abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41161809
Pff zeg ik ben blij dat mijn man gewoon zijn gevoel volgt, en niet alles zo beredeneert. Stiekem hoop ik dat mevrouw Hassan flink last krijgt van d'r hormonen zodat ie straks wel anders piept. Maar dat vind ik dan wel weer zielig voor mevrouw Hassan. Je zal toch iedere keer als je een heerlijke jankbui om niets hebt, vervolgens een bak Ben en Jerry's leegeet en boos wordt op de poes zo'n verhaal krijgen van je man
pi_41161866
Ach Sjoeg toch Wat rot. Maar Wolfje komt echt hoor, ik weet nog zo goed hoe je op 'Apie' aan het wachten was, en dat je ook niet meer geloofde dat die zou komen. Maar ik hoop voor je dat het deze keer niet zo lang duurt als met Maria.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 13:23:11 #53
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_41161886
Idd Ladybos, je haalt me de woorden uit de mond!

Sugar, och meid, het zit je niet mee. Ik kan wel zeggen dat Wolfje echt wel komt, maarja dat weet je zelf ook wel, alleen voelt het nu even anders. Heb je vanmiddag iets gepland staan, om even je zinnen te verzetten?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_41161984
Sugar wat vervelend! Nogmaals sterkte met wachten!

Slaapmeisje, ik heb in het speeltuinbankje een vraag achtergelaten voor je
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 13:26:42 #55
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_41162042
Smiddags. Inmiddels al 2x op het ziekenhuis wezen prikken. Van de tweede prik krijg ik vast ene dikke zwarte junk-heeft-mis-geprikt-plek op mijn arm. Nog maar 1 keertje en dan is het gelukkig klaar.
Ik mocht ook nog mijn blije doos gaan ophalen bij de Prenatal Dat was leuk! Gelijk weer wat hydrofieldingesluiers en andere laatste dingetjes aangeschaft. Nu ben ik weer een blije doos.

Sug: kop op!
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 13:26:59 #56
24188 Belana
kloon van belana
pi_41162057
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 13:21 schreef Sugar het volgende:
Ze heeft gevoeld en er kon niet gestript worden, want geen ontsluiting. Nu moet ik huilen, want nu denk ik dat ie nooit meer komt. Ik vind het even niet leuk meer.
Och liefie toch... huil maar even goed uit ja
stormy waters...
sailin'
pi_41162060
ach sugar, arme arme meid, gelukkig wéet je dat je wolf komt, en nee, het weten helpt het nare wachtgevoel niet, maar je kan er niks aan veranderen

huilen is goed, lekker laten gaan, alles, ik snap best dat je bang bent dat het net zo lang gaat duren als bij maria.
en hey, het ligt niet aan jou he de babietjes beslissen wanneer ze eruit komen, en wolf vind het gewoon nog veel te lekker warm in je mooie buikje. Op een dag is hij er klaar voor.
maar ik snap heel heel heel goed dat je verdorie wel eens wil dat je ventje (jaha) zich komt melden
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  Licht Ontvlambaar vrijdag 25 augustus 2006 @ 13:29:37 #58
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41162171
Sjoeg, Isa zou heel hard op je afrennen, haar armpjes om je nek slaan, je helemaal plat kussen en hard roepen 'Knuffel!!!' Niet dat je er erg veel aan hebt, maar dat je het even weet
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 13:30:01 #59
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_41162185
HassanJassan is wrs een broer van BouncingVictor
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_41162250
Sugar vaak is het toch ook zo dat als je bij de 1e ver overtijd was de 2e ook zo gaat.
Ik zou er gewoon rekening mee houden dat dit tochw eer het geval is. Hoe rot het ook is.

Ik weet nog goed dat ik zelf ook dacht ik ben de eerste op de wereld waarbij ze vast 10 maanden blijft zitten Maar echt, het was echt niet zo, echt niet echt niet echt niet
Binnen 2 weken heb je nu sowieso je wilfje in je armen. Je kleine liefie.
Hoe moeilijk ook, probeer het toch nog enigzins positief te zien. Geniet nog even van die prachtige buik die je hebt.
Dikke kus

ET wat heerlijk om te horen dat alles zo goed is!!!! Ik ben erg benieuwd naar de echo. En het is echt een zusje voor Saskia. Met krulletjes weer
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_41162257
Ik denk zelfs dat het hem is, vivi.

Sugar, echt hartstikke rot voor je
Variety is the spice of life
pi_41162316
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 13:30 schreef Vivi het volgende:
Wie? linkje?

Sugar nog even, nog heel even! (maar het blijft sh*t )
Eva
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 13:36:04 #63
24188 Belana
kloon van belana
pi_41162512
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 13:30 schreef Vivi het volgende:
ah, jullie hebben ervaring met hem als een ander begrijp ik?
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 13:37:35 #64
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41162577
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 13:29 schreef Sjeen het volgende:
Sjoeg, Isa zou heel hard op je afrennen, haar armpjes om je nek slaan, je helemaal plat kussen en hard roepen 'Knuffel!!!' Niet dat je er erg veel aan hebt, maar dat je het even weet
Sjoeg dan wordt het een groepsknuffel met Fleur en waarschijnlijk jouw Maria erbij...want die knuffels kun je nu echt wel gebruiken...

Jank maar even lekker uit, want het is niet leuk om zo'n teleurstelling te horen te krijgen....

Alle clichee's daargelaten....heel snel heb jij je Wolfje in handen....dan ben je deze ellende weer vergeten en kun je gaan genieten.....ik wens voor je dat het echt heel snel zal zijn...... een hele hele dikke
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 13:38:00 #65
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_41162599
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 13:36 schreef Belana het volgende:

[..]

ah, jullie hebben ervaring met hem als een ander begrijp ik?
Hij lijkt er iig verdacht veel op, check die postgeschiedenis
pi_41162646
Sugar een voor jou en wolfje komt heus wel een keertje... Je mag hier altijd mopperen hoor geen probleem of verdrietig zijn.

Zijn jullie ook zo bilj dat jullie niet met Hassanjassan getrouwd zijn. Ik word echt moe van die man als ik het lees. Arme mevrouw Hassan die misschien wel uit zichzelf helemaal niet zoveel aankomt en gewoon doorsnaait zoals ik. Gister 29 weken en 4 kilo gegroeid maar een buik die voorloopt op schema en nee Hassan ik verhonger niet eet normaal maar eet ook op zijn tijd een zak chips leeg met een bak ijs erachter aan en dan 's avonds nog even langs de Mac en nee ik ben niet de zwaarste maar ook niet de lichtste. Ik was 69 kilo toen ik zwanger raakte en ben er nu 73. Met snaaibuien en een beeb onderweg die er kerngezond uitziet voor zover hoeft het dus helemaal niet zo te zijn dat je veel aankomt. En als dat wel gebeurd dan is het jou vrouws eigen keuze om daar iets aan te doen of niet. Als ze dat vooral in het begin niet wilt heb jij het te accepteren. En wat als jij zo blijft hameren zoals nu dan krijg je straks dat ze het om de hoek gaat doen omdat ze thuis niet aan haar behoefte aan zoet, zuur, zout of weet ik veel wat kan voldoen. Nou dat is goed voor jullie relatie zeg, maar niet heus. Ben blij dat mijn man anders is... Poeh heel verhaal maar heb er dan een volle dag over na moeten denken of ik iets zou schrijven of niet...

Ben wel benieuwd of mevrouw HassanJassan hier ook meeleest.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 13:38:57 #67
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_41162647
Deze dus..
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 12:55 schreef Reese het volgende:

[..]

dát was nou wel een kloon, vivi! bouncingvictor
pi_41162805
Sugar dikke knuf
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 13:46:11 #69
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_41162953
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 13:27 schreef pinquit het volgende:
en hey, het ligt niet aan jou he

Jullie zijn lief.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 13:46:35 #70
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41162971
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 13:38 schreef Mibos het volgende:
Sugar een voor jou en wolfje komt heus wel een keertje... Je mag hier altijd mopperen hoor geen probleem of verdrietig zijn.

Zijn jullie ook zo bilj dat jullie niet met Hassanjassan getrouwd zijn. Ik word echt moe van die man als ik het lees. Arme mevrouw Hassan die misschien wel uit zichzelf helemaal niet zoveel aankomt en gewoon doorsnaait zoals ik. Gister 29 weken en 4 kilo gegroeid maar een buik die voorloopt op schema en nee Hassan ik verhonger niet eet normaal maar eet ook op zijn tijd een zak chips leeg met een bak ijs erachter aan en dan 's avonds nog even langs de Mac en nee ik ben niet de zwaarste maar ook niet de lichtste. Ik was 69 kilo toen ik zwanger raakte en ben er nu 73.
En nu ben ik jaloers Mibos....goh meid wat doe jij het goed qua gewicht. Ben zelf op ca. 68 gestart en weeg nu 77. Lig 3 weken op je achter en dan doe ik nog alle moeite om me alleen bij die zak chips te houden en het ijs en de Mac achterwege te laten... Heb je in je eeste trimester veel gewicht verloren......nu wordt ik dus echt nieuwsgierig...
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 13:48:45 #71
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41163050
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 13:46 schreef Sugar het volgende:

[..]

Jullie zijn lief.
Moeten we nog meer lieve dingen zeggen om je nog even aan het huilen te houden.... is immers erg goed voor je om alles even eruit te laten.....

suug..... kom maar op met je frustratie.... zal wel even met je meegillen op afstand AAAAAAAARGGGHHHHHH...........ik wil bevallen!!!!!!!!!!! nou, ja ik nog niet dan maar goed
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 13:51:19 #72
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_41163136
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 13:31 schreef jessie het volgende:
Sugar vaak is het toch ook zo dat als je bij de 1e ver overtijd was de 2e ook zo gaat.
Ik zou er gewoon rekening mee houden dat dit tochw eer het geval is. Hoe rot het ook is.

Ik weet nog goed dat ik zelf ook dacht ik ben de eerste op de wereld waarbij ze vast 10 maanden blijft zitten Maar echt, het was echt niet zo, echt niet echt niet echt niet
Binnen 2 weken heb je nu sowieso je wilfje in je armen. Je kleine liefie.
Hoe moeilijk ook, probeer het toch nog enigzins positief te zien. Geniet nog even van die prachtige buik die je hebt.
Dikke kus
Maar als wolfje niet binnen nu en een week wil komen, dan wordt het weer een ks.
En wolfje maakt de kans ook steeds groter dat ie op Maria's verjaardag geboren wordt.
Waarschijnlijk beide onbelangrijk voor anderen, maar voor mij reden te janken nu even. En hard ook.

Oh ja, en mijn práchtige buik (ik weet hoe lief je het bedoelt, hoor en dat vind ik ook lief) doet alleen maar pijn de hele tijd. Ik vind het dan zo lastig genieten.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_41163339
Mijn vriendin is ook niet gestript Sjoeg. Dat doen ze alleen op afspraak... Ze moet wel maandag voor een ctg. Wat is bij jou nu plan de campagne?
pi_41163385
Ff lekker je buik masseren misschien. Dat vond ik altijd nog wel een beetje een soort van druk wegnemen.

Echt wat voor een ander onbelangrijk is maakt niet uit.Als jij je rot voelt voel je je rot. Zonder reden kan ook nog. Huil maar, misschien lucht dat nog engizins op.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 13:59:58 #75
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_41163449
Och Sugar toch.... Dat 'ie op Maria's verjaadrag zou komen, en weer een keizersnee zijn echt geen onbelangrijke dingen. Ik hoop heel, heeeeel hard dat jij na komend weekend een heerlijke kraamtijd hebt.

En dat Maria dan gewoon taart op bed krijgt, die de kraam jullie lekker komt brengen. Waar Maria al helemaal aan gewend is, want ja, die kraamverzorgster loopt al bijna een week rond! En de verjaardagsvisite he? Die pakken hun koffie maar lekker zelf. Want een verse moeder hoeft lekker nog niks te doen. En Wolfje-lief krijgt vast net zo'n mooie kroon als Maria, want hij is immers al een paar dagen oud!!!
Ik hoop gewoon heeeeel hard mee dattie zich snel laat zien. Ik weet niet hoe het voelt als je kindje langer op zich laat wachten. Maar dat jij eraan toe bent is duidelijk. Hup Wolf, kom maar!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:00:45 #76
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41163474
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 13:51 schreef Sugar het volgende:

[..]

Maar als wolfje niet binnen nu en een week wil komen, dan wordt het weer een ks.
En wolfje maakt de kans ook steeds groter dat ie op Maria's verjaardag geboren wordt.
Waarschijnlijk beide onbelangrijk voor anderen, maar voor mij reden te janken nu even. En hard ook.

Oh ja, en mijn práchtige buik (ik weet hoe lief je het bedoelt, hoor en dat vind ik ook lief) doet alleen maar pijn de hele tijd. Ik vind het dan zo lastig genieten.
Wel of niet belangrijk voor anderen is niet belangrijk. Het is voor jou belangrijk en daar gaat het om.....

Dus janken mag echt wel!!

Heb je al de 'gangbare' alternatieve dingen geprobeerd om de bevalling op te wekken....????
  Licht Ontvlambaar vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:03:41 #77
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41163587
*krat bitterlemon en doos ananassen topic inzeult*
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_41163623
sugar, wat vervelend dat je zoveel pijn hebt aan je buik. hoe verklaarde de vk dit? en ik kan me erg goed voorstellen dat het idee van weer een keizersnede en misschien nog wel op maria's verjaardag ook je erg afschrikt. ik duim heel hard met je mee dat 't toch eerder spontaan begint.
is wolf wel goed ingedaald trouwens?
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:05:39 #79
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41163666
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 14:03 schreef Sjeen het volgende:
*krat bitterlemon en doos ananassen topic inzeult*
* glas voor Sugar inschenkt en met veel moeite het hart van de ananas in kleine eetbare stukjes snijdt en aan Sugar aanbiedt*
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:06:06 #80
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_41163678
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 13:56 schreef Stiekemurd het volgende:
Mijn vriendin is ook niet gestript Sjoeg. Dat doen ze alleen op afspraak... Ze moet wel maandag voor een ctg. Wat is bij jou nu plan de campagne?
Bij mij zou er dus gestript zijn als het had gekund qua ontsluiting. Dus dat is een andere reden. Lijkt me heel frustrerend als ze het vanwege "een afspraak moeten hebben" niet doen!

Ik moet dinsdag terug, maar dan naar de gynaecoloog. Inderdaad ook een ctg en een echo en bespreken wanneer de ks zal zijn als er dan binnen een paar dagen niks gebeurt. Daarom meteen met gyn, die kan dan het plan helemaal met ons bespreken.
pi_41163772
Sugar nog een dikke knuffel en heel veel

Chacama ik ben niets afgevallen maar blijkbaar eet de beeb gezellig van mams mee die zodoende wel weer meer taille heeft want vanachter zie je dus helemaal niets bij mij tot nu toe (en ik ben juist voor een extra termijnecho geweest vorige week omdat mijn buik rond de 32 weken loopt???) maar misschien ga ik in de laatste weken wel tonnetje rond worden of als ik over een paar weekjes met verlof ga of zo . Las ergens dat van Linda123465789 dat zij ook groeide toen ze rust had of kreeg door vakantie dus misschien komt er nog iets bij maar het gaat niet hard nee. Vind ook de verloskundige. Wel heb ik al weken last van mijn blinde darm die er nog steeds half ontstoken inzit en om de dag ongeveer flink aan het zeuren is maar er toch nog niet uitgevist wordt. Misschien is dat het geheim .

Nee hoor ik weet het niet maar het groeien van mijzelf blijft eigenlijk uit en juist met de beeb gaat het prima dus op zich is iedereen tevreden. Inclusief mams die al bijna wakker lag van de kilo's die mijn zussen aankomen en er dan dus weer af moeten. 1 zus 33 kilo bij de eerste en 29 bij de tweede en de andere bij de eerste 28 kilo. Als ik zo doorga kom ik daar van zijn leven niet aan.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:08:59 #82
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_41163784
* Sugar bedenkt zich dat er gewoon een hele ananas ligt te wachten in koelkast! Vergeten! Dáárom komt ie niet!

Die buik- en rugpijn da's gewoon het gerommel, bix (had ik bij Maria helemaal niet). Als ik zit heb ik alleen maar last van harde buiken en ongesteldheidspijn. Als ik loop of sta doet het echt zeer. Dus dat laat ik zoveel mogelijk.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:09:09 #83
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_41163792
Och Sugar, wat duurt het wachten lang hè?
Ik weet hoe je je voelt, ookal heb jij je het nog sterker.
Het zijn denk ik ook de angsten die je nog meer aan het huilen maken; dat ie op Maria's verjaardag komt en dat het weer een ks zou kunnen worden. Ik heb het allemaal meegemaakt en het voelt gewoon klote. Nog heel eventjes meid!
en verder zal ik hier niet weer zo'n post neerzetten waar je geen zak aan hebt nu. ookal heb je zelfs aan de bovenstaande opmerking eik geen zak, maar ik moet toch iets zeggen om je te steunen?
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_41163818
wel superfrustrerend dan dat al dat 'gerommel' kennelijk nog niks ontsluitends heeft gedaan. sterkte maar weer.
pi_41163850
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 14:06 schreef Sugar het volgende:

[..]

Bij mij zou er dus gestript zijn als het had gekund qua ontsluiting. Dus dat is een andere reden. Lijkt me heel frustrerend als ze het vanwege "een afspraak moeten hebben" niet doen!

Ik moet dinsdag terug, maar dan naar de gynaecoloog. Inderdaad ook een ctg en een echo en bespreken wanneer de ks zal zijn als er dan binnen een paar dagen niks gebeurt. Daarom meteen met gyn, die kan dan het plan helemaal met ons bespreken.
Bij haar heeft ze niet eens gekeken....... Ik vond het op afspraak doen ook apart, maar ja...

Zul je zien dat het niet zo ver komt Sjoeg, althans ik hoop het echt heel erg voor je. Zoals Lishe al zei... van het weekend! Succes en sterkte.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:16:58 #86
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41164018
Mibos...ik doe er zo veel mogelijk aan om zo min mogelijk aan te komen....uiteraard wel gewoon gezond eten...want de 25 kilo die bij Fleur ben aangekomen....Nee, dat wil ik dus niet....moooooi niet. Ik heb ingezet op 15 kilo....en ik hoop dus van harte dat dit gaat lukken.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:17:20 #87
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_41164030
Mibos:
Hoe doe je dat!
Ik woog in no time 10-12 kg meer en nu gaat het groeien nog gestaag door.

hmmz.. ik meende dat ik de enige was die zich al vrij vlot irriteerde aan ons nieuwe mannelijke gezelschap...
Iedere golf van de zee,
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:19:23 #88
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41164097
Neuk....hier nog een. Die kilo's argh om gek van te worden. En nu maar hopen dat ze er straks gewoon weer netjes vanaf gaan...
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:23:14 #89
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_41164207
Ik ga nog een keertje lekker bloedprikken!
Iedere golf van de zee,
pi_41164276
Sugar heb je je man al je voeten laten masseren (wil ook nog helpen aldus de bakerpraatjes) en die ananas is inmiddels wel uit de koelkast neem ik aan he???

Chacama dat gaat ook gewoon lukken hoor! Blijkbaar heb ik toch net een ander gennetje dan mijn gezusters. Ik moet er wel bij vermelden dat ik de kortste ben van ons drietjes en de smalste met 69 kilo normaal gesproken dan.

Neuk het is er gewoon niet of althans het komt op de een of andere manier niet. Waar ik wel gek van wordt is van mensen die vragen of ik niet overtijd loop (halloooo november 2006 ben ik pas uitgerekend.....)

Nou de ergernis was er bij het eerste berichtje al lichtelijk hoor maar ach ik lees eerst verder voordat ik iets ga schrijven maar het mot niet gekker worden hoor!!!
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:26:00 #91
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41164305
@neuk, heb je dan ook meteen de uitslag of moet je daar op wachten. En zo ja wanneer weet je het dan???

En ga je lopend/op de fiets naar het ziekenhuis. Wel erg gezond nu zeg!
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:26:12 #92
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_41164308
Oh ja!

ET, fijn dat alles goed was, maar wel jammer dat jullie baby zich niet wil laten kennen nog.
Neuk, prik ze!
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:28:35 #93
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41164395
Mibos, we zouden eens moeten kijken hoe veel verschil in buiken zit op een bepaald moment. Is misschien wel leuk om in het buikentopic te doen. Dat we een groep zwangeren naast elkaar zetten met bijvoorbeeld 30 weken en dan zien hoe verschillend het is. En dan erbij vermelden hoeveel iedereen is aangekomen. Dat lijkt mij wel een apart plaatje.
pi_41164473
Lijkt me ook wel erg leuk ja alleen moet ik dan even puzzelen hoe ik in vredesnaam een foto in het buikentopic ga krijgen... Ben namelijk zo vreselijk technisch maar niet heus
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:34:39 #95
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41164583
Je mag er ook eentje naar me mailen dan zet ik hem er wel voor je in. Want ik kan het niet uitleggen. Misschien is er wel een MODje die dat kan....en als we het naast elkaar willen krijgen....Modjes...lukt mij dat of heb ik dan jullie hulp nodig?

edit: sorry voor deze offtopic post
pi_41165370
Effe lekker alles van je afjanken Sugar, voor zover dat lukt
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_41165846
Sugar meis toch, dikke
Bij Sara heb ik op de dag van bevallen hele einden gelopen (boodschappen enz). Het deed goed pijn, maar 's avonds kwam de bevalling op gang. De rest heeft bij mij allemaal niet geholpen (2 avonden ervoor: sex, bitter lemon, ananas opgevroten, er gebeurde helemaal niets).
Ik hoop dat Wolfje snel komt
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 15:26:10 #98
131348 Andrea001
Just Love England...
pi_41166035
Sugar knuf
"the room is small, the room is bright, her hair is black, the bed is white and the night is always young..."
gup
pi_41166149
Sjoeg Sterkte met dat wachten...
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 15:34:24 #100
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_41166243
Hihihi...Vriendje pakte gister ineens een bakje pinda's van me af, omdat "het niet goed voor de baby is" (had ik nog nooit van gehoord trouwens, terwijl ik toch braaaaaaaf alle boekjes heb gelezen).

Het lijkt ms nietsbetekenend..maar voor mij een mijlpaal na alle ellende (na een maand zwanger geworden, uit elkaar geweest vriend wilde absoluut geen kinderen meer ivm met 2 kindjes die hij niet kan/mag zien en een overleden zoontje wat totaal niet is verwerkt).

Nu toch weer bij elkaar sinds een maand of 2 maar hij houdt zich tot nu toe nogal afstandelijk t.o.v. mijn zwangerschap, imo uit angst zich aan het kindje te hechten en het dan weer te zien misgaan.

Dus dit was voor mij een belangrijk moment, een gevoel van dat het toch allemaal goed gaat komen en hij zijn emotionele reserves langzaam maar zeker laat varen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')