Dat wordt keihard, zou dus gewoon moeten blijven zitten... Manna is inderdaad wel een erg leuk idee trouwens...quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:51 schreef Sugar het volgende:
Hee, dat suikerwater-plaksel, he? Als ik vandaag dat maak en er manna mee op koekjes plak, blijft dat dan zitten (en goed) tot en met donderdag? Want pas dan trakteert ze.
In dat kader kun je in plaats van harlekijntjes (erg leuk trouwens) sterretjes op een potlood maken, beetje vuurwerk idee.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:23 schreef livelink het volgende:
Ik vind dit ook erg leuk en die ene winegumsleutel moet wel kunnen in mijn optiek.
Mijn dochter is op 2 januari jarig, dus dan probeer ik ook altijd wat te frobelen met gelukkig nieuwjaar in het thema (nooit echt gelukt, trouwens. Behalve dan op het geboortekaartje, want toen hebben we het er snel bij laten drukken).
Of deze:quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:50 schreef Lishe het volgende:
Ennehm, als die kleine Wolf nu voor donderdag arriveerd, dan serveer je ze toch wel op een beschuitje he?Leuk hoor!
Dat kan al gauw.quote:
Ik denk Nizza voor een jongenquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:01 schreef Sjeen het volgende:
Ben nu driftig aan het googlen op koekjes... misschien dat ik de naam van Wolfje kan raden![]()
Toch blijf ik me een beetje verbazen over de hoeveelheden snoep + cadeautjes die ik hier soms langs zie komen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:34 schreef lookinforyou het volgende:
Dus een potlood, met daarop een harlekijn koppie. Aan het potlood draadjes gedaan en daar hing een winegumsleutel, een kerstballetje en een ballon aan.
Tijden veranderen...quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:55 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Toch blijf ik me een beetje verbazen over de hoeveelheden snoep + cadeautjes die ik hier soms langs zie komen.
Ik trakteerde vroeger gewoon op een negerzoen met een parapluutje erin gestoken... Of een doosje rozijntjes met twee paashaasoren. En dan heb ik het dus over de basisschool, niet over traktaties van kinderen van 3.
Daar verbaas ik me ook steeds over in mijn klas (groep 7). Het verschilt trouwens wel per groep, lijkt wel, sowieso wat betreft aankleding. Twee jaar terug had ik een klas waarin hele knutselwerken werden gemaakt door moeders (of oma's). Afgelopen jaar was dat helemaal niet zo.quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:55 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Toch blijf ik me een beetje verbazen over de hoeveelheden snoep + cadeautjes die ik hier soms langs zie komen.
Dat weet ik ook allemaal welquote:
Toen ik op de basisschool zat was een traktatie eigenlijk standaard óf een zakje chips (oid) óf een prikker met kaas/worst/augurk/zilveruitje. In elkaar geknutselde dingen zag je toen helemaal niet.quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:55 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik trakteerde vroeger gewoon op een negerzoen met een parapluutje erin gestoken... Of een doosje rozijntjes met twee paashaasoren. En dan heb ik het dus over de basisschool, niet over traktaties van kinderen van 3.
Nee, het gaat me niet om die post specifiek, en je hoeft je niet aangevallen te voelen hoor. Relaxed. Die laatste post van mij is ook gebaseerd op andere posts van me in het verleden. Maar laat maar, ik zeg al niks meer.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:36 schreef jessie het volgende:
Nou Shirley
Er zijn nog maar 2 posts na jou posts. Waaronder die van mij overgens.
Lobbes kon ik al, ik hou niet zo van spongebob en nou ja ik vond de traktatie niet zo. Moet ik dan o leuk zeggen
En wie weet zijn er nog een hoop mensen die morgen pas kijken hier en je traktatie geweldig vinden.
Luister eens, is het nu niet een beetje de pot verwijt de ketel?quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:32 schreef Shirley het volgende:
Hm...het is hier echt ons kent ons en de rest wordt genegeerd dus....
En toch lijkt het me hartstikke leuk om zo'n bedrijfje te hebben en dan kidnerfeestjes te gaan organiserenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:30 schreef _evenstar_ het volgende:
Gisteren was op hart van nederland dacht ik, dat er steeds vaker kinderfeestjes werdern uitbesteed. Zo was er een meisje van 6 jaar dat een glamourgirl party had, daarin kregen de kinderen een gezicht en haar masker en daarna een cursus hoe make up op te brengen.
Etc.
belachelijk dus en vind het niet eens geschikt voor kinderen van 6 jaar![]()
Ik vind het al superleuk dat ik benaderd werd door mensen of ik tractaties kon gaan knutselenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:08 schreef Brighteyes het volgende:
Shirley! Jeumig!Zo erg was/is het toch niet? Toch?
Daar heb ik ook nog even blauwe maandag over gedacht Troel, om zoiets te beginnen.
oh dat kinderfeestjes organiseren vind ik superquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:59 schreef Troel het volgende:
[..]
En toch lijkt het me hartstikke leuk om zo'n bedrijfje te hebben en dan kidnerfeestjes te gaan organiseren![]()
Maar make-upfeestjes, nee
Ja, daar heb ik ook al aan zitten denken, maar in je eentje is dat denk ik toch gewoon teveel werk. Ik heb op mijn stageschool daar ideeen over opgedaan en heb de plannen voor kisten al wel klaarliggen, maar aan de andere kant heb ik ook ziets van, maak nou eerst eens de dingen af waar je aan begonnen bent enzo. Dus, eerst trouwen en alles op orde krijgen, en dan verder kijken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:58 schreef Lishe het volgende:
Troel, hier in de stad zit een winkel, die verhuurd Thema-kisten. In zo'n kist zitten dan verkleedkleren, schmink, aankleding voor de ruimte en spelletjes rondom een thema. Als ze zoiets bij jou in de buurt nog niet verkopen is het misschien een idee zoiets vanuit huis op te zetten.
mwah, ik ben zelf al niet van de make-up, dus dat zal al een stuk schelenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:50 schreef jessie het volgende:
Ik heb make-up feestjes gegeven.
Echt superleuk.
Wel meisje wil nou niet een keer de lippenstift van mamma op?
Ik zie dat probleem dus echt helemaal niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |