hahaha, kijk maar es hoe lang ik al lid ben, kan onmogelijk een kloon zijn.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:36 schreef Vivi het volgende:
[..]
Op die ene engerd, met die stuiterende balletjes in zijn avatar![]()
En je vrouw is net zwanger toch? hahahah...ik verkneukel me nu al op je psychische teloorgang![]()
Hehehe, je moest es weten HOE niet serieus ik ben, maar als het moet ben ik dood-serieus. En bij ruzie is er geen plek voor geintjes en bagataliseringen, dan moet je de koe bij horens vatten en ermee omgaan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:42 schreef Belana het volgende:
als je serieus bent heb ik medelijden met je vrouw...
Praten, praten praten, helpen, ondersteunen, confronteren, het eruit trekken, oplossen, praten, knuffelen, lief en attent zijn, etc...tot er weer gelachen kan worden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:42 schreef chacama het volgende:
En wat doe je als je vrouw zich zo schuldig voelt omdat ze het gevoel heeft dat ze al zo lastig is en geen hulp durft te vragen. Laat je d'r dan ook nog steeds aanmodderen?
verklaar je nader aub? Ik ken jou niet en pretendeer je nu dat je mij al door en door kent?quote:
Ikikikikikikikikikikikik.... als je echt zo'n minnetje bent in psychologie, weet je dat mensen geen machines zijn die zich volledig aanpassen aan jouw wensen en mening en al helemaal niet als ze boos of verdrietig zijn. Heb je minder goed opgelet op school en weet je dit nog niet, dan kom je daar snel genoeg achter.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:40 schreef hassanjassan het volgende:
[..]
opkroppen laat ik niet toe, laten we daar duidelijk over zijn, ik laat mensen gecontroleerd en beheerst stoom afblazen en niet de hele ketel in 1x te laten exploderen. Dat is mijn tactiek en werkt behoorlijk goed.
Door je er tegen te verzetten wordt het alleen maar erger. Je kan er maar beter aan toegeven (en bedenken op welke manier), dan er tegen in te gaan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:44 schreef cattie het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar volgens mij heb jij een veel te gemakkelijk beeld van de hormonale veranderingen en hun gevolgen tijdens een zwangerschap. Alsof al die zwangere vrouwen die last hebben van hun hormonen het niet zouden willen. Geloof me, ik had er heel graag geen last van willen hebben en heb me er tegen verzet, maar dat hielp absoluut niet.
De manier waarop je je uitspraken doet en je mening ventileert, vindt ze eng gok ik. En zij niet alleen, inmiddels.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:50 schreef hassanjassan het volgende:
[..]
verklaar je nader aub? Ik ken jou niet en pretendeer je nu dat je mij al door en door kent?
Ok zal ik in de gaten houden.....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:41 schreef PM-girl het volgende:
Ik denk dat die psychologische minor ook weinig zoden aan de dijk zal zetten. Vrouwen veranderen soms gewoon zo, ook al ben je al jaren samen, dat de vrouw zichzelf niet meer herkent, laat staan de echtgenoot.
En geloof me, op het moment zelf is de man die met rede de toestand probeert te sussen, NIET wat je nodig hebt.
Ga maar na wat er gebeurt, Chacama omschrijft het al vrij volledig.
Ik denk dat je je als partner moet voornemen je vrouw te steunen, wat niet alleen inhoudt dat je dingen overneemt als die te zwaar zijn(huishoudelijk werk bijvoorbeeld, of koken omdat ze misselijk is) maar ook haar de ruimte geeft als ze die nodig heeft. Ruimte om alleen te zijn, met tranen, scheldkannonades, eetbuien of andere dingen.
En misschien is het wel nodig dat je haar iets aanbiedt als een grens, maar dan geeft ze dat wel aan.
Dat heeft er niets mee te maken, dooiequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:46 schreef hassanjassan het volgende:
[..]
hahaha, kijk maar es hoe lang ik al lid ben, kan onmogelijk een kloon zijn.
Erasmus universiteit, uit de Master Biologische en Cognitieve Psychologie.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:50 schreef _evenstar_ het volgende:
Hassanjassan je bent haar man NIEt haar psycholoog, en met een minor psychologie ( van de Loi ? ) moet je toch wel weten dat je geen naasten, familie of bekenden mag behandelen.
wat jou taak is haar steunen, haar liefhebben, niet haar behandelen.
dát was nou wel een kloon, vivi! bouncingvictorquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:36 schreef Vivi het volgende:
[..]
Op die ene engerd, met die stuiterende balletjes in zijn avatar![]()
Jij komt met een bewering, een serieuze en zeer storende stelling, op gronden die nergens op slaan, dat vind ik reuze interessant. Gelukkig heb ik ervoor geleerd en weet ik hoe ik er mee moet opgaan. Als je dit in 't gezicht had gezegd van iemand die niet weet watie moet denken en niet goed kan omgaan met emoties, dan krijg je een hele andere reactie.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:51 schreef _evenstar_ het volgende:
o en waarom ik je een engerd vind, omdat je de wijsheid in de pacht denkt te hebben, want ej hebt een minor dat blijf je nl. verkondigen.
Dat wat je post maakt dat ik jou maar een engerd vind.
omfgquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:55 schreef hassanjassan het volgende:
[..]
Jij komt met een bewering, een serieuze en zeer storende stelling, op gronden die nergens op slaan, dat vind ik reuze interessant. Gelukkig heb ik ervoor geleerd en weet ik hoe ik er mee moet opgaan. Als je dit in 't gezicht had gezegd van iemand die niet weet watie moet denken en niet goed kan omgaan met emoties, dan krijg je een hele andere reactie.
Das mooi.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:53 schreef hassanjassan het volgende:
[..]
Erasmus universiteit, uit de Master Biologische en Cognitieve Psychologie.
In het mastersprogramma komen psychologische functies als aandacht, perceptie, geheugen, kennisrepresentatie, motivatie, emotie en de hersenmechanismen die hier aan ten grondslag liggen uitgebreid aan bod.
Ook aan stoornissen in het hersenfunctioneren en hun gevolgen voor het menselijk gedrag wordt aandacht besteed. In de opleiding wordt de praktische toepassing van deze biologisch- en cognitief-psychologische kennis benadrukt.
Ok, dan krijg je nu nog the benefit of the doubt van me..... want je kan het blijkbaar wel..... tenminste dat zeg je nu. Je kan d'r wel onvoorwaardelijk steunen in een periode waarvan zij niet weet wat er met d'r gebeurt en wat niet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:48 schreef hassanjassan het volgende:
[..]
Praten, praten praten, helpen, ondersteunen, confronteren, het eruit trekken, oplossen, praten, knuffelen, lief en attent zijn, etc...tot er weer gelachen kan worden.
Gelukkig ben jij inderdaad zo geleerd dat je de wijsheid in pacht hebt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:55 schreef hassanjassan het volgende:
Gelukkig heb ik ervoor geleerd en weet ik hoe ik er mee moet opgaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |