abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Licht Ontvlambaar maandag 28 augustus 2006 @ 14:04:04 #251
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41255372
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 13:51 schreef Sugar het volgende:
Hee, dat suikerwater-plaksel, he? Als ik vandaag dat maak en er manna mee op koekjes plak, blijft dat dan zitten (en goed) tot en met donderdag? Want pas dan trakteert ze.
Dat wordt keihard, zou dus gewoon moeten blijven zitten... Manna is inderdaad wel een erg leuk idee trouwens...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_41256246

Dit heb ik gemaakt voor mijn zoon, toen hij afscheid nam van de peuterklas.
Was wel erg veel werk trouwens.
Hij nam afscheid op de laatste ochtend voor de kerstvakantie.

Dus een potlood, met daarop een harlekijn koppie. Aan het potlood draadjes gedaan en daar hing een winegumsleutel, een kerstballetje en een ballon aan.
Keep the faith!!
  maandag 28 augustus 2006 @ 15:23:43 #253
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_41257765
Ik vind dit ook erg leuk en die ene winegumsleutel moet wel kunnen in mijn optiek.

Mijn dochter is op 2 januari jarig, dus dan probeer ik ook altijd wat te frobelen met gelukkig nieuwjaar in het thema (nooit echt gelukt, trouwens. Behalve dan op het geboortekaartje, want toen hebben we het er snel bij laten drukken).
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Licht Ontvlambaar maandag 28 augustus 2006 @ 15:44:53 #254
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41258482
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 15:23 schreef livelink het volgende:
Ik vind dit ook erg leuk en die ene winegumsleutel moet wel kunnen in mijn optiek.

Mijn dochter is op 2 januari jarig, dus dan probeer ik ook altijd wat te frobelen met gelukkig nieuwjaar in het thema (nooit echt gelukt, trouwens. Behalve dan op het geboortekaartje, want toen hebben we het er snel bij laten drukken).
In dat kader kun je in plaats van harlekijntjes (erg leuk trouwens) sterretjes op een potlood maken, beetje vuurwerk idee.
  maandag 28 augustus 2006 @ 15:48:28 #255
37150 livelink
pi_41258595
Ja, ik denk dat ik deze inderdaad ga onthouden. En een sterretje is een heel goed idee.
pi_41259045
en makkelijker dan harlekijntjes!
  maandag 28 augustus 2006 @ 16:37:00 #257
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_41260240
Resultaat (ik heb er pas 4 af, maar a la):
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 28 augustus 2006 @ 16:38:27 #258
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41260297
Leuk! En superverantwoord!
Is ook gewoon een leuke voor niet-Maria'tjes.
  Licht Ontvlambaar maandag 28 augustus 2006 @ 16:39:46 #259
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41260349
Leuk!
pi_41260623
Goed gelukt Sugar
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 28 augustus 2006 @ 16:50:44 #261
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_41260787
Ennehm, als die kleine Wolf nu voor donderdag arriveerd, dan serveer je ze toch wel op een beschuitje he? Leuk hoor!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_41261156
ooh ze zijn weer super!!!
  Licht Ontvlambaar maandag 28 augustus 2006 @ 17:01:47 #263
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41261194
Ben nu driftig aan het googlen op koekjes... misschien dat ik de naam van Wolfje kan raden
pi_41261196
in manna's kun je je mooit flink in verschlikken hoor... vind dat enge snoepjes persoonlijk, maar das mijn mening.

Sugar ik vind ze wel enorm leuk
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_41261523
Leuk Sugar!
pi_41262075
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 16:50 schreef Lishe het volgende:
Ennehm, als die kleine Wolf nu voor donderdag arriveerd, dan serveer je ze toch wel op een beschuitje he? Leuk hoor!
Of deze:

pi_41262299
Leuk Sugar!
Saartje
pi_41263077
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 16:02 schreef bixister het volgende:
en makkelijker dan harlekijntjes!
Dat kan al gauw.

Als ik van te voren geweten had, dat het zo'n werk was, had ik wel iets anders verzonnen, maar ja.
Maar voor de liefhebbers, ik heb de tekening nog wel
Keep the faith!!
pi_41264440
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 17:01 schreef Sjeen het volgende:
Ben nu driftig aan het googlen op koekjes... misschien dat ik de naam van Wolfje kan raden
Ik denk Nizza voor een jongen

en Frou voor een meisje

pi_41264459
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 14:34 schreef lookinforyou het volgende:

Dus een potlood, met daarop een harlekijn koppie. Aan het potlood draadjes gedaan en daar hing een winegumsleutel, een kerstballetje en een ballon aan.
Toch blijf ik me een beetje verbazen over de hoeveelheden snoep + cadeautjes die ik hier soms langs zie komen.

Ik trakteerde vroeger gewoon op een negerzoen met een parapluutje erin gestoken... Of een doosje rozijntjes met twee paashaasoren. En dan heb ik het dus over de basisschool, niet over traktaties van kinderen van 3.
  Licht Ontvlambaar maandag 28 augustus 2006 @ 19:00:02 #271
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41264584
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 18:55 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Toch blijf ik me een beetje verbazen over de hoeveelheden snoep + cadeautjes die ik hier soms langs zie komen.

Ik trakteerde vroeger gewoon op een negerzoen met een parapluutje erin gestoken... Of een doosje rozijntjes met twee paashaasoren. En dan heb ik het dus over de basisschool, niet over traktaties van kinderen van 3.
Tijden veranderen...
pi_41264627
quote:

[..]

Daar verbaas ik me ook steeds over in mijn klas (groep 7). Het verschilt trouwens wel per groep, lijkt wel, sowieso wat betreft aankleding. Twee jaar terug had ik een klas waarin hele knutselwerken werden gemaakt door moeders (of oma's). Afgelopen jaar was dat helemaal niet zo.
pi_41264655
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 19:00 schreef Sjeen het volgende:

Tijden veranderen...
Dat weet ik ook allemaal wel Maar toch.

Maar goed, mijn moeder riep wrs: Al die negerzoenen, ik kreeg gewoon een zuurtje
pi_41266514
quote:

[..]

Toen ik op de basisschool zat was een traktatie eigenlijk standaard óf een zakje chips (oid) óf een prikker met kaas/worst/augurk/zilveruitje. In elkaar geknutselde dingen zag je toen helemaal niet.

Moet je ook maar tijd voor en zin in hebben, al dat geknutsel. Toen mijn dochter 1 werd heeft ze op het KDV gewoon van die feestzakjes van de hema getrakteerd die ik had gevuld met een doosje rozijntjes, een bellenblaas en een roltoeter. Geen geknutsel en ook niet echt snoep.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_41274943
Ik werk op een kinderdagverblijf en ben volgende week jarig, en ga weer groots uitpakken. Ben een hele leuke site tegengekomen, namelijk http://www.lobbes.biz en daar kun je allemaal kleine cadeautjes kopen. Ik ga deze cadeautjes trakteren:

En dan heb ik ook nog Spongebob bouwplaten besteld op http://iktrakteer.looman.biz/

Dat worden doosjes waar dan koekmobieltjes ingaan. Wat zijn koekmobieltjes? Dat zijn mini-ontbijtkoekjes met de verpakking die eruit ziet als een mobieltje. Te koop bij onder andere Bas v/d Heijden.
Erg leuke sites, misschien dat er wat dingen bijzitten voor de mensen die uit willen pakken. Vooral die laatste vind ik zelf erg leuk, je kunt er zelfs kant en klare dingen laten maken. Ik zou zeggen, kijk zelf.
Back in business.
  maandag 28 augustus 2006 @ 23:25:49 #276
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_41275520
Leuk Sugar!!!!
En de ijsjes waren ook leuk trouwens Bix.

Hier worden het donderdag jip en janneke tompuches voor Janneke op de peuterspeelzaal.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_41275719
Hm...het is hier echt ons kent ons en de rest wordt genegeerd dus....
Back in business.
pi_41275869
Nou Shirley
Er zijn nog maar 2 posts na jou posts. Waaronder die van mij overgens.
Lobbes kon ik al, ik hou niet zo van spongebob en nou ja ik vond de traktatie niet zo. Moet ik dan o leuk zeggen
En wie weet zijn er nog een hoop mensen die morgen pas kijken hier en je traktatie geweldig vinden.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_41276173
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 23:36 schreef jessie het volgende:
Nou Shirley
Er zijn nog maar 2 posts na jou posts. Waaronder die van mij overgens.
Lobbes kon ik al, ik hou niet zo van spongebob en nou ja ik vond de traktatie niet zo. Moet ik dan o leuk zeggen
En wie weet zijn er nog een hoop mensen die morgen pas kijken hier en je traktatie geweldig vinden.
Nee, het gaat me niet om die post specifiek, en je hoeft je niet aangevallen te voelen hoor. Relaxed. Die laatste post van mij is ook gebaseerd op andere posts van me in het verleden. Maar laat maar, ik zeg al niks meer.
Back in business.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 00:00:16 #281
37150 livelink
pi_41276805
Nou wordt het nog erg moeilijk om op jouw post te reageren, Shirley.
Ik was het wel van plan, maar nu lijkt het allemaal zo plichtmatig. De Lobbes-site kijk ik zelf ook wel vaak naar en daar hebben ze inderdaad leuke dingen voor weinig geld, zeker als je het op kunt halen in Ede. Altijd handig om hem nog eens onder de aandacht te brengen.
Die andere site ken ik nog niet, maar zal ik zeker eens bekijken.

Over het vele knutselwerk, dat lijkt er tegenwoordig best wel bij te horen. Maar ik heb me er ook regelmatig makkelijk van af gemaakt. Ik ben bang dat straks op de basisschool die druk hoger zal liggen om er aan mee te doen. Als alle kinderen geweldige dingen meenemen is het moeilijk voor jouw kind als dat niet zo is. Dat zie je ook wel met feestjes en zo. Hoe ik daar later mee om zal gaan weet ik nog niet.
pi_41282821
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 23:32 schreef Shirley het volgende:
Hm...het is hier echt ons kent ons en de rest wordt genegeerd dus....
Luister eens, is het nu niet een beetje de pot verwijt de ketel?
Ik heb nou ook niet echt een enthousiaste reactie van jou gezien op andere knutselwerkjes.
Persoonlijk vind ik ook niet dat mensen dat verplicht zijn maar als je gelijk zo gaat beginnen....

[ Bericht 0% gewijzigd door snoopy op 29-08-2006 09:31:30 ]
  Licht Ontvlambaar dinsdag 29 augustus 2006 @ 09:28:13 #283
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41283773
Livelink, ik vraag me dat soms ook wel af hoor, hoe met kinderfeestjes om te gaan... Vooralsnog hou ik het gewoon bij knutselen voor een traktatie Ik ben niet zo van het groots uitpakken op feestjes (zwembad, pretpark enz) dus daar zal ik een weg in moeten zoeken. Mijn eigen ervaring van vroeger is wel dat we een speurtocht vaak veel leuker vonden dan de film
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 09:30:23 #284
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_41283814
Gisteren was op hart van nederland dacht ik, dat er steeds vaker kinderfeestjes werdern uitbesteed. Zo was er een meisje van 6 jaar dat een glamourgirl party had, daarin kregen de kinderen een gezicht en haar masker en daarna een cursus hoe make up op te brengen.
Etc.

belachelijk dus en vind het niet eens geschikt voor kinderen van 6 jaar
Engaging Infinite Improbability Drive..
  Licht Ontvlambaar dinsdag 29 augustus 2006 @ 09:31:42 #285
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41283835
* Sjeen zet lobbes.biz in favorieten
pi_41283898
met lobbes heb ik ook goede ervaringen. maar zo'n site waar je kant en klare traktatie verpakkingen kunt bestellen zou ik alleen gebruiken om ideetjes op te doen, het leuke ligt 'm nou juist in het zelf maken vind ik.

haha evenstar, belachelijk inderdaad!
pi_41283900
Ik vind de Mariakaakjes zo lief, ik zou m'n toekomstige kind er haast Maria om noemen. Echt super!
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 09:59:58 #288
35189 Troel
scherp en bot
pi_41284306
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 09:30 schreef _evenstar_ het volgende:
Gisteren was op hart van nederland dacht ik, dat er steeds vaker kinderfeestjes werdern uitbesteed. Zo was er een meisje van 6 jaar dat een glamourgirl party had, daarin kregen de kinderen een gezicht en haar masker en daarna een cursus hoe make up op te brengen.
Etc.

belachelijk dus en vind het niet eens geschikt voor kinderen van 6 jaar
En toch lijkt het me hartstikke leuk om zo'n bedrijfje te hebben en dan kidnerfeestjes te gaan organiseren

Maar make-upfeestjes, nee
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 10:08:43 #289
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41284507
Shirley! Jeumig! Zo erg was/is het toch niet? Toch?

Daar heb ik ook nog even blauwe maandag over gedacht Troel, om zoiets te beginnen.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 10:11:32 #290
35189 Troel
scherp en bot
pi_41284562
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 10:08 schreef Brighteyes het volgende:
Shirley! Jeumig! Zo erg was/is het toch niet? Toch?

Daar heb ik ook nog even blauwe maandag over gedacht Troel, om zoiets te beginnen.
Ik vind het al superleuk dat ik benaderd werd door mensen of ik tractaties kon gaan knutselen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator dinsdag 29 augustus 2006 @ 10:35:24 #291
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_41285013
Ik zat te denken om bij lobbes de fluitjes te bestellen voor bij Samara haar tractatie maar vraag me af of het wel kan bij kindjes vanaf 2,5.

Misschien dat jullie even mee kunnen denken?
Het zijn de: Fluitje Dier & Clown nummer 7510336
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:01:05 #292
35189 Troel
scherp en bot
pi_41285676
Ik zou het zelf niet doen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:03:06 #293
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_41285719
Nee ik heb ze ook niet genomen, al vind ik ze wel erg leuk.
Maar wel leuk om voor later in mijn achterhoofd te houden.
Ik vond ze toch te klein en te smal.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:56:16 #294
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_41287185
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 09:59 schreef Troel het volgende:

[..]

En toch lijkt het me hartstikke leuk om zo'n bedrijfje te hebben en dan kidnerfeestjes te gaan organiseren

Maar make-upfeestjes, nee
oh dat kinderfeestjes organiseren vind ik super lijkt me ook erg leuk.
het ging mij meer om de belachelijkheid van de dingen.
Engaging Infinite Improbability Drive..
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:58:18 #295
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_41287256
Troel, hier in de stad zit een winkel, die verhuurd Thema-kisten. In zo'n kist zitten dan verkleedkleren, schmink, aankleding voor de ruimte en spelletjes rondom een thema. Als ze zoiets bij jou in de buurt nog niet verkopen is het misschien een idee zoiets vanuit huis op te zetten.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 12:08:36 #296
35189 Troel
scherp en bot
pi_41287555
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 11:58 schreef Lishe het volgende:
Troel, hier in de stad zit een winkel, die verhuurd Thema-kisten. In zo'n kist zitten dan verkleedkleren, schmink, aankleding voor de ruimte en spelletjes rondom een thema. Als ze zoiets bij jou in de buurt nog niet verkopen is het misschien een idee zoiets vanuit huis op te zetten.
Ja, daar heb ik ook al aan zitten denken, maar in je eentje is dat denk ik toch gewoon teveel werk. Ik heb op mijn stageschool daar ideeen over opgedaan en heb de plannen voor kisten al wel klaarliggen, maar aan de andere kant heb ik ook ziets van, maak nou eerst eens de dingen af waar je aan begonnen bent enzo. Dus, eerst trouwen en alles op orde krijgen, en dan verder kijken.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_41296196
Ik heb make-up feestjes gegeven .
Echt superleuk.
Wel meisje wil nou niet een keer de lippenstift van mamma op?
Ik zie dat probleem dus echt helemaal niet.
Ik zelf zou een kinderfeestje alleen niet uitbesteden. Ik vind het veel te superleuk om zelf iets voor me jarige jet te doen.
Maar ik kan me ook best voorstellen dat er ouders zijn die er helemaal niks aan vinden. Dan is het toch best een oplossing.
Waar ik meer problemen mee heb is het opbieden tegen elkaar.
Ik hoor letterlijk ouders zegggen, ja maar met die andere is ze daar en daar heen gegaan dus ja om het leuk te houden moet ik ook maar zoiets doen.
Dat vind ik dan weer bezopen.
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 16:56:43 #298
35189 Troel
scherp en bot
pi_41296373
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 16:50 schreef jessie het volgende:
Ik heb make-up feestjes gegeven .
Echt superleuk.
Wel meisje wil nou niet een keer de lippenstift van mamma op?
Ik zie dat probleem dus echt helemaal niet.
mwah, ik ben zelf al niet van de make-up, dus dat zal al een stuk schelen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_41296502
Ja psesies. Ik denk ook dat die feestjes vooral gegeven worden voor de kinderen die t wel leuk vinden
Het voelt heerlijk!!!!
pi_41296560
opmaken, ok. net zoiets als verkleden. maar een maskertje?

die fluitjes zijn leuk! volgens mij kan dat wel hoor, bij kinderen van 2,5 en ouder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')