Radioshowsquote:Maor Levi is a highly original up and coming producer hailing from Israel.
At the tender age of just 17 and after already releasing a track under the Pillow One alias on the Future Heroes 2 compilation via Lost Language, he now joines forces with Anjunabeats hot new label, Anjunadeep.
Producing since the age of 11 and inspired by the Tiesto Magik series, he took his unique style of trance on the internet. Garnering many reactions and taking onboard all the resources he could find, with the help of fruityloops he honed his skills to the point where labels started taking him seriously.
Even though he's still relatively new, his name has already become well known in the trance community with his distinctive sound.
The first release Lital in January 2006 helps opens up the Anjunadeep world with a rich atmospheric dark stutter-vocal fuelled trancer thats being supported by the likes of Markus Schulz and Armin Van Buuren.
Dankjewel hè!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:12 schreef Messenga het volgende:
Nja, ik help wel.
quote:Joost | www.about-dance.com zegt:
so this time, i noticed it was your turn
maormaormaormaor zegt:
haha wicked man , thanks for letting me know
maormaormaormaor zegt:
i just love dutch people hahaha
Joost | www.about-dance.com zegt:
ha, no problemo
Joost | www.about-dance.com zegt:
Doe mij dan toch het orgineel maar. Stalker sound isquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:15 schreef MarkzMan_X het volgende:
Stalker - Magic Crayons (Maor Levi Remix) ... heersend!
Patserquote:
Zullen we dat maar ff doen dan?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:12 schreef jackson het volgende:
[..]
Patser
Daarbij is het plaatsen van logs verboden
Foei foei enzo... en tot zo dan vliegen we samen ff naar Budapest!
Stalker maakt de producties voor Niklas Hardingquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:11 schreef jackson het volgende:
[..]
Doe mij dan toch het orgineel maar. Stalker sound is
ja want het is zo goedkoop daar heh, in hongarijequote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:13 schreef Veersesmurf het volgende:
veel plezier in Budapest, en neem wat vrouwen mee voor volgende week zaterdag![]()
wat een slechte tvp![]()
alles, behalve de muziekquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:15 schreef DreamAway het volgende:
[..]
ja want het is zo goedkoop daar heh, in hongarije![]()
Ik heb er ook van genoten, maar wie was de DJ? Markus niet iig...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:52 schreef Veersesmurf het volgende:
[..]
alles, behalve de muziek![]()
GdjB was overigens weer puur genieten![]()
James Lavellequote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:10 schreef m-kay het volgende:
[..]
Ik heb er ook van genoten, maar wie was de DJ? Markus niet iig...
Nog nooit van gehoord.quote:
daarom zegt die het ookquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:06 schreef Urvin het volgende:
[..]
Stalker maakt de producties voor Niklas Harding
Vind die bassline gewoon zo heerlijk. Miss een beetje standaard stealthy.... maar tochquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:07 schreef Xantra het volgende:
[..]
daarom zegt die het ook![]()
jackson is groot fan van Harding producties
zie trouwens Lens - Dusk Till Dawn (Alex Stealthy Remix) bij je staan daar onder, snap niet wat er zo goed aan die remix is, hij haalt het gevoelige wat in het originele en stalker mix zit weg, vind ik zonde...
Hi Sherlock, I'm Jacksonquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:06 schreef Urvin het volgende:
[..]
Stalker maakt de producties voor Niklas Harding
Mijn god wat een dikke schit was het zeg.... Echt weer iets nieuws inderdaad. Volgend jaar volgas weer!quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:27 schreef Tomaz het volgende:
Wow, heb veel dingen meegemaakt, maar Budapest was weer een compleet nieuwe ervaring! Fantastisch weekend gehad! Hp beloofde een lang verslag incl. foto's dus daar hou ik 'm aan
Je hebt er de kracht niet meer voor! Je spieren! Je bent gebroken!quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:53 schreef MarkzMan_X het volgende:
Enorm genoten ja. Was haast beter dan vorig jaar (wie dacht dat dat mogelijk zou zijn!).
Nu ga ik echt naar m'n bedje.... ik ben gesloopt!
Uiteraard, doe ik toch altijd! Maar nu nog even niet zeg maarquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:27 schreef Tomaz het volgende:
Wow, heb veel dingen meegemaakt, maar Budapest was weer een compleet nieuwe ervaring! Fantastisch weekend gehad! Hp beloofde een lang verslag incl. foto's dus daar hou ik 'm aan
zijn leuke remixen!quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:33 schreef m-kay het volgende:
[..]
15. Insigma - Open your eyes (Sean Tyas no piano remix)
Dancetour eindigt in Den Haag in vechtpartijquote:Het dance-evenement Dancetour in het Zuiderpark in Den Haag is gisteravond eerder beëindigd omdat er een grote vechtpartij was uitgebroken. Ooggetuigen spraken van een ''massale vechtpartij''. De politie houdt het op 60 tot 80 jongeren die met de beveiliging aan het knokken waren. Daarbij raakten twee beveiligingsmensen gewond.
Door de vechtpartij heeft hoofdact Armin van Buuren slechts tien minuten opgetreden. De politie stond met de ME paraat om in te grijpen, maar dat hoefde uiteindelijk niet te gebeuren. Er zijn geen arrestaties verricht.
Vorig jaar liep hetzelfde dance-evenement, toen nog op het Malieveld in Den Haag, ook al uit de hand. De organisatie van Dancetour noemt het ''eeuwig zonde dat het festival op zo'n ontzettend en dieptrieste manier moest eindigen.'' Ze spreekt op haar website over een ''teleurstellende afsluiter van een fantastich Dancetour-seizoen''.
Put your hands up for The Hague.. our lovely city!quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:22 schreef m-kay het volgende:
[..]
Dancetour eindigt in Den Haag in vechtpartij!
Same herequote:Op maandag 28 augustus 2006 12:53 schreef jackson het volgende:
18uur slaap heeft me redelijk goed gedaan moet ik zeggen.
Ze zijn nog even 3 kinderen uit het publiek aan het uitzoeken om mee te helpenquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:19 schreef MarkzMan_X het volgende:
Hans en Tomaz, gooi ff die pix online!
Joah!quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:35 schreef MarkzMan_X het volgende:
Nou als het ging om humor: ik heb volgens mij in zo'n korte tijd nog nooit zoveel gelachen!
Daar zou je best nog weleens gelijk in kunnen hebbenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:18 schreef Xantra het volgende:
volgens mij was de fotograaf weg van dat linkse vrouwtje:
http://home.hccnet.nl/ext(...)gepages/image50.html
en terecht![]()
ziet er verder tof uit!
Ik begreep van HP22 dat je er aanstaande zaterdag niet bij bent in de Poemaquote:
Ja, ik ookquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:32 schreef jackson het volgende:
HP22 ik vind het eng dat we dezelfde minuut replyen in dit topic...
Run away turned away run away turned away run awaaaaaay....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:31 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik begreep van HP22 dat je er aanstaande zaterdag niet bij bent in de Poema?
Tell me whyyyyyhyyyyy .. tududududududu...
Geweldige plaat idd! Net als Bass Society, heb ze nog niet maar ze zijn wel te koop nu geloof ikquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:56 schreef Xantra het volgende:
hmz die South West Saga van Perry is best stoer
heeft iemand hem voor mij?
Hoi.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:56 schreef Xantra het volgende:
Daaamn, die kerel staat alles kapot te mixen, terwijl ie die 600 de hele tijd staat de humpen. Geniaaal.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:03 schreef hp22 het volgende:
http://www.bebo.com/FlashBox.jsp?FlashViewType=Personal&FlashBoxId=1407272936
Dit is redelijk bizar, kijk 'm los gaan op die 600
[..]
Je kan hem gewoon rippen van z'n myspace afquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:56 schreef Xantra het volgende:
Bass Society is cool, maar South West Saga is fucking wreed zeg, bassline, melodie menmenmen hoe vet!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:03 schreef hp22 het volgende:
[..]
Geweldige plaat idd! Net als Bass Society, heb ze nog niet maar ze zijn wel te koop nu geloof ik
Nahjaaaaaaaaaaa.... wat een extreem bizzare shit dit zeg. De tering... en nog een wereldplaat draaien ook. Zie dat manneke ook die plaat corrigeren en zijn koptelefoon op zijn hoofd zetten. Wat een die-hardquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:03 schreef hp22 het volgende:
Oma's zijn okequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:23 schreef DreamAway het volgende:
[..]
Run away turned away run away turned away run awaaaaaay....![]()
nee mn ene oma viert zaterdag hele middag en avond verjaardag (daagje uit met kleinkinders hoera hoera) en de zondag is mn andere oma jarig...![]()
Ik ben blij met maar 2 oma's! dus helaas...had er errrrg graag bij willen zijn, geloof me!![]()
en woensdag beginnen met stage...en waar? 10 meters naast de asta![]()
verdorrie zeg...op mij hebben ze helemaal nie gereageerd...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Oma's zijn okeofzo
Ik sprak een vrouwke die liep stage bij Armada... het kan altijd beter
Maar naast de Asta klinkt puikend
ja is idd een lekkere plaat (mp3)quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:03 schreef hp22 het volgende:
[..]
Geweldige plaat idd! Net als Bass Society, heb ze nog niet maar ze zijn wel te koop nu geloof ik
die Prydz ken ik niet, maar Domino is niet echt minimal te noemen, gewoon house met elektro invloeden, kende hem ook al tijdje, zeker monsterplaatquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:50 schreef jackson het volgende:
Armin... laatste ASOT... Wat een held is deze man zeg.
2e plaat is alles kapot house en daarna een "minimal" plaatje. Niet echt heel erg minimaal maar wel schandalig lekker! Ik kende em al maar wat tof dat hij eindelijk mensen ook eens een andere sound laat horen
- Eric Prydz vs. Pink Floyd - Proper Education
- Oxia - Domino [Kompakt]
Wellicht pak ik de ocean diva met armin even mee op 15 Sept
Goed punt eigenlijk welquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:33 schreef Xantra het volgende:
maar laat Armin maar lekker met trance aanklooien, dan heb ik geen last meer van hem...
Moet ik nog checken maar verwacht inderdaad dat het goed zal bevallenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:57 schreef Veersesmurf het volgende:
Oxia - Domino zit ook in de laatste GdjB. Ik denk dat de heren uit Budapest de guestmix van James Lavelle ook wel kunnen waarderen uit die laatste episode(ik wel iig
)
Ik zal de foto's van Lee even vragen, die zijn nog mooierquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:59 schreef MarkzMan_X het volgende:
Overigens heeft iedereen op m'n werk (in Den Bosch, 10 man, en Utrecht, 50 man) de foto's gezien. Iedereen vond het vetjes
Ik was fan van die rechter! Wacht maar tot je Lee's foto's ziet! Dan wordt je helemaal gekquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:18 schreef Xantra het volgende:
volgens mij was de fotograaf weg van dat linkse vrouwtje:
http://home.hccnet.nl/ext(...)gepages/image50.html
en terecht![]()
ziet er verder tof uit!
maak me gek!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:57 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Ik was fan van die rechter! Wacht maar tot je Lee's foto's ziet! Dan wordt je helemaal gek
Is die nieuw? Ik heb het de laatste week niet erg gevolgd maar ben altijd wel fan van BT's productiesquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:18 schreef kreischer2000 het volgende:
Geen trance, wel onwijs vet en vooruitstrevend:
BT - This Binary Universe
WAt een topplaat zeg, echt fantastisch en kippevel al over
Ja die is nieuw, maar verwacht echt geen dansvloer muziek, gaat meer richting ambien dit! Heerlijk wat mij betreftquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:29 schreef hp22 het volgende:
[..]
Is die nieuw? Ik heb het de laatste week niet erg gevolgd maar ben altijd wel fan van BT's producties
is ook een album van BTquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:29 schreef hp22 het volgende:
[..]
Is die nieuw? Ik heb het de laatste week niet erg gevolgd maar ben altijd wel fan van BT's producties
Antwoord op beide isquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:59 schreef Veersesmurf het volgende:
Is de Poema trouwens makkelijk te vinden? en is er voldoende parkeergelegenheid?
Klinkt goed... mensen die corona's willen hakken kunnen zich aanmelden bij mij die avond. De kosten bedragen 1 corona, op deze manier hoor je erbij. Waarbij denk je dan? Bij de club toffe menschen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:16 schreef hp22 het volgende:
- promo verhaal-
Bereid je wel voor op een ontgroening in de categorie "flesje tappen, limoentje happen". En dat twintig keer binnen een uur uiteraard! Blij dat ik er al bij hoor!quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Klinkt goed... mensen die corona's willen hakken kunnen zich aanmelden bij mij die avond. De kosten bedragen 1 corona, op deze manier hoor je erbij. Waarbij denk je dan? Bij de club toffe menschen.
Ofzo!
Bier-ad-wedstrijdje doen Tom? Ik neem de bananen wel mee.quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:01 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Bereid je wel voor op een ontgroening in de categorie "flesje tappen, limoentje happen". En dat twintig keer binnen een uur uiteraard! Blij dat ik er al bij hoor!![]()
All your limoenen/citroenen belong to me!quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:01 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Bereid je wel voor op een ontgroening in de categorie "flesje tappen, limoentje happen". En dat twintig keer binnen een uur uiteraard! Blij dat ik er al bij hoor!![]()
Buh, jammer dat je de vernieuwde Poema nooit zult zien Daan, die is na vanavond namelijk helemaal kapot gehakt. Toch bedankt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 10:57 schreef DreamAway het volgende:
Geachte en geliefde mannen van CTT,
Hierbij wil ik u allen veel plezier wensen heden avond!
Maak er iets moois van, laat de decibels goed klinken en zorg dat er veel foto's worden gemaakt!
En geniet!!!!
Sincerely yours,
Daniëlle
ps: lollies on my account![]()
![]()
![]()
Ad-ten is voor homeaux! Echte mannen drinken doorquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:28 schreef m-kay het volgende:
[..]
Bier-ad-wedstrijdje doen Tom? Ik neem de bananen wel mee.
Je mag ook best toegeven dat je niet van bananen houdt hoor.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:15 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Ad-ten is voor homeaux! Echte mannen drinken door![]()
Bierquote:Op zaterdag 2 september 2006 16:15 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Ad-ten is voor homeaux! Echte mannen drinken door![]()
You want this party started right ?!quote:
vrouwen houden van progressivequote:Op zondag 3 september 2006 17:36 schreef MarkzMan_X het volgende:
Wat voor vrouwen ken jij die platen van Stef Vrolijk kennen. Geil.
Ha! Was dat die knaap die af en toe 'sterrendansen op het ijs' simuleerde?quote:
haha ja dat was hij jaquote:Op zondag 3 september 2006 19:03 schreef swopfile het volgende:
[..]
Ha! Was dat die knaap die af en toe 'sterrendansen op het ijs' simuleerde?
Dat hoofd van Tom, erg tof ja. En Hans, boooh, lekker alles kapot raggen.quote:Op zondag 3 september 2006 19:03 schreef swopfile het volgende:
Het was weer fraai! Helaas had ik mn wichelroede verkeerd gekalibreerd waardoor we totaal de verkeerde richting op reden en daardoor de set van Hans gemist hebben. Sorry!
Hoogtepunt van de avond was toch wel de kop van Tom als hij aan het draaien is, priceless!![]()
Heeft iemand al foto's online staan?
[..]
Ha! Was dat die knaap die af en toe 'sterrendansen op het ijs' simuleerde?
Bwhhe, dus dat was het. Ik dacht al, wat is dat voor een hardstyle-move. Maar het was schaatsen.quote:Op zondag 3 september 2006 19:11 schreef Veersesmurf het volgende:
[..]
haha ja dat was hij jahad in de auto een half pilletje op, en (gelukkig voor hem) de rest goed verstopt in zijn porto. dus eenmaal binnen nog wel een halfje denk ik
![]()
je kon hem amper meer verstaan, ging naar iedere vrouw toe (alle 4) om een praatje te maken en moest nog wel het meest lachen om zijn 'schaats-elleboog-move'
![]()
morgen is kijken wat hij er nog allemaal van weet![]()
"5 DJ's meisje"quote:Op zondag 3 september 2006 17:36 schreef MarkzMan_X het volgende:
Wat voor vrouwen ken jij die platen van Stef Vrolijk kennen. Geil.
Do the Oliebonk with me!quote:Op zondag 3 september 2006 21:12 schreef jackson het volgende:
[..]
"5 DJ's meisje"
Ik weet niet of jij dan genoeg weet maar andere mensen wel denk![]()
quote:Op zondag 3 september 2006 19:03 schreef swopfile het volgende:
Hoogtepunt van de avond was toch wel de kop van Tom als hij aan het draaien is, priceless!![]()
Zoals het hoort dusquote:Op maandag 4 september 2006 01:45 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Ik had dan ook al aardig wat gedronken voordat ik de booth betrad!
pics or stfu!quote:Op donderdag 7 september 2006 02:39 schreef MarkzMan_X het volgende:
DreamAway krijgt van alles door hp22 ingefluisterd.... heb ik het goed?
Heej, Baron van Pickenhoven! Schiet eens op met die feauteaux! Lapzwans!quote:Op donderdag 7 september 2006 02:39 schreef MarkzMan_X het volgende:
DreamAway krijgt van alles door hp22 ingefluisterd.... heb ik het goed?
Nee meisje gek! Michel de Heij is dan jarig!quote:Op donderdag 7 september 2006 20:45 schreef DreamAway het volgende:
ging er trouwens nog iemand hier naar Trance Classics party in de asta de 23ste? Want waarschijnlijk ben ik daar toch bij!![]()
en daar moeten we dan heen? jong-e-tje?quote:Op donderdag 7 september 2006 21:03 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Nee meisje gek! Michel de Heij is dan jarig!
Die heb ik ook in de agenda staan! Weet nog niet zeker of ik ga... even kijken wie er meegaan. Lijkt me wel erg tof!quote:Op donderdag 7 september 2006 21:03 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Nee meisje gek! Michel de Heij is dan jarig!
Uiteraard..... It's all about the house music and allways has been !!!!!!quote:Op donderdag 7 september 2006 21:35 schreef DreamAway het volgende:
[..]
en daar moeten we dan heen? jong-e-tje?![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 22:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Uiteraard..... It's all about the house music and allways has been !!!!!!
(now playing: Noir - All About Housemusic (Full Vox Mix) )
quote:Op donderdag 7 september 2006 22:09 schreef hp22 het volgende:
[..]
-Armada night · Amsterdam dance event info-
Slechts ¤15,-, en geen Armin!
Armin is voorspelbaar... niet HP22quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:11 schreef DreamAway het volgende:
[..]
voorspelbaar hoor...
![]()
ik moet nog ff kijken...PvD wil ik ook eindelijk eens een keer zien!![]()
ja, maar wel weer een mooie manier om publiciteit te trekken en sympathie-stemmen te ontvangen...quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:35 schreef Xantra het volgende:
hmz vind het wel netjes gedacht van hem![]()
Ja die gedachte ging ook door m'n hoofd dat mensen dat zullen gaan zeggen maar zo kan je iemand wel blijven afkraken hè! Hij kan 't toch nooit goed doen voor sommigenquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:40 schreef DreamAway het volgende:
[..]
ja, maar wel weer een mooie manier om publiciteit te trekken en sympathie-stemmen te ontvangen...
maar waarschijnlijk zijn zn bedoelingen goed en das wel erg tof van hem!
onzinquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:40 schreef DreamAway het volgende:
[..]
ja, maar wel weer een mooie manier om publiciteit te trekken en sympathie-stemmen te ontvangen...
kan je nog beter op Armin stemmen, of nietquote:Op zaterdag 9 september 2006 17:26 schreef Xantra het volgende:
[..]
onzin
hij had in allerlei interviews al gezegd dat die djmag niet meer nodig voor hem was en dat het hem nu niet meer interesseert.
jij had natuurlijk gehoopt dat hij zou zeggen: stem op andere NL-ers, waaronder Armin![]()
maargoed, ik vind gewoon dat je dit soort dingen niet op die manier mag beinvloeden, nu krijg je Tiësto fans die bijv SvD niet kennen en toch op hem gaan stemmen, omdat Tijs ook zo stemt...
en dat is pas onzin.quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:26 schreef Xantra het volgende:
[..]
jij had natuurlijk gehoopt dat hij zou zeggen: stem op andere NL-ers, waaronder Armin![]()
ik denk dat ik hap en toch doe ik hetquote:Op zaterdag 9 september 2006 17:36 schreef Veersesmurf het volgende:
[..]
kan je nog beter op Armin stemmen, of niet![]()
Zoals andere al zeiden... Gelul natuurlijk... het is voor onze Tosti totaal niet meer van belang of ze op hem stemmen. Tiesto is een begrip en zal dat de komende jaren ook wel blijven. Zijn bookingen hangen niet af van volkstammen die hem op 1 zetten. Daar komt bij als jij er doorheen prikt je mag aannemen dat andere mensen dat ook wel doen. Mensen kunnen prima zelf nadenken dunkt mij.quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:40 schreef DreamAway het volgende:
[..]
Armin is voor veel mensen een gepasseerd station merk ik om me heen (dus niet alleen hier). Dit dan vooral bij de mensen die al wat langer meedraaien, zelfs de vroegere die-hard fans haken wat af.quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:36 schreef Veersesmurf het volgende:
[..]
kan je nog beter op Armin stemmen, of niet![]()
zal je wel gelijk in hebben ja!quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Het is voor onze Tosti totaal niet meer van belang of ze op hem stemmen. Tiesto is een begrip en zal dat de komende jaren ook wel blijven. Zijn bookingen hangen niet af van volkstammen die hem op 1 zetten. Daar komt bij als jij er doorheen prikt je mag aannemen dat andere mensen dat ook wel doen. Mensen kunnen prima zelf nadenken dunkt mij.
Jij hebt je studie mee wat dat betreftquote:Op zondag 10 september 2006 13:42 schreef DreamAway het volgende:
[..]
zal je wel gelijk in hebben ja!![]()
alleen dat laatste betwijfel ik nog een beetje, maar ik zal er wel weer te diep over nadenken.
Marketing en de-marketing enzo....nahja lekker boeiend!![]()
Kan het me niet voorstellen. Als je bekend bent met het fenomeen dj-mag ben je volgens mij op z'n minst muziekliefhebber. Dus geen top40-meeloper/breezah die stemt wat Tijs stemt.quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:26 schreef Xantra het volgende:
[..]
maargoed, ik vind gewoon dat je dit soort dingen niet op die manier mag beinvloeden, nu krijg je Tiësto fans die bijv SvD niet kennen en toch op hem gaan stemmen, omdat Tijs ook zo stemt...
quote:Op maandag 11 september 2006 01:55 schreef Tomaz het volgende:
breezah
tja misschienquote:Op maandag 11 september 2006 01:55 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen. Als je bekend bent met het fenomeen dj-mag ben je volgens mij op z'n minst muziekliefhebber. Dus geen top40-meeloper/breezah die stemt wat Tijs stemt.
Armin gaat b2b met een gele kikker?quote:Op maandag 11 september 2006 22:40 schreef DreamAway het volgende:
even spammen: de site is online!![]()
[[url=http://img524.imageshack.us/img524/9738/ao4vf8.th.jpg]afbeelding][/URL]
Hey, 1 van de slechte feesten uit mijn bestaan vorig jaar... Wat leuk. Toch sla ik dit keer even overquote:Op maandag 11 september 2006 22:40 schreef DreamAway het volgende:
even spammen: de site is online!![]()
[[url=http://img524.imageshack.us/img524/9738/ao4vf8.th.jpg]afbeelding][/URL]
Het zal er niet slechter van wordenquote:Op maandag 11 september 2006 22:52 schreef hp22 het volgende:
[..]
Armin gaat b2b met een gele kikker?
quote:Op maandag 11 september 2006 23:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Hey, 1 van de slechte feesten uit mijn bestaan vorig jaar... Wat leuk. Toch sla ik dit keer even over![]()
Nee, maar wel naar de armada night zonder armin.quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:37 schreef DreamAway het volgende:
[..]
en ging er nou nog iemand naar Trance Classics of niet? nee zeker??![]()
Wanneer is die dan ?quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:28 schreef swopfile het volgende:
[..]
Nee, maar wel naar de armada night zonder armin.
#54 jackson 49435quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:32 schreef MarkzMan_X het volgende:
Leuk, FOK is wat veranderd. Nu ook met top 500 users. En wie staat daar hoog in de lijst? Onze eigne jackson? Kerel, hoe krijg je dat voor elkaar!?
Ik behoor al jaren tot de +/- top 50 posters van fok! Afgelopen stage toch zeker 10.000 posts weer gemaakt. Zo gaan die dingen heh... en allemaal kwaliteitsposts natuurlijk, je kent mequote:Op dinsdag 12 september 2006 16:32 schreef MarkzMan_X het volgende:
Leuk, FOK is wat veranderd. Nu ook met top 500 users. En wie staat daar hoog in de lijst? Onze eigne jackson? Kerel, hoe krijg je dat voor elkaar!?
elke keer als ik jou posts lees, denk ik weer: wanneer zou ze genoeg hebben van Armin?quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:37 schreef DreamAway het volgende:
[..]
groot gelijk heb je!
ik ga lekker wel! en heb er zin innnnnnn!![]()
RESPECTquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik behoor al jaren tot de +/- top 50 posters van fok! Afgelopen stage toch zeker 10.000 posts weer gemaakt. Zo gaan die dingen heh... en allemaal kwaliteitsposts natuurlijk, je kent me. Ik fok! (slowchat) veel met vlagen en dan vooral stages enzo. Daarbij komt dat ik niet van vrouwen en bier houd
!
Ik snap best dat er Armin freaks/fans/aanhangers zijn hoor. Wat ik alleen minder begrijp is dat er dan naar die bepaalde artiest (kan iedereen zijn) zoveel mogelijk keer per maand/jaar naartoe gegaan moet worden. Deze mensen nemen ook continu genoegen met dezelfde soort muziek in mijn ogen. Ikzelf ben een tijd ook erg graag naar armada feesten gegaan maar er zat toen voor mij genoeg vernieuwing in, iets wat ik nu erg mis.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:52 schreef Xantra het volgende:
[..]
elke keer als ik jou posts lees, denk ik weer: wanneer zou ze genoeg hebben van Armin?
niet rot bedoeld ofzo![]()
Ik moet meteen terugdenken aan afgelopen zaterdag. Samen met MarkzMan was ik in een kaas-discotheek waar mensen vrolijk aan het discodansen waren (op hersenloze kaas). Wij deden vrolijk mee, en werden dus geaccepteerd in 'de groep'.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Maarja als je bedenkt dat er mensen continu elke week in de kroeg zitten met werkelijk waar geen idee van wat er uberhaupt voorbij komt aan muziek denk ik altijd maar.... Het kan slechter dan een armin fan
dat 1e bedoel ik.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik snap best dat er Armin freaks/fans/aanhangers zijn hoor. Wat ik alleen minder begrijp is dat er dan naar die bepaalde artiest (kan iedereen zijn) zoveel mogelijk keer per maand/jaar naartoe gegaan moet worden. Deze mensen nemen ook continu genoegen met dezelfde soort muziek in mijn ogen.
Maarja als je bedenkt dat er mensen continu elke week in de kroeg zitten met werkelijk waar geen idee van wat er uberhaupt voorbij komt aan muziek denk ik altijd maar.... Het kan slechter dan een armin fan
dankje!quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:41 schreef Xantra het volgende:
ik had het dus beter niet kunnen zeggen![]()
want het wordt weer helemaal verkeerd opgevat haha![]()
maakt niet uit, ik vind je verhaal top![]()
Ik vind het vreemd dat mensen dit als "gezeik" bestempelen... aangezien het gewoon een mening geven is. Ik doel met mijn verhaal niet specifiek op jouw mening/verhaal/post ofzo hoor. "Respect" slaat al helemaal nergens want dat heeft iedereen hier wel of vind je van niet ? Ik heb geen idee waarom je zo fel op dit soort dingen reageert want er is weinig aan de hand lijkt mequote:Op dinsdag 12 september 2006 19:44 schreef DreamAway het volgende:
Zo...is dit nu duidelijk en kunnen we ophouden met het gezeik? Je mag gerust je mening zeggen over een dj, maar heb een beetje respect!![]()
Klopt, hij zou ook zo weer tot 1 van de betere dj's kunnen behoren voor mij. Alleen het afgelopen jaar heeft hij mij niet echt positief kunnen verrassen op zijn zachts gezegd. Ik ben de laatste die beweerd dat een Armin-fan ook maar iets van een kneus zal zijn. Heb hem en zijn feesten tijden flink bezocht en dat was altijd vet! Sterker nog, ik ga vrijdag weer naar Armin.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:57 schreef Xantra het volgende:
maar degenen die ik twee jaar geleden sprak over armin, waren ze allemaal lovend en nu is er van die groep helemaal niemand meer over, en daar hoor jij ook bij
Ach, mensen moeten allemaal niet zo panisch doen over dingenquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:41 schreef Xantra het volgende:
ik had het dus beter niet kunnen zeggen![]()
want het wordt weer helemaal verkeerd opgevat haha![]()
maakt niet uit, ik vind je verhaal top![]()
Beide inderdaad erg lekkere sets! Zeker die van 2006 is erg goed te pruimen.. stevig en lekker!quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:55 schreef Tomaz het volgende:
Ik wil graag even benadrukken dat Armin (van Buuren) één van mijn helden was tijdens Nature One 2006! Oh, tijdens 2005 ook trouwens!
Whehe, discussies zijn tof en hebben niks met gezelligheid of iets te makenquote:Op woensdag 13 september 2006 11:55 schreef Veersesmurf het volgende:
als het op Armin Only net zo gezellig wordt als dat het hier nu is gaat het helemaal goed komen![]()
ow, en voor degenen die hem nog niet hebben: een nieuwe promomix van Perry http://www.perryoneil.com/promomix.php
ok, had ik misschien niet moeten zeggen. Maar ik voelde me een beetje in een hoekje gedrukt om mijn eigen muzikale voorkeur en zat er een beetje doorheen. Iedere keer als er iets over Armin gezegd wordt, komt er weer een negatieve opmerking naar boven...en op den duur heb ik die wel een btje gezien...quote:Op woensdag 13 september 2006 11:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat mensen dit als "gezeik" bestempelen... aangezien het gewoon een mening geven is. Ik doel met mijn verhaal niet specifiek op jouw mening/verhaal/post ofzo hoor. "Respect" slaat al helemaal nergens want dat heeft iedereen hier wel of vind je van niet ? Ik heb geen idee waarom je zo fel op dit soort dingen reageert want er is weinig aan de hand lijkt me.
[..]
allebei mee eensquote:Op woensdag 13 september 2006 12:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Whehe, discussies zijn tof en hebben niks met gezelligheid of iets te maken.
Super goeie promo-set van Perry, inmiddels paar keer gehoord maar is erg fijn!![]()
Dat is trouwens best duurquote:Op woensdag 13 september 2006 19:13 schreef Veersesmurf het volgende:
En wat lees ik net:
Vorige week werd bekent gemaakt dat er 475 DJ's en act zijn tijdens de conferencie.
En vandaag werd deze lijst met DJ's aangevult met niemand minder dan Tiësto.
Tiësto zal een 5 uur durende set doen.
En hij krijgt hulp Progression als warm up en Cosmic Gate, Ton T.B. en Phynn in de andere hall.
Deze avond zal dan ook The Place To Be zijn tijdens de ADE.
Voorverkoop begint om 16 September 10 s'morgens.
Kaarten zijn verkrijgbaar via www.ticketservice.nl en kosten EUR 44,50 (excl.)
Misschien toch maar heen gaan, lijkt me een hele vette avond!
Ik denk altijd maar... een tankje benzine is 80 euri! Op die manier kom ik er altijd wel weer overheenquote:
en waar gaat dit plaatsvinden dan???quote:Op woensdag 13 september 2006 19:13 schreef Veersesmurf het volgende:
En wat lees ik net:
Vorige week werd bekent gemaakt dat er 475 DJ's en act zijn tijdens de conferencie.
Deze avond zal dan ook The Place To Be zijn tijdens de ADE.
Paradiso:quote:Op woensdag 13 september 2006 20:34 schreef DreamAway het volgende:
[..]
en waar gaat dit plaatsvinden dan???
of snap ik hier iets niet?![]()
Een volle tank LPG is daarentegen 20 euroquote:Op woensdag 13 september 2006 20:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik denk altijd maar... een tankje benzine is 80 euri! Op die manier kom ik er altijd wel weer overheen![]()
goeie set, wel veel bekende klappersquote:Op woensdag 13 september 2006 11:55 schreef Veersesmurf het volgende:
ow, en voor degenen die hem nog niet hebben: een nieuwe promomix van Perry http://www.perryoneil.com/promomix.php
idd te duur... Tiesto maar een andere keer goed bekijken. En Phynn heb ik dit jaar al minstens 3 keer gezien.quote:Op donderdag 14 september 2006 03:14 schreef hp22 het volgende:
[..]
Paradiso:
http://partyflock.nl/party/73428.html
Maar ik vind dit ook té duur voor een clubavond hoor..
Ik wil zelf graag naar de escape, weer eens wat anders en pvd wil ik toch wel eens zien! En het is op vrijdagquote:Op donderdag 14 september 2006 13:04 schreef DreamAway het volgende:
[..]
idd te duur... Tiesto maar een andere keer goed bekijken. En Phynn heb ik dit jaar al minstens 3 keer gezien.
Paul van Dyk ben ik nog steeds benieuwd naar, dus misschien wordt dat em, in de Escape. Of de Armada night.
Of gewoon niets. Ik zie t wel!![]()
Zelfde hier.... Klote arnhem ooikquote:Op donderdag 14 september 2006 13:40 schreef hp22 het volgende:
En wat is het trouwens asociaal heet hier in dit kutlokaal![]()
Arnhemquote:Op donderdag 14 september 2006 14:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Zelfde hier.... Klote arnhem ooik![]()
Hier ga ik ook heen!quote:Op donderdag 14 september 2006 13:40 schreef hp22 het volgende:
[..]
Ik wil zelf graag naar de escape, weer eens wat anders en pvd wil ik toch wel eens zien! En het is op vrijdag
Misschien moet je even teruglezenquote:Op donderdag 14 september 2006 17:15 schreef nlboy het volgende:
Ik zit nog te twijvelen om naar Armin te gaan. Want vonden de mensen die naar Armin Only waren geweest er van?
Trouwens het nieuwe nummer van Re:Locate - Spirit is echt geweldig.![]()
Oké dan ga ik even het archief raadplegen.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:18 schreef hp22 het volgende:
[..]
Misschien moet je even teruglezen, of even het topic van november vorig jaar bekijken
Ik vind het persoonlijk niks maar als je de sound van Armin op dit moment goed vindt ga je een leuk feestje hebben
Heb mijn verslag even voor je opgezocht:quote:Op donderdag 14 september 2006 17:23 schreef nlboy het volgende:
[..]
Oké dan ga ik even het archief raadplegen.
Even checken.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:22 schreef hp22 het volgende:
[..]
Heb mijn verslag even voor je opgezocht:
Centraal Trance Topic (38): Misja Helsloot
misschien niet al te best om te doenquote:
mee eens!quote:Op donderdag 14 september 2006 20:10 schreef Veersesmurf het volgende:
Ik vond het een geweldig feest, maar de meningen waren verdeeld![]()
Luister ASOT, sla het eerste half uur over (van elke show) dan weet je ongeveer wat je te wachten staat![]()
hoop ik ook voor jequote:Op donderdag 14 september 2006 20:52 schreef Veersesmurf het volgende:
Ja ik luister mee, hij is errug lekker idd.
Te hopen dat Armin hem morgen draait in het Sportpaleis![]()
Ja hoi, ik ging ook even dood toen ik em hoorde! TUNE!quote:Op donderdag 14 september 2006 20:51 schreef DreamAway het volgende:
club remix van Above & Beyond - good for me, nu asot!!! OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik had em nog niet gehoord...maar wat een super super supermooie plaat!!!!!!!![]()
![]()
![]()
ik dacht t al!!quote:Op donderdag 14 september 2006 21:25 schreef m-kay het volgende:
[..]
Ja hoi, ik ging ook even dood toen ik em hoorde! TUNE!.
Gewoon doen! Als je al twijfelt dan moet je zeker gaanquote:Op donderdag 14 september 2006 17:15 schreef nlboy het volgende:
Ik zit nog te twijvelen om naar Armin te gaan. Want vonden de mensen die naar Armin Only waren geweest er van?
Hehe, toevallig nu luistertquote:Op donderdag 14 september 2006 21:42 schreef m-kay het volgende:
Holy, draait Armin nu één of andere toffe remix van Yet another day??
Nee dus. [afbeelding]
als je van Re:Locate houdt, moet je zeker gaanquote:Op donderdag 14 september 2006 17:15 schreef nlboy het volgende:
quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:27 schreef DreamAway het volgende:
Voor diegene die vanavond naar Armada in Rotterdam gaan of naar Illusion: veel plezierrrr!![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:27 schreef DreamAway het volgende:
Voor diegene die vanavond naar Armada in Rotterdam gaan of naar Illusion: veel plezierrrr!![]()
Zal wel lukkenquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:27 schreef DreamAway het volgende:
Ik weet totaal niet wat je met breezerkant bedoelt.... maar die kant bevalt mij prima. Ach, breezerdamesch bevallen me ook wel primaquote:Op vrijdag 15 september 2006 19:33 schreef Messenga het volgende:
1. Re:Locate - Alcatraz
2. system F ft. Armin van Buuren - Exhale
3. Fonzerelli - Moonlight Party ( Original Mix)
4. Sean Tyas - Lift ( Original Mix)
5. Airwave Vs. Rising Star - Sunspot ( DCML Remix)
6. Veracocha - Carte Blanche (Original Mix)
7. Rank 1 - Awakening
8. Marco V - Simulated (Original Mix)
9. Cygnus X - Superstring (Rank 1 Remix)
10. Paul van Dyk - The Other Side
11. Rank 1 - Airwave ( Dutch Force Vocal Edit)
12. Marcel Woods - Advanced (Single Mix)
13. Dj Tiësto - He's A Pirate
14. Mr Sam- Lyteo (Rank 1 Remix)
15. Dj Tiësto Presents Allure - The Loves We Lost
16. Tiësto ft. Maxi Jazz - Dance4life
17. Supermode - Tell me Why
18. Paul van Dyk - Nothing But You (PVD Radio Mix)
19. Paul van Dyk - Crush
20. Incoming Living on video
21. Pakito - Living on Video
22. Pakito - Moving on Stereo
23. Bob Sinclar - Rock This Party (Everybody Dance Now)
24. Phunk-A-Delic - Rockin
25. Fedde Le Grand ft. Bodyrox - Put Ya Hands Up Yeah Yeah Remix
26. Mylo feat Freeform Five - Muscle Car (Sander Kleinenberg Remix)
27. Mylo - In your arms (Tocadisco's Zwischen Den Stuehlen mix)
28. John Marks - Carnival
Vanaf nummertje 20 toch een beetje de breezerkant opgezocht, ik vind het wel een lekker mixje, met afwisselend nieuwe en oude nummers.
Heb je bier op ofzo?quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik weet totaal niet wat je met breezerkant bedoelt.... maar die kant bevalt mij prima. Ach, breezerdamesch bevallen me ook wel prima![]()
Pakito is kut... maar de rest prima te doen. Vandaag een leuke breezerdame gesproken dus....quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:09 schreef m-kay het volgende:
[..]
Heb je bier op ofzo? [afbeelding]!
Hoop doet leven.... maar het maakt Armin niet beterquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:33 schreef DreamAway het volgende:
hoop dat armin niet tegen zal vallen vanavond![]()
*meldt*quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:53 schreef star_gazer het volgende:
Nog meer mensen die net als mij op de ocean diva te vinden zijn vanavond?
hm jammer dan!quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Hoop doet leven.... maar het maakt Armin niet beter
[..]
*meldt*
Was jij niet die gast die tegen mij zei:" weer die lompe techtrancers" en toen richting uitgang liep?
quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:33 schreef jackson het volgende:
Klein verslagje dan maar even omdat ik er toch ben.
- Gadver wat een vies lang verslag is dit!
Altijd mooi dat op de Ocean DIvaquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:33 schreef jackson het volgende:
- Gratis wc's (tenminste als je even doorloopt en niemand aankijkt)
Ik denk dat het ook vooral een kwestie van opbouwen is (er zijn wel een aantal zeer goede techers maar de meeste zijn erg slecht vind ik zelf), ik vind het vreemd dat je club dj's uitnodigt, dan 3 platen net doet of je ook club kan draaien en dan meteen weer naar 138bpm (tech-)trance. Ik was er natuurlijk niet bij maar dit is even een reactie op het verslag. Ook weer heel typisch dat alleen Armin de tent los kreegquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:51 schreef DreamAway het volgende:
[..]
![]()
leuk verslagje!
maar t valt mee... je hebt maar een beetje gehuilt?![]()
hieruit blijkt dat je igg niet (meer) zo van tech-trance houdt...das de oorzaak, toch!?![]()
Misschien niet zo heel typisch, omdat 80% (ofzoiets) van de mensen voor Armin komt, en 'die andere 2' zijn bijzaakquote:Op zaterdag 16 september 2006 15:00 schreef hp22 het volgende:
Ook weer heel typisch dat alleen Armin de tent los kreeg.
Het was zeker even huilen tijdens Domino...quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:51 schreef DreamAway het volgende:
[..]
![]()
leuk verslagje!
maar t valt mee... je hebt maar een beetje gehuilt?![]()
hieruit blijkt dat je igg niet (meer) zo van tech-trance houdt...das de oorzaak, toch!?![]()
En dan heb je wat mij betreft geen ene donder op dat feest te zoeken.... Nu zijn er ook zat mensen die gewoon staan te springen omdat het armin is en verder totaal geen idee hebben. Dat viel mij behoorlijk op gister ook! Een beetje het Tiesto effect zeg maar. Zal er wel bij horen als je zo'n grote naam bentquote:Op zaterdag 16 september 2006 15:20 schreef Veersesmurf het volgende:
[..]
Misschien niet zo heel typisch, omdat 80% (ofzoiets) van de mensen voor Armin komt, en 'die andere 2' zijn bijzaak![]()
Ik snap je punt wel, maar als we zo gaan redeneren zou ik ook heel wat mensen uit het publiek laten verwijderen omdat ze er niet thuis horenquote:Op zaterdag 16 september 2006 16:03 schreef jackson het volgende:
[..]
En dan heb je wat mij betreft geen ene donder op dat feest te zoeken....
ik neem aan uit flesjes? Uit de tap is dommelsch niet e zuipen, brrrrrrrquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:33 schreef jackson het volgende:
Pluspunten:
- Bier, Dommelsch.. Dommelsch is lekker
We snappen elkaar wel denkquote:Op zaterdag 16 september 2006 17:02 schreef Veersesmurf het volgende:
[..]
Ik snap je punt wel, maar als we zo gaan redeneren zou ik ook heel wat mensen uit het publiek laten verwijderen omdat ze er niet thuis horen![]()
Beide lekker. Dit was uit de tap uiteraard... Schenken ze veel in sportkantine's ook, altijdquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:26 schreef Xantra het volgende:
[..]
ik neem aan uit flesjes? Uit de tap is dommelsch niet e zuipen, brrrrrrr![]()
bij voetbalkantines is het veel Amstelquote:Op zaterdag 16 september 2006 19:27 schreef jackson het volgende:
[..]
We snappen elkaar wel denk. Ik snap ook wel hoe het zit
[..]
Beide lekker. Dit was uit de tap uiteraard... Schenken ze veel in sportkantine's ook, altijd!
Amstelquote:Op zaterdag 16 september 2006 19:49 schreef Xantra het volgende:
[..]
bij voetbalkantines is het veel Amstel![]()
Geniaal!quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:02 schreef hp22 het volgende:
Even geleend van het Intuition forum maar deze is geniaal
http://video.google.com/videoplay?docid=-610864174104981005&hl=nl
quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:02 schreef hp22 het volgende:
Even geleend van het Intuition forum maar deze is geniaal
http://video.google.com/videoplay?docid=-610864174104981005&hl=nl
Ik lees net een review op PF en volgens mij scheelde het weinigquote:Op zondag 17 september 2006 11:57 schreef kreischer2000 het volgende:
Whahaha, dat filmpje is echt briljant!
En werd er gister nog jump gedraaid?
Neequote:Op zaterdag 16 september 2006 13:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Hoop doet leven.... maar het maakt Armin niet beter
[..]
*meldt*
Was jij niet die gast die tegen mij zei:" weer die lompe techtrancers" en toen richting uitgang liep?
Erg, erg fijn!quote:Jose Amnesia featuring Jennifer Rene - Louder (Original Mix)
gloeiendegloeiendequote:Op zondag 17 september 2006 19:14 schreef hp22 het volgende:
Leuk Daan! Maar je moet tegenwoordig inloggen bij yousendit om te kunnen downen
Eric Prydz tochquote:Op zondag 17 september 2006 19:09 schreef DreamAway het volgende:
http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=9A098B020333FC3E
Kan iemand dees nog even ID-en?!
Yep, prydz remix van Paolo Mojo - 1983. Zeer geil! Origineel ook trouwens!quote:Op zondag 17 september 2006 22:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eric Prydz toch?
Wel een groot bestand voor 13 seconden.
ik kan er niks aan doen...quote:Op zondag 17 september 2006 22:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eric Prydz toch?
Wel een groot bestand voor 13 seconden.
Boeit toch verder ook geen zakquote:
Hm, idd zeg, jammer! Uitzoeken waarom!quote:Op maandag 18 september 2006 13:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Boeit toch verder ook geen zak![]()
Ik zie net dat "100th Intuition radio show episode · Menno de Jong CD release party" afgelast is
quote:Op maandag 18 september 2006 16:16 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Hm, idd zeg, jammer! Uitzoeken waarom!
quote:Dear Intuition Radio Show listeners,
Whereas initially we planned to make the 100th Intuition Episode an event, we have recently decided to do this in a form which the whole world, and thus all our dedicated listeners, can enjoy.
Therefore on Wednesday the 29th of November we will be hosting an extra extra extra long (we'll let you know exactly HOW long as soon as the schedule is confirmed) Intuition Radio Show, to celebrate nearly 2 years of quality mixes, weekly fun & frollicing on the forums and chatrooms, as well as just big general fun for all the people involved on all ends (the listeners, DJs, Radio Stations and everyone.)
So mark the date down in your agenda, odds are the spectacle will start a little earlier than usual! Get ready for one of the hottest online events so far!
Love,
Menno
was me laatste vinyl die ik aangeschaft heb... heb dus al paar maanden geen vinyl meer gekocht...quote:Op zondag 17 september 2006 21:02 schreef star_gazer het volgende:
Die CD die je bij weggaan kreeg (sound of armada) is op zich nog best te doen! Not Farris - Love is alive (Harry Lemon remix)
original is beste, had hem in mei al in me top10 staanquote:Op maandag 18 september 2006 01:56 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Yep, prydz remix van Paolo Mojo - 1983. Zeer geil! Origineel ook trouwens!
Kan wezen maar vinyl is tofferquote:
lijkt me duidelijkquote:
hm...jammer idd!quote:Op maandag 18 september 2006 13:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zie net dat "100th Intuition radio show episode · Menno de Jong CD release party" afgelast is
Hoe moeilijk kan zijn? Gewoon het internet daar in een laptop pluggen, de laptop is aangesloten op de eind versterker. De laptop upload naar 1 etn.fm en etn distribueert verder. Ik snap het probleem niet.quote:Op maandag 18 september 2006 17:14 schreef jackson het volgende:
Dan zullen er bij de Poema geen faciliteiten zijn om het mixwerk op ETN.FM te slingeren denk ik
Staat nergens dat dat het probleem is hoor, Intuition Invites wordt ook gewoon uitgezonden op ETN.quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:00 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Hoe moeilijk kan zijn? Gewoon het internet daar in een laptop pluggen, de laptop is aangesloten op de eind versterker. De laptop upload naar 1 etn.fm en etn distribueert verder. Ik snap het probleem niet.
quote:Trust me everyone, we decided to do the radio show as a radio show only because we have some huge things coming up (with some exciting guest DJs) that will totally rock your world, and will need a lot of our attention
Nee, moeilijk is het niet. Maar dat was iets wat me te binnen schoot.quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:00 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Hoe moeilijk kan zijn? Gewoon het internet daar in een laptop pluggen, de laptop is aangesloten op de eind versterker. De laptop upload naar 1 etn.fm en etn distribueert verder. Ik snap het probleem niet.
Dat wis ik ja, dat gaat dus nogsteeds door?quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:14 schreef hp22 het volgende:
[..]
Staat nergens dat dat het probleem is hoor, Intuition Invites wordt ook gewoon uitgezonden op ETN.
Lijkt me wel? Het lijkt me hoogst onwaarschijnlijk dat ze eerst een radioshow plannen in de poema, en er na weken achterkomen dat de poema die faciliteiten niet kan biedenquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:38 schreef jackson het volgende:
Dat wis ik ja, dat gaat dus nogsteeds door?
haalt 't niet bij dé Tom Squote:Op dinsdag 19 september 2006 22:17 schreef Xantra het volgende:
check de essential mix van afgelopen zaterdag, Tom Stephan, coole mix![]()
Zal ik vast een naampje verklappen?quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:14 schreef hp22 het volgende:
[..]
Menno:
Trust me everyone, we decided to do the radio show as a radio show only because we have some huge things coming up (with some exciting guest DJs) that will totally rock your world, and will need a lot of our attention
had de site al bekeken, ziet er goed uitt, ik wil ook nieuw designquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:22 schreef Tomaz het volgende:
[..]
haalt 't niet bij dé Tom S
incl. vernieuwde website
Weet je wat nog veel toffer is? Dat Marco V met zijn Combi:nations 2 tour de Waerdse Tempel aandoetquote:Op woensdag 20 september 2006 19:48 schreef Messenga het volgende:
[afbeelding]
Klinkt als een tof feestje.
quote:Donderdag 21 september 2006 - BREDA – Dj Tiësto (Tijs Verwest) is afgelopen dinsdag met spoed in het ziekenhuis opgenomen, nadat hij last kreeg van pijn in zijn borst en ademhalingsproblemen.
Foto Kees van Dongen
Verwest blijkt een ontsteking in zijn hartzakje (pericarditis) te hebben. Volgens de doktoren komt Verwest er weer helemaal bovenop met de juiste medicijnen en voldoende rust.
De dj, juist terug van een optreden in Litouwen, was aan het werk in zijn eigen studio toen hij pijn op zijn borst kreeg. Volgens persoonlijk manager Wilfried Dam voelde Verwest zich gisteren weer goed. „Hij is natuurlijk wel even geschrokken van de verschijnselen, maar het schijnt allemaal reuze mee te vallen. Het is een virusinfectie. We wilden natuurlijk meteen weten of hij niet te hard heeft gewerkt, maar daar schijnt het niets mee te maken te hebben. Hij moet nog een aantal dagen in het ziekenhuis blijven ter controle”, aldus zijn manager gisteren.
Volgens de pr-man Maurice Verschuren had Verwest gisteren nog steeds last van pijn in zijn borst. Verschuren: „Dat schijnt bij het ziektebeeld te horen. Er is niets ernstigs aan de hand.” Het is niet bekend hoe lang het herstel gaat duren en wanneer de wereldberoemde dj uit Breda weer achter de draaitafels kan plaatsnemen. Alle optredens voor het aankomende weekend zijn afgelast. „Daarna moeten we verder zien”, zegt de manager.
Of de concerten op 14 en 15 oktober in Harsin en Lier in België en op 21 oktober in Paradiso in gevaar komen, valt nu nog niet te zeggen. Op 25 november staat een concert van Tiësto gepland in het Gelredome in Arnhem als hoofdact van het Dance4life spektakel. Op zijn eigen internetpagina schrijft Verwest dat hij zich - naast de pijn in zijn borst - goed voelt en ervan overtuigd is dat hij weer snel aan het werk kan.
Volgens Wilfried Dam vindt Tijs het erg vervelend voor zijn fans. „Maar ja zijn gezondheid gaat natuurlijk voor.”
Onder het genot van een pilsje en nootje in combinatie met wat oudere deunen zijn user Tomaz & jackson tot het wijze besluit gekomen om af te reizen naar het altijd mooie, gezellig maar vooral puikende The Hague waar wij getrakteerd zullen worden op Classics.quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:37 schreef DreamAway het volgende:
en ging er nou nog iemand naar Trance Classics of niet? nee zeker??![]()
tofjes! een zeer wijs besluit! maar waar zie jij die nootjes dan?quote:Op donderdag 21 september 2006 14:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Onder het genot van een pilsje en nootje in combinatie met wat oudere deunen zijn user Tomaz & jackson tot het wijze besluit gekomen om af te reizen naar het altijd mooie, gezellig maar vooral puikende The Hague waar wij getrakteerd zullen worden op Classics.
das minder prettig voor Tijs!quote:
Nee nee, weer zon 'kinder' concert van dance4life net als vorig jaar, de nacht erna is Qlimax in t Gelredomequote:Op donderdag 21 september 2006 18:34 schreef DreamAway het volgende:
[..]
tofjes! een zeer wijs besluit! maar waar zie jij die nootjes dan?![]()
[..]
das minder prettig voor Tijs!maareh...concert in het gelredome 25 november??? TIC???
![]()
eauquote:Op donderdag 21 september 2006 18:36 schreef hp22 het volgende:
[..]
Nee nee, weer zon 'kinder' concert van dance4life net als vorig jaar, de nacht erna is Qlimax in t Gelredome
Ik vat em niet helemaal denk ik maar die nootjes waren gister aanwezig toen wij het besluit genomen hadden.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:34 schreef DreamAway het volgende:
tofjes! een zeer wijs besluit! maar waar zie jij die nootjes dan?![]()
excuses, verkeerd gelezen!quote:Op donderdag 21 september 2006 19:04 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik vat em niet helemaal denk ik maar die nootjes waren gister aanwezig toen wij het besluit genomen hadden.
Qlimax is de 25equote:Op donderdag 21 september 2006 14:34 schreef hp22 het volgende:
Op 25 november staat een concert van Tiësto gepland in het Gelredome in Arnhem als hoofdact van het Dance4life spektakel.
Apart, overdag/'s avonds D4L en dan meteen door met Qlimax?quote:Op donderdag 21 september 2006 20:03 schreef Veersesmurf het volgende:
Was vorig jaar ook, eerst D4L, daarna Qlimax![]()
*zin in 7 okt. heeft![]()
Het toffe is dat die tent dan echt in 1,5uur leeg moet ofzo. Heb me erover staan verbazen vorig jaar. Ik live dat D4L kijken en het enige wat ik dacht was: "ik zou zo langzamerhand eens optyfen anders hakken ze jullie dood straks"quote:Op donderdag 21 september 2006 20:31 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Apart, overdag/'s avonds D4L en dan meteen door met Qlimax?
Het ging om de strekking van het verhaalquote:Op donderdag 21 september 2006 20:38 schreef Veersesmurf het volgende:
haha dat dood hakken viel wel mee hoor (ik was op Qlimax) behalve op het einde dan, met Vince
![]()
Mijn welgemeende excusesquote:Op donderdag 21 september 2006 20:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Het ging om de strekking van het verhaal![]()
Wat een extreem dikke plaat blijft dit. Armi & Schulzi draaien die plaat wel veel maar het blijftquote:Op donderdag 21 september 2006 20:40 schreef Veersesmurf het volgende:
06. Cassandra Fox - Touch Me (Mike Koglin vs Jono Grant Remix)
Alles klinkt lekker in de HMH..... bijna alles danquote:Op donderdag 21 september 2006 20:45 schreef Veersesmurf het volgende:
Airbase - One Tear Away, ook wel lekker als hij in de HMH o.i.d. wordt gedraaid denk ik![]()
Het ging om de strekking van het verhaalquote:Op donderdag 21 september 2006 20:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Alles klinkt lekker in de HMH..... bijna alles dan
quote:Op donderdag 21 september 2006 20:48 schreef Veersesmurf het volgende:
[..]
Het ging om de strekking van het verhaal![]()
![]()
Kan dit topic nog vol vanavond?![]()
Spam maar vast hoorquote:Op donderdag 21 september 2006 20:51 schreef jackson het volgende:
[..]
HP is volgens mij trainen dus het volgende deel zal dan even moeten wachten denk ik....
it's going to be a finneeee night tonighttt it's going to be a fine day tomorrow!!!! ladadadadadieeeedadadaaaaaa ladadadada da daaad daaa daaaa!quote:
En ook nog 's Opus III - It's A Fine Day (Leon Bolier Remix)! Die Leon zit hoog bij Army!quote:Op donderdag 21 september 2006 21:04 schreef Veersesmurf het volgende:
Leon Bolier Pres. Surpresa - Poseidon![]()
Even binnenhalen straksquote:Op donderdag 21 september 2006 22:03 schreef Veersesmurf het volgende:
A State Of Trance 267 (21-09-06)
01. 16 Bit Lolitas Feat. Jennifer Home - Passing Lights
02. Pryda - Shadows
03. Kirsty Hawkshaw Meets Tenishia - Outsiders (Jose Amnesia Remix)
04. Cara Dillon vs. 2 Devine - Black Is The Colour (Coco & Green Remix)
05. Riestos - Hypocracy
06. Cassandra Fox - Touch Me (Mike Koglin vs Jono Grant Remix)
07. Oliver Prime - Hesitated
08. Carl B Feat. Blue Foundation - Sweep
09. Airbase - One Tear Away
10. Ronski Speed - The Space We Are
11. Mike Koglin vs. P.O.S - Untitled Audio (Nitrous Oxide Remix) [Tune Of The Week]
12. Leon Bolier Pres. Surpresa - Poseidon
13. Lange vs. Gareth Emery - ID
14. Galen Behr vs. Hydroid - Carabella
15. Active Sight - Time Goes By
16. Estiva Pres. Sunover - Stella [Future Favorite]
17. Cosmic Gate - Analog Feelings
18. Cosmic Gate - Consciousness
19. Fictivision vs. C-Quence - Symbols (Kimito Lopez Private Revamp)
20. Midway - Cobra (First State's First Aid Remix)
21. Opus III - It's A Fine Day (Leon Bolier Remix)
Weer is een lekkere ASOT met tot bijna het einde goeie platen![]()
wel redelijk terecht ook denk ikquote:Op donderdag 21 september 2006 22:03 schreef Tomaz het volgende:
[..]
En ook nog 's Opus III - It's A Fine Day (Leon Bolier Remix)! Die Leon zit hoog bij Army!
Heerlijk toch, die fpquote:Optredens? dat is toch geen optreden of vergis ik me.
Kansloos beroep, voor de NON-muzikale mensen
Dat was wel ff dikke shit jah die gekke Sasha.... ASOT was ook cool maar moest halverwege even een overbuurknaap helpen met PCquote:Op donderdag 21 september 2006 22:10 schreef m-kay het volgende:
GBDJ en ASOT waren heilig vanavond! Sasha@GBDJ!
Ik ga 'm nu luisteren!quote:Op donderdag 21 september 2006 22:46 schreef Veersesmurf het volgende:
Sasha was wel lache idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |