Volgens mij wordt het dan wel een heel erg behaard kindjequote:Op zondag 27 augustus 2006 08:55 schreef Sugar het volgende:
Kan iemand niet even vertellen dat het snel volle maan wordt? Misschien vindt Wolfje dat toch wel belangrijk?![]()
Hoef je geen sorry voor te zeggen hoor, ik dacht hetzelfdequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:28 schreef Lois het volgende:
Mwana een meisje(minder kans op autisme dacht ik gelijk, sorry)
Stiekemerd ook een meisje![]()
Leuk!
Nou, ik begon wel prima vandaag, maar inmiddels is de moed aardig in de schoenen gezakt weer. Ik zie op tegen morgen weer gewoon een dag met Maria, haar vermaken met die vervelende pijn in rug en buik én bekken (vandaag ook overdag voelbaar). En dan dinsdag weer een halve dag alleen met 'r en woensdag weer de hele dag. Ik regel elke week een beetje hulp van oma's, maar nu zit er niet meer in dan die dinsdagmiddag die we naar het ziekenhuis moeten. Ik zie er dus tegenop, tegen de komende dagen met Maria, zonder baby, eerlijk gezegd.quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:58 schreef Fuente het volgende:
Sugar, hoe voel je je nu?
Ik denk dat jij een uitstekend excuus hebt om Maria gewoon voor de buis te zetten met chips of iets dergelijks "onverantwoords" hoor. Doe vooral niet te verantwoordelijk, want straks ben jij op en dan heeft Maria ook niets aan haar mamaquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:21 schreef Sugar het volgende:
[..]
Nou, ik begon wel prima vandaag, maar inmiddels is de moed aardig in de schoenen gezakt weer. Ik zie op tegen morgen weer gewoon een dag met Maria, haar vermaken met die vervelende pijn in rug en buik én bekken (vandaag ook overdag voelbaar). En dan dinsdag weer een halve dag alleen met 'r en woensdag weer de hele dag. Ik regel elke week een beetje hulp van oma's, maar nu zit er niet meer in dan die dinsdagmiddag die we naar het ziekenhuis moeten. Ik zie er dus tegenop, tegen de komende dagen met Maria, zonder baby, eerlijk gezegd.
Ik wou dat ik het je kon vertellenquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:25 schreef mjammetje het volgende:
Dylan Dog gefeliciteerd![]()
Ik dacht vannacht even dat ik weeen had. Ik werd wakker van een rare pijn en een enorm druk kind en de pijn vertrok en kwam dan steeds even terug. Eerst dacht ik leuk maar na een tijdje dacht ik nou is het wel genoeg maar uiteindelijk verdween het en ben ik in slaap gevallen.
Wat ik me afvraag is hoe reageert het kindje eigenlijk als je weeen hebt? En tijdens de bevalling?
Ik kan me ze nog herinneren van toen en nee, dat was niet mals inderdaad. Maar ik wil ze!!!quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:22 schreef Ladybos het volgende:
Hahaha Sjoeg, pas maar op, met je ik wil weeën! Straks heb je ze en piep je wel anders![]()
Ik vond 13 juli geen leuke datum, is ie dus volgend jaar op vrijdag de 13e jarigquote:Op maandag 28 augustus 2006 07:21 schreef Sugar het volgende:
Weer niets begonnen. Maar goed, mijn moeder is vandaag jarig, dus zou toch al geen leuke datum zijn.Hoewel, dát maakt me nou echt niks uit, laat maar starten, *nu* alsnog, die bevalling.
Ik dacht "alsjeblieft niet op dinsdag" (lang verhaal waarom, lama) en raad es wanneer ik een tijgertje lanceerde?quote:Op maandag 28 augustus 2006 07:21 schreef Sugar het volgende:
Weer niets begonnen. Maar goed, mijn moeder is vandaag jarig, dus zou toch al geen leuke datum zijn.Hoewel, dát maakt me nou echt niks uit, laat maar starten, *nu* alsnog, die bevalling.
Dylan Dog, zijn er al fotoooooo's?![]()
* Sugar gaat even dat andere topic checken.
Neuk... ik voel me ook een beetje lusteloos en moe de laatste paar dagen...quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:44 schreef Neuk het volgende:
Ik voel me nogal lamlendig sinds een paar dagen. Beetje lusteloos en moe, veel buikpijn (van het oprekken van de bovenste stukje van de baarmoeder denk ik o.a.?) en ik heb opeens veel meer moeite met ademhalen. Ik zit nu rond 30 wk. Zal wel normaal zijn?Tis in elk geval geen feestje meer...
Bijvoorbeeld. Of om zonder maandverband op te kunnen liggen tijdens controles (of om de boel even te luchten, altijd maar dat broeierige is niet goed voor eventuele hechtingen).quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:52 schreef PM-girl het volgende:
Die kleine onderleggers zijn dus ook alleen maar voor de bevalling?
Ik vind 13 juli een hele leuke datumquote:Op maandag 28 augustus 2006 08:21 schreef Belana het volgende:
[..]
Ik vond 13 juli geen leuke datum, is ie dus volgend jaar op vrijdag de 13e jarigMaarja, ik had het ook niet voor het zeggen
dus wolfje, als je dit een leuke datum vind... gewoon doen heur
Oh, goed idee! ik had al helemaal geen zin in al die verschuivende en rimpelende matjes onder mijn laken.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:20 schreef kozakken het volgende:
Hier heb ik een paar weken voor de bevalling een waterdichte molton gekocht. (Zo'n ding die ook gebruikt wordt in het bed van kinderen voor bedplassen)
Geen gedoe met losse onderleggers en weet ik veel wat voor doeken enzo. Het past precies om de matras en daarna gewoon lekker al je eigen beddegoed er weer op.
Mijn baarmoeder ligt qua grootte ook een aantal weken voor. Nu is ie al onder mijn borsten, zo hoog zeg maar, dus ik denk niet dat ie nog groterderder kan!quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:35 schreef PM-girl het volgende:
Neuk, die buikpijn heb ik ook (gehad), wordt nu soms wat minder, evenals het maagzuur. (maar niet alle dagen minder). En vannacht heb ik voor de verandering eens wakker gelezen van de honger (was royaal uit eten geweest daarvoor? vreemd!)
Ik ga zo even de verzekering bellen dan. Ik dacht dat het vandaag niet meer ging lukken maar ze zijn tot half 6 bereikbaar. Eens kijken of ze me daar kunnen helpen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:51 schreef Belana het volgende:
appelsap, je kraamzorg zou ik vandaag nog even bellen. misschien dat het via je verzekeirng kan geregeld (de mijne heeft daar een afdeling voor en dan hoef je zelf niks meer te doen) of je belt een kraambureau en regelt het, zou ik vandaag nog doen.
wat je kunt verwachten? Meestal een hoop info en wat vragen over je gezondheid, dat soort dingen. succes joh! leuk hoor.
Ik weet het niet. Er is niks over gezegd dus ik neem aan van niet.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:30 schreef PM-girl het volgende:
Spannend Appelsap, naar de vk. Krijg je ook een echo? Normaal (bij ons dan) krijg je pas de tweede keer een echo, maar ja ik was toen pas 12 weken en jij bent al verder.
Klossen: check
Po: check
Camera: check
Overigen: check
Oftewel, geshopt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |