je dat het voor jullie op het goede moment komt.
Nou, de arts zei dat ze vrouwen in een vergelijkbare situatie heeft meegemaakt die de 42 weken haalde.
Mijn zus opteerde al voor een novemberkindje.

Linda, geniet van je verlof!

Zo, Fokuurtje weer voorbij en inmiddels weer helemaal op de hoogte van de HJrel.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 11:26:29 #221
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_41191353
Moonah, even een vraag ben gewoon benieuwd eigenlijk; Je schrijft dat met 34 weken je beeb voldoende 'gerijpt' is om geboren te worden. Dat snap ik. Maar kan het kwaad om die weeënremmers langer door te slikken? Of heb jij er erg veel last van, behalve een goed ontwikkelde slaapkamerviermurenfobie (al leuke ideetje gehad voor oppimping van de ouderlijke slaapkamer )
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 11:42:03 #222
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41191675
Even een lijstje pikken. Dat krijg je als je niet bij blijft....maar ik heb wel alles gelezen op de HJ verhalen na.....die hoef ik ff niet...
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 09:45 schreef snoopy het volgende:
ET, erg mooi die echo!

ML, wat een prachtig kindje heb je

Sugar, houdt moed
En hier moet natuurlijk bij:

Moonah, wat spannend. Hopelijk kun je toch nog je beeb wat langer dat die 34 weken in je buik houden...

En Suug als Wolfje met cadeaus uit zijn 'tent' te lokken is dan wil ik ook best nog wel even gaan shoppen.... no problemo

Hier is de rust weer teruggekeerd. De oppas is weer terug van vakantie dus Fleur was vanochtend helemaal euforisch toen ze de auto zag staan. Het ritme is er dus weer, heerlijk dat geeft mij ook weer rust.
pi_41192157
ML wat een mooi meisje is Myrrdin!!! Echt een moppie om trots op te zijn!
ET mooie echo! Duidelijk ook!
Sugar...... het moet echt irri zijn om zo lang te moeten wachten, maar jouw wolfje heeft het blijkbaar zo lekker naar zijn zin bij jou in de buik!! Maar hij/zij komt vast snel! Helemaal nu er kadootjes voor zijn neusje worden gehouden!
Appelsap.... goed dat je het verteld hebt, en dat de reacties ook goed waren! Nu hoef je er ook niet meer omheen te draaien en kun je lekker kletsen over je kindje!
Minoes, fijn dat je een goede vakantie hebt gehad! Er is dus al wat zichtbaar bij jou! Ook in de kleren? Gisteren kreeg ik van een collega ook te horen dat je al wat kon zien! Leuk is dat.
Minder punt: krijg ineens allemaal puisten in mijn gezicht....grrr hormonen.... had ik anders nooit last van!
Tis ook echt fijn dat we de echo hebben gehad maandag, vriendje begrijpt het ineens wat beter allemaal, en loopt niet constant meer te mopperen! Blijkbaar moest ie het eerst even zien! Hij is nu errug lief voor me! en dan niet op de hassan manier!
Hassan kan trouwens beter niet meer posten hier! De hormonen gieren al genoeg in het rond zonder zijn aanwezigheid!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_41192198
Ik ben nu maar met een to do lijstje begonnen voor tijdens mijn verlof - ik ben bang dat ik anders de dag niet eens doorkom -
Ergens in het kraamdossier kwam ik tegen: 3 pakken maandverband. Is dat idd handig , of kan ik beter nog wat van die kraammatrassen aanschaffen, en als het wel maandverband moet zijn, dan niet van die broeierige toch? Welke is dan goed, want ik gebruik dat spul nooit... to do: maandverband kopen
Eva
pi_41192363
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 12:12 schreef linda856763 het volgende:
Ik ben nu maar met een to do lijstje begonnen voor tijdens mijn verlof - ik ben bang dat ik anders de dag niet eens doorkom -
Ergens in het kraamdossier kwam ik tegen: 3 pakken maandverband. Is dat idd handig , of kan ik beter nog wat van die kraammatrassen aanschaffen, en als het wel maandverband moet zijn, dan niet van die broeierige toch? Welke is dan goed, want ik gebruik dat spul nooit... to do: maandverband kopen
Ik had volgens mij de eerste paar dagen die kraam"matrassen" en heb al heel gauw die grote paarse always gehaald. Ik weet niet of ze nog zo goed zijn hoor, maar ik weet nog dat ik verbaasd was over hoe goed ze hun werk deden.
The waves you made will always be
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 12:24:18 #226
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_41192408
Ik heb Always Night (of hoe dat ook heet) gebruikt. Die zijn extra lang en dat was wel makkelijk.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 12:24:19 #227
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41192409
@ Linda, ik zou beginnen met kraamverband (zit in je kraampakket) En daarna groot maandverband gebruiken. Inderdaad niet dat broeierige, maar het echte ouwerwetse. Onderste plank bijde Etos . EN 3 pakken lijkt me overdreven. Je weet niet hoeveel je bloedverlies is en je kunt dan beter nog bij (laten) halen dan dat je straks met verband blijft zitten dat je toch niet gebruikt. Ik ben zelf vrij snel overgestapt op gewoon maandverband (geloof libresse). DIt was na ca. een week....
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 12:56:26 #228
94046 PM-girl
pi_41192992
Vanmiddag moet dan gebeuren wat ik telkens uitstel, mijn ziekenhuistas volledig inpakken.
Ik ga dus voor een verplaatste thuisbevalling, wat ik al ingepakt heb/klaar heb liggen is:
nachthemd voor mij, schoon ondergoed (en het netbroekje!), makkelijke schone kleren voor naar huis, babykleertjes en rompertjes, camera en lader, telefoon en lader, kraamverband (heb trouwens Kotex gekocht voor later en om evt. nat in te vriezen voor pijnklachten), toiletspullen, pampertjes, mutsje.
Mis ik iets of staat er iets te veel op? En moet je je paspoort meenemen eigenlijk, of de vader? Oja, ponskaartje, check!
*
pi_41193777
Ik ben een nijlpaard.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 13:40:01 #230
94046 PM-girl
pi_41193894
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 13:34 schreef Bass-Miss het volgende:
Ik ben een nijlpaard.
Zijn we hier toch allemaal
Het is trouwens heerlijk weer om een nijlpaard te zijn, het regent, het is modderig. Stel je voor dat er een hittegolf was en je voelt je een nijlpaard.

Kop op he! Ga iets leuks doen vanmiddag, (niet naar de dierentuin) en ik hoop dat je je vlug beter voelt.
*
pi_41193912
Je paspoort kunnen ze inderdaad naar vragen in het ziekenhuis.
En pampertjes hoeven niet mee, die hebben ze daar wel.
pi_41193997
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 13:40 schreef PM-girl het volgende:

Het is trouwens heerlijk weer om een nijlpaard te zijn, het regent, het is modderig.
kMoest lachen.
kZal een beetje in de tuin gaan zitten, modder genoeg.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 13:50:58 #233
94046 PM-girl
pi_41194130
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 13:44 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

kMoest lachen.
kZal een beetje in de tuin gaan zitten, modder genoeg.
Goed plan, maak je dan wel een foto!
Ik heb een kaasbuik, heb sinds enkele dagen een kaas-honger, maar nu te veel gehad...

Meimeltje, ik zag je in het streepjestopic voorbij komen, maar hoe is het met je?
*
pi_41194275
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 09:27 schreef Inky05 het volgende:

[..]
Wat betreft dat last hebben van de vingers, dat komt me heel bekend voor.
Ik heb dat ook al geruime tijd. Vooral m'n linker middel vinger zit 's nachts en 's ochtends eigenlijk altijd vast. Ik kan hem of niet buigen of niet strekken. En dat is best pijnlijk (als je er geen rekening mee houd). En volgens de VK komt dat door vocht vasthouden. Gelukkig maar want ik dacht al even aan de rheuma van m'n ma. Maar aangezien ik ook last van dikke voeten en enkels heb, is vocht waar ik het voor nu even op houd.

Het is een vervelend gevoel, maar gun je handen even de tijd om 's ochtends op gang te komen. De rest van de dag heb ik er bijna geen last van, alleen dat ik wat midner kracht in m'n handen heb om b.v. potjes e.d. open te maken.

Ik hoop trouwens dat na de geboorte het vocht probleem snel over is.
Ik heb daar ook last van, normaal ook vaak trouwens en ik schrik er soms wel van omdat bij mij ook reuma in de familie zit. Ik heb van die chinese ballen (meridiaan kogels) en die gebruik ik vaak als het enorm pijnlijk of irritant word. Het duurt soms wel even maar het helpt altijd.
pi_41194350
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 12:56 schreef PM-girl het volgende:
Vanmiddag moet dan gebeuren wat ik telkens uitstel, mijn ziekenhuistas volledig inpakken.
Ik ga dus voor een verplaatste thuisbevalling, wat ik al ingepakt heb/klaar heb liggen is:
nachthemd voor mij, schoon ondergoed (en het netbroekje!), makkelijke schone kleren voor naar huis, babykleertjes en rompertjes, camera en lader, telefoon en lader, kraamverband (heb trouwens Kotex gekocht voor later en om evt. nat in te vriezen voor pijnklachten), toiletspullen, pampertjes, mutsje.
Mis ik iets of staat er iets te veel op? En moet je je paspoort meenemen eigenlijk, of de vader? Oja, ponskaartje, check!
Je ziekenfondskaart of verzekeringspolis. Dat is volgens mij tegenwoordig ook verplicht naast je ponsplaatje.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 14:03:07 #236
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_41194414
Pampertjes hoef je niet mee, dat hebben ze in het ziekenhuis wel. Toch? Net als kraamverband.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_41194684
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 14:03 schreef Sugar het volgende:
Pampertjes hoef je niet mee, dat hebben ze in het ziekenhuis wel. Toch? Net als kraamverband.
Lijkt me ook. Staat ook op mijn lijstje maar ik neem aan dat ze dat allemaal wel hebben.
pi_41194838
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 14:03 schreef Sugar het volgende:
Hoest nu Sugar?

Pampers hadden ze bij ons in het ziekenhuis wel. Kraamverband ook. Heeeele grote. En netbroekjes. Daar heb ik nog een paar van mee gejat. Zitten erg lekker.(zou ze het liefst altijd dragen ) Ik vond zelf het kraamverband in de kraamweek het lekkerst zitten. Plakte niet zo aan de hechtingen, de "oma maandverband" wel.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 14:36:57 #239
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_41195173
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 12:56 schreef PM-girl het volgende:
Klinkt misschien raar maar iets tegen verveling puzzelboekje, leesboek, lekker cdeetje of een potje kaarten.
pi_41196029
Ik heb een PSP gekocht tegen de evt verveling
Evt leuk voor bezoek dat moet wachten
Maar neem alleen de iPod Nano mee, die PSP komt later wel
Mama van Ryan (04-09-06)
pi_41196504
Hier in het ziekenhuis moet je je tegenwoordig identificeren met paspoort of identiteitskaart. En je verzekeringskaart ook.

Kraamverband en luiertjes hebben ze in het ziekenhuis ook trouwens

PS: iets van sokken nog misschien en badslippers voor onder de douche en in de badkamer.
PS2: ik weet niet of je borstvoeding geven wil, anders kan je wellicht zo'n handig wiegkaartje meenemen om in het wiegje te plakken. Hier een voorbeeld.
Variety is the spice of life
pi_41196580
Wat ontzettend vervelend dat het bij jou niet opschiet Sugar. Ik had zo gehoopt dat je eerder zou zijn dan ik en nu blijft het maar duren. Maar je hebt nog een week, dan is Wolfje er vast.

Goed dat je het verteld hebt appelsap en die postieve reacties zijn helemaal leuk.

Echt een schatje m_l.

Mooie echo ET!

PM-girl, een extra nachthemd is handig. Ik vond het wel fijn om ‘s nachts wat schoons aan te kunnen doen na de bevalling. Kraamverband hadden ze bij ons in het ziekenhuis. Iets van druivensuiker kan handig zijn. Ik hoefde me helemaal niet te legitimeren trouwens. Tijdens de eerste weeen heb ik puzzels zitten maken. Een tijdschrift meenemen kan ook handig zijn. En iets te eten voor ‘s nachts (ik had een half uur na de bevalling echt geen zin in dat bord macaroni, maar dan krijg je meteen niks meer tot aan het ontbijt, en dat was lang).
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 15:56:30 #243
94046 PM-girl
pi_41196991
Ok, bedankt voor alle tips. Als het goed is mag ik 2 uurtjes na de bevalling weer naar huis, dus zal ik een extra nachthemd en dat wiegenkaartje niet nodig hebben, maar just in case.
Trouwens een erg goed idee Nebelung, dat kaartje!
Ook gaan we pas naar het zkh (als het goed is) bij 6 cm ontsluiting, dus dan zal ik tegen de verveling ook niet veel nodig hebben, maar ik had al boeken klaarliggen en evt. de laptop met DVD.
*
pi_41197040
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 13:50 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Meimeltje, ik zag je in het streepjestopic voorbij komen, maar hoe is het met je?
Sorry ik post hier eigenlijk amper meer, ik lurk alleen maar Maar wel lief dat je nog steeds aan me denkt!

Het gaat hier allemaal prima. Ik ben gewoon te saai om hier dingen te posten Van de week onze eerste zwangerschapscursus gehad, we doen een cursus 'samen bevallen'. Het gaat nu wel heel snel allemaal, nog maar 12 weekjes. Jij zit nog dichter bij de bevalling natuurlijk! Dat soort dingen van wat moet ik meenemen naar het ziekenhuis of wat heb ik nodig voor de bevalling ben ik ook al mee bezig...ik heb niet eens een nachthemd

Met de babykamer zijn we nog bezig. Er waren wat tegenvallers en we wachten nog tot de babywinkel 2 onderdelen komt omruilen aangezien ze niet goed waren.
Vanmorgen zijn we naar de lapjesmarkt geweest voor stof voor een hemeltje. We zijn gelukkig geslaagd en mn moeder mag aan de slag

Ik zal me voornemen wat meer te gaan posten hier, heb nu 2 weken vakantie dus moet lukken haha. Over een weekje gaan we naar Texel, dus zijn we wel ff een weekje er tussenuit.
pi_41197112
PM, ik zou zeker sloffen meenemen. Dat is wel zo lekker als je naar het toilet moet en ook wel zo hygienisch omdat je daarna weer je bed in gaat.
Oh, en zeker iets te eten! ik ben midden in de nacht bevallen maar moest echt wachten tot het ontbijt voor ik wat kon eten.
Verder vond ik het heerlijk dat ik mezelf had getracteerd op wat toiletspullen die ik anders nooit zou kopen vanwege de prijs.
Het was fijn om mezelf helemaal schoon, fris en mooi te voelen!
Als je trouwens in de avonduren bevalt dan "moet" je meestal de nacht blijven omdat je thuis geen kraamhulp hebt in die uren. Daarnaast denk ik dat gewone kleding niet zo lekker zal zitten direct na de bevalling dus ik zou zeker een extra nachthemd meenemen náást de kleding wara je in gaat bevallen.
Voor hetzelfde geld moet je een keer goed overgeven o.i.d. en dan is een fris setje tijdens de bevalling al nodig
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 16:05:42 #246
94046 PM-girl
pi_41197213
Meimeltje, fijn dat het goed met je gaat. Hopelijk houd je ons een beetje op de hoogte, van jouw hormoonbuien bijvoorbeeld!

Sloffen en sokken, genoteerd.
Eten, genoteerd.

ZIt me net te bedenken dat ik dit volgens mij al eens eerder hier heb gevraagd. Oo die vergeetachtigheid. Zo ben ik ook heel actief mijn foto's aan het uitzoeken en heb ik vanmorgen een bestelling gedaan bij hema online. Zie ik dat ik een maand terug ook een fotobestelling heb gedaan,kan ik me echter niet herinneren en weet ook echt niet of ik die opgehaald heb?
*
pi_41198044
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 16:01 schreef owlet het volgende:
PM, ik zou zeker sloffen meenemen. Dat is wel zo lekker als je naar het toilet moet en ook wel zo hygienisch omdat je daarna weer je bed in gaat.
Oh, en zeker iets te eten! ik ben midden in de nacht bevallen maar moest echt wachten tot het ontbijt voor ik wat kon eten.
Verder vond ik het heerlijk dat ik mezelf had getracteerd op wat toiletspullen die ik anders nooit zou kopen vanwege de prijs.
Het was fijn om mezelf helemaal schoon, fris en mooi te voelen!
Als je trouwens in de avonduren bevalt dan "moet" je meestal de nacht blijven omdat je thuis geen kraamhulp hebt in die uren. Daarnaast denk ik dat gewone kleding niet zo lekker zal zitten direct na de bevalling dus ik zou zeker een extra nachthemd meenemen náást de kleding wara je in gaat bevallen.
Voor hetzelfde geld moet je een keer goed overgeven o.i.d. en dan is een fris setje tijdens de bevalling al nodig
Dat is idd een goeie tip! Ik was om 19:00 klaar met de oudste, en toen was er een kopje thee en een (1) beschuitje. Schrans schrans. Het andere heb ik half uit de mond van mijn man gekeken van "ja, jij kan zo nog ff door de Mac rijden" en toen moest ik de hele nacht (tussen drie krijsende baby's en twee doodzieke vrouwen) doorbrengen op een half flesje sportdrank dat manlief nog in zijn auto had liggen. In mijn voor-het-geval-dat-het-ziekenhuis-wordt-pakket zit straks dus zeker een hoop eetbaars.
Ik vind dat dus zo raar in een ziekenhuis. Leg desnoods was boterhammen opzij in de keuken ofzo, speciaal zieke en bevallende mensen eten niet altijd (atijd niet) volgens het RRR-schema

[ Bericht 0% gewijzigd door Mwanatabu op 26-08-2006 16:45:57 ]
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_41198594
Ik kreeg 's avonds in het ziekenhuis gewoon nog een boterham met kaas toen ik daarom vroeg om een uur of 22.00.

En idd het beschuitje na de bevalling, ik ben om 16:17 bevallen en kreeg daarna dus ook nog avondeten (wat ik niet hoefde) Ik had wel marsen in m'n tas zitten. Op aanraden van m'n zwangerschapsgymjuf voor m'n man. Maar die heeft geen tijd gehad om ze op te eten en ik ook niet.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_41198975
Okay, leg me even uit waarom ik ook alweer een derde wilde?
Numero Uno zou vandaag, morgen en overmorgen in het logeerhuis zijn, maar ik werd vanmiddag alweer opgebeld dat hij niet lekker was. Die breekt hier nu dus weer de tent af (ach gossie, hoe ziek is mijn trolletje?). De ander zit ook ergens tegenaan denk ik, want die is brutaal, agressief of opzettelijk irritant. Mijn bekken hangt met spaghetti aan elkaar geloof ik en alles wat ik eet -speciaal de gezonde dingen- lopen een beetje door zeg maar
Ik denk dat ik mezelf even door ga trekken/op een jankbui ga trakteren, want zo had ik me mijn weekend ook niet echt voorgesteld. Bleh
pi_41199695
Oh dear, vooral van dat logeerhuis zal een tegenvaller zijn, klinkt me bekend in de oren al hebben ze die van ons nog nooit op laten halen. Maar je houdt er écht rekening mee en vooral jij zult het écht nodig hebben.
Onpedagogische tip: zet ze lekker voor de buis. Als ik me geen raad meer weet werkt dat altijd wel. Maja dan krijgen ze weer ruzie over wat te kijken zeker
Sterkte iig!
hier kommt die Sonne!
alias Idril-2, alias anneVi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')