Wel of niet belangrijk voor anderen is niet belangrijk. Het is voor jou belangrijk en daar gaat het om.....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:51 schreef Sugar het volgende:
[..]
Maar als wolfje niet binnen nu en een week wil komen, dan wordt het weer een ks.![]()
En wolfje maakt de kans ook steeds groter dat ie op Maria's verjaardag geboren wordt.![]()
Waarschijnlijk beide onbelangrijk voor anderen, maar voor mij reden te janken nu even. En hard ook.
Oh ja, en mijn práchtige buik (ik weet hoe lief je het bedoelt, hoor en dat vind ik ook lief) doet alleen maar pijn de hele tijd. Ik vind het dan zo lastig genieten.
* glas voor Sugar inschenkt en met veel moeite het hart van de ananas in kleine eetbare stukjes snijdt en aan Sugar aanbiedt*quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:03 schreef Sjeen het volgende:
*krat bitterlemon en doos ananassen topic inzeult*
Bij mij zou er dus gestript zijn als het had gekund qua ontsluiting. Dus dat is een andere reden. Lijkt me heel frustrerend als ze het vanwege "een afspraak moeten hebben" niet doen!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:56 schreef Stiekemurd het volgende:
Mijn vriendin is ook niet gestript Sjoeg. Dat doen ze alleen op afspraak... Ze moet wel maandag voor een ctg. Wat is bij jou nu plan de campagne?
Bij haar heeft ze niet eens gekeken....... Ik vond het op afspraak doen ook apart, maar ja...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:06 schreef Sugar het volgende:
[..]
Bij mij zou er dus gestript zijn als het had gekund qua ontsluiting. Dus dat is een andere reden. Lijkt me heel frustrerend als ze het vanwege "een afspraak moeten hebben" niet doen!![]()
Ik moet dinsdag terug, maar dan naar de gynaecoloog. Inderdaad ook een ctg en een echo en bespreken wanneer de ks zal zijn als er dan binnen een paar dagen niks gebeurt. Daarom meteen met gyn, die kan dan het plan helemaal met ons bespreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |